1491x bekeken
Hoe jaloers ben jij
(niet dat ik een relatie heb, maar toch...)
nauwelijks, maar vandaag toevallig bovengemiddeld jaloers
wat doe je eraan?
me er overheen zetten, tegen mezelf zeggen dat het onzin is, en nergens voor nodig, dat ik er alleen maar mezelf mee heb en het een slechte eigenschap is, jaloezie (N)
laatste aanpassing
sorry, maar dit onderwerp is nogal behoorlijk uitgekauwd. zie ook de zoekfunctie
hahaha vrede op aarde mensen
ehh nou ik ben gewoon extreem nieuwsgierig en dit word soms opgevat in een relatie alsof ik jaloers ben.k vind zelf niet dat ik hel jaloers ben.een klein btje is gezond.
k wil gewoon altijd alles weten tot in de kleinste detail.voorbeeldje:als mn vriendje aan de telefoon is met een meisje wil ik daarna prescies weten wat er besproken is,hoelaat,met wie,met welke cijfers en kleuren en hoe ze zich daar bij voelden.
dit kan jaloers overkomen maar k ben gewoon eeuwig nieuwsgierig
ehh nou ik ben gewoon extreem nieuwsgierig en dit word soms opgevat in een relatie alsof ik jaloers ben.k vind zelf niet dat ik hel jaloers ben.een klein btje is gezond.
k wil gewoon altijd alles weten tot in de kleinste detail.voorbeeldje:als mn vriendje aan de telefoon is met een meisje wil ik daarna prescies weten wat er besproken is,hoelaat,met wie,met welke cijfers en kleuren en hoe ze zich daar bij voelden.
Ik ben op zich niet jaloers.
Zo af en toe een beetje, maar dat is gewoon gezonde jaloezie, en duurt meestal ook niet langer dan een paar minuutjes. Dus dat tel ik ook niet echt mee.
Kijken mag, flirten niet. Tenminste, niet als ik erbij ben. Dat doet hij maar als ik niet in de buurt ben.
Zodra hij bijv. met een telefoonmr van een ander meisje thuis komt, wat geen vriendin van hem is, of een goede bekende, gaat hij te ver.
Ik hou het voor me. Omdat het meestal maar ff duurt, is het de moeite niet waard om over te hebben. Tenzij hij degene is die jaloezie uit zou lokken, dan zou ik het zeggen.
Zo af en toe een beetje, maar dat is gewoon gezonde jaloezie, en duurt meestal ook niet langer dan een paar minuutjes. Dus dat tel ik ook niet echt mee.
En tot hoe ver kan je vriend/vriendin gaan totdat je echt jaloers aan het raken bent?
Kijken mag, flirten niet. Tenminste, niet als ik erbij ben. Dat doet hij maar als ik niet in de buurt ben.
Zodra hij bijv. met een telefoonmr van een ander meisje thuis komt, wat geen vriendin van hem is, of een goede bekende, gaat hij te ver.
En wat doe je eraan?
Ik hou het voor me. Omdat het meestal maar ff duurt, is het de moeite niet waard om over te hebben. Tenzij hij degene is die jaloezie uit zou lokken, dan zou ik het zeggen.
bla bla bla
jaloezie
donateur
ik vertrouw mn mannetje echt wel!
Je VRIEND!
ben opzich wel jaloers
donateur
Zeikerd.
Klopt, goed gezien!
Kim als je je loopt te ergeren ga dan weg
*Carlijn
Ik vraag me af wanneer mensen zoals jij nou eens ophouden met die domme topics openen!
Nou dan ga je tog weg :evil:
Wat is :evil:
donateur
Idd.
Meer dan blablabla zeg je niet.
Ik weet niet, maar alles wat ik neerzet zijn zinnen, die uit woorden bestaan!
Dit is de 1ste keer dat ik Blablabla neerzet
Lijkt me goed plan ja whaha
JEALOUSY is a M*th*rf*ck*r.....
en Whoppa... Gaan met die banaan
al geef je dr gwoon geen aandacht vind ze t al niet leuk meer 
donateur
zoals dat dit bewijst dat jij de moeite hebt genomen welke smiley wat betekent... wat indirect betekent dat je nodig een leven moet zoeken...
Jij probeert het blijkbaar ook, alleen lukt het niet zo heel erg goed!
Half werk leveren, nee dat is lekker
betekent dat je nodig een leven moet zoeken...
Ik weet niet, maar alles wat ik neerzet zijn zinnen, die uit woorden bestaan!
Dit is de 1ste keer dat ik Blablabla neerzet
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen..
Dat ik in dit topic, jou alleen nog maar onzin heb zien typen.
Blablabla dus..
Snap je het nu?
Ik ben niet snel jaloers, ik vertrouw mn mannetje echt wel! Heb ook geen reden om hem niet te vertrouwen!
idd!
laatste aanpassing
jaloers ben ik zelden, dan moet ie al heel ver gaan, zoals afspreken met anderen achter mijn rug om, als ie omgaat met meisjes waarvan ik het weet (geen sex enzo) dan boeit het me niet....maar dat geheimzinnige gedoe maakt me wel achterdochtig en jaloers, maar dansen en een beetje flirten met anderen mag ie zeker, dat doe ik ook, je moet elkaar wel een beetje vrijheid gunnen 
Hoe jaloers ben jij in een "relatie" ?
En tot hoe ver kan je vriend/vriendin gaan totdat je echt jaloers aan het raken bent?
En wat doe je eraan?
ik geloof niet dat ik jaloers ben... zolang me kerel of me vriendinnetje niet vreemd gaat vind ik alles best..... verder mag en kan je alles doen......
donateur
Kben helemaal niet zo snel jaloers,maar als ik het ben kan je beter uit kijken
Ik word echt een bitch als ik jaloers ben
me 2
Ben helemaal niet jaloers..of het moet wel heel erg ver gaan..
donateur
Ben er wel zo 1 die wel redelijk snel jaloers kan worden
ik ook,vooral als ik zie dat die kerel t loopt uit te lokken bv
Ben er wel zo 1 die wel redelijk snel jaloers kan worden
ik ook
donateur
kben TE jaloers en ik haat dat echt( maar dat jaloerse komt mede door voorgaande relaties dus kheb het wel dankzij lieftallige jongusO:))maar zoals er al vaker gezegd is hier in dit topic...het ligt er owk wel aan of je de juiste aandacht krijg...zo geef ik te veel aandacht in een relatie...en krijg ik het te weinig trug in mijn ogen...terwijl dit meestal niet het geval is/was
laatste aanpassing
als ze heel close met elkaar dansen dan dnek ik al van.. blijf van um af hijs van mij..
Dat mag me vriend dus echt niet van mij.
Ik draai het altijd om tegen hem: Wat zou jij doen als ik gezellig close met een andere jongen dans?
Kijken mag, verder moet ie niet gaan
Ik kan soms redelijk jaloers zijn, maar dat is meer op momenten dat ik er niet helemaal zeker van ben of diegene mij nog wel echt leuk vind..
Kijken mag, flirten kan ook nog wel door de beugel als t maar niet voor mn neus gebeurd, iedereen flirt wel eens, zolang het maar niks serieus is
Kijken mag, flirten kan ook nog wel door de beugel als t maar niet voor mn neus gebeurd, iedereen flirt wel eens, zolang het maar niks serieus is
dat maakt je zwakker, dus is de kans dat ie vreemd gaat groter, dus kan je dat maar beter niet laten merken!
Nou denk ik echt veel te veel over dingen na, maar als ik zó over relaties na moest gaan denken.. Dan kun je toch nooit gewoon gelukkig zijn?
Het is toch simpel weg geen doen om je gevoelens te gaan verbergen omdat je anders zwakker bent en de kans groter is dat je vriend(in) vreemdgaat..
Ik vind ten eerste dat je over dingen gewoon moet kunnen praten, en als je jaloers bent kun je het daar best met je vriend(in) over hebben, dan kun je je alletwee toch een beetje aanpassen.. Jij probeert niet bij alles het ergste te denken en je vriend let een beetje op hoe ie met andere meiden omgaat
En ten tweede, je vriend(in) hoort niet vreemd te gaan, ik ga er niet eens rekening mee houden dat ie dat zou kunnen doen
zodra je vriend/vriendin weet dat je jaloers bent ....!! (your the weak on in the relation)
dat maakt je zwakker, dus is de kans dat ie vreemd gaat groter, dus kan je dat maar beter niet laten merken!
Waarom zou je doen alsof er niks aan de hand is als er wel wat aan de hand is? Ik zeg niet dat je bij ieder klein dingetje een drama moet gaan maken, maar je kan toch wel eerlijk tegen elkaar zijn?
mijn ex was ook ziekelijk jaloers knap vervelend!
stond je lekker op een feestje krijg je een smsje heb je al een lekker wijf gevonden waarbij je kan slapen?
haha terwijl ik gewoon na het feest naar haar zal toekomen ziek!!!
met mijn huidige vriendin is dat wel anders!
we zijn allebei niet jaloers op mekaar
tuurlijk altijd wel een heel klein beetje maar dan wel gezond
leeft een stuk relaxter!
stond je lekker op een feestje krijg je een smsje heb je al een lekker wijf gevonden waarbij je kan slapen?
haha terwijl ik gewoon na het feest naar haar zal toekomen ziek!!!
met mijn huidige vriendin is dat wel anders!
we zijn allebei niet jaloers op mekaar
tuurlijk altijd wel een heel klein beetje maar dan wel gezond
Niet jaloers, weet eigenlijk niet wat dat is.
Ik ben vreselijk jaloers.
Ik heb ook een jaloers vriendinnetje nodig anders begrijpt ze me echt niet waarom ik die gozer die haar een halve seconde te lang aankeek verdoem tot de diepste laag van hell
Nee maar ik ga ervanuit dat ik me meisje kan vertrouwen... maar ben wel ontzettend beschermerig enzo
Ik heb ook een jaloers vriendinnetje nodig anders begrijpt ze me echt niet waarom ik die gozer die haar een halve seconde te lang aankeek verdoem tot de diepste laag van hell
Nee maar ik ga ervanuit dat ik me meisje kan vertrouwen... maar ben wel ontzettend beschermerig enzo
ik ben VEEEEEEEEEEL te jaloers.
ik maak gewoon dingen kapot omdat ik te jaloerts ben.
is echt NIET tof
Klopt, maar je lover kan toch ook wel een beetje met je rekening houden?
En jij jezelf een beetje in toon houden?
Of heb je redenen om jaloers te zijn?
inderdaad.
het is echt heeeeel erg moeilijk om emoties onder controle te houden.
Ik hoop voor je dat je 'wederhelft' er mee om kan gaan
Anders krijg je nog fixe ruzie
Misschien als jij jaloers wordt beter als je even wegloopt ofzo... even naar de wc gaat om jezelf even een klap tegen je smoel te geven om jezelf te laten kalmeren en dan je meisje uit gaat leggen dat je even ontzettend jaloers was
Tenminste dat deed ik... ik ging dan maar even een rondje lopen, even rustig worden... en dan heel rustig tegen me meisje zeggen dat ik even ontzettend jaloers was... naja daar had ze dan meestal wel begrip voor..
mijn jaloerse kant heeft zich dit weekend van zijn meest erge kant laten zien.
en juist omdat je alles uit liefde doet, is het voor anderen moeiljk te snappen WAAROM je jaloers bent.
maar hoe jaloerser ik ben, hoe meer ik haar in de arman van een andere man drijf.
ik bedoel, ik hou van iemand en juist daarom ben ik jaloers.
als het een beetje was, zou dat juist goed zijn toch ?
maar ik ben het echt heel erg en heel veel.
ik ga haar zelfs controleren.
en dan ben je echt fout bezig.
volgens mij heb ik dit weekend meer kapot gemaakt dan dat ik ooit weer han herstellen bij haar.
jaloersheid maakt liefde kapot.
nu weet ik het zeker.
en juist omdat je alles uit liefde doet, is het voor anderen moeiljk te snappen WAAROM je jaloers bent.
maar hoe jaloerser ik ben, hoe meer ik haar in de arman van een andere man drijf.
ik bedoel, ik hou van iemand en juist daarom ben ik jaloers.
als het een beetje was, zou dat juist goed zijn toch ?
maar ik ben het echt heel erg en heel veel.
ik ga haar zelfs controleren.
en dan ben je echt fout bezig.
volgens mij heb ik dit weekend meer kapot gemaakt dan dat ik ooit weer han herstellen bij haar.
jaloersheid maakt liefde kapot.
nu weet ik het zeker.