Partyflock

Forumonderwerp · 798686
1 volger · 14761x bekeken
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 13:24:
Ik ind dat je voor 50 euro entree en 2,20 euro voor een slokje water wel wat mag zeggen jah

Tuurlijk mag dat, groot gelijk heb je. Maar ja, zo werkt het hier al eeuwen. Degenen die het geweldig vonden willen alleen maar heppiedepeppie verhalen lezen omdat anders hun humeur beinvloed wordt en degenen die het tegen vonden vallen ergeren zich weer aan die heppeidepeppie mensen omdat ze gewoon niet goed op de organisatie hebben gelet. :D

Ik persoonlijk vond ook een aantal dingen niet goed geregeld. De toiletten bij de mannen waren een ramp :D maar daar had ik nu eens een keer geen last van. Lopen toch altijd veel meer mannen rond op hardcorefeesten, dat was gisteren echt lachen, konden wij eens zo doorlopen. :D
Wat wel echt KUT was was dat er geen kranen waren op de plees. Dat vind ik zo goor he, je kan niet eens je handen wassen. :(

De bekertjes water, dat was echt asociaal. Amper voor driekwart gevuld, twee slokken en het was op. Te duur voor te weinig.

Dat waren wel wat organisatorische missers maar het was ook de eerste keer dus dan ben ik wel wat milder in mn oordeel. Daarbij vond ik het muzikaal geweldig en voelde het gewoon lekker hardcore. Had er een hard hoofd in met al dat volk maar ze vielen echt wel mee. :D

Mooi was dat ook he, je hoort hier al die kutkleuters altijd maar brullen "terrorrrr" maar d'r stond haast geen kip los te gaan in de darkcore toen Drokz en Akira bezig waren. :D Staan ze een beetje boos te kijken en af en toe zo'n pogohuppel, geweldig. :D Nerds! :D

Volgende keer moeten dingen wel beter geregeld zijn, nu krijgen de organisaties nog het voordeel van de twijfel en heb ik ze toch een "geweldig" gegeven, vooral dus omdat de muziek gewoon godsgruwelijkdeteringvet was! (l)
Waarschuw beheerder
Sowieso als een feest over is, beleef ik geen lol meer aan het feest

Mmmm zo je maar iedereen is anders :)
Ik heb altijd alsk van een feest af kom,
dan klink de muziek nog stukke beter als normaal :)
En uren, dagen napraten over van alles en nog wat. (bij grote feeste dan)
Heerlijk :yes:
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Heb daar een uur lang staan hakken bij Armageddon Project. Geweldig toen ze Church Of Pentagram draaide ! Toen zag je echt wie de liefhebbers waren :D

Waarschuw beheerder
zeker een lekker feestje werd goed gerdaaid
b2s was supers
jammer dat de darkcore in het midden zat hoorde alle andere muziek er doorheen
masters werd goed gedraaid bijna hele dag gestaan
en veel vrouwelijk schoon aanwezig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beter dan verwacht.

Eerst gewoon geen muntjes omdat je niet kon pinnen :/
kutzooi, ik heb gvd ALTIJD geld bij, nu niet :/
Naja veel muntjes bij elkaar gesprokkelt, uiteindelijk alleen maar broodjes warme beenham gegeten en smirnoff gedronken O:)
MindController tent was uber en houseclassics was uber, de rest niet echt geweest :)

Wel vage avond, beetje te veel mee gemaakt :9
Kut parkeerplaatsen :yes:
En wat een josti's komen er toch op die feesten af, aant eind kan ik daar nooit zo om lachen, achteraf wel weer altijd.
Toffe gast die ons wel even voor liet met de auto en dus zn waggie in de achteruit zette *boem*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenka © op zondag 31 juli 2005 om 13:30:
Wackie-> Ja het was ook een mooi moment, we waren eg met een onwijs grote vriendegroep bij elkaar...Armegeddon liefhebbers :yes: Ginge we ff helemaal los. Na de hand had 1 van die gaste van armegeddon project zelf nog tegen een maat van me vertelt dat ze het zelf ook vet vonde om te zien! Hehehe lache

Ja ik ben d'r eigenlijk eentje van de oldschool maar omdat je toch wel erg vaak dezelfde platen hoort toch maar 'ns gaan kijken zo bij die Thunderdome stage. Klonk echt gruwelijk moet ik zeggen. Wilde alles ook nog effe filmen maar toen ik op dat hek ging zitten werd ik eraf gekickt hehe...dat security vrouwtje begreep mn backstagebandje niet helemaal ofzo. "nee want je kunt hier vallen en je nek breken" zei ze. :D

Ik zat ook echt zooooo te hopen dat er mensen buikschuivers zouden gaan maken in de blubber hehe maar d'r was en te weinig blubbers en te weinig mensen die al zo dronken waren helaas. :( :D

Ik heb wel meer vette dingen gehoord gisteren, maar ook echt veel takkeherrie. :D Ach ja, ik word een dagje ouder ofzo. Viel me nog mee dat ik het heb volgehouden tot het einde :D

Oja, wat ik wel erg jammer vond was dat mn grote held Dano bijna dezelfde set draaide als op Impulz. Was niet echt verrassend daarom. Het ging wel goed los hoor, maar toch een beetje jammer. :(
Waarschuw beheerder
Wackie->

Ja ik lees regelmatig wel berichtjes van je her en der op het forum ;) Je lijkt me een rielekste party ganger :) (y)
De muziek bij de thunderdome was ook stukke anders als bij masters stage. Ik was niemeer weg te slaan daaro :)

Dat kleine vrouwtje van de security ja, ze zei tegen mij psies hetzelfde. Maatje van me stond ineens op die boxen voor het podium los te gaan samen met droks! Daar stond ook heel rap een paar man security bij ;)

Maare beter dat je weer een "goed" hardcore feessie heb gehad ja tog (y)
Waarschuw beheerder
Effe kijken waar zal ik beginnen, ben eindelijk bijgekomen :D

Kwam om 11.00 aan....gelijk naar de Darkcore zaal, maar gelijk 1 ruis ....wat een teleurstelling...dj's waren ook niet blij .......

Dan maar me vertier ergens anders zoeken...Mindcontroller zaal...Dr. Rude (Y) en Chosen Few ft Predator ...geniaal gewoon :D:).....

Toen beetje rondgelopen ...en wat gegeten.

Ophidian geniale shit...bij de Masters of Houthak area.....alle pogofiguren waren gelijk verdwenen, want hij draaide een beetje te rauw voor de pogomensen :d

Armageddon Project...geniaal ....geniaal....geniaaal! Wat nou Poncho....gewoon zweten in de regen op een werkelijk waar geniale set....:D.....50 liefhebbers vooraan die flink los gingen perfect gewoon......

Ik wilde toch naar de Darkcore zaal, maar het geluid was nog te slecht...aan het einde van Jappo zijn set toch gerechtigheid en toen eindelijk ging het volgas :D:D

The Dj Producer....wat moet ik hier nog overzeggen ? Wat een tempo...zo moeten we deze man vaker horen...heerlijk :D

Daarna eventjes Destroyer gehoord...ging ook lekker hard...maar eventjes naar Dano kijken..ook (Y)

Afsluiten op Thunderdome met Vince wat lekker ging en daarna Delta 9....deze man mixte g1 een plaat over...maar de platen die hij er dan oplegte waren wel VET :D....

Leuke mensen ontmoet weer :d, was een lekker daggie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik dit zo lees baal ik dat ik niet ben geweest! Als het 's nachts was was ik zeker wel geweest, maar heb me wel aardig vermaakt in de Waakzaamheid met The Rebel Alliance! Volgende keer beter!
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2005 om 13:32:
Toen werd ik er nog uitgezet omdat ik tegen een tent stond te pissen :$ maar gelukkig kwam ik buiten iemand tegen die me zijn crew/artist bandje wou geven. Kon ik ook nog hier een daar gratis bier mee halen :D

Dat is wel lullig. Ik wilde ook ff naar de wc gaan, zie ik daar allemaal lui tegen het hek naast de wc's staan te pissen. Ik ga erbij staan. Komen er ineens een zooi securitygasten en dames langs. Duwden iedereen gewoon weg. Gelukkig was ik net klaar met m'n plasje anders was het over m'n broek heen gegaan. :D
Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit zo`n stel tering figuren bij elkaar gezien

het leek soms godverdomme wel een hitler-jugend bijeenkomst, ik heb me ogen uitgekeken wat voor "mensen" er rond liepen daar

ik wou dat de beveiliging daar eens goed op zou letten, ik heb wp kettingen gezien zo groot als me fucking hand, keltische tattoo`s, ss-tattoo`s

ik heb de hele dag in de HouseQlassics gestaan, ben blij dat die tering mongolen daar niet waren

heb welgeteld 2 minuten in die ronde tent gestaan maar daar ben ik snel weer weggegaan, niet vanwege de muziek maar vanwege al die heinrich himmlers en josef mengele figuren

al met al een zeer gezellig feest gehad, mede door de bekenden die er waren

en de prijzen van de drank, :no: niet normaal meer
Waarschuw beheerder
Echt supervet feessie :D :D :D
Wat hebben we gemazzeld met het weer!
Ben eigenlijk alleen maar bij de MOH en Thunderdome stage geweest, was echt helemaal te gek (Y) Geluid, sfeer alles was top, was helemaal kapot. En nu vette spierpijn.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat nou Poncho....gewoon zweten in de regen

Hehehe ja tog! Hakke in je blote bast en gaan :D

Hmmm raak der maar nie over uitgepraat vandaag geloof ik... :bloos:
Waarschuw beheerder
Mooi was dat ook he, je hoort hier al die kutkleuters altijd maar brullen "terrorrrr" maar d'r stond haast geen kip los te gaan in de darkcore toen Drokz en Akira bezig waren. :D Staan ze een beetje boos te kijken en af en toe zo'n pogohuppel, geweldig. :D Nerds! :D

diep :respect: voor deze opmerking!!! :D(y)
Waarschuw beheerder
Ik liep niet in me blote bast...maar zweten deden we wel :d

Geniale set :P
Waarschuw beheerder
Jeffrey-> Ja der liepen idd wel wat veel "extreme" wazi lui rond. Maar vooral bij de mohstage, bij de thunderdome was het eg gezellig (y)
Stond ook nog aardig lang met een groepje bekende van je, was zeker gezellig!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een superfeest(y)
Het geluid in de Darkcore was dan wel om te huilen maar bij de andere stages was het wel ok.
Enige andere nadeel waren idd die wc bonnen.
Wat een afzetters zijn het ook:/
Waarschuw beheerder
Ik ga de organisaties wel mailen over het feit...van het slechte geluid in de Darkcore zaal, ik betaal niet voor niets 45 euro...dan verwacht ik het beste van het beste :D
Waarschuw beheerder
Dominator was een super vet feest, vond het jammer dat we partyraiser 's ochtends gemist hadden. De dag was om voordat je er erg in had. Behalve het laatste wask wel wat verrot.
En af en toe regen om af te koelen, en gratis regenjassen.
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jenka © op zondag 31 juli 2005 om 14:10:
Stond ook nog aardig lang met een groepje bekende van je, was zeker gezellig!

wij zijn altijd gezellig ;) weet je toch

Uitspraak van Jenka © op zondag 31 juli 2005 om 14:10:
Maar vooral bij de mohstage

man man man, daar liep ik ff langs ik keek echt me ogen uit, ik heb het zelden zo erg gezien, zelfs op MoH april in heerenveen niet
Waarschuw beheerder
ARMAGEDDON PROJECT helemaal geweldig he junk met zn allen blote bast in de regen!!!.

Effe Los gegaan Op de boxxen voor het podium b)

:cocktail: :cocktail:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De sfeer op dat moment...was het beste van de hele dag :D
Waarschuw beheerder
Goedemorguh !

Kwamen om 11 uur aan met de bus
beste Weer beste sfeer Hele dag genoten en gelachen (y)

volgend jaar weer ? :P
Waarschuw beheerder
Die Helga's en andere lui...:X:X ....er waren er wel heel veel :P
Waarschuw beheerder
Zit nu wat van dat Armageddon {Project te downen...doet me echt erg denken aan Dr. Macabre, dat vond ik altijd al helemaal geweldig. Lekker vaag en duister. Weet niet in welk hokje dit thuishoort hoor :p, maar het is vooral zeg maar het publiek wat die niuewe hardcore aantrekt waarom ik me er nooit zo in heb verdiept.

Wat Jeffrey zegt inderdaad, er liepen echt veel van die lelijke wazi's rond. Heb nog een tijdje spinnenwebben geteld maar na de 40 ben ik daar maar mee gestopt. Dat was wel heel sneu ja. :( Beetje boos lopen kijken ook. Ik heb gewoon steeds vriendelijk knippoogjes gegeven aan ze hehe, nerds. Echt niet dat zulke lui angst inboezemen wat ze zelf denken, ik moet er alleen maar hard om lachen. :D

Maar het meeste van die lelijkerds stonden toch bij de MoH en daar ben ik amper geweest.

Toch hoort dat volk niet op die feesten thuis en hadden ze wel heel wat strenger mogen zijn bij de ingang. Spinnenwebben? Gewoon optyfen. Keltische kruizen? Gewoon optyfen.

Oja, en het meest trieste vond ik nog wel dat we na een lange reis door het donker eindelijk bij een tankstation aankwamen...hadden ze dat dichtgegooid. Stonden nog allemaal lui binnen. Wat bleek, d'r was een groepje van een man of 20 naar binnen gestormd en die hadden alles gejat wat los en vast zat. Vervolgens werden mensne die buiten stonden en er niet in konden weer aggressief, gingen aan die deuren liggen rukken....sneu.

Toch wel weer typisch hoor, dit soort shit. Baal daar gewoon een beetje van.

Waarschuw beheerder
Het was gwoon KK Gruwelijk!! Egt hard staan te beuqen bij de MOH en thunderdome.. Idd dat de darkcore beetje verneukt was dat was wel minder maar dat maakte thunderdome en MOH Wel weer goed hoor :P:P
Gruwelijk moment.. lekker in de regen staan beuqen in de blote bast en gwoon schijt hebben aan alles en iedereen om me heen :) Heerlijk weer zo'n weekend
Werkzaam bij JTM Events
Waarschuw beheerder
Eigenlijk mijn eerste echte hardcore feest, en het viel niks tegen! :)

Volk was als verwacht, veel mensen waar ik me totaal niet mee kan identificeren, maar ook veel doodnormaal volk. Overigens gedraagde vrijwel alle mensen zich relaxed dus daarover geen klachten:). Beetje jammer dat 1 of andere kale koekwaus het nodig vond om een maat van mij een beuk te geven omdat ie per ongeluk tegen hem aan liep.

Organisatorische plus en minpunten:

+ Aankleding, geluid in 5 stages, terrein,
- 2 slokken waterig bier voor 2,20, geluid in darkcore op de middag (tijdens Tieum en Wishmaster echt drama), wiet afnemen bij ingang, geen time-tables!!!(terwijl je de timetable pas een dag vantevoren bekend hebt gemaakt), eetbonnen--> 5 kopen en dan kost 1 broodje 3 munten, ik weet dat het al lange tijd zo gaat op q-dance feesten maar ik wil toch even mijn ongenoegen uiten over zulke commerciele afperserij.

Dj's (die ik gezien heb dan):

Viper in MC: erg vet, heerlijke sfeer ook daar.
Ophidian: Topper, jammer dat het publiek bij de MOH stage hier niks mee kon maar ik vond hem echt gruwelijk vet draaien.
Angerfist: stukje meegekregen nog, wel grappige muziek, beetje goedkoop.
Bass-D & King-Matthew: erg cool, leuke oude platen en bruut scratchwerk van Bass-D:D
Toen Jappo in Darkcore: VET! snel, rauw, veel vette vocals en een brute performance. gewoon raggen!
Producer: Muziek is niet makkelijk dansbaar maar wel erg vet, mixtechnisch gruwelijk goed deze man.
Destroyer: Lekker tempo!:p vond het nog vet ook.
Vince: Altijd lekker, mixtechnisch de koning en lekkere plaatjes.
Akira vs Drokz gaat me dan weer net te ver:).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 14:14:
man man man, daar liep ik ff langs ik keek echt me ogen uit, ik heb het zelden zo erg gezien, zelfs op MoH april in heerenveen niet

was niet normaal veel :vaag: Heb echt de grootste mongolen rond zien lopen :/

Waarschuw beheerder
Ik heb tog heel wat bij de MOH stage gestaan maar heb totaal van niemand last gehad ook niet van de spinnenwebben! en heb dr tog ook zat gezien! De sfeer was gewoon super op het feest dus mij hoor je niet klagen!!
Waarschuw beheerder
en toch kon het geluid wel hard in de darkcore zaal, want aan het einde bij jappo en de rest daarna, ston het geluid echt rete hard, heb dan ook een paar uur flink staan hakke daar.... tja moet het nu dan maar weer doen met wat spierpijn ;)
Waarschuw beheerder
Armageddon Project = niet echt nieuwe hardcore wat de mensen aantrekt hoor :P

Dat is meestal Outblast,Neophyte,Paul elstak en dat soort dj's daar komt al dat wazi schorum op af....

Armageddon Project is denk meer industrial hardcore over het algemeen

Trouwens Jacky heb nog een setje van Armageddon Project :p
Waarschuw beheerder
Jef-> Ja jullie groepje zijn zeker rielekste lui (y)

En dat uit amsterdam ;) Geintje hoor goosz ;)

Tho!! Gozah!! Ik zit na te geniete hier jonge,
ik heb het al de hele dag over armegeddon :D
Was eg een mooi moment :)

De sfeer op dat moment...was het beste van de hele dag

Voor mij zeker :yes:
Waarschuw beheerder
Toch hoort dat volk niet op die feesten thuis en hadden ze wel heel wat strenger mogen zijn bij de ingang. Spinnenwebben? Gewoon optyfen. Keltische kruizen? Gewoon optyfen.

Ok wat zijn spinnenwebben en keltische kluizen ?:)

Waarschuw beheerder
aan alle mensen die het over die nazi's hebben..

ik ben het met jullie eens, maar als het je niet aanstaat trek dan ook eens op dat feest zelf je bek open, en niet zoals nu achteraf gaan zeuren
Waarschuw beheerder
Was super feest :D
Heb me uitstekend vermaakt en die paar druppels regen... waren ook best verkoelend :yes:
Alleen jammer dat alles vet duur was :S
Heb zo weer 200 euro besteed in 1 dag :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:26:
maar als het je niet aanstaat trek dan ook eens op dat feest zelf je bek open, en niet zoals nu achteraf gaan zeuren

:respect:

Waarschuw beheerder
@ speedcore

laat 1 ding ff duidelijk zijn, ik heb giga hekel aan die kk nazi's
Waarschuw beheerder
maar als het je niet aanstaat trek dan ook eens op dat feest zelf je bek open, en niet zoals nu achteraf gaan zeuren

geloof me, dat hebben we ook gedaan hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 14:27:
@ speedcore

laat 1 ding ff duidelijk zijn, ik heb giga hekel aan die kk nazi's

Jij ja?? haha..
Je was gister alleen iets te vroeg weg ;)
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
echt te veel dj's gehoord 26 :D! werd goed gedraaid over het algemeen, maar vind het wel moeilijk kiezen, en als je eerst bij thunderdome staat is de houseqlassics daarna toch wel een beetje sloom! vond de sfeer echt bagger over het algemeen! behalve in de freestyle bij dano :D! en sommige momenten in de mc, zoals bij chosen few vs predator! dat waren ook wel de betere dj's van de dag samen met art of fighters en bass d (ok ook king M :p)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op zondag 31 juli 2005 om 14:28:
geloof me, dat hebben we ook gedaan hoor

Ja is bekend dat jullie moeite hebben met je bek houden :D:D:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Ik kan geen poot meer bewegen van de spierpijn, en 4 uur achterin een auto zitten met kramp is ook geen pretje:p

Maar t was het wel waard:jaja:

enige minpuntje was het slechte geluid in die darkcore tent, als je aan kant van moh stond hoorde je gvd nog die draaiorgelhardcore. Wat had ik daar graag de stekker uit getrokken:/

Ben eigenlijk begonnen met wat rond te lopen, en ff wat mee gepikt van D passion, daisy, tieum, negative A en dione. Waren allemaal wel lekker bezig, ook dione verbazingwekkend genoeg.

Daarna ff half uurtje TOA gepakt, was erg lekker, acid track:respect: Helaas jammer van het slechte geluid:( meteen door naar AP, hele set geluisterd en heerlijk los gegaan:D Nog ff vlug het einde meegepakt ven Lenny dee, kan aaan mij liggen, maar volgens mij was het geluid toen beter? Damn hey wat een industrieel geweld! Toen de hele set van unexist geluisterd, ging ook behoorlijk los:jaja: Daarna kwam voor mij de klapper van de avond, dj pruducer, lekker geopend met een beetje drum N bass, vervolgens helemaal los, zaal was te klein voor me:D

En destroyer daarna, heerlijk gewoon:K Allemaal van die ventjes die dachten dat het al akira en drokz waren, maar er geen reet van snapten haha:p Helaas zijn we toen gegaan... Akira en drokz heb ik niks van mee gekregen, maar daar lig ik ook niet wakker van. Kan me toch al wel indenken dat dat waarschijnlijk een standaart setje geweest zal zijn, en dat het publiek er ondanks dat toch niks van snapte, respect voor hun, maar ze hebben gewoon een aantrekkingskracht op verkeerde mensen:/ Wat ik erger vind is dat ik delta 9 gemist heb, maar daar hebk gelukkig nog wat van meegekregen toen we de auto aan het zoeken waren:p

Conclusie: Al met al toch wel de moeite waard, alleen jammer dat de opzet zo klein was, en die kut moh met zn draaiorgelhouse zowat over het hele terrein te horen was:/ Ook aso van de vreetbonnen, je kon ze gvd alleen per 5 kopen, zodat je er al meteen meer moest kopen, aangezien er altijd wel 1 of 2 overbleven waar je niks meer mee kon:/ sowieso, 4 euro voor een broodje hamburger noem ik een behoorlijke aso prijs:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jammer dat je wegging jef toen wij kwamen :)

tnx voor je wc bon die ik niet heb gebruikt :bloos:

Waarschuw beheerder
@ category c

neej ik was niet te snel weg, rotzooi begon gewoon te laat

:D
Waarschuw beheerder
nifje, zie dat je uit hengelo komt en dit dus een feest in jou regio was

als je er zo`n hekel aan heb dan pak je die gasten aan met jou jongens

ik zou zeggen kom een keer naar een feest in de Fun (hemkade) daar zie je deze "mensen" echt niet hoor!
rede? omdat we (Amsterdammers) al jaren lang die gasten de tering in slaan in onze regio
Waarschuw beheerder
Wackie->

Ik geef je helemaal gelijk hoor.
Maar of het nou nazi's zijn of hooligans of wat dan ook...
Hardcore feeste trekke gewoon meer "tuig" en "dommere" mensen aan...Maarja sow zal het volgens mij ook altijd blijfen, hardcore is nu voor de 2e keer weer sow onwijs populair aan het worde. Maar dat gaat zich volgens mij over een jaar of 5/6 gewoon weer herhalen.
Ag gelukkig zijn der ook zat leuke mensen op de feeste nog, anders zat ik hier nie al vanaf vanmorge over het feest te kletsen (y)
Waarschuw beheerder
aan alle mensen die het over die nazi's hebben..

ik ben het met jullie eens, maar als het je niet aanstaat trek dan ook eens op dat feest zelf je bek open, en niet zoals nu achteraf gaan zeuren

Werkte het maar zo... n(a)i(e)fje
No hard feelings verder hoor..
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Waarschuw beheerder
JOIN US...........FOR....FUCKING ARMAGEDDON :respect:

Dit was echt HET moment van de dag gewoon mensen! Geweldige set en echt met de hele groep in onze blote bast losgegaan, zelfs in de regen, GE-WEL-DIG!

Whitejunkie -> En wij helemaal op Phase 2 ;)

Wackie -> Erg vet om te horen dat jij het ook zo kicke vond, maarre armageddon is juist niet de soort muziek die dat publiek aantrekt hoor, armageddon project is iets voor de kenners, dat publiek waar jij ut over hebt staat vooral bij de moh ;)

Waarschuw beheerder
@ jefrey

heb jij rond om onze groep ook maar 1 nazi gezien??

d8 het niet

die weten dondersgoed dat dat niet goedgaat

en ook gisteren zijn dr een paar bijdehande ventjes op de plaats gezet

dus ga nou niet zomaar dingen roepen

(Y)