Partyflock

Forumonderwerp · 795007

Waarschuw beheerder
hallow allemaal:)

wat vinden jullie van borstvergroting?

als jullie nou een leuke meid kennen die kleine borsten heeft..zullen jullie daar op afknappen..?
en wat als ze borstvergroting wil doen, waar allemaal bijwerkingen bij horen..hoe reageren jullie daarop..?

en borstverkleining dan..?:P

ben benieuwd..!!

:kusje2: kelly
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 100% ANGEL op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:12:
Ik had ook een B cup maar voordat ik zo veel ben afgevallen had ik een volle C cup en daarna een HELE slappe B.Een uitgehangen flubbel het zag er echt niet uit.

kan je dan niet beter een borstlift doen ofzo? waarbij je weer stevige borsten krijgt zonder dat er siliconen in je lichaam zitten
Waarschuw beheerder
als ik het geld ervoor had, had ik het wel gedaan! :jaja:
niet dat ik me nu echt schaam ofzo,maar was blijer geweest als ze wat groter zouden zijn!

Waarschuw beheerder
word teveel naar uiterlijk gekeken :nee: maar ik kan het me voorstellen als het totaal niet bij je lijf past dat je er onzeker/ongelukkig mee bent

maar als het mooi is... laat het dat voor wat het is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee

Waarschuw beheerder
:no: ...denk k

Waarschuw beheerder
de risico's qua borstvoeding en het evt. gedeeltelijke verlies vd gevoeligheid van je borsten zit em denk ik meer in een borstverkleining :yes:

er zijn ook heel veel vrouwen die dat laten doen...
ik hopelijk binnenkort ook :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *MiSs KiM* op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:44:
als ik het geld ervoor had, had ik het wel gedaan!

Anders ik wel. :yes: Maar ik studeer nog, dus het zit er voorlopig nog niet in. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 00:34:
de risico's qua borstvoeding en het evt. gedeeltelijke verlies vd gevoeligheid van je borsten zit em denk ik meer in een borstverkleining

Aha, zie ik hoorde hem wel rinkelen ... naar wist niet waar die tiet hing. hihi

Waarschuw beheerder
borstvergroting is not done, tenzij er echt een complex uit voort komt.

verkleining mag, als het om gezondheidsredenen is.

puur natuur is the best.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pure Joy op woensdag 24 augustus 2005 om 09:09:

hahahahhha...xxx

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf geen fan van borstvergroting
Vind het niet mooi en je ziet het altijd !

Waarschuw beheerder
voelen je borsten dat nog wel "echt" aan na een borstvergroting? Heb van verschillende mensen wel eens gehoord dat je het gewoon voelt als iemand haar borsten heeft vergroot...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pure Joy op woensdag 24 augustus 2005 om 09:09:

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het niet mooi en je ziet het altijd !

dat is gewoon zooooooo niet waar :nee:

Waarschuw beheerder
GEHOORD... zelf niet mee gemaakt dus?
Ook met nep boobs kan het er gewoon heel erg natuurlijk uitzien en aanvoelen!:D (Like me)
Waarschuw beheerder
donateur
Ook met nep boobs kan het er gewoon heel erg natuurlijk uitzien en aanvoelen

Precies :9
Waarschuw beheerder
nope ben blij met mijn kleintjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 100% ANGEL op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:12:
Laat iedereen dat inderdaad lekker zelf bepalen!!!
Ik had ook een B cup maar voordat ik zo veel ben afgevallen had ik een volle C cup en daarna een HELE slappe B.Een uitgehangen flubbel het zag er echt niet uit.

Wat een onzin ik het soms ook mag vinden, dat mag iedereen helemaal zelf bepalen inderdaad. Maar een beetje zwak verhaal als je de foto ernaast ziet, je hebt meer gedaan dan ze alleen weer tot origineel formaat laten opvullen.
[img width=90 height=90]https://partyflock.nl/images/user/45106_small.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 14:32:
wat vinden jullie van borstvergroting?

als jullie nou een leuke meid kennen die kleine borsten heeft..zullen jullie daar op afknappen..?
en wat als ze borstvergroting wil doen, waar allemaal bijwerkingen bij horen..hoe reageren jullie daarop..?

als je ECHT echt niks heb dan snap ik het wel maar anders hoef het niet echt voor mij :no: (n) ..en ik zou er ook niet op afknappen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 18 augustus 2005 om 23:11:
vind ik ook. maar we gaan steeds meer lijken op amerika,

daar gaat het idd de kant uit naar ja..en vind ik jammer..ik heb liever puur natuur..ik heb ook kleine borsten en het past bij mijn lichaam..en het gaat gewoon tegen mijn gevoel in als ik ze zou laten vergroten..en er zijn zoveel meiden die het al laten doen en vind ik zonde..of je moet al bijna helemaal niks hebben of vanwege gezondheidsredenen laten verkleinen..maar vind dat er teveel al snel in een gezond lichaam word gesneden..en zijn er ook die zich teveel van andere aantrekken..

Waarschuw beheerder
Nou nee vind het onnatuurlijk .
Waarschuw beheerder
donateur
ach ikzelf moet gewoon zorgen dat ik nog 5 kilo aankom en hopen dat er ook wat die kant op gaat
Waarschuw beheerder
Wat een onzin ik het soms ook mag vinden, dat mag iedereen helemaal zelf bepalen inderdaad. Maar een beetje zwak verhaal als je de foto ernaast ziet, je hebt meer gedaan dan ze alleen weer tot origineel formaat laten opvullen.

Ja logisch toch??!!!!!
Als je het dan toch doet, doe het dan goed en trouwens ze hebben er meer in moeten doen dan afgesproken, dit ivm te veel huid over hebben,het zou niet mooi zijn als de de afgesproken hoeveelheid zouden hebben geplaatst.Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee en daar gaat het om!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee en daar gaat het om!!!

Precies :respect:

Wordt er zowieso moe van dat een borstvergroting alleen geoorloofd schijnt te zijn als je deuken hebt of slepende tieten hebt

een borstvergrting is geoorloofd als diegene er zelf achter staat, niets meer en niets minder
Waarschuw beheerder
Stampertje citeer 26 augustus 2005 20:07

donateur! Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee en daar gaat het om!!!

Precies

Wordt er zowieso moe van dat een borstvergroting alleen geoorloofd schijnt te zijn als je deuken hebt of slepende tieten hebt

een borstvergrting is geoorloofd als diegene er zelf achter staat, niets meer en niets minder

Thnx, jij snapt het tenminste!
Ik ben trouwens ook niemand verantwoording schuldig alleen mezelf!

Waarschuw beheerder
zou raar zijn als je er voor zou staan...

maar naast deze domme opmerking geef k jullie gelijk...

Waarschuw beheerder
ik ben er miss niet helemaal tevreden mee maar ik laat ze niet vergroten

Waarschuw beheerder
(Y) Ben het ook zeker weer eens met Stampertje:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja logisch toch??!!!!!
Als je het dan toch doet, doe het dan goed en trouwens ze hebben er meer in moeten doen dan afgesproken, dit ivm te veel huid over hebben,het zou niet mooi zijn als de de afgesproken hoeveelheid zouden hebben geplaatst.Ik ben er in ieder geval onwijs blij mee en daar gaat het om!!!

groot gelijk hoor meissie laat ze maar lullen

w8 maar over 10 jaar denken de mensen er weer heeel andrs over
Waarschuw beheerder
donateur
w8 maar over 10 jaar denken de mensen er weer heeel andrs over

Dat weet ik wel zeker :jaja:
Waarschuw beheerder
ben nog aan t sparen hoop ze volgend jaar te hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Ach lijkt me wel leuk om een C te hebben in een sexy jurk of topje, maar daarvoor een borstvergroting ondergaan: nee echt niet! Ik heb een bescheiden B en ben daar verder best tevreden mee. Genoeg om vrouwelijk te zijn en niet zo groot dat het in de weg zit bij het sporten of zo.

Waarschuw beheerder
Jaha...over 10 jaar denken jullie misschien; Had ik het maar NOOIT gedaan!

Hoop ik natuurlijk niet...maar je weet niet wat er nog komt, hoe het blijft uitzien aan aanvoelen is afwcahten.

Of over 10 jaar stoppen ze maar meteen plastic-borsten in meisjes van 10 jaar omdat het zo hoort! :S

Ik blijf erbij dat ik het erg vind als je het alleen doet omdat het"wat "moooier" uitziet en de truitjes zitten beter.
En nee..dan heb ik het niet over cupAA. Maar gewoon over meiden met normale borsten die bij hun lijf passen.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaha...over 10 jaar denken jullie misschien; Had ik het maar NOOIT gedaan!

ik heb het zelf niet hoor :/

maar denk echt wel dat het dan nog normaler is en dat er veel minder over word gezeken wan tik vind het echt gezeik lekker belangrijk
moet iedereen toch zelf weten nou dan klaar einde discussie

en ik vind van cup c naar e ook wel overdreven maar dan nog denk ik nou en als die pesoon er nou gelukkig van word let it be
Waarschuw beheerder
donateur
denk idd dat het allemaal normaler wordt en dan is het opeens wel oké, tis nu gewoon nog te shocking voor sommige mensen...

Piercings waren ook not done, mn oma gruwelt er nog van, maar de jeugd van tegenwoordig is ermee opgegroeid.

en ik vind van cup c naar e ook wel overdreven maar dan nog denk ik nou en als die pesoon er nou gelukkig van word let it be

Precies!

Ik blijf erbij dat ik het erg vind als je het alleen doet omdat het"wat "moooier" uitziet

Ik vind het eigenlijk de ENIGE goede reden, het doen om je zelfvertrouwen op te krikken dat vind ik pas een slechte reden, want zelfvertrouwen krijg je niet via 2 implantaten, dat moet uit jezelf komen.

Waarschuw beheerder
Mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen , ik kan er opzich inkomen dat het niet leuk is als je 2 theezakjes hebt , en kan me ook voorstellen dat dubbel F ook geen leven is.
Als je het kunt veroorloven en je staat er 100% achter , waarom niet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 28 augustus 2005 om 11:09:
want zelfvertrouwen krijg je niet via 2 implantaten, dat moet uit jezelf komen.

Zelfvertrouwen baseer je wel ergens op natuurlijk , als jij naar jou eigen mening er leuk uitziet , zul je dat ook uitstralen etc.
Maar dat komt vast niet ineens aanwaaien met een cupmaat groter
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat komt vast niet ineens aanwaaien met een cupmaat groter

Dat bedoel ik, en uiteindelijk doen ook zij het alleen omdat ZIJ het MOOIER vinden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Oke dan heb ik nog een vraagje, hoe doen jullie dat dan over zeg maar 15 a 20 jaar, dan moeten die dingen onderhand toch vervangen worden??
Vind je het dan niet erg om dan weer geopereerd te worden? ben je dan niet bang voor lelijke littekenvorming? of misschien wel andere complicaties?

Ik bedoel, als iemand een bypass krijgt, moeten deze ook na 10 a 15 jaar vervangen worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dan snijden ze hetzelfde litteken weer open en dan gaat het veel sneller omdat de openingen al zijn gemaakt zeg maar tis gewoon kwestie van erin en eruit

(heb het op tv gezien de hele anesthesie enzo duurde nog langer dan de operatie zelf)

Waarschuw beheerder
ja, borstvergroting :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
als ik het geld ervoor had zou ik het zo laten doen!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb liever puur natuur

dan maar kleine tieten vind siliconen joekels niet mooi
Waarschuw beheerder
maar niet alle siliconen hoeven "joekels te zijn"

Waarschuw beheerder
Iedereen is goed zoals hij/zij is, en aan het menselijk lichaam hoeft niets verandert te worden (tenzij het medisch is)

Waarschuw beheerder
Ik begrijp het best als je helemaal niets hebt of van die theezakjes, maar dan moet je wel borsten nemen die bij je lichaam en niet van een A of B ineens naar een D of E gaan, want dan doe je het in mijn ogen om de aandacht, want dat zie je echt wel of het nep is of echt...
Waarschuw beheerder
Bij deze vrouw is het misgegaan. Ik schrok enorm toen ik dit zag. Het kan dus ook heel erg fout gaan als je lichaam het niet pikt.

[img width=427 height=382 cacheid=000a6fa0001e2eefa5af93371a0103eddf]http://www.borstenforum.nl/albums/album269/16_maanden_post_op_voorkant.sized.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
gadver net of het er is opgeplakt ...