Partyflock

Forumonderwerp · 796325
1 volger · 4811x bekeken
Betreft: locatie: Outland

Waarschuw beheerder
donateur
in oktober gaat outland open
wat verwacht je er van????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vrijdag en zaterdag..

@ mystress wat doe jij dan
ook achter de bar?
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag

Technoboyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Hoooooooooooooooooooooooooooooooooop :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nag je daar met een aussie en maxies binnen?
Waarschuw beheerder
Ik ben er gisteravond voor het eerst geweest.
De koepel vind ik erg vet.
Als je in de koepel gaat dansen en vervolgens naar beneden kijkt zie je zo het publiek in de mainstage dansen.
Wel cool gedaan.
Voor de rest is het ook wel een leuke tent en een aanrader.
Waarschuw beheerder
Ik ben dr vrijdag geweest, en het is zeker voor herhaling vatbaar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 22:00:

Kkon vrijdag zo doorlopen.
Maar lijkt me wel vanzelfsprekend.. Waarom zouden ze aussie+nikes weigeren?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er zaterdag geweest... Vind het een mooie tent met een goed geluid... (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het nou druk op een gewone za?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 november 2005 om 17:23:
is het nou druk op een gewone za?

Kan drukker maarjah... tog wel redelijk gevuld

A.s. Zaterdag weer aanwezigggggggg :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dr afgelopen zaterdag ook geweest. Was goed te doen. Goed geluid enz enz

Alleen ik vind t gedoe met diej muntjes wat minder. 2 muntjes voor n cola, 5 voor n smirnoff.
Als je de muntjes €2 p.s. maakt dan lijkt 1 muntje voor n cola al n stuk goedkoper ;)

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Waarschuw beheerder
*RisS* citeer 29 november 2005 10:06
Alleen ik vind t gedoe met diej muntjes wat minder. 2 muntjes voor n cola, 5 voor n smirnoff.
Als je de muntjes €2 p.s. maakt dan lijkt 1 muntje voor n cola al n stuk goedkoper

Ik kan dat wel begrijpen :yes:

Misschien is het een goed idee om dat aan te passen in de nabije toekomst :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 29 november 2005 om 10:06:
Als je de muntjes €2 p.s. maakt dan lijkt 1 muntje voor n cola al n stuk goedkoper

Jah idd

ging eerst 7 bier halen, moest ik 14 muntjes neerleggen. Wel een gedoe hoor

Beter muntjes per 2 euro nemen in het nieuwe jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 29 november 2005 om 11:23:
ging eerst 7 bier halen, moest ik 14 muntjes neerleggen. Wel een gedoe hoor

Jah pss wat ik bedoel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom was afgelopen zaterdag de beneden zaal dicht???

Gaat het dan ZOO slecht met Outland :S
Waarschuw beheerder
vorige week was die beneden zaal ook al dicht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 5 december 2005 om 13:15:
Waarom was afgelopen zaterdag de beneden zaal dicht???

Gaat het dan ZOO slecht met Outland

Ik kan me haast niet voorstellen dat 't zo slecht gaat, ik ga een paar keer per maand en dan is 't altijd wel druk!

Maar ik vind Outland geweldig! :respect:
Waarschuw beheerder
Supersized in de Rotterdamse club Outland gaat in 2006 een versnelling hoger. Zo gaan Dana en Promo samen los op ‘Danamite’ en komt er een knallende ‘Early Hardstyle Special’! Italië stuurt een delegatie van de beste hardstyle-meesters naar Rotterdam en ook Jump heeft een plaats gevonden in Outland.
Hoe vet die nieuwe avonden van Supersized worden, kun je al direct meemaken op 31 december. Dan sluit Supersized het jaar af met een speciaal oudejaarsevenement met vijftien DJ’s (!). Zij persen alle vormen van harde dance door de megaboxen van Outland. De toon voor een nieuwe reeks zaterdagavonden is daar mee stevig gezet.
De laatste drie maanden van 2005 waren voor Supersized een lekkere opwarmronde. Vanaf het nieuwe jaar schakelt Supersized heel soepel door naar de volgende versnelling. Vanaf zaterdag 7 januari is er elke week een andere vorm van Supersized met méér bekende DJ’s, méér stevige stijlen dancemuziek en elke week een uniek thema. Supersized-avonden worden daardoor vergelijkbaar met de grote evenementen met alles wat daarbij hoort, maar dan in de vetste club van Nederland met het meest brute geluidssysteem.
De eerste nieuwe editie zet al direct heel direct de toon voor de rest van het jaar. Zo begint op 7 januari Danamite. Een avond waarop Dana samen met niemand minder dan Promo laat zien waar hardstyle en hardcore vandaag de dag voor staan. Dana en Promo krijgen alle ruimte om de grenzen van de hardstyle en hardcore op te zoeken - het is de twee grondleggers van de stromingen meer dan toevertrouwd. En als je een beetje gevoel voor de harde kant van de dance in je donder hebt, wil je deze avond niet missen.

Een week later (op 14 januari dus) kan elke liefhebber van de oude hardstylesound helemaal uit zijn bol gaan op een zeven uur durende Early Hardstyle Special met niemand minder dan DJ’s Zany, Scot Project, Gizmo en Clive King! Terug naar de wortels van de hardstyle - niet te missen.
Op de derde zaterdag van januari staat Supersized in het teken van Italië. Het is al weer vijf jaar geleden dat de eerste Italiaanse hardstyle DJ’s naar Nederland werden gehaald - met groot succes en terecht! Op 21 januari bewijzen Super Marco May, Vortex en Tatanka dat Italië niet zomaar een toonaangevend hardstyleland is geworden en gebleven. Hardstyle Italian Style dus. Reken dus op een potje beuken van de hoogste kwaliteit en met een Italiaanse twist.
En als vette afsluiter van deze maand staat Supersized op 28 januari in het teken van de nieuwe opkomende Belgische en Franse sound: Jump. Grec C, Lobotomy Inc, Major Bryce (Frankrijk) en Norman en Genius 🇳🇱 laten horen dat Jump een sound is om rekening mee te houden.
Bijgekomen van dit harde begin van januari? Dan direct door naar de volgende ronde in februari - minstens zo spannend qua programmering. Wat dacht je van een vier uur durende set van Nederlands nummer 1 hardstyle DJ of een avondvullend programma met allerlei DJ’s en platen uit het verleden? Kortom, Supersized in 2006 is elke zaterdag knallen met alle top DJ’s.

ziet er toch veelbelovend uit
Waarschuw beheerder
veel goeie verhalen over de ouwe Ministery gehoord dus binnekort maar is een keer gaan kijken :D
Waarschuw beheerder
Ben er paar weekjes gelee geweest!
Echt super goed te doen :yes:
:cheer:
Ga der zeker vaker heen!!
Waarschuw beheerder
kwas er afgelopen zaterdag.... Super!! Kan niet wachten tot ik weer ga!!
Waarschuw beheerder
Kben nou al 2 x geweest en tis weer als van ouds, alleen is er tegenwoordig elk weekend een goeie bekende dj
en je kan nu via de koepel naar je auto kijken
en je kan de mensen onder je in de koepel zien
en er zijn meer wc's
en er zijn betere uitsmijters
en heel het gebouw hangt vol met van die overdreven grote ? plasma/Lcd ? schermen
en overal hebben ze bijpassende vloertegels (echt mooi!)
en ze hebben betere verlichting (led lichies)
en ze hebben nu beveiliging op de parkeerplaats (kost alleen 5 pleurie, wel beter dan inbraak)
en zo kan ik misschien nog ffies doorgaan.
Het leuke vind ik de 12,50 entree. (tis nie goed voor ons, maar wel leuk!)
Een echte aanrader dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Mik* op dinsdag 13 december 2005 om 22:17:
tis weer als van ouds, alleen is er tegenwoordig elk weekend een goeie bekende dj
en je kan nu via de koepel naar je auto kijken
en je kan de mensen onder je in de koepel zien
en er zijn meer wc's
en er zijn betere uitsmijters
en heel het gebouw hangt vol met van die overdreven grote ? plasma/Lcd ? schermen
en overal hebben ze bijpassende vloertegels (echt mooi!)
en ze hebben betere verlichting (led lichies)
en ze hebben nu beveiliging op de parkeerplaats (kost alleen 5 pleurie, wel beter dan inbraak)
en zo kan ik misschien nog ffies doorgaan.
Het leuke vind ik de 12,50 entree. (tis nie goed voor ons, maar wel leuk!)
Een echte aanrader dus!

Je zou bijna zeggen dat ze in aanmerking komen voor de Nobel-prijs ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 13 december 2005 om 22:25:
Je zou bijna zeggen dat ze in aanmerking komen voor de Nobel-prijs

Heeeeey, das een goeie!!!
Waarschuw beheerder
Spank joe, spank joe very vaak! :bloos:
Waarschuw beheerder

Als je sportschoenen proper zijn, mag je zonder problemen binnen. Zouden baseball petjes mogen????
Waarschuw beheerder
hey mensen, hoe heet het nummer in deze commercial...die draait op slam fm?klinkt lekker!
later paul

Waarschuw beheerder
Het nummer van de commercial van Supersized is No More Fucking Rock'n' Roll van A*S*Y*S

Waarschuw beheerder
Ja
vanaf Centraal neem je de trein richting Gouda/Utrecht/Nijmegen/Groningen enz.

2e station is Rotterdam Alexander. (alles stopt hier)
vanaf hier is t een paar tellen waka :D

:smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 16:33:
Ja
vanaf Centraal neem je de trein richting Gouda/Utrecht/Nijmegen/Groningen enz.

2e station is Rotterdam Alexander. (alles stopt hier)
vanaf hier is t een paar tellen waka

Of je neemt de metro vanaf Centraal en je gaat naar metrostation Alexandrium maarjah trein is makkelijker als je tog al met de trein aankomt ;)
Waarschuw beheerder
Wel lang wachten op de eerste trein zondag :O Is er geen andere mogelijkheid?
Waarschuw beheerder
donateur
Vind echt een top tent maar volgens mij is het nou ook weer niet echt elke za erg druk of wel???

Snap het niet je kan die tent best vergelijke met de hemkade , zelfde soort feesten maar een qlubtempo daar is wel uitverkocht.Terwijl een QT in outland halfvol is :S

Mindcontroller en andere hc feesten zijn meestal wel goed vol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JP op vrijdag 3 maart 2006 om 00:34:
Terwijl een QT in outland halfvol is

QT zat mega bomvol! :|

Met de drukte is het idd verder afwisselen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er een tijdje geleden geweest en vond het echt een (y) tent. Helemaal geweldig. Toiletten goed geregeld, goede sfeer en goed geluid. Jammer dat het voor mij toch een eindje reizen is anders zou ik er denk ik elk weekend te vinden zijn. :9 :9 Wil eigenlijk a.s. zaterdag er weer is heen, Team Westside. :respect:

Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op maandag 6 februari 2006 om 17:03:
Wel lang wachten op de eerste trein zondag Is er geen andere mogelijkheid

Wij hebben toen ook idd 1,5 uur op de eerste trein zitten wachten. :[ :[ Las nu dat er ook nachtbussen rijden.

RET/nachtbus
RET zet extra nachtbussen in naar het Centraal Station om 6:10 en 6:15 uur.
Voor reisinformatie klik je hier.

Bron: www.outland.nl en dan route.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 29 november 2005 om 10:06:

ik geloof dat de muntjes nu wel 2 eu ps zijn dus dat is wel beter. verder is het een leuke tent,alleen niet zo druk de laatste keren dat ik geweest ben.

Waarschuw beheerder
interieur valt erg tegen, tis erg kaal en sfeer loos

doe mij maar het ouwe tomorrowland

voor wie het niet weet ;)

Tomorrowland -> la xala -> a20 -> Ministry of Dance -> Outland
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is er iemand die bekend is in de buurt van Outland­ of bekend is met het ov na afloop?

Ik kan op ­de site van Outland vinden dat er een (BOB) bus ri­chting CS rijdt (lijkt mij dat ze daarmee R'dam CS­ bedoelen) maar waar stopt deze bus? Gewoon bij he­t NS station voor? En op de BOB site staan de volg­ende bussen maar ik heb geen flauw idee welke ik k­an pakken. Of stopt er maar 1 bus daar?

B1: cs­-prinsenland-alexander-ommoord-zevenkamp-nieuwerke­rk-alexander-cs

B2: cs - marconiplein - vlaard­ingen centrum - holy - schiedam - cs

B3: cs/kr­uisplein - schiedam centrum - nieuwland-woudhoek-o­verschie-cs

B4: cs/kruisplein - capelle west -­ krimpen - capelle oostgaarde - cs

B5: cs/krui­splein - crooswijk - lage land - alexander - schol­levaar - cs

B6: cs/kruisplein - centrum - ijss­elmonde - ridderkerk - cs

B7: cs/kruisplein - ­centrum - zuidplein - hoogvliet - spijkenisse - cs­

B8: cs/kruisplein - centrum - spijkenisse - c­s

B9: cs/kruisplein - maasland viaduct - maass­luis - cs

B10: cs/kruisplein - noord - schiebr­oek - bergschenhoek - berkel - cs

B12: cs - ov­erschie - vlaardingen west - schiedam - cs

Miss­chien stomme vraag maar ik ben helemaal niet beken­d in de buurt van R'dam Alexander en ik heb vorige­ keer 1,5 uur op de eerste trein zitten wachten en­ heb dus geen zin om dat nog een keer te moeten do­en. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoals er staat gaan bus 1 en 5 van alexander naar CS
hou wel de tijden goed in de gaten, want ze rijden niet af en aan :P

Bij CS stoppen ze denk ik allemaal bij kruisplein, oftewel 50 meter van CS
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks voor je hulp. Denk vraag het maar even na voor ik niet goed kijk en dus de bus mis en weer 1,5 uur moet wachten. ;)

Nog 1 vraagje. (gelukkig ben ik niet lastig O:) ). Ik had voor de zekerheid een mail naar Outland gestuurd en toen kreeg ik dit terug.

De bus stop op de Prins Alexanderlaan bij de bushalte. Voor richting CS kan je de bushalte voor de school nemen.

Maar where the fuck is die school? :vaag: Gewoon in diezelfde straat of moet je dan nog een stuk lopen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Woon er denk met de auto 5 min vandaan en nog nooit geweest :/
Waarschuw beheerder
zullen ze die mbo ofzo bedoelen die recht naast outland staat. Dus bij buitenkomst een paar meter naar rechts denk ik :P
De bushalte van t station zal aan de overkant van de straat zijn.