je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
jezus wat vergoeden ze nog wel tegenwoordig
kun je met een leuk briesje zelfstandig het Ijsselmeer over varen dan wordt dat tegenwoordig niet meer vergoed om je
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 11:27:
mn vrouw heeft er al 2 uitgepoept,en heeft nog steeds een volle d,en nog steeds geen volle reet...
Relevantie?
Of wil je je gewoon ff laten horen...
wat was er mis met je neusje dan?
dan heb je wel geluk gehad dat het de tweede keer goed is gegaan
Bullshit, tegenwoordig zijn de meeste chirurgen zo goed dat het er puur natuur uit kan zien
Stel je vriendin zou cup -AA hebben, n ze zou siliconen willen, zou je dat dan ook niet goed vinden?
Als ik kijk naar Black girl en haar blonde vriendin (zie foto's bij profiel) dat vind ik echt te ver gaan. Misschien mooie meiden als ze het natuurlijk hadden gehouden, maar bij deze twee ontbreekt alleen nog Ken (zal ook wel ergens zijn) Dan nog....niks persoonlijks, zullen misschien best aardig zijn, maar wat uiterlijk betreft is 't echt niet mijn smaak! Zonde vind ik 't.....maar ieder zijn eigen.
zelf weten.....uiteraard...blijft het nep vinden.Plastic fantastic wijfe
Want begint met tiete en eindigt.......pff
dan kan je net zo goed een opblaaspop neuqe..zeurt niet en kost niet zoveel
erg nep!
mja als je echt nix heb of ze hangen ergens bij je navel kun je t doen natuurlijk... beetje jammer dat veel vrouwen die dat doen ook de rest laten verbouwen.... gelukkig bestaan er ook mannen die wel op barbies vallen
Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Heel erg subtiel Zullen we jou eens een dagje in een vrouwenlijf stoppen, die geen tieten heeft en langs alleen maar mooie vrouwen laten lopen, die dat wel hebben??
Kijken of je dan nog steeds zo reageert..beetje kortzichtig..maar goed..oppervlakkige mensen moeten er ook zijn...
ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...
Zoals knockhard al zegt:
Uitspraak van Knockhard op dinsdag 12 juli 2005 om 14:42:
ventjes met mieruhpikkies zie ik m ook niet vergroten...