Ik ben afgelopen zaterdag naar Outland geweest (Hindilounge) en ik moet zeggen dat Outland een hele mooie discotheek is geworden.
Allereerst, de airco werkt nu wel goed !! Zaterdag was het in de grote zaal en tweede zaal stampensvol en nog zat ik me niet kapot te zweten.
Verder zijn is het licht en geluid echt goed, de bas was in de grote zaal goed te horen (en te voelen

). De aankleding ziet er goed uit, mooie lasereffecten enz. De DJ booth is iets verplaatst naar het midden van de grote zaal. Naast de ingang heb je twee garderobeplaatsen die vrij ruim zijn.
De toiletten zijn verder wel netjes (ruime pisbakken) boven heb je twee plaatsen waar je drank kan halen en beneden 1 ruime bar.
Enige punten waren toch wel de parkeerkosten (vijf euro om je auto op het parkeerdek te plaatsen). En verder was de vloer in de grote zaal best wel raar. Deze bewoog af en toe als er flink gestampt werd (en nee, zo ver heen was ik niet

).
Ik kom al jaren in Tommorrowland/La Xala/Ministry of Dance/A20 en vlak voor de vorige sluiting baalde ik er echt van dat zo'n toplocatie zo verwaarloosd kon worden. Ik ben dan ook blij dat Outland zo'n mooie discotheek is geworden. Laat die B2S feesten nu maar komen !!!