idd krulle kalebol!
zit nu aan me 2e blik, jammie
lopen hier de zwervers meer over straat
Ben ik volledig met je eens kerel.
Ik zat eens in een periode dat ik niet veel geld had te besteden en toch wat wou drinken. Zo kwam ik op het idee om van die goedkopere biersoorten te proberen.
Ik kan je zeggen dat het echt wel te doen is
het probleem is dat je zon slagroomspuit moet hebben om die lachgas dingen leeg te halen
godverdomme NIEMAND heeft zon spuitbus om het gas eruit te halen
dan leg je met een paar man bij en haal je er ene voor 35 euro, zo duur is dat toch niet
weet iemand of dit een goede combi is met : xtc, paddos of alcohol?
als je het trouwens heel erg simpel wilt doen, t is ons gelukt met een bougiesleutel en een spijker, zoek zelf maar uit hoelaatste aanpassing 1 september 2005 15:40
moet ik nog steeds een keer doen, hebben ze dat eigenlijk nog gewoon bij de blokker?
En vraag je dan gewoon naar lachgaspatronen of hoe moet ik dat zien? Tja, ik zal dan echt niet de eerste zijn die ze komt halen, maar het lijkt me nogal een vreemde vraag, "hallo, hebben jullie lachgaspatronen, je weet wel, van die waar je lekker van gaat spacen..." ?
het is te koop bij grote blokkers, marskramer,kookwinkels.
gewoon vragen naar gaspatronen voor in een slagroomspuit
en ff checken of er n2o opstaat
groothandels, en voor de hulpelozen:
b-l-o-k-k-e-r
Zelf een cracker maken! Voor 25 euro aan bouwmarktspullen kun je er al een maken!
Ik ben nie zo technisch,wil jy er een make voor my..
Wil ik best doen, maar dan gaat dat je wel 50 eurotjes kosten . En ik moet erbij zeggen dat het model niet altijd vlekkenloos werkt, je moet er een beetje handigheid mee krijgen, maar dat komt vanzelf
Hehe idd, bij 1 heb ik al een volle
Bij de sligro kan je dozen van 50st. halen,
binnenkort ook maar weer's doen,
is zeker een half jaar geleden...
2 patronen per keer
euhh hoe doe j dat dan?
gewoon eerst 2 ballonen vullen eerst 1 nemen , en dan nog 1 erachter aan.
bij 1 voel ik me al aardig waus maar na 2 is het echt heftig..
je moet het gas lang inhouden en dat weer terug in de ballon blazen zodat je dus 2 teugen per ballon hebt in totaal 4 dikke teugen dus
gewoon eerst 2 ballonen vullen eerst 1 nemen , en dan nog 1 erachter aan.
je moet het gas lang inhouden en dat weer terug in de ballon blazen zodat je dus 2 teugen per ballon hebt in totaal 4 dikke teugen dus
De lucht die je weer uitademt bestaat voor het grootste gedeelte uit kooldioxide en waterdamp. Het effect van de eerste teug wordt versterkt doordat je bij de teugen daarna nauwelijks zuurstof binnenkrijgt.
Dat ken ook met patronen hoor, is alleen veel heftiger dan met 2 ballonnetjes. Een maat van me liep laatst helemaal blauw aan en begon even te stuipen na 2 volle patronen na elkaar.
kan 2 patronen in een slagroomspuit leeg laten lopen. De hoeveelheid is dus 2x zo veel als in een ballon en druk is 2x zo groot. Je kan dan dus 2 patronen in een keer inademen. Dit lukt niet in een teug maar omdat de druk 2x zo groot is, is het efect veel heftiger.
wij doen het met de slagroom spuit met gaspatronen
nix lachen....helemaal van de wereld...
ik heb wel een adresje waar je ze kan halen
maar jah van lachgas ga je niet lachen dat is zoon bullshit.
ahaha maar jah van lachgas ga je niet lachen dat is zoon bullshit
jammer dat het zo kort duurt
fout gaan op lachgas
gewoon die spuit in een x aan je bek
Impossible , had tijdje terug een voorraadje gekocht. Dat nooit meer! DAMN 3 dozen in 1 weekend weg
Dus, koop niet meer dan nodig, want het gaat op!laatste aanpassing 10 maart 2006 00:40
Ben net naar de 2ehands winkel geweest en heb 45 N20 patronen + een slagroomspuitbus voor 7 euro gekocht
moet je alleen wel een pasje hebben
heb t afgelopen weekend ook gedaan 2 dozen patronen gehaald en dan die spuit met 5 potronen vullen en dan aaan je mond zette
Ik voelde dat ik bijna bij het "antwoord op alle vragen was"
kunnen je longen van bevriezen spuit het in een ballon en lekker hyperventileren in de ballon werkt veel beter!!!