Partyflock

Forumonderwerp · 797428

Waarschuw beheerder
vraag me wel eens af wat er allemaal gebeurt met je huisdier als je deze bepaalde drugs geeft..
gaan ze er echt van spacen of sterven ze meteen ?
iemand ervaringen hiermee ? :D
(nee ik ben niet sadistisch)

Ik ben gewoon nieuwsgierig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:47:
Ik ben gewoon nieuwsgierig 8)

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nieuwsgierig wat dr met jou gebeurt als je dat eens gaat uitproberen:(
Waarschuw beheerder
mijn katten roken regelmatig mee maar voor de rest wil ik het toch niet uitproberen

Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon nieuwsgierig

Vind het eerder een vorm van ZIEK IN JE HOOFD :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:50:
Vind het eerder een vorm van ZIEK IN JE HOOFD

mee eens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zal je moeder eens stiekum vergiftigen (y)

Ontieglijke doos :frusty:

Waarschuw beheerder
het zou ziek zijn als ik het echt zou doen
me afvragen wat er zou gebeuren is (misschien een beetje aparte) nieuwsgierigheid..
shit :D haters

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Dat met die spinnen is wel grappig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:53:
me afvragen wat er zou gebeuren is (misschien een beetje aparte) nieuwsgierigheid..

Goh echt:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het je alleen al afvragen getuigd al van een missende schakel in je hersenen...

Waarschuw beheerder
kk dit is egt neit gezond..
Waarschuw beheerder
(misschien een beetje aparte) nieuwsgierigheid

ook ziek!![img width=15 height=15]http://www.salacious.de/Smiliez/Gefuehle/erstaunt/erst303.gif[/img]
Ga werken op een proefdierenlab, misschien kun je daar je "nieuwschierigheid" bevredigen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zou ziek zijn als ik het echt zou doen
shit haters

ben eerder benieuwd hoe jij reageerd op drugs
Waarschuw beheerder
donateur
iemand al dierenbescherming gebeld hoor,kappuh hoor met die gestoorde!

Waarschuw beheerder
vraagt NIEMAND zich dan af wat er gebeurt.. :S
tuurlyk is het écht doen focktop..
maar toch wil kwel wete of ze bv. ook hyper worden van pep & rustiger van wiet.. (of meteen sterven)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:59:
vraagt NIEMAND zich dan af wat er gebeurt..
maar toch wil kwel wete of ze bv. ook hyper worden van pep & rustiger van wiet.. (of meteen sterven)

zie niet in wat daar nou zo leuk aan is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat jij dan eerder sterft met je zieke gedachten.

We gebruiken jou gewoon als proefdier.
Waarschuw beheerder
Zieke geest.

Waarschuw beheerder
Het is net zoiets als een onschuldig kind drugs geven...EEN TERINGSTREEK!!!

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 13:56:
https://partyflock.nl/topic/793538.html

:|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Axel Foley op dinsdag 26 juli 2005 om 14:01:
Ik hoop dat jij dan eerder sterft met je zieke gedachten.

We gebruiken jou gewoon als proefdier.

zo iets ja heb hier nog wel een goedje leggen waar ik de uitwerking niet van weet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

NEE!!! Sick Fuck...

Waarschuw beheerder
haha chagerijnige mensen..
believe me.. me huis zit vol met dieren ben onwys goed voor ze..
VRAAG HET ME GEWOON AF..
maarja genoeg commentaar kga smoke DAGG hatertjes :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:02:
VRAAG HET ME GEWOON AF..

Is al ziek
Waarschuw beheerder
alleen dat je daar al over nadenkt... :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:02:
VRAAG HET ME GEWOON AF..

Hersenloos
Waarschuw beheerder
Ik heb een keer de hond(Jack Russel) van een vriend van mij zien spacen op xtc...we waren een halve pil kwijt en na 20 a 30 min wisten we iig waar die was gebleven! maar dat was geen fijn gezicht dat beest wist niet wat hem overkwam en rende 3 uur lang het hele huis door...ogen waren opgezwollen en piste in het huis ...

Dus nee dieren houden NIET van drugs!!!

:[
Waarschuw beheerder
ik vraag me af wat er zou gebeuren als ze jou een shot rattengif geven, word je hyper,word je leip,of ga je gelijk dood:[

Waarschuw beheerder
wel een keer een goudvis in een glas 7-up gegooid.

oeps.. ja sorry, maar wel heftig. :bloos:

lang geleden wel hoor.... voor ik meteen commentaar krijg.
Waarschuw beheerder
en nu de vermoorde onschuld..

ik denk er alleen maar over na..

DAT is al ziek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:05:

oeps.. ja sorry, maar wel heftig.

lang geleden wel hoor.... voor ik meteen commentaar krijg.

Hoe kon je dat nou doen!!

;-)
Waarschuw beheerder
ik zit elke avond met me herder lijntjes sos te snuiven :S
Waarschuw beheerder
donateur
hamsters kunnen best veel hebben

wietrook, speed en pillen iig
ik zou wel maar zorgen dat als ie zo'n loopwieltje heeft het niet te erg piept ;)
Waarschuw beheerder
Koala beren eten drugs B) om vervolgens heel de dag op een tak te zitten chillen :woepwoep:

Waarschuw beheerder
anders probeer je t eerst bij jezelf... neem ff een vette overdoses of een nog onbekende drug!!;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 26 juli 2005 om 14:08:
Koala beren eten drugs om vervolgens heel de dag op een tak te zitten chillen

meen je dat nou :/
Waarschuw beheerder
donateur
Sjonge hee, iemand vraagt zich wat af.

Stelt zichzelf vragen, denkt wat verder dan normaal. Wordt meteen afgezeken door rechtlijnig denkende mensen.

Nooit gehoord van een hypothese zeker?

Ik heb mijn katten wel eens een kalmeringspilletje gegeven, van de dierenarts gekregen, voor Oud en Nieuw.

Heel zielig die ene die liep helemaal scheef. Dieren hebben natuurlijk geen flauw idee wat ze overkomt.

Maar ze gaan er niet meteen dood van hoor, al kunnen ze natuurlijk veel minder hebben dan mensen (qua grootte). Dus oppassen als met drugs als je dieren in huis hebt!!!
Waarschuw beheerder
Heb ook wel eens iets gezien over dat ze spinnen verschillende drugs gaven en gingen onderzoeken wat voor effect dat had op het Web dat ze maakten!

Onder speed maakten ze het web heel snel, maar lieten enkele steekjes vallen!

Onder weed deden ze het heel relaxed meenik!

Onder XTC maakten ze een heel vaag spinnenweb!

enz enz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op dinsdag 26 juli 2005 om 14:09:
meen je dat nou :/

Ga jij maar eens eucalyptusbladeren eten! Ga je hardstikke dood meenik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klinker-s-toned op dinsdag 26 juli 2005 om 14:05:
Ik heb een keer de hond(Jack Russel) van een vriend van mij zien spacen op xtc...we waren een halve pil kwijt en na 20 a 30 min wisten we iig waar die was gebleven! maar dat was geen fijn gezicht dat beest wist niet wat hem overkwam en rende 3 uur lang het hele huis door...ogen waren opgezwollen en piste in het huis ...

Dus nee dieren houden NIET van drugs!!!

Precies.. Volgens mij sowieso mensen/dieren die niet weten wat er aan de hand is. En aangezien dat voor dieren altijd geldt..
Waarschuw beheerder

sjeesus... :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:05:

oeps.. ja sorry, maar wel heftig.

:-O ... dat t heftig was geloof k wel jah ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 26 juli 2005 om 14:10:
Onder speed maakten ze het web heel snel, maar lieten enkele steekjes vallen!

Onder weed deden ze het heel relaxed meenik!

Onder XTC maakten ze een heel vaag spinnenweb!

:) Best interessant.

Zie je, er zijn meerdere mensen die het zich afvragen. Vind ik het nog niet goed dat ze het ook uitvoeren..

Waarschuw beheerder
de hond van mijn ex heeft weleens een joint opgegeten,nou dat beest heeft nog nooit zoveel geslapen.Echt sneu
Waarschuw beheerder
Ja die hond je had die angstige ogen moeten zien....dat beest moet echt gedacht hebben dat ie doodging...

Zielig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minimalle op dinsdag 26 juli 2005 om 14:12:
sjeesus...

Gek he, mensen die nieuwsgierig zijn? Die geïnteresseerd zijn in dingen die ze nog niet weten?

Geen last van zeker?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 26 juli 2005 om 14:10:
Heb ook wel eens iets gezien over dat ze spinnen verschillende drugs gaven en gingen onderzoeken wat voor effect dat had op het Web dat ze maakten!

:vaag:

Als je het hele topic doorleest, zie je dat die link bovenaan staat aangegeven...

Waarschuw beheerder
donateur

8) Gekkie
Waarschuw beheerder
Zie ook veel "hypocriete" mensen in dit topic reageren die gelijk de topicopener de grond in trappen, maar denken o.a. de dames die dit zeggen wel na bij het kopen van make-up???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minimalle op dinsdag 26 juli 2005 om 14:12:

ja dat worden ze

en als het geen mietje is sterft ie niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:13:
de hond van mijn ex heeft weleens een joint opgegeten,nou dat beest heeft nog nooit zoveel geslapen.Echt sneu

wiet werkt helemaal niet als het niet wordt blootgesteld aan een bepaalde (hoge) temperatuur ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juli 2005 om 14:14:
:vaag:

Als je het hele topic doorleest, zie je dat die link bovenaan staat aangegeven...

oww mijn oprechte excuses vanwege het feit dat ik niet heel het topic heb doorgelezen!

Ik hoop dat je na deze ontzettende tegenslag het nog enigszins voor elkaar krijgt er boven op te komen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 26 juli 2005 om 14:15:
Zie ook veel "hypocriete" mensen in dit topic reageren die gelijk de topicopener de grond in trappen, maar denken o.a. de dames die dit zeggen wel na bij het kopen van make-up???

Scherp!
Waarschuw beheerder

:yes:

Waarschuw beheerder
of je bent ziek in je hoofd :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dames die dit zeggen wel na bij het kopen van make-up???

Ik gebruik geen make-up. Ben een natuurlijke schoonheid B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

JUISTEM!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 26 juli 2005 om 14:13:
Geen last van zeker?

Boeit mij niet zo of dieren dood gaan aan drugs...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 26 juli 2005 om 14:16:
Ik hoop dat je na deze ontzettende tegenslag het nog enigszins voor elkaar krijgt er boven op te komen

Ik aanvaard uw uiters nederige slijmpoging (y)
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
elke ramdebiel op pf gebeurt drugs en als iemand vraagt of dieren ook van drugs houden dan is hij gelijk ziek in zien kop..!? terwijl hij duidelijk aangeeft dat hij drugs nooit zal uitproberen op dieren.. een beetje domme reacties

een dier drugs toedienen is gewoon lomp.

ik denk dat dieren sowieso een andere belevenis hebben van de wereld dan wij. en er zijn genoeg dieren die bijv. planten en vruchten eten die wij niet kunnen eten of niet een grote hoeveelheid ervan. waaronder ook vruchten die een effect geven aan je belevenis. terwijl dieren die wel gewoon eten. dus misschien dat de werking van, die voor ons zo giftige vruchten, bij dieren juist anders werkt en misschien dat ze zich er wel andere door gaan voelen, ik weet het niet.. het zou kunnen. dus misschien dat de drug die wij gebruiken wel zware gif is voor dieren. maar ik gebruik geen drugs, dus heb er niet zoveel verstand van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 14:24:
JUISTEM!

Jij hebt zeker heel veel make-up nodig? :jaja:
Waarschuw beheerder
Gebruik eerst maar eens een cursus " hoe maak ik mezelf duidelijk in de nederlandse taal"

Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt zeker heel veel make-up nodig?

zooo en hoe komt iemand op zo'n conclusie?? omdat ut over make-up gaat?? of zou iemand misschien hekel hebben aan schijnheiligerds O:)
Waarschuw beheerder
Hmmm.. :P

Zou me kat in geen levensdagen drugs ofzo geven maaar ben ook wel benieuwd wat er dan gebeurd..
Denk dat de kans groot is dat ze meteen t loodje leggen?

Mja.. Gewoon NIET doen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sennos op dinsdag 26 juli 2005 om 14:27:
Zou me kat in geen levensdagen drugs ofzo geven maaar ben ook wel benieuwd wat er dan gebeurd..
Denk dat de kans groot is dat ze meteen t loodje leggen?

Hangt echt van de hoeveelheid af een halfje niet, maar lijkt me als het een hele is dat je kat er iig iets aan overhoud!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T nare eraan is is dat een dier niet doorhebt "waarom" hij zich zo raar gaat voelen natuurlijk! Ik moet er ook niet aan denken om stiekum LSD toegediend te krijgen! Denk dat ik dan ook helemaal gek word, terwijl ik nog enigszins in kan schatten dat er waarschijnlijk LSD is toegediend of iets dergelijks!
Waarschuw beheerder
Zelfs dat lijkt me lastig met lsd...., het gaat best heel erg vloeiend van "normaal" naar gestoord....!

Hoorde ik van een vriend...wil dat btw graag eens proberen!
Waarschuw beheerder
Mja, idd! Ik heb nooit LSD gedaan, dus zou best kunnen dat het zo "onherkenbaar" is dat ik het idd niet door heb :P
Waarschuw beheerder
Zo zou je dat wel kunnen omschrijven voor dieren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mensen worden al helemaal gek als ze stiekum iets toegedient krijgen. Sorry, maar liever dit dan een weerloos beestje. Een mens kun je nog tegen praten en die kan je terug vertellen hoe die zich voelt. Bij een beest gaat dit niet.

Kun je me hypocriet noemen, maar ik vind echt alleen al hieraan denken in en in triest!! :@
Als er in mijn huis iets gebruikt wordt, sluit ik de katten op de slaap kamer op. Ik word al panisch bij de gedachte dat ze ook maar eventjes ruiken aan b.v. speed.

Nieuwsgierig? Nee! Ik wil het niet weten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juli 2005 om 14:37:
Nieuwsgierig? Nee! Ik wil het niet weten!!!

Pfff, de Topicstarter zegt toch ook nieuwsgierig meer in de zin van: erover nadenken en discussieren en niet in de zin van uitproberen?

Jij hebt er toch ook over nagedacht? Dat is tocht juist goed? Want anders had jij niet bedacht je katten ergens anders te houden als de kans er is dat ze iets binnen krijgen.

Waarschuw beheerder
are you braindead:P

haha neej sorrey maar t lijkt me niet dat een kat of hond dat zou overleven....:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 26 juli 2005 om 14:42:
Jij hebt er toch ook over nagedacht

Topic startster laat het meer blijken in de zin van: Hoe zu het eruit zien? zuoden ze gek gaan doen? rondrennen? doodgaan?

Hier denk ik NIET over na. Om mijzelf ervoor te behoeden dat ik erover na zou moeten, sluit ik de katten op. Als ik ze iets zie oplikken/snuiven dan wordt ik gedwongen erover na te denken en dat wil ik dus voorkomen.

Waarschuw beheerder
Katten houden van Catmint, een plant die ook bij mensen een roesje veroorzaakt
Waarschuw beheerder
mn herder heb toen die pup was een halve 25 eurie zak weed opgevrete die heb de hele avond lekker stoned naast me gelege en ik ik was nuchter was mn laatste weed hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 26 juli 2005 om 14:47:
Topic startster laat het meer blijken in de zin van: Hoe zu het eruit zien? zuoden ze gek gaan doen? rondrennen? doodgaan?

Hier denk ik NIET over na. Om mijzelf ervoor te behoeden dat ik erover na zou moeten, sluit ik de katten op. Als ik ze iets zie oplikken/snuiven dan wordt ik gedwongen erover na te denken en dat wil ik dus voorkomen.

Als je er niet over na hebt gedacht dat dat een bepaald effect kan hebben op je beestjes, dan had je er niet naar gehandeld.

Dan stop jij misschien met denken. Anderen denken wat verder, vragen zich dingen af, zijn geinteresseerd, kijken wat verder dan hun neus lang is.

Heb jij je nooit wat geks afgevraagd? Hoe iets eigenlijk ontstaan is, of waarom iets zo werkt?

Zo ja, wilde je dat dan ook werkelijk allemaal gaan doen en uitproberen? Of dacht je er gewoon over na omdat het wel eens leuk is om ergens over na te denken?
Waarschuw beheerder
Ik neem het liever zelf.

Waarschuw beheerder
Hehe ik had ooit is een konijn die is inmiddels dood :( maar elke keer als ik een jointje rookte langs hem dan kwam die met zijn neusje door de kooi aan de joint ruiken. En als ik me mond richting de kooi deed zette hij zijn pootjes ertegenaan. Dan blies ik rook in zijn gezicht en dan zag je em ademen zo diep mogelijk :o

Daarna gaf ik em vers water en extra veel eten :D hij reageerde etzelfde erop als een mens en vond het lekker ook :D. Geweldig die konijn :( nu is ie dood.

Ik vraag me af wat me hamster ervan vindt

Waarschuw beheerder
Het leuke was als je de lamp aanzette dat die van die stonede oogjes had b) hehehe :D vergeet dat beeld nooit meer dan ziet die er echt stoer uit :D

Waarschuw beheerder
houden dieren ook van drugs..??jah ze zijn allemaal stieken junkies..wis je niet he..maar zelf jouw huisdieren zijn stiekeme gebruikers..

Waarschuw beheerder

kanonne jy bent ECHT dom..
tuurlijk vraag ik me dat af omdat ik VEEL dieren in huis heb die meeroken & altijd op de grond lopen..
als het namelijk geen enkel schadelijk effect op ze heeft, maar ze wel een beetje raar doen, dan kan ik m'n honden gewoon rond laten lopen..
Is het echter ZWAAR schadelijk.. (én natuurlijk is drugs niet gezond ook niet voor mensen DUH) dan weet ik ook wel dat ik het niet aan me schatjes moet voeren :S
wat denk je wel niet van me :S
ik vraag het me gewoon bij ALLE dieren af.. aangezien verschillende dieren verschillende grenzen hebben..
en TSJA misschien weet iemand WÉL wat de effecten zijn..
als hun het uitproberen WEET ik het zonder mijn pets eraan gaan...
zo.

Ik heb gesproken :woepwoep:

Waarschuw beheerder
nogmaals.. het is NIEUWSGIERIGHEID
kanonne :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :devil: schizophrenic maniac :devil: op dinsdag 26 juli 2005 om 14:06:
ik vraag me af wat er zou gebeuren als ze jou een shot rattengif geven, word je hyper,word je leip,of ga je gelijk dood

nou dat is wel iets om je af te vragen ja..
rattengif is om ratten te doden..
maar wat voor effect heeft het op mensen ? goeie vraag ;)
slimme knul :)(K)
Waarschuw beheerder
ach joh zo gaat dat hier zodra je ff lekker kan zeiken omdat het niet helemaal "ethisch" verandwoord is....maar je heb toch aardig wat reacties gehad van mensen die wel normaal reageerde?!

Roy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 15:48:
nogmaals.. het is NIEUWSGIERIGHEID

maar vindt je het zelf ook niet een vreemde nieuwsgierigheid
Waarschuw beheerder
Als ik ze iets zie oplikken/snuiven dan wordt ik gedwongen erover na te denken en dat wil ik dus voorkomen.

Toch zit je al heel de dag in dit topic! Durf te wedden dat de gedachte vandaag ook wel door je hoofd is geschoten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van arj@n op dinsdag 26 juli 2005 om 16:53:
maar vindt je het zelf ook niet een vreemde nieuwsgierigheid

kijk verder.. ook eerder heb ik al gezegd het is wel een 'aparte' soort nieuwsgierigheid :S
& heb ook vaak genoeg gezegd het niet zelf te proberen..

maarja ik ben ook maar iemand zonder leven joh ;)

Waarschuw beheerder
Mijn hond heeft een keer perongeluk een stukje van mn spacecake opgegeten, hij ging slapen en toen die wakker werd keek die me alleen een beetje dromerig aan:) Gelukkig maar

Waarschuw beheerder

idd, en bij t kopen van shampoo, tandpasta, wasmiddel, medicijnen, etc etc
glukkig zijn onze drugs dierproefvrij (Y)

Uitspraak van PlE op dinsdag 26 juli 2005 om 14:23:
ik denk dat dieren sowieso een andere belevenis hebben van de wereld dan wij. en er zijn genoeg dieren die bijv. planten en vruchten eten die wij niet kunnen eten of niet een grote hoeveelheid ervan. waaronder ook vruchten die een effect geven aan je belevenis. terwijl dieren die wel gewoon eten. dus misschien dat de werking van, die voor ons zo giftige vruchten, bij dieren juist anders werkt en misschien dat ze zich er wel andere door gaan voelen, ik weet het niet.. het zou kunnen. dus misschien dat de drug die wij gebruiken wel zware gif is voor dieren. maar ik gebruik geen drugs, dus heb er niet zoveel verstand van.

interessante gedachten (Y) kan best is waarheid in zitten. misschien eten ze soms express van iets om zich bter te voelen..

Waarschuw beheerder
schokkend laat dieren met rust en vreet zelf je drugs op

Waarschuw beheerder
Houden dieren ook van Drugs ?

belachelijk dat je hier over nadenkt.
tuurlijk houden dieren niet van drugs :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 15:12:
tuurlijk houden dieren niet van drugs

wij hebben 2 geiten en op begeven moment zit ik achter in de wei lekker int zonnetje op me ligstoel joint te bouwen, nou ja joint afgedraaid kleg joint en zak wiet neer loop ff naar binnen ff naar de plee ik kom terug ligt stoel om en staat die geit ernaast te herkauwen nou hup 5 gram opgevreten. geit was gewoon gaar dervan kon amper op zijn poten blijven staan! en sindsdien elke keer alsk buiten een joint aant roken ben breekt die geit de hele boel af om erbij te komen!

MY FUCKING GOAT LIKES WEED!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 15:09:
schokkend laat dieren met rust en vreet zelf je drugs op

:jaja:

Waarschuw beheerder
MY FUCKING GOAT LIKES WEED!!!

hahahaha 8)
Waarschuw beheerder
maar drugs aan dieren voeren is alleen voor zielige mensen... ook al is onze geit er nog zo gek op was een ongelukje dat die het toendertijd te pakken heeft gekregen en dat was gelijk de laatste keer dat die het te pakken heeft gekrege :p

Waarschuw beheerder
maar drugs aan dieren voeren is alleen voor zielige mensen...

ok dan zijn we het daar over eens (Y)
Waarschuw beheerder
voort eerst sinds ik hier op die forums zit dat ik het met killburg eens ben :D
dat vraagt om een feestje :bounce:

Waarschuw beheerder
speedcore trauma voort eerst sinds ik hier op die forums zit dat ik het met killburg eens ben

ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het nog wat om dieren lsd te voeren?
stelletje gekkegestoorden hier zeg:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 18:01:
ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit

:respect:

Waarschuw beheerder
wel lief trouwens dat er zoveel dierenliefhebbers zijn :)

:woepwoep:

Waarschuw beheerder
dieren zijn lief (L)
Waarschuw beheerder
beesjes zijn beesjes en beesjes zijn net als mensjes dus moet je beesjes met rust laten
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb voor een afkickende kat gezorgd!!
Die kat die was para van de speed, als er gebruikte spiegels op de tafel bleven liggen en iedereen ging weg dan likte die kat de spiegels af!!!
Die kat was echt gek!! Viel je zo uit het niets aan en was echt paranoide!! Echt niet leuk om te zien, want zo'n beestje kan niet zeggen dat ie fout gaat etc.Maar uiteindelijk is alles goedgekomen

Waarschuw beheerder
mij huisdier (mijn labrador) kan nog niet zo goed snuiven, ben het hem wel aan het leren. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 20:13:
mij huisdier (mijn labrador) kan nog niet zo goed snuiven, ben het hem wel aan het leren

stumperd
Waarschuw beheerder
ik weet niej of honden ensow da wel aankunne,, ma onze hond (mechelse herder) krijgt vaak genoeg hier op feesies alcohol binnen en ze houd t binnen... ma ben wel benieuwd wat een hond ofsow gaat doen als ze iets "gebruikt" heeft

Waarschuw beheerder
kwam wel is in de lafolie in eindhoven, en daar kwam een gast die zijn hond altijd stoned maakte ahaha was wel kick

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 14:16:
kwam wel is in de lafolie in eindhoven, en daar kwam een gast die zijn hond altijd stoned maakte ahaha was wel kick

zielie

Waarschuw beheerder
je denkt toch niet dat er serieus antwoordt op zo'n kut topic wordt gegeven

Waarschuw beheerder
dieren zijn soms nog zuchtig dan mensen:JAJA:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben net nog voor mijn hamster naar de shop gefietst, hij zeurde al de hele dag aan mijn hoofd dat ie een joint wilde roken.
En in het weekend als ie op stap gaat nift ie zo een grammetje of twee weg de smeerlap....
Waarschuw beheerder
En dat zijn dean de goede weekenden...als ie naar hardhamsterfeestjes gaat...!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt, dan gaat ie echt los!
Wel leuk om te zien die feestjes.
Ik gun het die beestjes natuurlijk ook wel.
Waarschuw beheerder
Heb ooit eens een tijdje bij 2 gasten in huis gezeten, door wat problemen.
En omdat die gasten toch uit dat huis moesten, hadden ze er maar op zijn zachtst gezegd een rommeltje van gemaakt.
Toen heb ik jammer genoeg gezegd dat, dat nou zo'n troep was waar ratten in leven. Heeft de 1 een rat gekocht, en heeft die speed gegeven, beest zat in een bak, en heb nog nooit een beest zo hard non stop zien rennen.
Ben vet kwaad geworden, was er helaas op het moment dat ze het gaven zelf nie bij, beest was de volgende dag nog onwijs van slag.
Dus kijk alsjeblieft heel goed uit, met waar je beesten bij kunnen komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -l- HEKS -l- op donderdag 18 augustus 2005 om 00:39:
Heb ooit eens een tijdje bij 2 gasten in huis gezeten, door wat problemen.
En omdat die gasten toch uit dat huis moesten, hadden ze er maar op zijn zachtst gezegd een rommeltje van gemaakt.
Toen heb ik jammer genoeg gezegd dat, dat nou zo'n troep was waar ratten in leven. Heeft de 1 een rat gekocht, en heeft die speed gegeven, beest zat in een bak, en heb nog nooit een beest zo hard non stop zien rennen.
Ben vet kwaad geworden, was er helaas op het moment dat ze het gaven zelf nie bij, beest was de volgende dag nog onwijs van slag.
Dus kijk alsjeblieft heel goed uit, met waar je beesten bij kunnen komen.

tsss echt zielig van die gaste
vooral voor dat beessie
heeft die het overleeft?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op woensdag 17 augustus 2005 om 16:57:
ik ben net nog voor mijn hamster naar de shop gefietst, hij zeurde al de hele dag aan mijn hoofd dat ie een joint wilde roken.
En in het weekend als ie op stap gaat nift ie zo een grammetje of twee weg de smeerlap....

ghehe hamsterennnnnn :D

Waarschuw beheerder
Ik verzeker je, muizen vinden het niet tof

Waarschuw beheerder
mijn kat heeft zowel sos als pillengruis op....
stom dat ik dat niet gemerkt had want het is slecht vor ze maar... zij klom op het aanrecht en likte nog wat op!!!
Waarschuw beheerder
ik hep eens 5 pillen fijn gestampt en een boterham gesmeerd met boter en het daar overheen gegooid khep heel de nacht diej eenden horen kwaken en rondvliegen whahah was wel lachuh (ze leven trouwens nog steeds)
Waarschuw beheerder
donateur
Een vriendin van me, waar regelmatig ge-aftert wordt heeft een goudvis.. Een space goudvis welteverstaan.. En hij leeft nog steeds :)

Waarschuw beheerder
Dieren hebben geen zelfbewustzijn, dus voor hun werkt het echt alleen als gif. De bewustzijnsveranderende kant ervaren dieren niet als leuk en fijn.

Het is dus niet echt prettig voor beestjes, maar kan idd wel grappig zijn om te zien. Het is ook hypocriet om te gaan lopen schreeuwen over zielig en ziek, want de hele farmaceutische industrie is opgebouwd op drugs testen op dieren...
Waarschuw beheerder
donateur
ga naar zo'n lab waar ze testen uitvoeren op dieren..
daar zullen ze vastwel antwoord hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:11:
Dieren hebben geen zelfbewustzijn, dus voor hun werkt het echt alleen als gif. De bewustzijnsveranderende kant ervaren dieren niet als leuk en fijn.

:no:
Als ze geen bewustzijn zouden hebben en het dus niet als leuk of fijn kunnen ervaren.. dan zouden ze dus ookgeen negatieve emoties kunnen ervaren en niet kunnen leiden van pijn..

Dan zouden dieren en kleine kinderen dus een soort machinetjes zijn die wel gevoel hebben, maar het niet bewust meemaken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:11:
farmaceutische industrie is opgebouwd op drugs testen op dieren...

:no:

Ik vind het wat anders als je pillen gaat fijn stampen en dat op broodjes doet en aan de eendjes voert dan dat er een medicijn getest wordt waar we zometeen een nu nog dodelijke vorm van kanker mee kunnen genezen!

Dus gewoon ziek gast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op donderdag 18 augustus 2005 om 16:20:
tsss echt zielig van die gaste
vooral voor dat beessie
heeft die het overleeft?

Ik heb de volgende dag een tijdje naast die bak gezeten en het beestje zat alleen maar stil in een hoekje een beetje te trillen, pas veel later kwam er weer beweging in.
Dus ja hij heeft het overleefd, gelukkig wel. Al hoewel ik niet weet hoe hij er echt aan toe was.
Toen we dat huis uitgingen omdat ze er echt uit moesten, hebben ze hem met een hele zak voer losgelaten.
En we konden hem toen niet zo snel meer vinden, is meteen weggerend en in een hoekje verstopt of zo, ben het nooit vergeten.
Waarschuw beheerder
Ander vraagje: houden mensen van cyaankali?
Waarschuw beheerder
donateur
mijn hond houd van hash:yes: heeft een blok opgegeten :s:s
Waarschuw beheerder
donateur
jij houd wel van cyaankali? :d
Waarschuw beheerder
nee en dieren niet van drugs :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe weet je dat?? voor hetzelfde geld vond mijn hond het heerlijk :p:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja kut lijers zijn jullie
mischien wil da beest ook wel drugs gebruiken alleen kan hij het niet zelf halen

Als je je hond drugs geeft ben je een kanker lijer
Maar leg je een pilletje van 50mg (weinig dus) op tafel
en hij pakt het uit ze eigen en wort vaag en ut is lachuh
en je doet dat twee weken later weer een keer en hij pakt het weer vind die het dus leuk en wil die drugs gebruiken

vond hij het de eerste keer niet leuk dan herinnert hij hoe da smaakt en freet die het dus niet op

Wij lol en waarom dat beest niet als die het zelf wil

Maar niet dat ik een beest heb hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:00:
Ja kut lijers zijn jullie
mischien wil da beest ook wel drugs gebruiken alleen kan hij het niet zelf halen

Als je je hond drugs geeft ben je een kanker lijer
Maar leg je een pilletje van 50mg (weinig dus) op tafel
en hij pakt het uit ze eigen en wort vaag en ut is lachuh
en je doet dat twee weken later weer een keer en hij pakt het weer vind die het dus leuk en wil die drugs gebruiken

vond hij het de eerste keer niet leuk dan herinnert hij hoe da smaakt en freet die het dus niet op

Wij lol en waarom dat beest niet als die het zelf wil

Maar niet dat ik een beest heb hoor

nou kijk ik heb het mijn hond niet gevoerd natuurlijk maar ik leg geen pilletje neer kijken of ie het eet dat kan niet natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
ken iemand die heeft een keer speed gegeven aan zijn kat, echt dat wil je niet meemaken. Kat vloog tegen de muur en liep als een gek door de kamer....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja zolang die jullie maar niet als muizen gaat aanzien gaat alles goed
Waarschuw beheerder
ja, er zijn verschillende studies naar dieren die zichzelf dan drugs kunnen toedienen om bvb objectief te proberen te bepalen hoe verslavend een drug is. En ratten blijven zichzelf bvb gewoon net zo lang coke toedienen tot ze doodgaan..
Waarschuw beheerder
kijk ik zou me dood lachen om n lijpe hond ofzo. maar aan de andere kant snap ik mensen best als ze t achtelijk vinden dat je dat zou doen. ik zelf doe t niet want ik geef teveel om mn hond en stel je voor dat t fout gaat. + kheb wel wat beters te doen met mn pillen:P

Waarschuw beheerder
Een oerang-oetang of een beer met pep op lijkt me echt niet relaxed :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:42:
Een oerang-oetang of een beer met pep op lijkt me echt niet relaxed :P

laat staan n ontzettende gnoe:O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op zaterdag 15 oktober 2005 om 20:19:
ja, er zijn verschillende studies naar dieren die zichzelf dan drugs kunnen toedienen om bvb objectief te proberen te bepalen hoe verslavend een drug is. En ratten blijven zichzelf bvb gewoon net zo lang coke toedienen tot ze doodgaan..

precies, zelfinjectiegedragsonderzoek.

Waarschuw beheerder
Zodra wij hier thuis een jointje opsteken is mijn kat de eerste die er bij is.
Tja kattenkruid he.;-)

Waarschuw beheerder
donateur
een vaage kennis heeft een keer een jong poesje van straat geplukt en die hebben ze een pil gegeven :nee:
die liep bij de muren om hoog!!

dan ben je echt fucking triest als je zulke dingen doet :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Hond van n vriend van me had 2 flessen bier omgestoten en leeg gelurkt toen we even naar de friture waren. Hond was best appart t lopen :D

Maar om mn hond nu echt drugs te gaan voeren gaat me toch wat ver.... MAAR ALS JE T DOET.. doe t dan meteen goed he.. meteen riem om zn pootje en trainspotte :D

Waarschuw beheerder
had vroeger een kat die kwam me altijd gezelschap houden als ik buiten ging blowen . Ooit een keer wat rook in zen gezicht geblazen . Hij keek me eerst wat geirriteerd aan , en je zag em plots beseffen dat het geen normale rook was hij bleef zitten . Ik blaas dus nog wat rook uit en toen had hij het wel gezien en bolde het af.
Wat later op de avond sprong ie door men raam men kamer binnen en zat heel de tijd op beestjes te jagen op men dekbed die er niet waren (met mij eronder trouwens). Toen piste hij heel men bed onder en was ie terug weg door men raam :s .
Ondanks de piservaring moet hij het toch leuk gevonden hebben wat van toen af als ie rook dat het weed was kwam ie kopjes geven tot ik hem een teug of twee in zen gezicht blies en dan verdween ie weer .
Echt prachtig beest was dat (en niet door deze ervaring trouwens) jammer dat ie dood is nu .

btw: katten staan erom gekent uit eigen overweging drugs te pakken . Er bestaat zoiets als 'catnip' of 'catmint' waar de beesten echt zot op zijn en deze plant wordt niet toevallig ook in de smartshop aangeboden . Het is trouwens een familielid vd canabis plant .

The responsive cat approaches the plant and sniffs it. He then proceeds to lick it, bite it, chew it and rub up against it repeatedly with head and chin, then purr loudly, growl, meow, roll over and even leap about. Many of the movements a cat makes mimic the movements seen when a cat is in heat, giving some people the thought that catnip is a [female] feline aphrodisiac, something that most cat scholars refute because it affects both male and female alike.

Feline catnip addicts are lucky though, because they suffer absolutely no side effects from this, unlike humans do when they smoke cannabis, a "kissing cousin" to catnip. Catnip is not the only plant to have this effect on felines. VALERIAN is another one, plus plants that contain ACTINIDINE.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja olifanten houden van ghb
en beren van ketamine
Waarschuw beheerder
Ik ken iemand die vroeger elke dag waterpijpen rookte, diegene had ook een rat. Elke keer als hij klaar was met zijn waterpijp, kwam die rat naar hem toe om speeksel uit z'n mond te likken.
Dus ja, volgens mij kunnen dieren bepaalde middelen ook waarderen

Olifanten in India en Thailand eten soms overrijpe vruchten en dan worden ze dronken. daar gebeuren soms ook ongelukken door. Maar die beesten weten het precies, ieder jaar gaan ze weer voor die vruchten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blueprint op zondag 16 oktober 2005 om 14:53:
Ik ken iemand die vroeger elke dag waterpijpen rookte, diegene had ook een rat. Elke keer als hij klaar was met zijn waterpijp, kwam die rat naar hem toe om speeksel uit z'n mond te likken.
Dus ja, volgens mij kunnen dieren bepaalde middelen ook waarderen

ratten likken het zout op in je speeksel :yes:
Waarschuw beheerder
Dieren drugs geven -> te kansloos voor woorden! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeiZ~ op woensdag 19 oktober 2005 om 10:03:
Dieren drugs geven -> te kansloos voor woorden!

idd..

Waarschuw beheerder
ik heb een berggeit die verslaafd is aan GHB :vaag:
Waarschuw beheerder
me hamster kan tegen 5 shots van een pure blunt
hijs nognieteens dood :P

Waarschuw beheerder
toen ik nog coke gebruikte en hele dagen vaag was was mijn kat dus ook vaag als er iets op de grond viel dan at hij het gelijk op dus baasje gek beesje ook gek
Waarschuw beheerder
donateur
vraag me wel eens af wat er allemaal gebeurt met je huisdier als je deze bepaalde drugs geeft..
iemand ervaringen hiermee ?

ik had een kat pillegrijs die frat altijd pille, en hij rook zelf ook naar mdma
[img width=600 height=450 cacheid=000a7f22001e61685a9fdf2c1a0106defa]http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ll83OPARWcaTPCpUWbGwOwABqWhdGCZvFhy-liSq5PoAgy_bB1YPXCpIz_MPWOww1Qg3DQYaXF9XJI95LRMZ3yvgtgZMOFY-wpBISn40b3OFNSIyrWaJa-qC-PUgC5UBe0qgg_ILtmwmw[/img]
Waarschuw beheerder
iemand ervaringen hiermee ?
(nee ik ben niet sadistisch)

ik heb een kat die was vroeger van een kennis van me die woonde op een klein kamertje
maar dat was 1 groot weed hok
stond alleen maar blauw van de rook..
maar daar zat dus die kat ook lekker te spacen.. en toen wij em na omstandigheden hebben gekregen had ie afkick verschijnselen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LeiZ~ op woensdag 19 oktober 2005 om 10:03:
Dieren drugs geven -> te kansloos voor woorden! :jaja:

En dat zeg jij? Terwijl je staat met een supergrote tekenfilm hond naast je die je nog wauzer als jezelf gevoerd hebt???? :nee:
Schandalig :jaja:
DIERENBEUL!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kattesnoepjes zijn ook gewoon pille, waarom denk je dat katten er gelijk aan verslaafd zijn
eet er maar s een paar, echt wel dat je vaag ben

Waarschuw beheerder
dieren zijn van zich zelf al vaag en hebben echt geen terringzooi nodig om hun zelf te vermaken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 14:15:
hebben echt geen terringzooi nodig om hun zelf te vermaken

en trip dan die wil alleen maar freten, die wiskas is ook net drugs die beesten worden er vet verslaafd aan

Waarschuw beheerder
moet ie gewoon een voorbeeld aan speedy nemen die zeikt toch ook nooit en is hele dagen de hort op
Waarschuw beheerder
donateur
speedy zal wel ergens anders betere pep krijgen

Waarschuw beheerder
ja het gras is altijd groener bij de buren dus speedy is gewoon slimmer als trip
Waarschuw beheerder
donateur
gister spacecake gebakken van die kleine muffins :yes:
(heerlijk trouwens :d)

ik had er eentje laten liggen op mijn kamer toen ik later terug kwam was ie weg hond lag lekker zijn bek af te likken op mijn bed ohh neee... ze was wel heel rustig de rest van de avond:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op woensdag 19 oktober 2005 om 16:10:
gister spacecake gebakken van die kleine muffins

ik had er eentje laten liggen op mijn kamer toen ik later terug kwam was ie weg hond lag lekker zijn bek af te likken op mijn bed ohh neee... ze was wel heel rustig de rest van de avond

Gek hoor