Partyflock

Forumonderwerp · 798686
1 volger · 15440x bekeken
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00

Waarschuw beheerder
Zijn er al filmpjes geplaatst ?
Waarschuw beheerder
Hoeveel mensen waren er eigenlijk gisteren op Dominator :$

Werkzaam bij Full Forzes
Waarschuw beheerder
sfeer goed?!?!?!?!

1 liep van de ingang naar de munten en heb er denk wel een half uur over gelopen, omdat we al die pogo uilen moesten ontwijken...en als ze tegen je aan walsen dan krijg je een agressieve blik.

2 wat bezielt mensen om rood wit en blauw wasknijpers meetenemen naar een feest?? ongelooflijk!!

3 sta je te praten met iemand en je draait je om en stoot per ongeluk iemand aan.....gozer staat meteen met een gebalde voor je. had hem het liefst op zijn bek willen meppen...vieze zielig kk nazi dat het was.

4 op het einde van het feest bij de uitgang?!? liepen wel 100 man keihard naar de uitgang beveiliging en alles erachteraan....ging goed los.

5 en over de hele dag denk wel 10 keer een brancard zien langskomen met een kapot geslagen hoofd erop!!

topsfeer!! heb het zeker beter meegemaakt...

oohja er waren ook genoeg gezellige mensen hoor!

laat ze lekker rellen, maar niet op feesten....bederft de sfeer!!

Waarschuw beheerder
11000 stond op teletekst tv oost
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 juli 2005 om 20:38:
Anywayz, waren jullie trouwens met een groep mensen waar ook meiden bijwaren die een of andere vage roze bal met stekels bij zich hadden? Want dat groepje stond steeds rechtsvooraan tussen de bar en het podium. Daar heb ik nl. ook steeds gestaan in mn uppie. laatste aanpassing 31 juli 2005 20:40

dat waren wij ja :P

Waarschuw beheerder
ik las 15.000

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 31 juli 2005 om 20:44:
Hoeveel mensen waren er eigenlijk gisteren op Dominator

Een kleine 15.000 mensen ongeveer...

Waarschuw beheerder
ja zou ook kunnen.... maar op teletekst stond iig 11000....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 20:47:
ja zou ook kunnen.... maar op teletekst stond iig 11000....

Maakt toch niet uit hoeveel , als het maar een goed feestje is...toch ?
Waarschuw beheerder
Ja na Chosen Few ft Predator en dat soort aangelegen muziek ...met die snelheid...was de HQ mij iets te langzaam
Waarschuw beheerder
liepen wel 100 man keihard naar de uitgang beveiliging en alles erachteraan....ging goed los.

nieks gezien,raaar precies of ik kwam alleen in de buurt van feeest volk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 20:45:
4 op het einde van het feest bij de uitgang?!? liepen wel 100 man keihard naar de uitgang beveiliging en alles erachteraan....ging goed los.

Nou nou... het wordt steeds meer... haha...
Was mannetje of 25 á 30...
En die groep ging in eerste instantie achter de beveiliging aan, en niet andersom;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 20:49:
jij was zeker hip, hippe vogel

:p

Uitspraak van SMEENK op zondag 31 juli 2005 om 20:50:
En die groep ging in eerste instantie achter de beveiliging aan, en niet andersom

twente belhamels :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maar een klein opstootje gezien tusen twee mensen!

Heb met veel mensen staan praten! Niks mis mee hoor.

Ben zelf ook een omver gegaan doordat iemand met een pogo tegen me aanduwde. Kerel bood zijn excusses aan. Niets aan de hand.
Waarschuw beheerder
doffe: Oie dat klinkt niet zo mooi allemaal. :( Maar goed, met "topsfeer" doel ik erop dat er een goede sfeer hing juist gezien het feit dat er zoveel mongooltjes rondliepen. Toen ik binnenkwam verwachtte ik echt dat de pleuris zou losbreken met al die booskijkertjes en kistenmannetjes. Maar dat viel dus best wel mee.

Misschien heb ik ook steeds net op de goeie plaatsen gestaan, in de HQ, MC en Freestyle was het prima toeven en liepen gewoon normale mensen rond. :)

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 31 juli 2005 om 20:46:
dat waren wij ja

:D Ok, weet ik dat ook weer. :D Had jij toevallig een lichtblauw shirtje aan dan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 31 juli 2005 om 20:51:
twente belhamels

Belhamel??
Waar ken ik dat ergens van?? haha...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMEENK op zondag 31 juli 2005 om 20:50:
En die groep ging in eerste instantie achter de beveiliging aan, en niet andersom

Wat was daar de rede van dan?
Waarschuw beheerder
dan heb ik ook blijkbaar op de goeie plaatsen gestaan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 juli 2005 om 20:54:
Ok, weet ik dat ook weer.

ouwehoeren had een paars lacoste polo`tje aan en ik een zwart t-shirt met rood Transformers logo en een groen aussie jasje om me middel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 20:24:
dit was de gehele hitler-jugend

ik heb het zelden... herstel... nog nooit zo erg gezien

:gaap: volgens mij sporen jullie niet... bij mijn weten waren het bijna allemaal nederlanders en een handje vol duitsers :S hebben jullie nooit geschiedenisles gehad? goede raad : kijk eens naar documentaires op discovery, daar zie je wat hitler jugend is...

Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2005 om 20:25:
Ik vond juist dat er veel normaal, nou ja normaal geklede mensen waren
Hier en daar wel wat "speciale" kapsels en outfits gezien.
Hanekammen en andere punk outfits

en dat valt zeker ook onder de hitler jugend :S

Jullie hebben zeker nog nooit gehoord van terror / speedcore freaks, neej, dat gaat te snel voor jullie... We zijn namelijk geen hakkende/wagelende commerciele mode kutjes en al helemaal geen n*zi sukkels waar jullie zo een obsessie voor hebben :no:!!!
Waarschuw beheerder
Junk vond het ook een geweldig feest.. :D

ik heb geenene vechtparty gezien en er was een

goeie sfeer.. (y):p

alleen jammer dat er in die HouseQlassics tent niet egt

de hele tyd oudskool werd gedraaid.. :/ Kwam heel vaak

early Rave en wat vroegere hardcore nr's voorbij..

Beasty Boy and DaVince was wel geweldig.. :D

maar dit heeft mijn smaak zeker niet verpest.. :no: :D

volgend jaar weer een Dominator??? :D:D:D :bounce: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb geen 1 vechtpartij gezien :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bryan op zondag 31 juli 2005 om 15:05:
Spawn Of Misantrophy is HET nummer van Armageddon Project

:kwijl: :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb eens iemand zien passeren met een transformer shirt aan,hehehe kei grappig (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 juli 2005 om 20:54:
Ok, weet ik dat ook weer. Had jij toevallig een lichtblauw shirtje aan dan???

nee een paars lacoste polotje

Uitspraak van ram B ofwat ?! op zondag 31 juli 2005 om 20:58:
volgens mij sporen jullie niet... bij mijn weten waren het bijna allemaal nederlanders en een handje vol duitsers hebben jullie nooit geschiedenisles gehad? goede raad : kijk eens naar documentaires op discovery, daar zie je wat hitler jugend is...

pfff :frusty:
Waarschuw beheerder
hebben jullie nooit geschiedenisles gehad

ik zeker wel, geloof me

maar wat er daar rondliep, (en daar zal jij zeker tussen gelopen hebben) was gewoon fucking TUIG

Jullie hebben zeker nog nooit gehoord van terror / speedcore freaks, neej, dat gaat te snel voor jullie... We zijn namelijk geen hakkende/wagelende commerciele mode kutjes en al helemaal geen n*zi sukkels waar jullie zo een obsessie voor hebben

hahahahahaahahahahahaha, ja hoor, jij bent natuurlijk de opper-hardcore-liefhebber en iedereen die er niet uitziet als een fucking neo-nazi is een commerciële club kut

kereltje, kereltje toch

je moet nog een hoop leren
Waarschuw beheerder
Jullie hebben zeker nog nooit gehoord van terror / speedcore freaks, neej, dat gaat te snel voor jullie... We zijn namelijk geen hakkende/wagelende commerciele mode kutjes en al helemaal geen n*zi sukkels waar jullie zo een obsessie voor hebben

Kijk, dit bedoel ik weer. Ik vond het wel vet juist, al die maffe kapsels en ik heb me ook wel geamuseerd op de speedcore ja. Maar dat mag schijnbaar niet want ik ben vast ook zo'n waggelend modekutje. Toevallig heb ik gewoon mn eigen stijl en draag ik wat ik leuk vindt. Ik merk gewoon dat er binnen die hardcorescene nog wel meer meeloperij is dan bij die nzogenaamde clubkutjes hoor. Iedereen in dezelfde overhemdjes met dezelfde spijkerbroekjes...als het er echt omgaat dat je wilt uitdragen dat mode je gene reet interesseert dan zou je lekker een vuilniszak aantrekken lijkt me. :)

Ik persoonlijk ben gewoon gek op mensne die een geheel eigen identiteit hebben en lekker doen wat ze willen. Zulke lui zag ik ook genoeg. Ook aardig wat alto's ja die echt op de muziek gingen, heerlijk. ik hou niet zo van die meeloperij,. op gene enkel gebied. Dus geen modepoppetjes met allemaal dezelfde rokjes en laarsjes, maar ook niet van al die Lonsdale polo's. Ik liep vroeger ook nooit compleet in een aussipak hoor, zag toen al liever wat variatie.

maar ja, ieder zo zn ding. :)

Waarschuw beheerder
Ik word bedreigd door Nifje via pb

haha scheit!
zal ik je dan ook maar bedreigen O:)

je bent toch zo`n Nederland liefhebber, leer eerst correct Nederlands

laat maar lekker zien hoe oud je bent jeffrey (Y)
beetje bakkelijen om een woordje.. how low can you go :frusty:

gvd de helft van de nederlanders kennen hun taal niej niet eens goed.. boeiuh! :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey wacky jackie hoe stuur je mixen door via flock?
Waarschuw beheerder
O en Pure Machteloosheid...nu zie ik pas dat jij dus PRECIES zo'n gastje bent die helemaal geen eigen stijl heeft. :D Met je spinnenwebvriendjes en je dichtgeknoopte polootje. :D

Nee, jij valt voor mij niet echt onder de categorie Speedcorefreak. Ik heb gisteren teveel van dat soort ventjes gezien die de boel echt niet konden bijhouden in de Darkcore hoor. :D

Als het jou ECHT om de muziek gaat he, wat doe je dan met gastjes met een spinnenweb op hun elleboog? Waarom loop je dan in zulke lelijke shitkleren heej? Als je echt niks om mode geeft dan zou je voor 2 euro een shirtje bij de Zeeman kopen ipv 100 euro voor een bloes waar de halve wereld in rondloopt. Dan kun je je geld mooi besteden aan terrorspeedcorecd'tjes. (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2005 om 21:04:
whahaha Jeffey

Beetje bakkelijen omdat Bins geen N neerzet bij een woord! Ga zo door laat je weer zien hoe oud je bent

die Bins wil ik maar al te graag is zien :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2005 om 21:04:
Beetje bakkelijen omdat Bins geen N neerzet bij een woord! Ga zo door laat je weer zien hoe oud je bent

internet de gekste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 31 juli 2005 om 14:19:
Oja, en het meest trieste vond ik nog wel dat we na een lange reis door het donker eindelijk bij een tankstation aankwamen...hadden ze dat dichtgegooid. Stonden nog allemaal lui binnen. Wat bleek, d'r was een groepje van een man of 20 naar binnen gestormd en die hadden alles gejat wat los en vast zat. Vervolgens werden mensne die buiten stonden en er niet in konden weer aggressief, gingen aan die deuren liggen rukken....sneu.

Toch wel weer typisch hoor, dit soort shit. Baal daar gewoon een beetje van.

Tja, met het flyeren ook: stonden wat kratjes die leeg waren en het was natuurlijk wel heel stoer om daar als een lompe debiel tegen aan te trappen. :nee: Leek wel losgeslagen wild wat er voorbij kwam. :S Ze hadden zo bij Artis achter tralies gekund. :yes:

Waarschuw beheerder
ik zie em vaak genoeg.. niks mis met em :[

Waarschuw beheerder
to wackiejacky:

ik dacht precies hetzelfde toen we binnenkwamen.....dat kon wel eens goed losgaan tegen het eide van het feest..ook al omdat er van tevoren ook al de nodige geruchten rondgingen in de regio:P

maar ik ben op meerdere hardcorefeesten geweest en vond dit toch wel een met veel te veel agressieve mensen...

en die wannabe nazi gevallen....tsjonge sjonge ben je 28 jaar en dan loop je met rood wit blauwe wasknijpers op je witte geruite lonsdale blouse. spijkerbroek als een steve urkel op je middel en rollen maar met die broekspijpen!!!
jammer!!!

maar het was wel een topfeest hoor. voor herhaling vatbaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 21:07:
internet de gekste

eerder jij.. om een nutteloos woordje kibbelen :(

Waarschuw beheerder
ik heb gewoon schijt aan al die zogenaamde wazi's

zolang ze mij niej lastig vallen vind ik het prima hoor :)

helaas is dat niet altijd het geval maargoed..

Waarschuw beheerder
Door in die vage kleren te lopen laat je alleen maar zien dat je een meeloper bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Junkie :devil: AKA TTJ.. O:) op zondag 31 juli 2005 om 20:58:
alleen jammer dat er in die HouseQlassics tent niet egt

de hele tyd oudskool werd gedraaid..

precies...idd erg jammer!
alleen waxweazle heeft ECHT alleen maar oude 'langzamere'odschoolklappers gedraaid, zeeer lekker bezig!

D.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 21:08:
ik hem ook

maar hij mij ook, dat scheelt

Samen een :bier: drinken he? ;)

Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 31 juli 2005 om 21:07:
die Bins wil ik maar al te graag is zien

Omg ik krijg nu ineens wel heel veel 020 vrienden erbij:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2005 om 21:09:
ik zie em vaak genoeg.. niks mis met em

als ik hem gezien heb wel :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 21:09:
en die wannabe nazi gevallen....tsjonge sjonge ben je 28 jaar en dan loop je met rood wit blauwe wasknijpers op je witte geruite lonsdale blouse. spijkerbroek als een steve urkel op je middel en rollen maar met die broekspijpen!!!
jammer!!!

tja en zo lopen zooooooooooooo voor LUL en ze vinden zichzelf zo stoer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 21:11:
Omg ik krijg nu ineens wel heel veel 020 vrienden erbij

Was al langer fan van je hoor