Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zet direct de de nieuwtjes er ff op dan als je die hebt.
f kijken wat jullie gaan zeggen. wat gaat de FC dit jaar doen
groningen degradeert 100%
10de
Maar de Euroborg is echt heel mooi...1 van de mooiste van NL...op de Kuip, PSV en denk ook Utrecht na
Maar de Euroborg is echt heel mooi...1 van de mooiste van NL...op de Kuip, PSV en denk ook Utrecht na
![[img width=400 height=300]http://www.villa96.nl/fotos//2005-euroborg/9.jpg[/img]](http://www.villa96.nl/fotos//2005-euroborg/9.jpg)
hoeveel supporters gaan erin ?? 20 000 ofzo ??
plekkie 11 is toch niet goed als je subtopper wilt worden...
Rond de 8ste plaats moet wel lukken. buiten het veld leggen we het tegen niemand af!
Doe niet zo dapper wie denk je wel niet wie je bent
Doe niet zo dapper wie denk je wel niet wie je bent
hehe wat denk jij wel niet.
pm me maar als je een echte bent. of kijk maar op de foto wie ik ben dan weet je wel genoeg.
maar je moet je plaatst weten
je doet wel stoer op internet met je la onda grunn
mi vida loca
En dat zeg jij met je don Ferry?
Jij hebt een x vast gezeten en je denkt gelijk dat je wreed bent pfff, je loopt net mee. Wees je zelf en ga je niet groter voor doen.laatste aanpassing 25 juli 2005 14:02
ole ole fc groningen ole
Nevland nekt Twente
Tukker humor??
nou wat een lol
t is de waarheid toch. Ik kan best normaal met een tukker praten. en tukkers kunnen ook normala met mij praten. zo simpel is t
Ik weet niet hoe groningen het gaat doen !
2 week terug hier in Winschoten was de Wedstrijd Bv-Veendam Tegen de Fc en die hebben ze dus lekker verloren hea met 3-1 duss ik weet niet hoe ze het gaan doen tegen over Top clubs
wat gaat de FC dit jaar doen
slettebak ik mag haar niet.....
wil je keer opstap met mij ? linda?
Linda en ik vinden elkaar leuk
wat heb veldmate wel wat ik niet heb
Dit zijn toch echt jou woorden hoor..
dus zo slim ben ik weer
Ok ok je maakt hier een punt...
Ik zei het alleen omdat het bij je profiel staat en als ik je had gekend vond ik je vast wel aardig...
Je bent niet op je mondje gevallen dat is een pluspunt, alleen een beetje jammer dat je niet mooi bent...huh?
He lin....
ik vind je echt wel lekker gewoon, en slim ook nog damn....
zeker omdat ik zwart ben he lin
omdat ik over hekken klim en veldmate ze strot eraf wil trekken en die andere beleids homo's
uh excuus vriendJE bedoel je of hobbit of he kijk als ik ren lijkt het net alsof ik gister door me chick in me kont geneukt ben. of mijn pa neukt met een meisje net zo oud als mijn vriendin
sletje
wijf
Henk Veldmate zorgt er niet alleen voor dat er nieuwe spelers komen bij Groningen... Dus dat is Bull Shit!
En dat Mark Veldmate bij de Fc is gekomen door zn vader is al helemaal onzinnig.
Als hij niet kon voetballen dan zat die nu wel op een amateurclub en deed hij niet mee aan betaald voetbal.
Moet je even voor de gein lezen wat er allemaal vandaag besproken is hier..
Dan snap je misschien een beetje mn reactie