Partyflock

Forumonderwerp · 795007

Waarschuw beheerder
hallow allemaal:)

wat vinden jullie van borstvergroting?

als jullie nou een leuke meid kennen die kleine borsten heeft..zullen jullie daar op afknappen..?
en wat als ze borstvergroting wil doen, waar allemaal bijwerkingen bij horen..hoe reageren jullie daarop..?

en borstverkleining dan..?:P

ben benieuwd..!!

:kusje2: kelly
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 21:38:
Vrouwen met kleinere borsten zijn vaak mooiere vrouwen

ook niet heelmaal mee eens....maar goed....xxx
Waarschuw beheerder
maar goed dat smaken nog steeds verschillen ;)
Waarschuw beheerder
He maar ik heb gehoord dat als je nieuwe implantaten krijgt dat dat heel erg brand op de borstspieren ofzo, omdat het tegen je spier aanwrijft en dat daar een kapseltje gevormd moet worden.
Klopt dit?

Waarschuw beheerder
Ik zit toevallig het programma van de kro te kijken "wat zou jij doen?" Daar verteld aukje van ginniken dat ze toendertijd veel was afgevallen en daardoor ook cupmaten kleiner was geworden. Toen ze om die reden weer was gaan eten kwam ze overal aan behalve daar. Dus heeft ze gekozen voor een borstvergroting. Ik heb precies hetzelfde, ben niet echt een cupmaat kleiner geworden maar slapper zijn ze wel geworden. Ik wil ook 'n borstvergroting laten doen, maar dan wel een natuurlijke look.

Expres yourself, waar jij het over hebt is dat als je ervoor kiest een bortsvergroting te doen kun je kiezen om de prothese onder- of boven je borstspier te laten zetten. Het komt geloof ik bij ongeveer 20% van de vrouwen voor dat er kapselvorming onstaat. Dat gebeurt als je lichaam de prothese afstoot. Daardoor kan de borst hard gaan aanvoelen, soms stoot het lichaam de prothese zo erg af dat je er veel last van kan gaan hebben en het uiteindelijk verwijderd moet worden.
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Had vannacht gedroomd dat ik een vergroting had laten doen...en wat waren ze mooooooi :o :kwijl: :lief:

Echt balen als je vervolgens weer wakker wordt :[

Waarschuw beheerder
dat is lullig wakker worden stampertje:P

wil je wel borstvergroting dan..?

:hug: kelly
Waarschuw beheerder
gewoon doen als je je beter bij voelt...
Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf niet doen.. puur natuur is mooier :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van degekste op donderdag 11 augustus 2005 om 14:49:
Ik zou het zelf niet doen.. puur natuur is mooier

Een Jongen Moet Je Nemen Zoals Je Bent Niet Om Je Borsten...!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 15:05:
Uitspraak van degekste op donderdag 11 augustus 2005 om 14:49:
Ik zou het zelf niet doen.. puur natuur is mooier

Een Jongen Moet Je Nemen Zoals Je Bent Niet Om Je Borsten...!!!laatste aanpassing 11 augustus 2005 15:13

Niemand segt dr wat 0ver :D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een borstvergroting laten doen voor iemand anders is natuurlijk het laatste wat je moet doen.

Een borstvergroting ondergaan is puur voor jezelf!

Natuurlijk is het dan ook leuk om anderen het te laten zien.

Waarschuw beheerder
ik wil graag, als ik ooit het geld bij elkaar heb,
een borstvergroting laten doen..
PUUR VOOR MEZELF :D

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 15:25:
Natuurlijk is het dan ook leuk om anderen het te laten zien

Daar ben ik het in ieder geval heel erg mee eens!

Waarschuw beheerder
<----- hihi :bloos:

Waarschuw beheerder
Het is iedere cent waard!

Je moet wel rekening houden dat je nog geld over houdt voor een nieuwe garderobe. Want dat heb je wel nodig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 15:54:
Het is iedere cent waard!

Ligter aan of het goed gebeurt he want omg :$ ik heb hele foute operaties gezien zeg, littekens etc mensen die gewoon bij de slager zijn geweest :S
En een borstvergroting doen (of iets anders) voor een ander is gewoon achterlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 18:25:
ik heb hele foute operaties gezien zeg, littekens etc mensen die gewoon bij de slager zijn geweest

Ik geef je helemaal gelijk. Vooronderzoek is heel belangrijk en ik hoop dat niemand zich laat verleiden door een operatie bij een chirurg te laten doen omdat hij goedkoper zou zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
dat is lullig wakker worden stampertje

wil je wel borstvergroting dan..?

:jaja:

Maar tis geen levenszaak zeg maar :) Als ik het geld had zou ik het meteen doen :jaja:

Maar heb op dit moment gewoon nog andere prioriteiten, zoals een studie die ik zelf mag bekostigen, vind het dan ook afschuwlijk verleidelijk als ik zie dat je in termijnen kan betalen.....

Maja ben nog een beetje van het type mens, dat je toch ecth eerst moet sparen als je iets wilt :/

*hoopt nog steeds op een financiele meevaller O:) *

Waarschuw beheerder
Ik vind dat dat moet kunnen :0
als ik het geld zou hebben..hm..ik weet niet of ik het zou laten doen.
Verleidelijk is het wel :P
Waarschuw beheerder
Oke als je een cup heb, waar je last van je rug van hebt, zou ik een borstverkleining doen, maar eeb vergroting :nee: zou ik nooit doen, of je moet echt plat zijn ofzo, nee hoor, ze moeten me maar accepteren hoe ik ben, anders hebben ze allemaal lekker dikke pech :D hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
zemoeten me maar accepteren hoe ik ben, anders hebben ze allemaal lekker dikke pech hehehe

het gaat toch ook niet om "ze"? Maar om jezelf?
Waarschuw beheerder
grappig forum, eeh eerlijk gezegd kijk ik eerst naar t kontje, mooie benen, mooie schouders. dikke bobbels en een big ass is niks, beetje mag ok. Meeste mooie vrouwen (modellen) hebbe cub B toch? of eeh is dit een blunder? Ik ken ook dames die ze habben laten verkleinen, dus je moet doen waar je je goed bij voelt denk ik. (Laat je vriendje maar zeiken of zoek een ander. mocht dit zo zijn dan). Ps, hoeveel kost zoiets dan?

Waarschuw beheerder
In Nederland kost het rond de 3000,- en de 4000,- hangt van de chirurg af. Maar in België kost het zo 1000,- goedkoper. Veel gaan daarom ook net over de grens, scheelt toch een hoop geld. En het word dan óók goed gedaan, niet dat je bij een duister gebeuren aankomt, maar goed je moet net als in NL goed uitzoeken waar je terrecht komt :yes:

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 09:28:
Vooronderzoek is heel belangrijk

:yes:

Waarschuw beheerder
een borstvergroting kan heel erg mooi zijn, zolang je het niet overdrijft het moet wel een beetje natuurlijk blijven

Waarschuw beheerder
borst vergroting is egt nergens voor nodig
je moet jeself kenne nemen zo als je bent:):):)

Waarschuw beheerder
Vind t totaal niet nodig!
Zag net iemand die zei dat ze het bij een A-cup wel overwoog...alsof je met een A-cup wel een vergroting nodig hebt :S

Hangt dr gewoon vanaf hoe het bij je figuur staat, vind ik!
En niet te snel naar een operatieve behandeling grijpen denk k persoonlijk! Be yourself if you can live with that :P
Waarschuw beheerder
Liever niet, alleen als iemand het echt nodig heeft. Borst vergroting KAN een risico met zich meebrengen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zelf nooit voor 'n borstvergroting kiezen. Het is gevaarlijk, en het voelt en ziet er onnatuurlijk uit.
Tegenwoordig wordt er zelfs aangeraden je elke 10 jaar te laten opereren, na een borstvergroting :s
Ik ben wel vóór borstverkleiningen, dit is natuurlijk heel iets anders!
En als iemand nou ècht geen borsten heeft.. vind ik een borstvergroting bij zo iemand al meer van belang dan bij iemand die bijvoorbeeld 'n look-a-like van Pamela Anderson wil worden, ofzo :s ['I want a famous face' @ MTV]

Waarschuw beheerder
Niet nodig :no:

Waarschuw beheerder
ik vind het mooi staan :) borst vergroting

maar niet te groot dan he
Waarschuw beheerder
als ik het geld had zou ik het mischien wel laten doen
maar dan nog zou ik er eesrt heel goed over nadenken
en dan natuurlijk niej te groot he

Waarschuw beheerder
ben tevreden met mn cup-c, maar wanneer ze ooit in de toekomst mogen gaan hangen is het zeker overwegen waard!

Waarschuw beheerder
ik heb kleine tieten maar op zich geen problemen mee!

alleen is het wel kut dat sommige 12-jarigen al meer tiet hebben als ik :S

en toffe uitgaanskleding kan ik vaak ook laten hangen bij gebrek aan decolletee (schrijf ik dat goed?)

denk er wel eens aan maar ik weet het niet, het zo euhmm..... NEP :P
Waarschuw beheerder
thanx voor de tips dames (y), kheb vant weekend ook mn borsten laten vergroten en ben r echt heel blij mee 8)

Waarschuw beheerder
Kleine borsten zijn mooi!!!

Waarschuw beheerder
is niet nodig:no:

Waarschuw beheerder
ieder moet doen wat zij wilt, je doet het per slot van rekening ook voor jezelf dus niet belangrijk wat een ander er van vind ja toch xxx
Waarschuw beheerder
niet doen!! eerder borst verkleining als ik sommige zien lopen

Waarschuw beheerder
allemaal lekker zelf weten......
Waarschuw beheerder
iedereen moet het uiteraard zelf weten, maar ik heb persoonlijk veel liever een meisje met echte borsten die niet supergroot zijn, dan van die grote nepperds...

Maar goed, over smaak valt niet te twisten ;)

Waarschuw beheerder
verschillende antwoorden dus..!!

leuk topic dit howr..:P:P

:hug: kelly
Waarschuw beheerder
Puur natuur is het mooist! Al dat nep shit hou ik persoonlijk niet zo van. Who cares hoe groot je borsten zijn, tuurlijk... ik kijk ook als ik een vrouw met een grote decollete voorbij zie gaan, maar het gaat uiteindelijk toch om hoe ze is en zelfs als je alleen voor het uiterlijk gaat, vind ik het gezicht (met de bijbehorende uitstraling) het belangrijkst en een lekker kontje is ook niet verkeerd. :D

Hou trouwens ook niet van (teveel) make-up. Klein beetje is best mooi, maar echt niet teveel. Is ook niet goed voor de huid, dus dan ziet het er later nog erger uit.

Waarschuw beheerder
100% voor!!! als ik het geld had.....;)

Waarschuw beheerder
Okeej okeej..hier ga ik natuurlijk weer 1000 reacties op krijgen...maar ik ga het toch zeggen...

Ik heb binnenkort mijn tweede afspraak bij de plastisch chirurg voor een borst vergroting!

Ik ben na de bevalling van mijn dochtertje 4 jaar geleden 18 kilo afgevallen terwijl ik er maar 11 aangekomen was tijdens mijn zwangerschap. Reken maar uit! dat is 7 kilo meer afvallen dan aankomen. En omdat ik al een niet al te volle dame was merkte ik dat behoorlijk in mijn decollete.

Ik ben toen van een volle C cup naar een kleine B cup gegaan. En dat ziet er naar mijn mening niet mooi uit!
Daar komt ook nog bij dat ik hierdoor door het overtollig vel wat je dan over houdt vaak pijn heb bij het dragen van een BH.

Dit heeft mij doen besluiten voor een operatie te gaan.
Omdat het bij mij om een medische en geen cosmetische ingreep gaat heb ik het geluk dat mijn verzekering het grootste gedeelte vergoedt!
Maar anders had deze ingreep me 4500 euro gekost!

Ik denk dat een ieder dit soort dingen goed overwogen en om eigen redenen moet doen. Niet omdat je vriendje of anderen het je aan praten. Maar als je van mening bent dat dit je leven positief zal beinvloeden ben ik er helemaal voor!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind dat het moet passen bij je lichaam! en ik denk dat bijna iedere vrouw wel onzeker is over haar borsten
zelf heb ik heel lang nagedacht over een borstvergroting maar toen heb ik een vreselijke doc. gezien erover en de prijzen ervan! en dat doet je toch wel nadenken... maar kan erg goed begrijpen dat mensen dat doen!
tenzij het bij je past.. en een borstvergroting hoeft niet meteen een D te zijn maar gewoon een kleine C ofzo
Waarschuw beheerder
maritjuh groot gelijk heb je als je het daarom doet ik heb het gedaan ook door de zwangerschap omdat ik er niet gelukkig mee was hoe ik eruit zag en ik merk zoveel verschil met eerst en nu.
ik wens je veel succes met de operatie en veel geluk erna!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 22:32:
en ik denk dat bijna iedere vrouw wel onzeker is over haar borsten

:no: ik ben niet onzeker over mijn borsten ook al zijn ze niet groot..ik vind dat ze gewoon perfect in verhouding zijn met mijn lichaam :p

ik vind ook dat als je ongelukkig door het leven gaat met de borsten die je niet hebt . je het gewoon moet doen,als je daardoor gelukkiger voelt (y)
maar als je nu kijkt in de maatschappij zie je te veel vrouwen met TE grote silleconen dat het meer lachwekkend is.de verhoudingen kloppen soms gewoon niet meer.

en misschien ga ik hier heel veel reacties op krijgen, maar een vriendin van me heeft haar b-cupje (en ik vond haar toen echt mooi) naar een kleine D laten vergroten..het gevolg....ze heeft nu alleen maar sjans van mannen met anabolen spieren..het volk wat mij zegt maar niet aanspreekt. en dit is echt geen vooroordeel..ik zie het gewoon als we uitgaan.

Waarschuw beheerder
Ik zeg NEEEEEE!

Uitzonderingen vind ik meisjes die echt niks hebben... Niet meisjes die "zo balen" omdat ze nooit een halter-topje aankunnen. Omdat ze nooit zonder BH iets aankunnen doen...

Nou...goeiemorgen...er zijn maar ZELDEN vrouwen met natuurlijke borsten die dit wel kunnen en waarbij hun borsten recht blijven staan!!!

Ik vind het belachelijk als je ziet hoeveel het er doen.

Die vrouwen voor de nep-borsten-hype hebben het ook gered en zijn er niet aan doodgegaan dat ze altijd een BH aan moesten!