Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P a l l y op dinsdag 1 november 2005 om 19:43:
Toen een van me beste vrienden 5 maanden naar het buitenland ging drong het toch ook wel erg door!

Ik heb zelf 2 jaar zonder mijn vrienden/familie moeten doen door plotseling verhuizing naar The States :$ had het heel erg moeilijk daar en wil zoiets niet meer meemaken :S en al helemaal niet zonder mensen die ik liefheb (L) weet dat het idd dan goed tot je doordringt....

Waarschuw beheerder
ik besef ut pas als ik bonjuh heb of als ik in duh problemuh en zuh helpuh me er doahheen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:20:
ik besef ut pas als ik bonjuh heb of als ik in duh problemuh en zuh helpuh me er doahheen

Beter laat als nooit zeg ik altijd maar :)

Waarschuw beheerder
tijd geleden achterkomen,, bijna paar hele goeie vrienden kwijtgeraakt.. door zoon actie van mij :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 18:16:
tijd geleden achterkomen,, bijna paar hele goeie vrienden kwijtgeraakt.. door zoon actie van mij

Huhhh :x hoe heeft dat dan bijna zover kunnen komen :$ je zoon staat toch geheel buiten jullie vriendschap......

Waarschuw beheerder
ruzie kunnen hebben en weten dat t ooit toch wel weer goed komt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 15:56:
ruzie kunnen hebben en weten dat t ooit toch wel weer goed komt

Jah idd :) kun je zien hoeveel vertrouwen je in die persoon hebt en hoe goed je elkaar kent (F) erg fijn........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op woensdag 9 november 2005 om 15:49:
Huhhh hoe heeft dat dan bijna zover kunnen komen je zoon staat toch geheel buiten jullie vriendschap......

Zoon = zo'n .. sorry.. had duidelijker moeten zijn:)
Denk mahr niet dat ik al een kind heb..

Waarschuw beheerder
als ik ze opbel :D:D:D
Waarschuw beheerder
als die persoon er op een gegeven moment niet meer voor je is, door bijv. een ruzie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NL valloss op woensdag 9 november 2005 om 20:39:
als die persoon er op een gegeven moment niet meer voor je is, door bijv. een ruzie

JAh dat ken ik ook al te best
Waarschuw beheerder
Nu ze voor een jaar naar amerika is gegaan :(
Waarschuw beheerder
als die er als enige staat op de moment dat je echt iemand nodig hebt,en dat die persoon je dan ook echt helpt en troost.

Waarschuw beheerder
Als ze me opeens uit het niets op belt omdat ze even moest zeggen dat ze van me houd :)
Waarschuw beheerder
Als je dr kwijt bent.. :( kheb 3 jaar geleden mn beste vriendin laten stikken voor mn vriend. En daar kom je pas achter als het uit gaat, en je hebt niemand waarbij je je verhaal kwijt kunt, op je ouders na.. Gelukkig is het nu bijgelegd, maar hoe die vriendschap eerst was, zal het nooit meer worden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9:9:9 op zaterdag 12 november 2005 om 16:53:
Nu ze voor een jaar naar amerika is gegaan

Ik ben zelf 2 jaar weg geweest in Amerika en iedereen achter gelaten :( heb daar een heel moeilijke periode meegemaakt :cry: :$ en gun niemand zoiets

Waarschuw beheerder
Heb dat juist als ik een mindere periode in me leven heb of me gewoon kut voel, kan je altijd wel bij je beste kameraad terecht

Waarschuw beheerder
donateur
merk ik altijd wel ... mijn beste vriend en ik zeggen dat regelmatig tegen elkaar .. weet je tenminste wat je aan elkaar hebt :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer ik me ineens bewust wordt van het feit de persoon waar ik om geef te missen omdat ik hem of haar een tijd(je) niet heb gezien.
Waarschuw beheerder
in moeilijke tijden..
daarna wee je ook gelijk wie je vrienden zijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Loesy_ op donderdag 17 november 2005 om 23:43:
in moeilijke tijden..

Da's waar (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:35:
merk ik altijd wel ... mijn beste vriend en ik zeggen dat regelmatig tegen elkaar .. weet je tenminste wat je aan elkaar hebt

Bij ons ook whaha :P en zo af en toe is het wel fijn om te horen :)
Waarschuw beheerder
Bij de eerste oogopslag wist ik het al :D

Nu alweer 8 jaar :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Loesy_ op donderdag 17 november 2005 om 23:43:
in moeilijke tijden..

Ben ik het ook mee eens!! :yes:

Mijn beste vriendin en ik weten precies wat we aan elkaar hebben, vertellen elkaar alles, hebben geen geheimen voor elkaar...zijn het ook weleens niet met elkaar eens maar dat maakt onze vriendschap zo sterk! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayo4ever op vrijdag 18 november 2005 om 06:19:
Bij de eerste oogopslag wist ik het al

Bij mij duurde het een tijdje voordat ik het in zag :) en overviel haar ook erg met het nieuws :$ maar geen spijt van gehad whaha :D
Waarschuw beheerder
nah echt besefde t deze week wel:jaja: ze heeft me de hele week getroost en is er de hele week voah me geweest hou echt van dr:D

Waarschuw beheerder
Ik ben er deze week precies achtergekomen hoeveel mijn beste vriendin voor mij betekend.. (L) mijn maatje!
Waarschuw beheerder
Ik vraag me al 2 dagen af of ik nog beste vriendin heb :cry: :cry: heb haar veel pijn gedaan wat niet m'n bedoeling was snik :cry:
Ik mis je Peetjuh :knuffel:

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn beste vriendinnetje ook veel pijn gedaan.. en was nooit mijn bedoeling! Maar omdat zij mijn beste vriendinnetje is begreep ze waarom ik dat deed en ze wist ook dat het nooit mijn bedoeling was!

Waarschuw beheerder
Ik besef het, het meest als ik haar niet kan zien. Dan merk ik door het gemis hoe hard ik haar nodig heb.

Waarschuw beheerder
Wanneer diegene er niet is, miss ya (L)
En mijn beste dinnetjes betekenen heel veel voor mij, kan ze altijd bellen en staan altijd voor mij klaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayo4ever op vrijdag 18 november 2005 om 06:19:
Bij de eerste oogopslag wist ik het al

Nu alweer 8 jaar

Jeeejjj!! Is het alweer zolang!

Wil je nooit meer kwijt mayo!! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij het kwijtraken of als je echt diep in de shit zit.

Artiest OLdStyLe
Waarschuw beheerder
donateur
[qoute] Bij het kwijtraken of als je echt diep in de shit zit.[/qoute]

daar sluit in me bij aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je die gene echt hard nodig bent.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn vriendinnetje Kleine Draak echt heel erg!!!
Naom waarom woon je nu in dat gat.....

Ik mis je verdomme echt heel erg!!!!

Dikke kus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 20 november 2005 om 10:11:
Ik vraag me al 2 dagen af of ik nog beste vriendin heb heb haar veel pijn gedaan wat niet m'n bedoeling was snik
Ik mis je Peetjuh

tis allemaal weer in orde :yes:...veel beter zo he, niet meer twijfelen he (F)
Waarschuw beheerder
In moeilijke tijden natuurlijk. Je verliest veel zogenaamde vrienden als je leven even niet zo lekker meer loopt. Maar degenen die gebleven zijn zullen altijd een plekje in mijn leven blijven houden (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 23 november 2005 om 10:11:
In moeilijke tijden natuurlijk. Je verliest veel zogenaamde vrienden als je leven even niet zo lekker meer loopt. Maar degenen die gebleven zijn zullen altijd een plekje in mijn leven blijven houden

ik ben vorig jaar goed achter gekomen wie nou mijn echte vrienden zijn nou der blijven er echt heeeeel erg weinig over

Waarschuw beheerder
Wanneer ik ze nodig heb (L) En ruzie hebben we eigenlijk nooit :O
Waarschuw beheerder
dat voel je... ga op je gevoel af... een heel goede tip is dat je op de kleine dingetjes moet letten bij een goede vriendschap. ... dan zitten de grote belangrijke zaken meestal zeker wel goed...

goede forum trouwens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pablow Picasso op woensdag 23 november 2005 om 12:30:
dat voel je... ga op je gevoel af... een heel goede tip is dat je op de kleine dingetjes moet letten bij een goede vriendschap. ... dan zitten de grote belangrijke zaken meestal zeker wel goed...

Inderdaad, je merkt het vanzelf als je bijvoorbeeld meer moeite doet voor de vreindchap dan je vriend/vriendin...

Het moet natuurlijk van twee kanten komen he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 23 november 2005 om 12:42:
Inderdaad, je merkt het vanzelf als je bijvoorbeeld meer moeite doet voor de vreindchap dan je vriend/vriendin...

Het moet natuurlijk van twee kanten komen he

dat is het zekers, als het van 1 kant komt is er iets niet goed :P
Waarschuw beheerder
op het moment dat diegene er niet meer is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 10:03:
Ik vraag me al 2 dagen af of ik nog beste vriendin heb heb haar veel pijn gedaan wat niet m'n bedoeling was snik
Ik mis je Peetjuh

tis allemaal weer in orde ...veel beter zo he, niet meer twijfelen he

Hehe,ben je der ook nog whaha :D :D maarjah gelukkig is het weer goed tussen ons :knuffel:
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 23 november 2005 om 10:11:
In moeilijke tijden natuurlijk. Je verliest veel zogenaamde vrienden als je leven even niet zo lekker meer loopt. Maar degenen die gebleven zijn zullen altijd een plekje in mijn leven blijven houden

Heel mooi gezegd (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 24 november 2005 om 04:08:
Hehe,ben je der ook nog whaha maarjah gelukkig is het weer goed tussen ons

whaha, wat dan, heb je me zo erg gemist dan :P... Wist wel dat je niet lang zonder me kan :P...maar ben ook blij dat hetr weer goed is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 09:59:
whaha, wat dan, heb je me zo erg gemist dan ... Wist wel dat je niet lang zonder me kan ...maar ben ook blij dat hetr weer goed is...

whahaha slijmbal :P tuulk kan ik niet lang zonder je :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zaterdag 26 november 2005 om 19:09:
whahaha slijmbal tuulk kan ik niet lang zonder je

moet me naam toch eer aandoen :P....wist ik wel hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 15:09:
moet me naam toch eer aandoen ....wist ik wel hoor

Je hebt zoveel namen :yes:
Maar dan is het goed :) ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op dinsdag 29 november 2005 om 16:27:
Je hebt zoveel namen