Partyflock

Forumonderwerp · 797540
2507x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nu ik een aantal dagen in het actueel forum heb rondgehangen is mij iets opgevallen..

En dat is dat er veel topics in dit subforum over moslims en racisme gaan. Nou is dat niet heel raar, aangezien er de afgelopen weken veel gebeurd is met deze onderwerpen, maar als je een kijkje gaat nemen in de topics zelf vind ik dat er vrij veel racistische opmerkingen de ronde doen, en veel meningen zijn die alle moslims maar over 1 kam scheren, en dat ze toch allemaal hetzelfde zijn en zich toch niet aan willen passen.

Als jij in een land zou leven als moslim zijnde, en je zou dit soort dingen lezen, wat zou er dan door je heen gaan? Zou jij je dan nog aan willen passen aan een maaschappij dat toch veel vooroordelen heeft over jouw bevolking, en de media helpt hier gerust een handje aan mee..

Waarom is iedereen opeens zo rechts georienteerd tegen alles?

Btw, zie dit topic niet als een aanval, dit is wat mij opvalt en ik zal zeer zeker niet de enige zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:39:
jij geeft een heel andere definitie aan buitenlander

ik geef de WETTELIJKE definitie

Nederlanderschap is nu eenmaal geen kwestie van mening maar van wet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:39:
waarom voelen ze zich dan wel vaak aangesproken als je zegt "vuile buitenlander"

Omdat ze weten dat ze (onterecht) als buitenlander worden beschouwd. En omdat het als scheldwoord is bedoeld. Maar dat betekent nog niet dat het ook buitenlanders zijn (en zolang zovelen ze als "buitenlanders" blijven zien, moet er ook niet worden gezeken dat sommigen niet willen integreren)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:00:
gekker als die "ANDEREN" hier kan het niet worden

Amerikanen zijn ook buitenlanders / allochtonen / vreemdelingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In mijn ogen is alles 1 pot nat, wat je ook zegt.

Vraag maar aan iemand op straat hoe ze dat woord uitleggen :D

Waarschuw beheerder
donateur
de mening van "iemand op straat" staat niet boven de wet

Waarschuw beheerder
Waarom is iedereen opeens zo rechts georienteerd tegen alles?

t is actie, reactie denk ik... door t toenemende terrorisme en vooral de angst voor t terrorisme gaan mensen anders denken denk ik...

ik betrap me er zelf ook steeds vaker op dat ik steeds rechtser ga denken... af en toe denk ik terecht, maar af en toe schaam ik me er ook best wel voor als ik zoiets denk...

ik ben ook echt wel bang voor t terrorisme... ik reis iedere dag met de trein voor mn werk tussen utrecht en adam en ben echt bang dat er iets kan gebeuren...
ben zelfs n keer de metro uitgestapt omdat er zo n vaag figuur met n band om zn hoofd met n koffertje de metro in kwam lopen. waarschijnlijk ging die man gewoon naar zn werk, maar toch speelt die gedachte bij mij en ik denk dat die gedachte bij veel meer mensen speelt...

je hebt 2 soorten allochtonen, degene die wel werken en hier net als iedereen gewoon n normaal bestaan met hun gezin willen leiden en degene die er n zooitje van maken en alleen maar hun handje op houden.

nu is die groep die hier wel gewoon normaal willen wonen natuurlijk veel groter en die andere groep verpest t jammer genoeg voor die groep.
ik kan best begrijpen dat ze er gek van worden dat er continu gegeneraliseerd word, maar er is wel n groep moslims in nederland die zich echt misdragen en die ook aangepakt moeten worden! ook vind ik dat de moslims die hier wel n normaal bestaan willen leiden best s andere moslims aan kunnen sporen om zich meer aan te passen ipv alleen maar te spreken van discriminatie... dat is lekker makkelijk!

niet werken, uitkering aanvragen, criminaliteit, extremisme... dat zijn allemaal zaken waar veel harder tegen opgetreden moet worden!

klinkt misschien n beetje a la balkenende, maar ik vind echt dat sommige mensen normen en waarden en vooral respect moeten bijleren!

hoe vaak ik op straat wel niet word lastig gevallen of dat er zelfs aan me word gezeten! dan heb je gewoon totaal geen respect voor iemand!

je leeft hier in n ander land waar mensen n andere mentaliteit hebben en ik vind dat ze zich daar naar aan moeten passen! dat zouden wij bijv in marokko ook moeten doen, daar is niets raars aan...

en discriminatie als excuus voor alles gebruiken word ik ook schijtziek van... t word echt hoog tijd dat de nodige dingen gaan veranderen hier in nederland. want deze situatie werkt voor beide partijen niet!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
overigens bleek ik dus vannacht gelijk te hebben met mijn vraagtekens bij de mishandeling van de zoon van van Gogh (eerder in deze topic)...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 01:58:
voorlopig hebben we hier maar één verklaring, géén getuigen, géén aanhoudingen, géén politierapport, géén doktersrapport en een verhaal dat pas na dik een half jaar in de media wordt gebracht

me dunkt dat hier nog een paar ferme gaten in zitten

handjes op wie meteen geloofde dat het wél waar was?

Waarschuw beheerder
ik geloofde dat t waar was ja! heb de ouders van theo van gogh gisteren bij netwerk gezien en daar vertelde ze t ook...

hoorde net op t nieuws dat t verhaal idd zwaar opgeblazen was...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:54:
de mening van "iemand op straat" staat niet boven de wet

ken me niks schelen

Waarschuw beheerder
IK geloof ook dat dat waar was, maar Stickhorse, jij bent hier onze ongelovige Thomas he ;) was te verwachten dat je er niks van zou geloven

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:27:
jij bent hier onze ongelovige Thomas he ;) was te verwachten dat je er niks van zou geloven

Yep. Als ik een verhaal hoor van één persoon (met een levensgoot motief om een bepaalde groep in een kwaad daglicht te stellen) dat verder door niemand bevestigd kan worden (wat in dit geval uiterst merkwaardig is) dan zet ik daar meteen vraagtekens bij.

Dat heet "zelf nadenken" :[

Waarschuw beheerder
donateur
darky wederom dacht ik vandaag..

laat ik het eens van de andere kant bekijken...

loop naar beneden, pak de haagse courant..

voorpagina;

1:verdacht pakketje in tuin Lange Voorhout.

2:Zoon van Van Gohg in elkaar geslagen door Marrokanen

3:Bedreiging in Wateringse veld door groep Marrokanen

4:
Werkstraf Bouaouzan na kickbokssprong

5:auto vol spijker bommen engeland

5:

groep extreemisten antwerpen

6:

Voorarrest jeugdige bommaker 17 jarige amsterdammer uit osdorp die banden had met de hofstadgroep

7:ter apel wil generaal pardon asiel zoekers

8:

71 & procent vreest aanslag nederland

9:samir a geen vervolging maar bewonder heeft dat Mohammed B zich offert voor Allah

10:

AIVD krijgt nieuwe terreurtips binnen

11:

Huurmoordenaar van Islamitische afkomst

12:

dat was de voorpagina

nu komt denhaag:

Bendes bedreigen bewoners Vinexwijk

een groep Marrokaanse jonegern.... enz

13:

Man gewond bij steekpartij

Hobbemaplein

14:Overval Keizerstraat

15:

....kan ze noh wel ff doorgaan

heb dus allen de voorpagina van bijde kranten gelezen, inhoudelijk staan er nog veel meer berichten over dit soort dingen.

Hoe verwacht je van mij dat het allemaal wel meevalt?

ELKE DAG is het raak.

bron: haagse courant
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals ik heb niks tegen buitenlanders of mensen hun geloof.

ik respecteer ieders geloof of cultuur.

maar op deze manier gaat en kan het niet.

Waarschuw beheerder
stickhorsie... je kan wel met allemaal politiek gelul aankomen en in sommige argumenten heb je ook echt wel gelijk, maar dat veranderd niets aan t feit dat de situatie die nu in nederland heerst niet normaal is!

vind je zelf ook niet dat er hier dingen moeten veranderen? dat er door heel veel allochtonen n zooitje van word gemaakt?

dat zijn dingen die je niet kunt ontkennen en ik vind (en met mij vele anderen) dat daar gewoon verandering in moet komen!

er word veel te makkelijk over gedacht door sommige allochtonen, alsof t hier lui lekker land is ofzo?!

als wij naar bijv marokko zouden gaan moeten we ons ook aanpassen en dat is precies wat zij hier ook moeten doen! en discriminatie overal als excuus voor gebruiken ben ik ook helemaal zat, dat is lekker makkelijk...

we zijn in t begin denk ik veel te tolerant geweest... maar vind dat t nu toch echt wel tijd word om iets aan de situatie te veranderen!

(en ik heb t niet over iedere allochtoon of moslim, alleen over die groep die er n zooitje van maken... dus beschuldig me aub niet van generaliseren)

Waarschuw beheerder
donateur
punt 2 blijkt dus niet waar te zijn

en punt 8 is het elkaar aansteken met angst om al-Qaida een handje te helpen

voor de rest is het wel erg, ja

staat er niks vrolijks in over nieuwe beestjes in Artis ofzo? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:45:
vind je zelf ook niet dat er hier dingen moeten veranderen? dat er door heel veel allochtonen n zooitje van word gemaakt?

absoluut

in feite was t zelfs "mijn" partij die als eerste zei dat het integratiebeleid volkomen mislukt was, maar daar wou toen niemand aan want die was "te links"

maar t zijn natuurlijk niet alleen allochtonen die er een zootje van maken... onverdraagzaamheid komt meestal van twéé kanten

als volledig ingeburgerde, goed nederlands sprekende allochtonen geen werk kunnen krijgen omdat ze een kleurtje hebben, dan zit er aan de andere kant natuurlijk óók een heleboel mis

Waarschuw beheerder
absoluut

in feite was t zelfs "mijn" partij die als eerste zei dat het integratiebeleid volkomen mislukt was, maar daar wou toen niemand aan want die was "te links"

maar t zijn natuurlijk niet alleen allochtonen die er een zootje van maken... onverdraagzaamheid komt meestal van twéé kanten

als volledig ingeburgerde, goed nederlands sprekende allochtonen geen werk kunnen krijgen omdat ze een kleurtje hebben, dan zit er aan de andere kant natuurlijk óók een heleboel mis

klopt :yes: maar die reactie komt ook ergens vandaan! en dat bedoel ik met die groep die er hier n zooitje van maakt, die verpest t voor iedereen en ik kan me daar zo kwaad om maken! die moeten gewoon aangepakt worden...

ik word er ook gek van dat ik op straat zowat aangerand word door van die mongolen! ze hebben totaal geen respect, alleen omdat ik geen moslim ben, ben ik in hun ogen n hoer... want bij hun eigen volk doen ze dat niet hoor!

en als ik er dan wat van zeg ben ik de hoer en de racist, terwijl hun fout zijn! t is de omgekeerde wereld hier en ik ben t echt helemaal zat!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:52:
die reactie komt ook ergens vandaan!

dat begon in t midden van de jaren 70 toen het even iets minder goed ging in Nederland... daarvoor had eigenlijk niemand echte problemen met allochtonen (op een enkele gore kutracist na), maar ja, dan gaat het opeens iets minder en mensen zijn nu eenmaal heel makkelijk met de schuld geven aan een makkelijk identificeerbare groep waar zijzelf (o wat toevallig :P ) duidelijk helemaal niet bij horen

tja, zo'n groep voelt dat en komt natuurlijk met een tegenreaktie...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:52:
die groep die er hier n zooitje van maakt, die verpest t voor iedereen en ik kan me daar zo kwaad om maken! die moeten gewoon aangepakt worden...

10000% mee eens!

sjo, dat is er uit! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
staat er niks vrolijks in over nieuwe beestjes in Artis ofzo?

ja in de krant verder, maar voorpagina van alle 2 de kranten staan dus minimaal 15 stukken over allochtonen of marrokanen.

vind je het gek dat mensen steeds meer rechts gaan denken.

om even on topic te gaan.

en tuurlijk help de media daar ook een handje in, dat zal ik zeker niet ontkennen

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben dus gewoon meer happy news nodig :D

(en volgens mij is dat er vast ook wel, maar de mediagiganten willen natuurlijk blijven verkopen en negatief nieuws over minderheden verkoopt nu eenmaal goed... daardoor krijgt "de meerderheid" t gevoel dat ZIJ niks fouts doen)

Misschien is daarom de fotosectie van Pf zo populair? allemaal happy mensen die plezier aan het maken zijn? (kennelijk is er tóch behoefte aan... gat in de markt?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de media speelt hier zeker n hele grote rol in! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

en dan heb je natuurlijk nog het probleem dat "Marokkanen" in krantenartikelen al veel sneller worden genoemd dan andere minderheden...

Uit haar onderzoek Berichtgeving over allochtonen en criminaliteit blijkt dat het aandeel Marokkanen in artikelen over criminaliteit oververtegenwoordigd is. Van alle artikelen die gaan over criminaliteit en waarin de etnische achtergrond wordt genoemd, worden in 45 procent Marokkanen als dader of verdachte genoemd. Vergelijking met de werkelijke criminaliteitscijfers onder Antillianen, Marokkanen, Surinamers, Turken en Nederlanders leert dat Marokkanen verantwoordelijk zijn voor 23 procent.

http://www.miramedia.nl/publicaties/detail.asp?nodeid=54&id=2976&start=0&offset=6

hoezo negatieve beeldvorming? :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch komt criminaliteit wel heel veel voor bij marokkaanse jongeren! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
maar dat is natuurlijk een wisselwerking... jongeren die geen kans in de maatschappij krijgen vervallen al snel tot crimineel gedrag

dat gebeurt bij iedere kleur of afkomst (zwarte en latino-jeugdbendes in de VS, "Lonsdalers" in Nederland, etc etc)

maar het feit dat het percentage criminaliteit onder marokkanse jeugd hoger ligt dan onder autochtone jeugd maakt natuurlijk nog niet meteen criminelen van álle allochtonen ;)

t blijft een relatief klein groepje kutjochies :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar dat is natuurlijk een wisselwerking... jongeren die geen kans in de maatschappij krijgen vervallen al snel tot crimineel gedrag

dat gebeurt bij iedere kleur of afkomst (zwarte jeugdbendes in de VS, "Londsalers" in Nederland, etc etc)

klopt ook! alleen vind ik t zo n onzin om daar maar alles op te gooien!

we wonen in nederland hoor! echt wel dat die jongeren n kans krijgen om iets te bereiken in de maatschappij... ze hebben alle mogelijkheden om n goede opleiding te volgen...
als ze die kans niet aanpakken is dat hun probleem!

nu is t wel zo dat hun ouders ook niet de verantwoordelijkheid voor hun eigen kinderen. zij denken dat als hun kinderen buiten zijn, t de taak vd staat is om ze onder controle te houden...

in marokko is er veel meer sociale controle over die jongeren. de buurman let op, de tante die om de hoek woont...
in nederland gaat de nederlandse buurman echt niet tegen die jongeren zeggen dat ze naar school moeten, of hun ouders waarschuwen...
vaak spreken de ouders ook helemaal geen nederlands en weten helemaal niet hoe t er op straat eigenlijk aan toe gaat...

daarom denk ik dat we de oorzaak moeten zoeken bij de thuis situatie van die jongeren.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ben ik t alwéér met je eens :O

thuis mankeert er idd een hele hoop, maar ik denk dat je daar pas echt verandering in kunt brengen als de ouders ervan overtuigd zijn dat het ZIN heeft om er moeite in te steken

ongetwijfeld gebeurt dat ook al, want niet ALLE Marokkaanse jongeren vervallen tot crimineel gedrag... er zijn toch echt wel heel veel goed geïntegreerde Marokkanen in NL

alleen komen die natuurlijk nooit in t nieuws :(

of t wordt "Moslimterrorist schopt weerloos hondje" als er eigenlijk zou moeten staan "Dappere Marokkaanse jongen redt meisje van levensgevaarlijke dolle hond" ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
komen nie int nieuws nee is ook gin sensatie he als paar turke weer een oma'tje beroofd hebben wel :P

Waarschuw beheerder
nou ben ik t alwéér met je eens

thuis mankeert er idd een hele hoop, maar ik denk dat je daar pas echt verandering in kunt brengen als de ouders ervan overtuigd zijn dat het ZIN heeft om er moeite in te steken

ongetwijfeld gebeurt dat ook al, want niet ALLE Marokkaanse jongeren vervallen tot crimineel gedrag... er zijn toch echt wel heel veel goed geïntegreerde Marokkanen in NL

alleen komen die natuurlijk nooit in t nieuws

wat zijn we t toch steeds met elkaar eens! haha ;)

klopt, dat is natuurlijk niet overal t geval... ik ken genoeg marokkaanse ouders die erop hameren dat hun kinderen hun school af moeten maken, die om 9 uur binnen moeten zijn om te voorkomen dat t hang jongeren worden en ze problemen gaan maken op straat... in mn oude buurt in adam waren er zelfs marokkaanse 'buurtvaders' die de straat op gingen om hun kinderen en hun vriendengroep aan te spreken als ze aan t hangen waren...

gek genoeg bleek dat effectiever te werken dan politie mensen die die jongeren vd straat af proberen te halen...

heeft weer met dat respect te maken... hun eigen ouders of volk respecteren ze kennelijk toch meer dan blanke mensen of politie agenten. t kan ook te maken hebben met dat ze zich minder bedreigd voelen als ze worden aangesproken door zo n buurt vader...

maar dat vind ik nou echt n goed initiatief! stimuleer die ouders om meer bij te dragen aan de maatschappij... als de jeugd ziet dat de oudere generatie er veel moeite voor doet zien zij dat misschien wel als n voorbeeld!

er kunnen zoveel oplossingen gevonden worden, alleen moet men er wel aan mee willen werken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 18:34:
Dat heet "zelf nadenken"

offtopic. Jammer dat jij hier de strafpunten uitdeeld ipv ik :[
Afgedwongen respect krijg je van mij :) ik voel me namelijk beledigd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 19:43:
maar het feit dat het percentage criminaliteit onder marokkanse jeugd hoger ligt dan onder autochtone jeugd maakt natuurlijk nog niet meteen criminelen van álle allochtonen

t blijft een relatief klein groepje kutjochies

Je discrimineert/beledigd

Je noemt de groep waarbij de percentage criminaliteit hoger ligt dan bij de autochtone jeugd, een relatief klein groepje kutjochies :o !!

Wat zeg je me nou???:o:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cheer: Stickhorsie heeft gelijk :cheer:

:yes: kutjochies :yes:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 23:05:
Wat zeg je me nou???

Daar was zelfs Wilders het mee eens :D

Waarschuw beheerder
donateur
Je discrimineert/beledigd

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 23:02:
ik voel me namelijk beledigd

ik zou zeggen: klik op het envelopje in mijn profiel en dien een klacht in :)

(dat komt dan bij de profiel-admins terecht dus ik kan het niet zelf afhandelen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 23:48:
k zou zeggen: klik op het envelopje in mijn profiel en dien een klacht in

(dat komt dan bij de profiel-admins terecht dus ik kan het niet zelf afhandelen)

nee ben je gek? Ik ben niet zo kleinzerig kan wel ergens tegen:D

Wilders daar ben ik nou fan van, enige man :D
Goede ideeën!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 00:38:
Wilders daar ben ik nou fan van, enige man

vooral zijn haar of niet

Waarschuw beheerder
ja lekker kriebelig :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Je noemt de groep waarbij de percentage criminaliteit hoger ligt dan bij de autochtone jeugd, een relatief klein groepje kutjochies

Maar het *is* ook maar een relatief klein groepje. Ook al ligt het percentage hoger dan bij autochtone jeugd, door de wijze van berichtgeving in de media lijkt het veel meer dan het er in werkelijkheid zijn.

En zelfs al zou het percentage bij Marokkaanse jongeren TIEN keer zo hoog liggen als bij autochtone jeugd (en dat is echt wel minder) dan nog zou er bij de laatste groep minstens 3 maal zoveel criminaliteit moeten zijn (in absolute cijfers).

Maar klopt dat met het beeld in de media? Nee, we zien alleen maar "Marokkaan, Marokkaan, Marokkaan, iets anders" terwijl we dan eigenlijk "blanke Nederlander, blanke Nederlander, andere allochtoon, Marokkaan" zouden moeten zien.

Neem dan ook nog mee in je berekening dat de media 2x zo snel ergens "Marokkaan" bij zetten dan andere niet-westerse allochtone afkomsten, dan hou je dus inderdaad maar een "relatief klein groepje kutjochies" over (± 10.000, dwz. 1% van alle Moslims in Nederland)

ja, EEN procent... echt iets om een hele gemeenschap op af te rekenen... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 02:01:
Maar klopt dat met het beeld in de media? Nee, we zien alleen maar "Marokkaan, Marokkaan, Marokkaan,

Nee je ziet ook Noord-Afrikaan en persoon van buitenlandse afkomst :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha, ja ach ik heb al zo mijn vooroordelen over die mensen gekleurd door eigen ervaringen, en dan heb ik het niet over de mensen die zich netjes gedragen geen problemen mee. Maar de rest is me een doorn in het oog.
En heel die islam ken me gestolen worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 02:01:
Neem dan ook nog mee in je berekening dat de media 2x zo snel ergens "Marokkaan" bij zetten dan andere niet-westerse allochtone afkomsten, dan hou je dus inderdaad maar een "relatief klein groepje kutjochies" over (± 10.000, dwz. 1% van alle Moslims in Nederland)

Dat relatief klein groepje kutjochies zit vast elke dag bij mij in de trein te vervelen :P

Waarschuw beheerder
donateur
het is inderdaad een feit dat ze zich in concentraties bevinden (en dus wellicht ook in concentraties reizen, zoals trekvogels dus :P )

Waarschuw beheerder
Ik heb een beter woord voor ze: Kuddedier.

Kuddedieren (schapen) schoppen weerloos hondje dood.

Klinkt al weer een stuk anders dan dat er staat

Marokkanen schoppen weerloos hondje dood.

Waarschuw beheerder
donateur
behalve natuurlijk als er had moeten staan "Dappere Marokkaanse jongens redden meisje van levensgevaarlijke dolle hond" :P

maar kuddegedrag is het idd zeker.. kutjochies hebben zolang de mensheid bestaat altijd al de neiging gehad om kuddes te vormen (dan lijkt het namelijk net of je wat voorstelt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 07:34:
aar kuddegedrag is het idd zeker.. kutjochies hebben zoalng de mensheid bestaat altijd al de neiging gehad om kuddes te vormen (dan lijkt het namelijk net of je wat voorstelt)laatste aanpassing 29 juli 2005 07:35

je draait bij (Y) :P

Waarschuw beheerder
donateur
in your dreams :P

t past allemaal keurig binnen één verhaaltje hoor ;)

Waarschuw beheerder
Dan ga je nu naar de juiste kant van het verhaal toe

Waarschuw beheerder
donateur
overigens is dat stukje van Hans Teeuwen dat je eerder aanhaalde en "heerlijk vond om te lezen" bedoeld om te laten zien hoe idioot sommige extreemrechtsen denken

laten we dus maar hopen dat je er niet al te hard bij dacht "ja, dat vind ik nou ook!" ;)
Waarschuw beheerder
is er ngo een beetje discussie hier of ben ik te laat ingvoegt?

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, brand maar los!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 07:34:
behalve natuurlijk als er had moeten staan "Dappere Marokkaanse jongens redden meisje van levensgevaarlijke dolle hond"

dat soort dingen houden ze achter als je het mij vraagt, want ik weet zeker dat er wel een paar "marokanen" zijn die houden van kleine meisjes :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
net zo goed als dat er 30 x zoveel autochtone Nederlanders zijn die van kleine meisjes houden denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 14:25:
net zo goed als dat er 30 x zoveel autochtone Nederlanders zijn die van kleine meisjes houden denk ik

er werdt in die zin ingegaan op Marokanen ;) dus daar gaf ik mijn visie op, niet op de autochtone bevolking :P