Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 12 juli 2005 om 11:21:je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
Forget it
Zelfs al heb je tegenwoordig flaporen van het formaat Pieter van Vollenhove en kun je met een leuk briesje zelfstandig het Ijsselmeer over varen dan wordt dat tegenwoordig niet meer vergoed om je daaraan te laten opereren
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 12 juli 2005 om 11:25:jezus wat vergoeden ze nog wel tegenwoordig
de rollator van je oma en dat was het dan zo'n beetje
Uitspraak van Tony Fontana op dinsdag 12 juli 2005 om 11:26:kun je met een leuk briesje zelfstandig het Ijsselmeer over varen dan wordt dat tegenwoordig niet meer vergoed om je
dan organiseer je een tour rond het ijsselmeer en met dat geld kun je het betalen
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 11:27:
mn vrouw heeft er al 2 uitgepoept,en heeft nog steeds een volle d,en nog steeds geen volle reet...
Relevantie?
Of wil je je gewoon ff laten horen...
Begreep het ook al niet zo dacht dat het aan mij lag...
wat was er mis met je neusje dan?
D'r zat een hele grote bobbel op, en vond'm ook te groot
Vanaf m'n 12e is het echt een probleem voor me geweest
Maar heb voor m'n 16e verjaardag een nieuwe gehad, die dus niet helemaal goed was gegaan
Bot verkeerd teruggeplaatst oid, daardoor constant grote rode plek op m'n neus, en onregelmatig gevormde neusbrug.
2 jaar geleden voor de 2ex laten doen (door een andere chirurg, een KNO arts ipv plastische chirurg) en nou issie goed en ben ik er heel blij mee.
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 12 juli 2005 om 11:36:dan heb je wel geluk gehad dat het de tweede keer goed is gegaan
Ja ik moest wel, anders was dat botje er over een jaar of 5 vanzelf uitgegroeid
Vandaar dat het ook vergoed werd, op grond van verminking
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 11:30:Begreep het ook al niet zo dacht dat het aan mij lag...
werd net gezegd dat t nodig is ze te liften na een zwangerschap
Ik heb ook mijn boobs laten doen, en ben er erg tevreden mee
21ste Juli een neus correctie
(al gaat dit niet over het topic)
Black girl citeer 12 juli 2005 11:22
als je het doet moet je het alleen doen voor jezelf......
Als een man niet gelukkig is met jouw borsten OPROTTEN DAN!!
<---Helemaal mee eens!
21ste Juli een neus correctie
Black girl citeer 12 juli 2005 11:22
als je het doet moet je het alleen doen voor jezelf......
Als een man niet gelukkig is met jouw borsten OPROTTEN DAN!!
<---Helemaal mee eens!
Bullshit, tegenwoordig zijn de meeste chirurgen zo goed dat het er puur natuur uit kan zien
Stel je vriendin zou cup -AA hebben, n ze zou siliconen willen, zou je dat dan ook niet goed vinden?
zelf weten.....uiteraard...blijft het nep vinden.Plastic fantastic wijfe (N)(N)
Want begint met tiete en eindigt.......pff
dan kan je net zo goed een opblaaspop neuqe..zeurt niet en kost niet zoveel
Ik persoonlijk vindt kleine borsten mooier dan grote. Moet natuurlijk wel bij je lichaam passen. Dus grote borsten bij een vol iemand vind ik wel mooi.
Als ik kijk naar Black girl en haar blonde vriendin (zie foto's bij profiel) dat vind ik echt te ver gaan. Misschien mooie meiden als ze het natuurlijk hadden gehouden, maar bij deze twee ontbreekt alleen nog Ken (zal ook wel ergens zijn) Dan nog....niks persoonlijks, zullen misschien best aardig zijn, maar wat uiterlijk betreft is 't echt niet mijn smaak! Zonde vind ik 't.....maar ieder zijn eigen.
Zal 't niet afkeuren. Maar als iemand borstvergroting doet omadt ie borstkanker heeft gehad of helemaal niks heeft of omdat ze dikkere tieten willen omdat dat wel geil is...vind ik wel verschil in
Als ik kijk naar Black girl en haar blonde vriendin (zie foto's bij profiel) dat vind ik echt te ver gaan. Misschien mooie meiden als ze het natuurlijk hadden gehouden, maar bij deze twee ontbreekt alleen nog Ken (zal ook wel ergens zijn) Dan nog....niks persoonlijks, zullen misschien best aardig zijn, maar wat uiterlijk betreft is 't echt niet mijn smaak! Zonde vind ik 't.....maar ieder zijn eigen.
Zal 't niet afkeuren. Maar als iemand borstvergroting doet omadt ie borstkanker heeft gehad of helemaal niks heeft of omdat ze dikkere tieten willen omdat dat wel geil is...vind ik wel verschil in
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 13:55:Als ik kijk naar Black girl en haar blonde vriendin (zie foto's bij profiel) dat vind ik echt te ver gaan. Misschien mooie meiden als ze het natuurlijk hadden gehouden, maar bij deze twee ontbreekt alleen nog Ken (zal ook wel ergens zijn) Dan nog....niks persoonlijks, zullen misschien best aardig zijn, maar wat uiterlijk betreft is 't echt niet mijn smaak! Zonde vind ik 't.....maar ieder zijn eigen.
ik vind dat dan weer WEL lekker...
We hebben Ken gevonden!!!
Luister...ieder zijn eigen. En toch prima dat jij dat mooi vindt. Ik denk dat Black girl en haar vriendin ook op andere types vallen als waar ik op val.
Zou niet goed zijn als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden...
Ik keur het ook niet af, maar persoonlijk vind ik het lelijk...Zou het zelf nooit doen!
Uiterlijk is niet iets waar ik mensen op beoordeel, maar je kunt wel iets mooi of niet mooi vinden...
Luister...ieder zijn eigen. En toch prima dat jij dat mooi vindt. Ik denk dat Black girl en haar vriendin ook op andere types vallen als waar ik op val.
Zou niet goed zijn als we allemaal hetzelfde mooi zouden vinden...
Ik keur het ook niet af, maar persoonlijk vind ik het lelijk...Zou het zelf nooit doen!
Uiterlijk is niet iets waar ik mensen op beoordeel, maar je kunt wel iets mooi of niet mooi vinden...
laatste aanpassing
Dat vrouwen het doen moeten ze zelf weten, zolang het maar in proportie is met de rest van hun figuur, dan vind ik het net zo mooi...als het er maar natuurlijk uit ziet...
Ik zou ook echt wel een maatje meer willen, maar hoef geen rotzooi in mun lijf als het niet echt noodzakelijk is..
Ze moeten maar tevreden zijn met een klein handje vol en anders moeten ze gewoon opzouten!!
Heel erg subtiel
Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Kijken of je dan nog steeds zo reageert..beetje kortzichtig..maar goed..oppervlakkige mensen moeten er ook zijn...
Ik zou ook echt wel een maatje meer willen, maar hoef geen rotzooi in mun lijf als het niet echt noodzakelijk is..
Ze moeten maar tevreden zijn met een klein handje vol en anders moeten ze gewoon opzouten!!
zelf weten.....uiteraard...blijft het nep vinden.Plastic fantastic wijfe
Want begint met tiete en eindigt.......pff
dan kan je net zo goed een opblaaspop neuqe..zeurt niet en kost niet zoveel
Heel erg subtiel
Kijken of je dan nog steeds zo reageert..beetje kortzichtig..maar goed..oppervlakkige mensen moeten er ook zijn...
erg nep!
mja als je echt nix heb of ze hangen ergens bij je navel kun je t doen natuurlijk... beetje jammer dat veel vrouwen die dat doen ook de rest laten verbouwen.... gelukkig bestaan er ook mannen die wel op barbies vallen
mja als je echt nix heb of ze hangen ergens bij je navel kun je t doen natuurlijk... beetje jammer dat veel vrouwen die dat doen ook de rest laten verbouwen.... gelukkig bestaan er ook mannen die wel op barbies vallen
Uitspraak van sweet-eightteen op dinsdag 12 juli 2005 om 14:24:erg nep!
ik zie liever een barbie dan jou eigenlijk..
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 12 juli 2005 om 14:17:Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 12 juli 2005 om 14:17:Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Zoals knockhard al zegt:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 14:42:ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...
Zoals knockhard al zegt:
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 14:42:
ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...
Ja maar een mierenpikkie is niet zichtbaar voor de hele wereld, maar tieten zijn altijd wel zichtbaar.
Nou jij weer...
Sorry hoor! Wat willen die vrouwen van tegenwoordig toch???
Als een jongen zegt dat ie dikke tieten wilt is het volgens de meeste een eikel! En als een jongen zegt,zoals SMOKUM, dat ie het gewoon lelijk en nep vindt en dus liever natuurlijke vrouwen heeft is het weeeeeeeeer niet goed!!!
Sorry hoor...doe eens iets aan jullie zelfvertrouwen!(even uit beschouwing gelaten de meiden die echt iets afwijkends hebben) Als een kerel tegen mij zegt dat ie me niet mooi vindt omdat ik te kleine tieten heb voor hem! BOEIUH!!! Mag hij vinden, ben ik niet boos om... Ik ben tevreden met mezelf en dat telt! Ik wil ook liever een vent die mij wilt om wie ik ben en niet alleen om hoe ik eruit zie of omdat ik een lekkere kont heb!
Als een jongen zegt dat ie dikke tieten wilt is het volgens de meeste een eikel! En als een jongen zegt,zoals SMOKUM, dat ie het gewoon lelijk en nep vindt en dus liever natuurlijke vrouwen heeft is het weeeeeeeeer niet goed!!!
Sorry hoor...doe eens iets aan jullie zelfvertrouwen!(even uit beschouwing gelaten de meiden die echt iets afwijkends hebben) Als een kerel tegen mij zegt dat ie me niet mooi vindt omdat ik te kleine tieten heb voor hem! BOEIUH!!! Mag hij vinden, ben ik niet boos om... Ik ben tevreden met mezelf en dat telt! Ik wil ook liever een vent die mij wilt om wie ik ben en niet alleen om hoe ik eruit zie of omdat ik een lekkere kont heb!