Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:23:Aangezien mijn zoon nu 10 is ... vind ik het tijd worden om zijn volledige zakgeld in te houden om kostgeld te gaan betalen
Hoeveel moet jij aan je ouders betalen om te eten, slapen, douchen enzo ????
Euro
Douchen doen we onder een brug
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:23:Hoeveel moet jij aan je ouders betalen om te eten, slapen, douchen enzo ????
10% van wat er binnen komt
Uitspraak van The ultimatE op maandag 25 juli 2005 om 23:27:10% van wat er binnen komt
Tering dan zou ik gelijk gaan verkassen !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:26:Tering dan zou ik gelijk gaan verkassen !!
voor dat geld woon ik lang niet op mezelf... en zowel.. nu hoef ik zelf niet te koken of te wassen enzo
Uitspraak van The ultimatE op maandag 25 juli 2005 om 23:29:voor dat geld woon ik lang niet op mezelf... en zowel.. nu hoef ik zelf niet te koken of te wassen enzo
Das waar
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:23:Hoeveel moet jij aan je ouders betalen om te eten, slapen, douchen enzo ????
Helemaal niks
Moet pas als ik een fulltime-baan heb
dat doe je niet want dan krijg je met mij te maken jetje
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:31:Deden jouw ouders dat ook
nee natuurlijk niet ... maar ik stam ook uit de middel eeuwen
ja dat wel maar niet zijn centen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:35:dan zou ik hem maar aan het werk schoppen
dat gaat hij ook ... morgen meteen lange dag van 8 - 17uur ... werken gratis natuurlijk
en dat hij werkt moet ik voor betalen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:38:is veel te kort voor iemand van 10 jaar
eigenlijk wel .. maar moet aan mezelf denken he ... hij moet mee naar huis ... eten koken
en dat hij werkt moet ik voor betalen
hey ppssttttttttt SHUT UP
is ie wel lekker moe van het weekend
inderdaad vraagt ie niet de hele tijd of ie mag playstionen
kan ik zelf doen dan
dat kado moet ik dan ook betalen shit
inderdaad vraagt ie niet de hele tijd of ie mag playstionen
kan ik zelf doen dan
dus jij bent de etter die hem steeds achter zijn playstation spel vandaan haalt waar door hij nu helemaal parra is en die joystick niet meer loslaat
jij martelaar
moet jij zeggen ik kan niet eens ff met hem msnen
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 23:23:Aangezien mijn zoon nu 10 is
Jij bent echt gemeen
En nou breekt mijn klomp het bestaat en ze hebben het dus niet verzonnen
Sinds ik een soort van inkomen heb moet ik iedere maand een symbolisch bedrag van €40 afstaan, gaat automatisch via internetbankieren
En ik kan het missen
Ze zeggen dat dit is om erachter te komen dat alles geld kost (eten kopen en dergelijke)
Nou daar was zo al achter hoor
Ik weet niet of ik dit mijn kinderen ooit ga aandoen
moet jij zeggen ik kan niet eens ff met hem msnen
ga huilen
Uitspraak van Patrick Allen op maandag 25 juli 2005 om 23:54:Jij bent echt gemeen
joh ... jij van alle mensen hier moet weten wat voor een gemeen takkewijf ik ben
laatste aanpassing
moest zeker van je moeder vaders zijn veel makkelijker