klopt, ik vul alle dames, ik kom bij de mensen thuis en vul ze op naar hun wens !
ook nep kan heel mooi zijn hoor!!
ik zou er eerder problemen mee hebben als mijn vriend niet tevreden zou zijn met die AA -cup. ik vind silleconen neem je voor jezelf niet om je vriend te plezieren
sommige mensen die geen borsten hebben zijn heel ongelukkig dus het is handig dat het er is
Maar dat is alleen voor de vaste klanten zoals; TriNiTy79
Ik vind het echt heel mooi, ik ben alleen bang voor de eventuele risoco`s
Lekkende siliconen, ene borst groter dan de ander ...
Anders had ik het ook wel willen laten doen
Stel je vriendin zou cup -AA hebben, n ze zou siliconen willen, zou je dat dan ook niet goed vinden?
ik vind silleconen neem je voor jezelf niet om je vriend te plezieren
ik zou er eerder problemen mee hebben als mijn vriend niet tevreden zou zijn met die AA -cup. ik vind silleconen neem je voor jezelf niet om je vriend te plezieren
Mijn vrouw wil haar borsten ook laten liften. Na 3 zwangerschappen met borstvoeding is daar echt niets mis mee.
De nieuwe siliconen borsten kunnen echt heel natuurlijk eruit zien, echter veel vrouwen kiezen een te grote cupmaat, waardoor het er nep uitziet.
iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft. dat is wel weer zo.
Ik vind t ook zo dom als meiden siliconen hebben en dan gaan ze met hun borsten pronken.. kijk als ze echt zijn dan vind ik dat je het recht hebt om dat te doen
maar als ze nep zijn
TE klein? dat kan niet, de natuur zorgt dat je borsten bij je lichaam horen
Maar hoeveel ben je ongeveer ervoor kwijt eigenlijk?
Wie is er zo aardig om een fonds voormij op te richten?
Maar mijn vaste lasten zijn zo'n 2800...
je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
jezus wat vergoeden ze nog wel tegenwoordig
kun je met een leuk briesje zelfstandig het Ijsselmeer over varen dan wordt dat tegenwoordig niet meer vergoed om je
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 11:27:
mn vrouw heeft er al 2 uitgepoept,en heeft nog steeds een volle d,en nog steeds geen volle reet...
Relevantie?
Of wil je je gewoon ff laten horen...
wat was er mis met je neusje dan?
dan heb je wel geluk gehad dat het de tweede keer goed is gegaan
Bullshit, tegenwoordig zijn de meeste chirurgen zo goed dat het er puur natuur uit kan zien
Stel je vriendin zou cup -AA hebben, n ze zou siliconen willen, zou je dat dan ook niet goed vinden?
Als ik kijk naar Black girl en haar blonde vriendin (zie foto's bij profiel) dat vind ik echt te ver gaan. Misschien mooie meiden als ze het natuurlijk hadden gehouden, maar bij deze twee ontbreekt alleen nog Ken (zal ook wel ergens zijn) Dan nog....niks persoonlijks, zullen misschien best aardig zijn, maar wat uiterlijk betreft is 't echt niet mijn smaak! Zonde vind ik 't.....maar ieder zijn eigen.
zelf weten.....uiteraard...blijft het nep vinden.Plastic fantastic wijfe
Want begint met tiete en eindigt.......pff
dan kan je net zo goed een opblaaspop neuqe..zeurt niet en kost niet zoveel
erg nep!
mja als je echt nix heb of ze hangen ergens bij je navel kun je t doen natuurlijk... beetje jammer dat veel vrouwen die dat doen ook de rest laten verbouwen.... gelukkig bestaan er ook mannen die wel op barbies vallen
Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Kijken of je dan nog steeds zo reageert..beetje kortzichtig..maar goed..oppervlakkige mensen moeten er ook zijn...
ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...
Zoals knockhard al zegt:
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 14:42:
ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...
stel echte tietuh die meestal na hun 30e theezakjes worden....
dan maar nep...
volgens mij gaan de meeste mannen toch echt voor een stel echte borsten dan van die strakke silicone borsten
Ik wil ook liever een vent die mij wilt om wie ik ben en niet alleen om hoe ik eruit zie of omdat ik een lekkere kont heb!
Of met je kleine pikkie in de sauna zetten bij allemaal zeer fors geschapen mannen
Ja maar een mierenpikkie is niet zichtbaar voor de hele wereld, maar tieten zijn altijd wel zichtbaar.
Kijken of je dan nog steeds zo reageert..beetje kortzichtig..maar goed..oppervlakkige mensen moeten er ook zijn...
Ik vind siliconen niet bij iedereen mooi..
Het moet wel bij je lichaam passen, en niet te nep zijn
Uitspraak van CLIMAX© op dinsdag 12 juli 2005 om 14:56:
ik hoorde dat je die dingen om de 10 jaar moet vervangen... lekker vooruitzicht....
en dan mag je denk blij zijn als ze in die tijd niet gaan lekken ofzo...
dat zeg ik toch niet
ik hoorde dat je die dingen om de 10 jaar moet vervangen... lekker vooruitzicht....
mijn mening.En buiten dat......kleine borsten zijn gewoon mooi......geweldig hooor met nep tieten lig je op het strand op je zij...en je borsten staan nog strak rechtop..is toch geen porem..kom p
Juist..is ook jouw mening en dat mag..zeg alleen dat het erg subtiel was maar goed...ik heb zelf ook maar kleine borsten, maar zou niet willen ruilen met iemand die dubbel D heeft ofzo zeg
...dan doen ze toch gewoon pijn lijkt me....je kunt amper op je buik gaan liggen, je lijf moet ze ook maar meedragen elke dag en sporten lijkt me dan ook niet echt een pretje...dusssss...doe mij maar "little old me" en ik hoef mezelf voor niemand te veranderen....take it or leave it!!
Juist..is ook jouw mening en dat mag..zeg alleen dat het erg subtiel was maar goed...ik heb zelf ook maar kleine borsten, maar zou niet willen ruilen met iemand die dubbel D heeft ofzo zeg
...dan doen ze toch gewoon pijn lijkt me....je kunt amper op je buik gaan liggen, je lijf moet ze ook maar meedragen elke dag en sporten lijkt me dan ook niet echt een pretje...dusssss...doe mij maar "little old me" en ik hoef mezelf voor niemand te veranderen....take it or leave it!!
very wise words Little Jezz
Kan zelf heel goed bedrijpen dat als je AA hebt, je best een mooie B-cup zou willen. Maar als je een mooie B-cup heb, vind ik het echt onzin om siliconen te nemen. Dan is het gewoon zonde.
Ging trouwens van niks (AA was eigenlijk nog te groot) naar ruime B.
Treasure ik ben het helemaal met je eens!!
je moet ze ook nemen puur voor jezelf en niet voor een ander!!
Dus van een B naar een D/E is geen goede reden!!
kvind silliconen afschuwelijk..je bent zoals je bent klaar en accepteren ze je niet kunnen ze opflikkeren snap sowieso niet wrm meisjes/vrouwen van tegenwoordig zich wat teveel aantrekken van wat ze op tv zien of wat ze zich door andere in het hoofd laten zetten, ik vind het niet eens mooi vooral als het overdreven is, ik heb ook niet wat je zegt wow maar ik zou er nooit wat aan laten doen en van mijn mannetje hoeft het helemaal niet hij vind me perfect zo en zo zouden meer jongens over hun meisje moeten denken maar tegenwoordig issut maar meer meer en meer het gaat om innerlijke uitstraling en om karakter en dat zit heus niet in de tieten van een meid..maarja je hebt jongens en jongens he..
blijkbaar lees jij de teksten niet goed Relkabauter dat wij het doen puur voor ons zelf!! Ik wil jouw wel horen meid als je iets ouder bent dan 17 jaar denk dat jij pas net om het hoekje komt kijken!!
Zo dacht ik ook toen ik 17 was !!
ik vind dat TAB zeurt. ze heeft een pracht figuur..snap nietdat je daar iets aan wilt veranderen.
Serieus?! Dacht dat het onderhand wel wat goedkoper zou zijn.
Dat wordt even flink sparen... Kan ik ze op m'n 76e wel nemen denk ik.
To Tab als je het op die leeftijd wilt doen kan je gelijk sparen voor een face lift..............whaa
je kan die zakjes ook zelf maken. pak een boterhamzakje, gooi en verschillende shampoo's in tada
Dus jullie doen het alleen voor jezelf? BULLSHIT!
Maar ik weet wel dat zelfvertrouwen niet afhankelijk is van mijn tieten!!! Ik heb zelfvertrouwen omdat ik ben wie ik ben en tevreden ben met mezelf (ook al is dat niet perfect)
Nou mijn zelfvertrouwen is erg gedeukt sinds ik niets meer over heb vanwege de borstvoeding....
Mijn man mag zo ie zo niet meer aan mijn tieten zitten..
En heb altijd een t shirt aan tijdens de sex...
En ik draag bh-s met olievulling!!
Dus als ik het ooit doe
doe ik het alleen voor me zelf!!!
Om mijn zelf mee zelfvertrouwen te geven!!
Smurvensnot, veel goed! Alleen zie je dan wel goed dat het nep is en dat is niet zo mooi.
Dus als je grote borsten hebt heb je meer sjans?
Ik had gisteravond een reportage op Sbs6 gezien over "Het leed dat ijdelheid heet"..
De media laat alleen maar mooie mensen zien! Dus Stampertje Shana, je neus heeft ook zeker wel daar wat mee te maken.
To tab: nog een voordeel als je silicone hebt de grote maten blijven wel liggen, hi
2 Treasure--> zie je bij jou dus echt niks van. Niet overdreven, mooi bij je lichaam. Als je het doet doe het dan zo...
hoezo zou ik er over een paar jaar anders over denken..jaha het zou kunnen maar dan nog wat is dan het verschil dat ik nu 17 ben en er zo over denk..denk echt niet dat mijn mening verandert hoor..ik neem geen siliconen klaar en ik vind het niet mooi klaar
Maar ik heb het dus écht wel alleen voor mezelf gedaan. Zie vorige post. Daarbij hoor ik nu nog regelmatig dat ik 'kleine tieten' heb.
give me big naturals boi!
Ik heb D75/D80 maar heb wel vaak moeite om echt leuke BH's te vinden bij Livera/Hunkemöller. En bij de HM gaat't al helemaal niet meer want die gaan sowieso maar tot cup C
Wel grappig..laatst was er nog iemand in 'n topic die de opmerking "ga jij maar sparen voor siliconen" tegen me maakte
2 Little Jesz....ik vind dat niet. Maar mijn voorganger dacht dat als hij een vriendin met grote borsten had dat ze meer sjans zou hebben....
Simpele ziel!
ik snap je ff niet
tab ik ben al de hele tijd in discussie dak het niet mooi vind anders lees maares terug wat ik allemaal heb gezegd
das dan wel een kansloze opmerking dus iemand met kleine tieten moet maar gelijk siliconen nemen? ik ben anders blij met me Btje
de kwaliteiten van een vrouw hangen niet in haar BH!!
Maar dan nog iets, het is maar voor 10 tot 15 jr. en dan moet je weer een nieuwe operatie en zo vervolgens nog vaker, en ze mogen niet opnieuw op litteken wevels snijden...dus betekent telkens weer op een andere plaats?!
kate winslet laatst nog gezien bij oprah zou ook nooit wat laten veranderen
elo..niks van aantrekken zo soort opmerkingen krijg je toch altijd wel..en trouwes dan moet ik ook maar gaan sparen dan
Welke dames hier op PF hebben siliconen en wat vinden anderen ervan??
zo te zien heb je het anders niet nodig..
ik ben nu inmiddels tevreden met mezelf zoals k ben
damn het zijn maar borsten..zou het veel erger vinden als bijv ik een been afhad ofso..of toen bij oprah die vriend die bij zijn vriendin in het gezicht had geschoten dat hadden jullie moeten zien dat was pas supererg..waar maken mensen zich toch druk om..
had helft van der gezicht weg geen neus meer geen mond meer niks meer..das veel erger dan als je zeg maar weinig kwa borsten hebt