Partyflock

Forumonderwerp · 795007

hallow allemaal:)

wat vinden jullie van borstvergroting?

als jullie nou een leuke meid kennen die kleine borsten heeft..zullen jullie daar op afknappen..?
en wat als ze borstvergroting wil doen, waar allemaal bijwerkingen bij horen..hoe reageren jullie daarop..?

en borstverkleining dan..?:P

ben benieuwd..!!

:kusje2: kelly
laatste aanpassing

:D

oei wat lelijk!!!! :s :s

tepels zitten veeltse hoog en kijk die tieten dan.. zijn net 2 schijven.. bleehh (N)

absoluut niej mij ding :no:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:32:
kelly

Big Brother Kelly?

Uitspraak van actief op zondag 17 juli 2005 om 14:55:
tepels zitten veeltse hoog

nee man, dat is juist mooi;)

wat wil jij dan? van die slappe theezakjes?

smaken verschillen he ;P

Uitspraak van Tony Fontana op zaterdag 16 juli 2005 om 22:49:
De beste reden die er is

idd :)!

Beetje jammer als vrouwen dat doen meestal ziet het er onnatuurlijk uit. Geef mij maar een vrouw die gewoon is zoals ze is . Nobody is perfect

haha ja smaken verschillen haha :p

maar vind het gewoon niej mooi :no: het is gewoon TE nep

Ligt eraan hoe kleine borsten diegene heeft..hoe diegene zich erbij voelt...

Ik kan het iedergeval niet begrijpoen waarvoor ze dat doen .. voor de buitenwereld ??
ik zou het nooit doen.
Als je je er echt ongelukkig bij voelt dan moet je het doen.
Maar ik hoef dat allemaal niet

marihuanas..: kan je niet met wat beters komen dan big brother kelly..?

die is namelijk al erg oud..;-)

(K):hug:

Als je het doet moet je het voor je zelf doen,en niet voor een ander!
En sommige silicone borsten vind ik best mooi en natuurlijk er uit zien.Alleen die hele grote ballen vind ik echt niet mooi!!!

Precies zo is het inderdaad wel ja,SASJE 24 volkomen mee eens tegenwoordig heb je zulke mooie en goeie prothesen wat er heel erg mooi en natuurlijk uitziet!
En het belangrijkste is naar je lichaams verhoudeing kijken...
Dus Druiffie ik ben het met jou ook volkomen eens hoor meid je ziet er inderdaad wel heel erg goed en mooi uit maar zou toch wel effies door sparen hi,hi en je moet doen wat jezelf wilt maar dan wel in de juiste verhouding blijven en
gaan voor druppelvormige en monoblocks/zoutwaterprothesen!
Groetjes en succes -x-x-x- Ray
heb van weeknd weer vele vrouwen gezien voor zo ver je kan zien of er gene opvulling i nzit blijven echte borste het mooist :P:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 15:19:
Ik kan het iedergeval niet begrijpoen waarvoor ze dat doen .. voor de buitenwereld ??

:frusty:
hup prop vol die titjes hoe groter hoe beter !

Uitspraak van -PieT- op zondag 17 juli 2005 om 22:20:
up prop vol die titjes hoe groter hoe beter !

:jaja:
titjes zijn net velgen !

heb al lang erover nagedacht, maar ik kom er niet uit, ik denk dat iemand anders daar zal moeten over beslissen als hij met mijn huidige maat een probleem mee zou hebben.
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 10:41:
ik denk dat iemand anders daar zal moeten over beslissen als hij met mijn huidige maat een probleem mee zou hebben

:frusty:
Lekker dom ben je dan :X

Uitspraak van Shanna b) op maandag 18 juli 2005 om 10:51:
Lekker dom ben je dan

er kan dan ngo altijd gediscusieerd worden!

Gewoon lekker jezelf blijven ;-)
Nou ik als ik een vegroting/verkleining zou willen ondergaan is dat toch echt MIJN mening en keuze.

Er is niet eens een discussie mogelijk!!
Het zal toch te gek voor woorden zijn dat een partner gaat beslissen of jij je borsten groter/kleiner maakt!!
Neej..hoor..en als hij dat wel denkt.. is hij gek en kan hij beter maar nog een keer denken..misschien wordt hij dan verstandig ;)

mijn vrouw heeft reeds enige jaren geleden een borstvergroting achter de rug en is er heel erg blij mee. Ze wilde het zelf en heeft wel gevraagd hoe ik er over dacht. Ze is in medisch centrum scheveningen (wat helemaal niet in scheveningen ligt...lol) geweest en ik wil mijn complimenten uiten over de werkwijze daar.

Ieder het hare maar ik acht een drietal items wel relevant in deze:
- Weet 100% zeker dat jij dit wilt. De mening van dierbaren om je heen is een weegfactor maar jij neemt de beslissing.
- Doe het in een gerenomeerde kliniek! Geen goedkope cowboypraktijken in een aziatisch land of where ever. Geef nou net ff dat extra eurootje uit voor dat stuk extra veiligheid en begeleiding.
- Laat je gedegen adviseren door de kliniek over de maximale vergroting, de inbrengmethode, de soort prothese, etc. Hou alles in verhouding. Een goede kliniek kan ook advies geven om het niet te doen. In scheveningen krijg je van te voren een gesprek waaruit zij halen of je het echt wilt en 'nodig hebt'. Als je daar van cup A naar E wil mag je weer netjes opzouten....en zo hoort het ook vind ik.
laatste aanpassing
Nou als je er zelf meer zelfvertrouwen door krijgt en je lekkerder zou voelen kan ik het me voorstellen dat iemand borstvergroting laat doen.
En hetzelfde geld natuurlijk voor verkleining.....

Maar een jongen die afknapt op te kleine borsten???

Die deugt gewoon niet

Uitspraak van -PieT- op zondag 17 juli 2005 om 23:21:
itjes zijn net velgen !

Hoe groter hoe mooier, maar dan heb je minder comfort, maar ze moeten wel stevig zijn

Idd net velgen :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 15:08:
Weet 100% zeker dat jij dit wilt. De mening van dierbaren om je heen is een weegfactor maar jij neemt de beslissing.
- Doe het in een gerenomeerde kliniek! Geen goedkope cowboypraktijken in een aziatisch land of where ever. Geef nou net ff dat extra eurootje uit voor dat stuk extra veiligheid en begeleiding.

vind ik interessant wat u zegt.

Nee vind het in de meeste gevallen niet mooi..
zoals je al hoort heb je vette na pijn...
en het is niet te betalen..

ik zou het zelf nooit doen..
Werkzaam bij Partyflock
liever puur natuur!

fijn klein is echt geen probleem vind ik

hup prop vol die titjes hoe groter hoe beter !

slaat echt nergens op, je moet iemand nemen zoals hij/zij is en als meisjes het voor zichzelf doen is dat prima maar nooit voor een of andere tietenfreak!
ikzelf wil geen borstvergroting, ben er ook wel eens onzeker over geweest maar ik heb nu zoiets van ik ben ik, en ik ga toch liever voor puur natuur, ik ben italiaanse, en in mijn familie hebben we allemaal kleintjes, dus ik weet niet beter dan dat ik kleine borsten heb, maar mij maakt dat ook niks uit..

je zit zeker bij zo'n feministen dinges?
Als ik het geld er voor had liet ik het zeker doen!!!!

100% :jaja:

Beetje liften en één cubmaatje groter.

That's the spirit

precies, als ik het geld had...laat t later ook doen als ze gaan hangen en ik ze laat liften gaat er meteen wat bij.....tegen die tijd zal het er ook wel veel natuurlijker uitzien.

maar volgens mij knappen mannen echt niet af op kleinere tieten hoor :S
Heb ff zitten rondneuzen op het net en de kosten van het liften én vergroten zijn ongeveer €4500,-.
laatste aanpassing

Ik heb dat ook al eens voor mn vriendin uitgezocht 8)

Toen kwam ik op iets van 3600 (wel in NL)
Natuurlijk! Dikke tieten (y)
ik zou ze nooit vergroten. kben blij met wat ik heb.

Zou ik wel doen als ik jou was

Moeten jullie dan ook maar allemaal annabolen nemen omdat jullie niet gespierd genoeg zijn :s

snotaap kweet niet tegen wie je het had met dat feministen gedeuns zal wel tegen mij zijn, ma boeit mij dus geen ene flikker wat jij te melden hebt tegen mij, zei alleen ik laat niks eraan doen is mijn lichaam en ik doe ermee wat ik wil, en zijn heel veel meisjes die er wat aan willen laten doen nou ik ben dan een buitenbeentje so what, ik ben blij met wat ik heb, zou niet goed zijn als we allemaal dezelfde mening hebben toch?!?

ok, kleine_relkabouter ik geef je gelijk ;) :flower:

:$

Ja, ik bedoel. Je had zo'n lang verhaal getypt. En er moeite voor gedaan. Jij hebt een mening en daar sta je voor.:respect:

;)

zou ut zelf nooit doen,
andere mensen accepteren je tog om hoe je bent,
en niet om je cup...
en ik vind ut ook niet mooi
maar moet ieder voor zich weten

jaha snotaap is ook zo..ik bedoel ik ben de mening dat hoe een meid is niet in der cupmaat zit..en dat je bent wie je bent..en ik vind al dat heel veel meisjes zichzelf willen veranderen..en dat vind ik jammer want er zijn ook nog genoeg jongens die hun accepteren met kleine borsten, en ik ben niet anders gewend dan kleine borsten dat zit sowieso in ons ras..

Je moet de gemiddelde post hier niet al te serieus nemen ;)

Natuurlijk ben je gelukkig met de borsten van je vriendin als je echt van haar houd!

zoooo snotaap heeft ook nog een sweety side...:D

Tuurlijk :D
Neee :no:

Hoef niet van zo'n harde airbags, I like them soft :jaja:
haha