Partyflock

Forumonderwerp · 794555
1 volger · 6912x bekeken
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met lachgas kheb het trouwens nog nooit geprobeert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 23:04:
weet je misschien ook welke winkels, ben verscheidene winkels langsgegaan zonder succes.. helaas

blokker, koop een slagroomspuit en vraag om de vulcapsules ;)

Waarschuw beheerder
ik ben al in 3 verschillende blokkers geweest.. heb ook wel wat slagroomspuiten gevonden, maar iedere slagroomspuit die ik aantrof is gemaakt om te gebruiken zonder die gaspatronen of je moest het er zelf uitpersen of in zown zak zegmaar dat je de bovenkant af moet knijpen wil je er wat aan de onderkant uitkrijgen..

Waarschuw beheerder
Anders gewoon naar de makro of sligro gaan daar hebben ze die shit wel liggen.

Waarschuw beheerder
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dte+koop+slagroomspuit%26spell%3D1&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/huis_en_inrichting/keukeninventaris/c1257.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dkw%253A%253Bto%253A1%253Bl1%253A504%253Bl2%253A1257%253Blt%253Azip%253Blx%253A%253Bly%253A%253Bopi%253A1%26p%3D5 ... veel plezier, :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 03:04:
Ik voelde dat ik bijna bij het "antwoord op alle vragen was"

Brr dat is zo n raar gevoel echt niet uit te leggen, maar tegelijkertijd is het n heel herkenbaar gevoel.
Ik heb dit zelfs een keertje met wiet gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:21:
Anders gewoon naar de makro of sligro gaan daar hebben ze die shit wel liggen.

zekers zakken van 50 of 100 stux :P:P daar kom je t weekend wel mee door hehe

Waarschuw beheerder
de keer dat ik t heb gebruikt vond ik t super! (Y)
goed te combineren met alcohol (bij mij dan) en volgende dag geen enkele last van n kater of wat dan ook, mooi toch? :)
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
Ik hebt gisteraaf gehad!!

Geweldig :D
Alles voelde vet appart enzo, en alles wat ik hoorde leek net als een echo enzo, vet mooi iig :D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij heb ik niet de goede patronen want ze zijn te klein voor die slagroomspuit van de makro. Kan dat kloppen?
die patronen daar waren uitverkocht de sukkels.

Waarschuw beheerder
een lachgas ervaring gaat vaak dieper dan de gebruiker door heeft. veel vergeet je...als je het echter best vaak gebruikt (een periode) kom je erachter dat lachgas zeer mystieke ervaringen kan opleveren. icm met paddo's of een ander tripmiddel is het zelfs mogelijk iets mee te krijgen van parallele universums of een andere dimensie ontdekken dan de door onze natuurkunde voorgeschreven 3 (eigenlijk 4 geloof ik)

(Y) lachgas (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb t afgelopen weekend ook gedaan 2 dozen patronen gehaald en dan die spuit met 5 potronen vullen en dan aaan je mond zette:D
Waarschuw beheerder
donateur
ja lekker koud

Waarschuw beheerder
donateur
idd, das dus echt slecht voor je longen....

Als ik lachgas heb regel ik btw altijd gewoon een cilinder is veel hendiger als die kut patronen hele tijd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 23:56:
heb t afgelopen weekend ook gedaan 2 dozen patronen gehaald en dan die spuit met 5 potronen vullen en dan aaan je mond zette

das niet zo slim kerel... kunnen je longen van bevriezen spuit het in een ballon en lekker hyperventileren in de ballon werkt veel beter!!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:57:
Ik voelde dat ik bijna bij het "antwoord op alle vragen was"

hehe dat heb ik ook vaker gedacht en toen was ik eruit en kon ik het niet verwoorden echt dul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Why So Serious? op woensdag 6 september 2006 om 10:20:
kunnen je longen van bevriezen spuit het in een ballon en lekker hyperventileren in de ballon werkt veel beter!!!

Je longen kunnen alleen maar bevriezen wanneer je de capsules rechtaan je mond zet. M.a.w. als je een spuit gebruikt kunnen je longen niet bevriezen.

Waarschuw beheerder
lachgas op mijn brommer :)

Waarschuw beheerder
ballonen gas erop!!! (y) haha lachen altijd die ballonen feesten :yes:
Waarschuw beheerder
pssssssssssssssssssst doe mij er nog een