Partyflock

Forumonderwerp · 797540
1941x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nu ik een aantal dagen in het actueel forum heb rondgehangen is mij iets opgevallen..

En dat is dat er veel topics in dit subforum over moslims en racisme gaan. Nou is dat niet heel raar, aangezien er de afgelopen weken veel gebeurd is met deze onderwerpen, maar als je een kijkje gaat nemen in de topics zelf vind ik dat er vrij veel racistische opmerkingen de ronde doen, en veel meningen zijn die alle moslims maar over 1 kam scheren, en dat ze toch allemaal hetzelfde zijn en zich toch niet aan willen passen.

Als jij in een land zou leven als moslim zijnde, en je zou dit soort dingen lezen, wat zou er dan door je heen gaan? Zou jij je dan nog aan willen passen aan een maaschappij dat toch veel vooroordelen heeft over jouw bevolking, en de media helpt hier gerust een handje aan mee..

Waarom is iedereen opeens zo rechts georienteerd tegen alles?

Btw, zie dit topic niet als een aanval, dit is wat mij opvalt en ik zal zeer zeker niet de enige zijn
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Ik vind ook dat als ze afkomst vermelden (waar ik geen moeite mee heb), ze het er dan ook expliciet bij moeten zetten als het een nederlander betreft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en natuurlijk of hij christen of atheïst of wiccan is ;)

"Blanke christelijke man van Nederlandse afkomst pleegt overval!"

zie je de krantenkoppen al? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 13:37:
en later bleek ook nog eens dat in pakweg de helft van de gevallen waarin de media melding maakt van "Marokkanen" het achteraf helemaal geen Marokkanen bleken te zijn

En daar tegenover heb je de berichten waarbij ze express weglaten dat het om een Marokkaan gaat, omdat ze al zo'n slechte naam hebben. Positive discriminatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Helaas is dat nog altijd minder dan het aantal gevallen waarin iemand onterecht "Marokkaan" wordt genoemd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en natuurlijk of hij christen of atheïst of wiccan is

"Blanke christelijke man van Nederlandse afkomst pleegt overval!"

zie je de krantenkoppen al?

9 van de 10 x hier in denhaag/rijswijk heeft de dader een noord afrikaans uiterlijk.

zo vermeld de krant het.

anders staat er gewoon een 20..21..22.. enz jarige hagenaar of rijswijker..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 22:29:
1. ik heb die kreten nog nooit naar mijn hoofd gehad... misschien stel je je iets te uitdagend op?

ik hoor ze dagelijks :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
daarom zeg ik, kom eens een x kijken hier in de grote stad, vanaf de hoefkade tot haagse markt, tot de schilderswijk, mits je dan nog niet beroofd bent of in elkaar geslagen.

Waarschuw beheerder
inderdaad ,maar meeste mensen trekken conclussies vanuit hun veilige haventjes . en nodig ze uit bij deze voor een rondleiding in de buurten waar nederlandse vlaggen op jassen
bekocht word met messteken van alle richtingen ,en de turkse e en marokaanse emblemen op jassen (Y) zijn . dat is dr dus aan de hand in sommige delen van het land . en mensen zien dat niet en dan scheer ik ze niet allemaal op 1 kam :no: want ken genoeg moslim mensen en allochtonen mensen die dr eigen schamen voor t gedrag van hun landgenoten . maar ja ag het word ze allemaal zo in de schoot geworpen . ow jongen je zalje wel niet thuisvoelen hier in dit land ,of ag ja je bent allochtoon en komt moeilijker aan werk ,of 20 organisaties die ergens op af springen omdat dr geen hoofddoekjes in een bepaalde bar dancing mogen ,waar ook geen petjes of mutsen in mogen ,zo gaat dus in zijn werking hier in nederland .

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad ,maar meeste mensen trekken conclussies vanuit hun veilige haventjes . en nodig ze uit bij deze voor een rondleiding in de buurten waar nederlandse vlaggen op jassen
bekocht word met messteken van alle richtingen ,en de turkse e en marokaanse emblemen op jassen zijn . dat is dr dus aan de hand in sommige delen van het land . en mensen zien dat niet en dan scheer ik ze niet allemaal op 1 kam want ken genoeg moslim mensen en allochtonen mensen die dr eigen schamen voor t gedrag van hun landgenoten .

:respect:

en weet je Ricardo:

aangzien de groei van die bevolkingsgroep ook van de "goeie" uiteraard groeien de slechte ook mee.

zie:

[img width=306 height=199 cacheid=00098f25001b4fa80bd19cad1a00e18953]http://www.menscentraal.nl/plein_1.gif[/img]

Bevolkingsgroei

[img width=482 height=290 cacheid=0013787e001b4fab4c71e67d1a00e18953]http://www.menscentraal.nl/plein_2.gif[/img]

ALGEMENE GEGEVENS

Op dit moment zijn er een kleine 3 miljoen allochtonen in Nederland, waarvan ruim de helft (ca 1,9 mln.) afkomstig is uit een niet Westers land, zo blijkt uit CBS cijfers. In 2015 zal deze laatste groep zijn gestegen tot 2,3 miljoen.

Het percentage werkloze allochtonen is tussen 1994 en 1999 weliswaar gedaald van 26 naar 14 %, maar ten opzichte van de 3 % werklozen onder autochtonen was dit cijfer nog steeds zeer hoog.

Uit de cijfers blijkt ook dat er grote verschillen zijn tussen de eerste generatie allochtonen en de tweede generatie. 59 % van de tweede generatie werkt t.o.v. 35% van de eerste generatie. In de vier grote steden is in 2015 de helft van de beroepsbevolking allochtoon. Over enkele jaren is 20% van de schoolverlaters allochtoon. Op dit moment is 7% van de HBO-studenten en 6% van de WO-studenten allochtoon.

Bron: Ramingen NIDI 1995-2015, Bevolkings- en arbeidsaanbod CBS/CPB

Waarschuw beheerder
donateur
In Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht vormen niet-westerse allochtonen momenteel ruim een derde van de bevolking. Op de basisscholen in de vier grote steden zijn allochtone kinderen nu al in de meerderheid en in 2015 is in heel Nederland meer dan de helft van de jeugd allochtoon. Driekwart van de bevolkingstoename komt op rekening van niet-westerse allochtonen. Iedere twintig jaar verdubbelt hun aantal, voornamelijk door het hoge geboortecijfer in allochtone gezinnen en de import van huwelijkspartners uit het land van herkomst. Als het zo doorgaat, zullen aan het eind van deze eeuw blanke Europeanen in de minderheid zijn in Nederland.

Meer dan de helft van de Turken en Marokkanen in ons land heeft een uitkering, slechts een derde heeft een vaste baan. Een kwart van de moslimjongeren verlaat de school zonder diploma.

alleen dit stuk komt van een democraten site af.

Waarschuw beheerder
ben benieuwd nu wat voor reacties hier op zullen komen :d

Waarschuw beheerder
donateur
;)

kan er ook niet minder van maken, deze cijfers zijn landelijk bekend en CBS gaat er niet om liegen.

het is een feit.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat wil je nou duidelijk maken NAF?

Je berichten spreken voor zich, maar what's your point?

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is iedereen opeens zo rechts georienteerd tegen alles?

reageer op het topic.

aangzien de groei van die bevolkingsgroep ook van de "goeie" uiteraard groeien de slechte ook mee.

dat is mijn point
Waarschuw beheerder
donateur
59 % van de tweede generatie werkt t.o.v. 35% van de eerste generatie

dit is toch juist positief? Bijna een verdubbeling

Waarschuw beheerder
donateur
Meer dan de helft van de Turken en Marokkanen in ons land heeft een uitkering, slechts een derde heeft een vaste baan.

erg positief ja...

:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon uit je posts nog niet helemaal opmaken wat je standpunt nou is, maar dat is nu wel duidelijk.

Als het zo doorgaat, zullen aan het eind van deze eeuw blanke Europeanen in de minderheid zijn in Nederland.

snap niet dat je je hier druk over maakt.
1) Dan ben je al dood
2) Dan zal het grootste deel gekleurde nederlanders dus prima geintergreerd zijn etc.

Waarschuw beheerder
wat dan nog als ze een uitkering hebben dat ligt niet aan hun, nederland geeft ze die kans, dat zij nou tevreden zijn met dat maandelijkse bedrag oke.
zou het ook wel relaxed vinden alleen je lijkt een beetje zwerver.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 27 juli 2005 om 16:29:
1) Dan ben je al dood

maar mijn kinderen zullen dr nog zijn en kleinkinderen (Y)
erg raar standpunt vind je niet ?
Uitspraak van Diedus op woensdag 27 juli 2005 om 16:29:
2) Dan zal het grootste deel gekleurde nederlanders dus prima geintergreerd zijn etc.

dat ben ik niet met je eens :no: ik noem een voorbeeld vailantlaan den haag ,islamitische bakkers slagers supermarkten,banken,koffiehuizen,scholen,kappers,kledingzaken,
noem ik geen intregreren als mensen door de REGERING bij elkaar gezet worden in een wijk en dan alle nederlandse winkels daar plaats moeten maken voor islamitische winkels ,en echt ik ben een voorstander van buitenlandse tokos enz enz ,maar je kan t ook overdrijven ,ik durf te zweren dat wneer ji daar komt op vrijdag op de vailantlaan terwijl de koranversjes uit de speaker pompen ,dat zelfs jij denkt wat is dit nou :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
1) Dan ben je al dood

wel eens van nageslacht gehoord?

of wil jij geen kinderen?

domme opmerking van je kim

wat dan nog als ze een uitkering hebben dat ligt niet aan hun, nederland geeft ze die kans, dat zij nou tevreden zijn met dat maandelijkse bedrag oke.

wie betaald uit eindelijk die uitkering denk je?

kijk maar is bv eind mei,juni wat er allemaal van je vakantie geld wordt ingehouden als voorbeeld.

Waarschuw beheerder
donateur
dat ben ik niet met je eens ik noem een voorbeeld vailantlaan den haag ,islamitische bakkers slagers supermarkten,banken,koffiehuizen,scholen,kappers,kledingzaken,
noem ik geen intregreren als mensen door de REGERING bij elkaar gezet worden in een wijk en dan alle nederlandse winkels daar plaats moeten maken voor islamitische winkels ,en echt ik ben een voorstander van buitenlandse tokos enz enz ,maar je kan t ook overdrijven ,ik durf te zweren dat wneer ji daar komt op vrijdag op de vailantlaan terwijl de koranversjes uit de speaker pompen ,dat zelfs jij denkt wat is dit nou

precies.

kijk bv deze tabel: komt van de GEMEENTE vandaan dus een echte bron:

[img width=467 height=286 cacheid=001377280016b33ba567c9c61a00e19524]http://denhaag.nl.eu.org/images/denhaag.gif[/img]

[img width=657 height=468 cacheid=00098604001b2eb76c49739a1a00e19524]http://www.search-result.com/freesites/denhaag/BevolkingssamenstellingDenHaag.gif[/img]

of kijk de gehele pagina:

http://denhaag.nl.eu.org

zie je dat er in sommige wijken amper nederlanders meer wonen.

en dat noemt men samen leven en intergreren :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 16:46:
en dat noemt men samen leven en intergreren :nee:

inderdaad ,en die fout licht bij de regering .
kan je niemand anders de schuld van geven
:no: lekker alles bij elkaar proppen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap jullie wel, maar ik geloof er gewoon in dat uiteindelijk door een (gedeeltelijk) natuurlijk proces, de intergratie vanzelf een feit zal worden.

Islamitische bakkers slagers supermarkten,banken,koffiehuizen,scholen,kappers,kledingzaken,

Hie heb ik absoluut geen moeite mee. Ik vind dat het de intergratie niet in de weg (hoeft) te staan. Wel vind ik dat het contact tussen nederlanders en allochtonen gestimuleerd zou moeten worden door wijken beter te mixen.

PS Nee, ik wil geen kinderen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 12:53:
haha grapje van het jaar

wat vind je er grappig aan??

Waarschuw beheerder
donateur
Hie heb ik absoluut geen moeite mee. Ik vind dat het de intergratie niet in de weg (hoeft) te staan. Wel vind ik dat het contact tussen nederlanders en allochtonen gestimuleerd zou moeten worden door wijken beter te mixen.

waar woon je? welp dorp?

opzeker niet in 1 van de grote steden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diedus op woensdag 27 juli 2005 om 17:04:
PS Nee, ik wil geen kinderen

(offtopic)Als jij en Linda later toch kinderen willen, wil ik jullie daar wel mee helpen O:) (/offtopic)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 17:44:
offtopic)Als jij en Linda later toch kinderen willen, wil ik jullie daar wel mee helpen (/offtopic)

stuur elkaar pb :) werkt irritant zo

Waarschuw beheerder
donateur
Als het zo doorgaat, zullen aan het eind van deze eeuw blanke Europeanen in de minderheid zijn in Nederland.

Gelukkig zijn Turken en Marokkanen eigenlijk ook blank dus het valt dan niet zo erg op. De officiële studie hierover is dat dit op zijn vroegst en bij optimale aanpassing van leefomgeving, infrastructuur en geldmiddelen in 2150 zal gebeuren.

alleen dit stuk komt van een democraten site af.

Nee, van Democrates (www.democrates.net). En dat is nou niet bepaald een neutrale bron :/

("Democrates" een democraten-partij noemen is ongeveer t zelfde als de Centrumpartij een "centrum"-partij noemen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou kom ik zelf uit een grote stad en er is duidelijk een verschil te zien tussem Marokkanen en Turken. Sterker nog...je kan ze niet eens vergelijken met elkaar.

Waarschuw beheerder

ik vind dat dus ook .maar door ze allemaal bij elkaar te stoppen krijg je ghettovorming en hoeven mensen zich niet aan te passen omdat ze dr de kans niet voor krijgen ,want alles is aanwezig in eigen cultuur :d
PS Nee, ik wil geen kinderen ;)

ik dus wel en is dr 1 onderweg :d en wil dr graag meerdee in de toekomst :d en wil dan wel graag dat het allemaal in harmonie gaat in de toekomst :d maar hoe word dat aangepakt ? want je heb van alle kanten vage mensen zitten :s die de boel verpesten :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een kleurtje en ik erger me de afgelopen jaren dood aan het grote groepje turken, marokkanen, surinamers, negers, etc. die er zo'n zooitje van maken.

Ik word er ook op aangekeken op zo'n toon van, 'daar heb je weer zo'n buitenlander', terwijl ik hier gewoon vandaan kom, en niets met die lui te maken wil hebben.

Ik hou me toch ook gewoon aan de wet? Ik ga toch ook niet op een uitkering lopen teren? Al dat provocerende gedrag in die groepjes, leraren die dood worden geschoten, meisjes die lastig worden gevallen, etc.. Geen een die werkt en toch rijden ze in de dikste auto's.

Vergis je niet dat zij (of hun voorouders) hier mochten komen omdat Nederland ze wou helpen. En wat krijgen we er als dank voor terug? Een grote groep vieze vuile klootzakken die misbruik maken van onze sociale voorzieningen, en te lui zijn om normaal, niet crimineel, werk te verrichten. En ja, ik weet het, ze zijn niet allemaal zo, maar het zijn er wel veel te veel. En over die groep heb ik het.

In hun eigen land zijn ze gewend dat ze zwaar gestraft worden, en hier lachen ze er om. Dus waarom ook niet die inbraak plegen? Binnen no-time sta je toch weer buiten, en het is nog stoer ook.

En het moslimgeloof? Dat heeft nu al voor veel te veel problemen gezorgd in west-Europa. Moslims die te dom zijn om hun eigen religie te begrijpen (dat is meestal het slappe excuus dat je hoort) blazen onschuldige burgers op. Walgelijk.

En dan schreeuwen ze dat Nederland toleranter moet worden. Waarom zouden wij ons aan hun moeten aanpassen? Dat is toch te belachelijk voor woorden.

En ja, tegenwoordig worden groepen over een kam geschoren. Net als dat elke Lonsdale drager een nazi is. Het is spijtig, maar er is niets aan te doen.. Net als 'hokjes denken'.

De problemen met deze allochtonen komen niet vanuit de Nederlanders. Het achterlijke gedrag van deze groep hufters is de oorzaak dat extreem rechts steeds meer aanhang krijgt.

In Nederland leven ook veel Chinezen, daar hoor je toch ook niets over? Die passen zich ook gewoon aan.

Maar ja, als de moslimextremisten hun best een beetje doen breekt hier straks de hell uit, en als alles afgelopen is zijn we in ieder geval van de rotte appels af.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:48:
Vergis je niet dat zij (of hun voorouders) hier mochten komen omdat Nederland ze wou helpen. En wat krijgen we er als dank voor terug?

Asielzoekers zijn maar een uiterst klein percentage van het aantal allochtonen... de meesten zijn hier gekomen om de klusjes te doen waar we zelf te beroerd voor waren.

In Nederland leven ook veel Chinezen, daar hoor je toch ook niets over? Die passen zich ook gewoon aan.

Dat ze niet opvallen, betekent nog helemaal niet dat ze "aangepast" zijn.

En dan schreeuwen ze dat Nederland toleranter moet worden. Waarom zouden wij ons aan hun moeten aanpassen? Dat is toch te belachelijk voor woorden.

Er is nogal een verschil tussen tolerantie (acceptatie) en je overal aan aanpassen (assimilatie).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:51:
Asielzoekers zijn maar een uiterst klein percentage van het aantal allochtonen... de meesten zijn hier gekomen om de klusjes te doen waar we zelf te beroerd voor waren.

Dat is ook een van de grootste fouten die we gemaakt hebben. Trek dan de 16-40 jarigen die makkelijk kunnen werken uit de ww en zet ze aan het werk.

Dat ze niet opvallen, betekent nog helemaal niet dat ze "aangepast" zijn.

Ik hoor weinig over criminaliteit onder Chinezen. En ik heb nog nooit last van ze gehad of jij nou wel weer?

Er is nogal een verschil tussen tolerantie (acceptatie) en je overal aan aanpassen (assimilatie).

Het heeft wel degelijk met elkaar te maken. Waarom zou ik ze moeten accepteren als zij zich niet aanpassen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel vind ik dat het contact tussen nederlanders en allochtonen gestimuleerd zou moeten worden door wijken beter te mixen.

mag jij vinden, maar ik dacht het niet !!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:52:
Het heeft wel degelijk met elkaar te maken. Waarom zou ik ze moeten accepteren als zij zich niet aanpassen?

Als jij accepteert dat een van je beste vrienden homo is, betekent dat nog niet dat je je door hem dan ook meteen maar in je kont moet laten neuken.

Waarschuw beheerder

dus gingen we op zoek naar mensen in arme landen die dat wel zouden willen doen .zoat hun ook een betere toekomst hadden ,dan waar ze vandaan komen .en die mensen werden niet gedwongen tot vieze klusjes :no: ze wisten heel goed wat ze in nederland kwamen doen .dus gingen wij naar marokko en hoessein wou zijn eigen volk niet kwijt ,o ja tog wel :yes: die rovende berbers wou die wel vanaf dus zodoende liet hij nederland contact maken met die berbers :d en jij maar lachen die hoessein :yes: :d
en ik vind dus ook dat de nederlanders toendertijd wel die klusjes hadden kunnen doen ,maar das weer een ander verhaal :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, van Democrates (www.democrates.net). En dat is nou niet bepaald een neutrale bron

("Democrates" een democraten-partij noemen is ongeveer t zelfde als de Centrumpartij een "centrum"-partij noemen

daarom zeg ik het er ook eerlijk bij, darky bij deze nodig ik jou ook uit om met mij samen en gabba mamma en ricardo die wijken te gaan bezoeken die "zwart" staan aangevinkt op de plattegrond hier boven, mocht je er zonder kleerscheuren van afbrengen mag je nogmaals jou mening komen geven en zeggen dat ik ongelijk heb en ricardo.

[img width=657 height=468 cacheid=00098604001b2eb76c49739a1a00e1c2dc]http://www.search-result.com/freesites/denhaag/BevolkingssamenstellingDenHaag.gif[/img]

maar een bron als gemeente denhaag liegt niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 22:01:
Als jij accepteert dat een van je beste vrienden homo is, betekent dat nog niet dat je je door hem dan ook meteen maar in je kont moet laten neuken.

Die vergelijking slaat als een slappe lul op een drumstel. Sorry dat ik het zeg.

Door allochtonen te accepteren, laat je ze toe in Nederland. Je zegt dan, ok, het is goed dat jullie er zijn.

Door homo's te accepteren, geef je aan dat het ok is om homo te zijn in Nederland.

Beide heeft niets met sex te maken, en al helemaal niet kontneuken :s. Dan zou ik alleen maar mooie vrouwen accepteren, en dat zie ik al helemaal niet gebeuren. Klinkt wel leuk trouwens :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 22:25:
Die vergelijking slaat als een slappe lul op een drumstel. Sorry dat ik het zeg.

en zelfs nog sla ik een goede bass :d

Waarschuw beheerder
donateur
toch eigenlijk te gek voor woorden als je die kaart ziet toch?

of ben ik nou weer niet %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 22:51:
toch eigenlijk te gek voor woorden als je die kaart ziet toch?

ben bang dat mijn uitspraken hier als rechts gezien gaan worden terwijl ik dat niet ben :d maar inderdaad zouden we de mensen moeten uitnodigen een keer om te laten zien wat we bedoelen want denk niet dat ze een beeld kunnen krijgen van wat we bedoelen hierzo :no:

Waarschuw beheerder
donateur
denk het ook ricardo,

mensen die niet in de grote stad wonen of omgeving maken het niet elke dag mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 20:07:
en veel meningen zijn die alle moslims maar over 1 kam scheren, en dat ze toch allemaal hetzelfde zijn en zich toch niet aan willen passen.

Als jij in een land zou leven als moslim zijnde, en je zou dit soort dingen lezen, wat zou er dan door je heen gaan?

Ik denk dat er door hun hetzelfde heen gaat als gabbers (vooral met name: lonsdaledragers):yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus bij deze sticky :d prik een datum :d

Waarschuw beheerder
donateur
ja met gabba mamma er ook bij.