2689x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
sletje
wijf
Dat jij alleen maar afgewerkte wijfen hebt gehad ipv normale meiden kan ik niks aan doen.
Maar wij normale meiden willen ook graag normaal aangesproken worden.
Dank u
Henk Veldmate zorgt er niet alleen voor dat er nieuwe spelers komen bij Groningen... Dus dat is Bull Shit!
En dat Mark Veldmate bij de Fc is gekomen door zn vader is al helemaal onzinnig.
Als hij niet kon voetballen dan zat die nu wel op een amateurclub en deed hij niet mee aan betaald voetbal.
Je weet trouwens wel akelig veel van Grunn voor een dame die uit Almere komt......
Jeroen Veldmate is niet van mijn leeftijd joh
En het gaat mij niet eens om het voetbal joh.. Ik ben daar niet voor gevallen..
Alleen vind het zo jammer dat mensen commentaar op Mark hebben terwijl hij niet voor niets aan betaald voetbal doet.. Terwijl ze zelf niet eens goed genoeg zijn voor het echte werk..
En het gaat mij niet eens om het voetbal joh.. Ik ben daar niet voor gevallen..
Alleen vind het zo jammer dat mensen commentaar op Mark hebben terwijl hij niet voor niets aan betaald voetbal doet.. Terwijl ze zelf niet eens goed genoeg zijn voor het echte werk..
Moet je even voor de gein lezen wat er allemaal vandaag besproken is hier..
Dan snap je misschien een beetje mn reactie
Ben echt niet van plan 300 en nog wat repley's te gaan lezen om erachter te komen waarom jij net zo reageerde.....maar dat snap je denk ik wel
Mensen, de reutel !! Ik ga het stadsie in woar !
hey gekke meid hou je nog steeds van smegma?