Ik kan geen poot meer bewegen van de spierpijn, en 4 uur achterin een auto zitten met kramp is ook geen pretje
Maar t was het wel waard
enige minpuntje was het slechte geluid in die darkcore tent, als je aan kant van moh stond hoorde je gvd nog die draaiorgelhardcore. Wat had ik daar graag de stekker uit getrokken
Ben eigenlijk begonnen met wat rond te lopen, en ff wat mee gepikt van D passion, daisy, tieum, negative A en dione. Waren allemaal wel lekker bezig, ook dione verbazingwekkend genoeg.
Daarna ff half uurtje TOA gepakt, was erg lekker, acid track

Helaas jammer van het slechte geluid

meteen door naar AP, hele set geluisterd en heerlijk los gegaan

Nog ff vlug het einde meegepakt ven Lenny dee, kan aaan mij liggen, maar volgens mij was het geluid toen beter? Damn hey wat een industrieel geweld! Toen de hele set van unexist geluisterd, ging ook behoorlijk los

Daarna kwam voor mij de klapper van de avond, dj pruducer, lekker geopend met een beetje drum N bass, vervolgens helemaal los, zaal was te klein voor me
En destroyer daarna, heerlijk gewoon

Allemaal van die ventjes die dachten dat het al akira en drokz waren, maar er geen reet van snapten haha

Helaas zijn we toen gegaan... Akira en drokz heb ik niks van mee gekregen, maar daar lig ik ook niet wakker van. Kan me toch al wel indenken dat dat waarschijnlijk een standaart setje geweest zal zijn, en dat het publiek er ondanks dat toch niks van snapte, respect voor hun, maar ze hebben gewoon een aantrekkingskracht op verkeerde mensen

Wat ik erger vind is dat ik delta 9 gemist heb, maar daar hebk gelukkig nog wat van meegekregen toen we de auto aan het zoeken waren
Conclusie: Al met al toch wel de moeite waard, alleen jammer dat de opzet zo klein was, en die kut moh met zn draaiorgelhouse zowat over het hele terrein te horen was

Ook aso van de vreetbonnen, je kon ze gvd alleen per 5 kopen, zodat je er al meteen meer moest kopen, aangezien er altijd wel 1 of 2 overbleven waar je niks meer mee kon

sowieso, 4 euro voor een broodje hamburger noem ik een behoorlijke aso prijs