Ik heb een vriendin gehad die cup AA had, ze heeft er heel lang over nagedacht en toen heeft ze zich laten opereren. Nu heeft ze een volle B cup, echt perfect bij haar lichaam en het oogt heel natuurlijk
Ze is helemaal opgebloeid en ze baalt dat ze het niet veel eerder heeft laten doen aangezien ze zolang onzeker en ongelukkig is geweest...
Ze is helemaal opgebloeid en ze baalt dat ze het niet veel eerder heeft laten doen aangezien ze zolang onzeker en ongelukkig is geweest...
nee ik heb geen sileconen..hahahah zie je dat dan niet? zo groot zijn mijn borsten niet 
maar ik vind mijn borsten gewoon bij mijn lichaam passen.
ik vind het triest dat geluk alleen van borsten moet afhangen..mijn moeder is ook nog heel happy (ook al heeft ze geen borsten meer door borstkanker)
ik vind echt als je echt ongelukkig bent met je te kleine borsten dan moet je het doen
maar niet uit geiligheid..maar dan nog...iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft. dat is wel weer zo.
maar ik vind mijn borsten gewoon bij mijn lichaam passen.
ik vind het triest dat geluk alleen van borsten moet afhangen..mijn moeder is ook nog heel happy (ook al heeft ze geen borsten meer door borstkanker)
ik vind echt als je echt ongelukkig bent met je te kleine borsten dan moet je het doen
maar niet uit geiligheid..maar dan nog...iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft. dat is wel weer zo.
iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft. dat is wel weer zo.
majah als we straks allemaal van die fake vrouwen op aarde rond hebben lopen, das ook geen gezicht
Wat vrouwen eigenlijk allemaal niet doen voor mannen he?
(want wees nou eerlijk, vrouwen willen graag grote borsten zodat ze minder onzeker zijn voor bij de mannen
Maja als iemand er gelukkig van wordt, dan moet ie t idd doen
Ik zou het best willen eigenlijk,ten eerste omdat ik het zelf wil en na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding is gewoon de stevigheid eruit zeg maar,van de voorkant ziet het er nog wel redelijk uit met een beugelbh maar van de zijkant valt het me tegen,haha
Als het geld er mocht zijn dan zou ik het zeker laten doen omdat ik mijn oude borsten weer terug wil hebben.
Maar hoeveel ben je ongeveer ervoor kwijt eigenlijk?
Als het geld er mocht zijn dan zou ik het zeker laten doen omdat ik mijn oude borsten weer terug wil hebben.
Maar hoeveel ben je ongeveer ervoor kwijt eigenlijk?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 11:05:Ik vind t ook zo dom als meiden siliconen hebben en dan gaan ze met hun borsten pronken.. kijk als ze echt zijn dan vind ik dat je het recht hebt om dat te doen
maar als ze nep zijn
sorry, maar dit vind ik heel hypocriet
TE klein? dat kan niet, de natuur zorgt dat je borsten bij je lichaam horen
nee dus
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 11:14:Maar hoeveel ben je ongeveer ervoor kwijt eigenlijk?
ongeveer 2500 euro
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 11:16:Tonny we hebben een deal!!
Maar ik wil dan wel een E cup!
Al wil je dubbel G
Wanneer spreken we af
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 10:25:Welke dames hier op PF hebben siliconen en wat vinden anderen ervan??
Heb het niet zou het wel graag willen
Sponsors????????
laatste aanpassing
Wie is er zo aardig om een fonds voormij op te richten?
Volgens mij verdien jij genoeg om te kunnen sparen
Maar mijn vaste lasten zijn zo'n 2800...
Doe je toch iets niet goed
laatste aanpassing
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 12 juli 2005 om 11:21:je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
Ik ben heel goed in de drama queen uithangen.
Maar ik heb een kut verzekeraar die niet eens mijn pil vergoed. laat staan dat ze tietjes voor me gaan betalen
laatste aanpassing
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 12 juli 2005 om 11:21:je kunt het trouwens via de verzekering regelen geloof ik maar dan moet je eerst aantonen dat je leven eronder lijdt ofzo
klopt, is in het verleden zo geweest als een operatie aantoonbaar een psychische reden had en geen cosmetische werd het door CZ vergoed
maar ze hebben een boel uit het ziekenfonds gesloopt dus is het maar de vraag of dat nog zo is
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 11:22:als je het doet moet je het alleen doen voor jezelf......
Als een man niet gelukkig is met jouw borsten OPROTTEN DAN
Is vanaf 1 januari dit jaar niet meer zo
Borstverkleining wordt zelfs nog maar in 1% v.d. gevallen vergoedt
Borstvergroting alleen in gevallen waarbij een borst is afgezet (kanker) geloof ik.