Partyflock

Forumonderwerp · 791582

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik had laatste paar dagen echt ruzie met me beste vriendin wat eigenlijk me eigen schuld was,maarjah op zulke momenten begin je wel echt te beseffen hoeveel je beste vriend(in) voor je betekent....Erg fijn om te weten dat je zo'n speciaal iemand achter je hebt staan die je toe vertrouwt en steunt in alle dingen.......maar die gedachten zie ik meestal alleen als er wat gebeurd is zoals ruzie ofzo....

Hoe ervaren jullie zoiets?Dringt dan bij jullie ook pas echt goed door dat je niet zonder die persoon kan

Waarschuw beheerder
als ze jou pas beschouwen als broer of zus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 21:55:
Mijn twee beste maten hebben mn leven gered en me weer op het rechte pad gebracht

zulke mensen moet je hebben

Waarschuw beheerder
Vrienden die altijd voor je klaar staan wat er ook is.
Waarschuw beheerder
Ik heb na Zaterdagavond iets anders ontdenkt waardoor ik me nog meer gebonden voel met me beste vriendin.Zag een kant die ik niet eerder had gezien en moest daar aanwennen....tijdens stappuh lekker haar vrijuit laten feestvieren en aardig wat drank op whahha,en eerste keer dat ik haar zo zag maakte mij best wel ongerust maar waarom weet ik niet maar heb die avond gezorgd dat haar nix zou overkomen en op einde compliment ervoor krijgen met dikke knuffel deed me erg goed

Waarschuw beheerder
vind het wel zo netjes om degene dan ff te bedanken :), had gehoord dat Anita ook al jongens van me weg moest houden :S..weet ik niks meer van whaha, dat was voor jouw idd een keer een andere kant :P..dit was ook wel extreem, weet niet of het nog keertje gebeurd, wil natuurlijk wel kunnen dansen he....nogmaals bedankt (F)

Waarschuw beheerder
Peet ik doe met met liefde voor me zus hah:p net zoals jij mij ook helpt vaak:D

Waarschuw beheerder
whaha, you're welcome (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 17:24:
whaha, you're welcome

Jah peet waar zijn zusjes voor..op elkaar letten en helpen hahah:d ikke help jouw en jij mij zo gaat het hah:D

DIT IS NAUW PAS ZUSSEN LIEFDE HAHAH:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net de vriendschap tussen mijn ex beeindigd.
voelt zo fout!.

ik heb na 4 maand nog gevoelens voor haar.
en zij heeft alweer een andere vriend.
Praatte er dus nog te vaak over

en het is beter voor haar dat ze mij vergeet
maar ja :(

een echte vriend doet haar geen pijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ze 6 maande int buitenland zit..en je dan pas beseft wat je mist..en je ondanks de moeilijke tijd..tog nog altijd voor elkaar klaarstaat!!

(L)you sgat

Waarschuw beheerder
Wanneer besef je pas echt goed hoeveel je beste vriend(in) voor jou betekend?

ongeveer elke dag dat ik r niet zie.
We zijn namelijk de enige 2 op de aardbol met dezelfde (zeer flauwe, onbegrijpelijke)
En als je dan es met iemand anders bent en je staat op t punt iets grappigs te vertellen hou je je toch maar in, aangezien je weet dat die ander je toch niet snapt of het niet zo grappig vindt :vaag:

We zijn echt 2 handen op 1 buik. Door de rest ook wel een plaag genoemd :P
Dan is t raar hoor, als je mekaar een paar dagen niet ziet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op vrijdag 14 oktober 2005 om 18:37:
als ze 6 maande int buitenland zit..en je dan pas beseft wat je mist..en je ondanks de moeilijke tijd..tog nog altijd voor elkaar klaarstaat!!

you sgat

:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Waarschuw beheerder
telaat :/

Waarschuw beheerder
als het uit is

Waarschuw beheerder
in moeilijke tijden zie je echt wat een vriend of vriendin voor je betekend. Maar ook in leuke tijden die je samen deelt.

Waarschuw beheerder
Ik besef het elke dag wat ze voor me betekenen!!!

Waarschuw beheerder
als je zelfs op het meest ongelukkige moment nog de steun bij haar kan vinden die je nodig hebt...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat merk je pas op het moment dat zij/hij er niet is om tegenaan te praten...verschrikkelijk leeg en hulpeloos gevoel :no:
Waarschuw beheerder
dat merk je als ze dr zijn als je ze nodig hebt en andersom
Waarschuw beheerder
donateur
als ze je gekwetst heeft, dan voel je hoeveel ze voor je betekend. anders zou het geen pijn doen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op zondag 16 oktober 2005 om 18:42:
als ze je gekwetst heeft, dan voel je hoeveel ze voor je betekend. anders zou het geen pijn doen....

Jah klopt helemaal.Dan voelt het ook zo fijn als je diegene weer effe kan vastpakken en alles uitgooien wat je dwarszit (F)

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2005 om 13:08:
als je zelfs op het meest ongelukkige moment nog de steun bij haar kan vinden die je nodig hebt...

Zo hoort het ook toch,op die momenten onderscheidt je je goede (beste) vrienden van de anderen :)
Waarschuw beheerder
Gisteravond heel diep gesprek gehad met m'n beste vriendin en ik onder vier ogen.......was effe nodig :knuffel: en zijn dingen duidelijk geworden (F) had de tranen in m'n ogen staan op geven moment.Betekent heel veel voor mij die gesprekken met haar
Waarschuw beheerder
Als je in de shit zit en zij je helpt en je bijstaat. Ruzies horen erbij. (l) Gaby! Al 13 jaar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:18:
Als je in de shit zit en zij je helpt en je bijstaat. Ruzies horen erbij. Gaby! Al 13 jaar!

Ruzies kun je misschien niet voorzien of aan ontkomen maar ik wou dat ik geen ruzies had met m'n beste vriendin en vaak op de momenten als ik me slecht voel
Waarschuw beheerder
Als k 't even niet meer zie zitten staan ze meteen bij me op de stoep... mag van geluk spreken van zulke vrienden :D... zou voor ze door 't vuur gaan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...::: Crazy Daisy :::... op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:25:
Als k 't even niet meer zie zitten staan ze meteen bij me op de stoep... mag van geluk spreken van zulke vrienden ... zou voor ze door 't vuur gaan

Heel mooi gezegd die laatste paar woorden :D :D

Waarschuw beheerder
Vrienden zijn pas..als ze je door dik en dun steunen..En ze je niet laten vallen als je moeilijk hebt

Waarschuw beheerder
Als ze je na dag dat ze weten dat je het zwaar hebt gehad bellen om te zeggen dat ze aan je gedacht hebben!
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriendin is er altijd voor me. Al heeft ze zelf nog zoveel problemen, ze heeft altijd plek voor mij. Al moet ze van ver komen. Er is altijd interesse.
Belangrijkste is dat alles bespreekbaar is en dat ze haar mening geeft zonder mij af te vallen. Als ik iets gedaan heb waar ze niet achter staat zal ze t zeker zeggen, maar wel op zon manier dat ze respect blijft tonen voor mij.....

Waarschuw beheerder
ik besef altijd wel hoeveel me beste vriend voor me betekent (F)..maar als er iets aan de hand dan even net iets meer dan normaal......... want echte vrienden zijn er voor elkaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Beste vrienden zijn er maar schaars, maar je merkt het bijvoorbeeld pas goed dat als je haar bijv. aan de telefoon hebt en ze aan je stem al hoort dat er iets is.. Ze staan voor je klaar, luisteren, tonen belangstelling, je belt mekaar te vaak op en hangen dan weer te lang aan de telefoon :D
Helaas wordt je wel is teleurgesteld in 'vriendschap' kun je wel klote om voelen maar dan denk ik: Fuck it ik ga verder!
Ik heb nu 2 beste dinnetjes en dat gaat NOOIT over:lief: kus voor jullie lieverds xxx (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 13:39:
ik besef altijd wel hoeveel me beste vriend voor me betekent ..maar als er iets aan de hand dan even net iets meer dan normaal......... want echte vrienden zijn er voor elkaar

Valt weinig aan toe te voegen :D maar wanneer zeg je het persoonlijk dan die woorden whaha :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 27 oktober 2005 om 12:42:
Valt weinig aan toe te voegen maar wanneer zeg je het persoonlijk dan die woorden whaha

geen idee, denk nooit (F)

Waarschuw beheerder
Ik was afgelopen weekend een weekendje weg! Heb hem wel heel erg gemist (was ook het eerste weekend zonder elkaar)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:28:
geen idee, denk nooit

Jah dat zal :( ...als ik het kan dan kan jij het ook (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op donderdag 27 oktober 2005 om 13:48:
Jah dat zal ...als ik het kan dan kan jij het ook laatste aanpassing 27 oktober 2005 13:48

kan niks beloven, je weet het maar nooit he :P
Werkzaam bij Elements of Bass
Artiest Teflon.
Waarschuw beheerder
Wanneer besef je pas echt goed hoeveel je vriendin voor jou betekend?

Als je niet bij haar kan zijn en als je gaat denken wat ze allemaal voor je doet als je er wel bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:05:
kan niks beloven, je weet het maar nooit he

Nee ok,maar doet iemand goed als je zulke dingen zegt...

Waarschuw beheerder
weet ik ook wel, zeg het ook wel als het nodig is (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 11:29:
weet ik ook wel, zeg het ook wel als het nodig is

ok dan :)

Waarschuw beheerder
verkeerd topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had pas ook ruzie met me beste vriendin~!
ik wist dat ze heel veel voor me betekende, maar nu weet ik pas echt zeker dat ik niet zonder haar kan !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 12:36:
verkeerd topic

Wat is dat dan voor antwoord als........aanpassing :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op zondag 30 oktober 2005 om 16:03:
Wat is dat dan voor antwoord als........aanpassing

Ik had wat in een topic willen zetten..maar zet hier neer..dus heb weer weggehaald snappie:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 16:25:
Ik had wat in een topic willen zetten..maar zet hier neer..dus heb weer weggehaald snappie

Dan zet je er toch wat toepasselijks neer wat met Topic te maken heeft (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerenetox op maandag 31 oktober 2005 om 03:03:
Dan zet je er toch wat toepasselijks neer wat met Topic te maken heeft

Uhm jah..maar ik heb niks toepasselijks..want heb niks in topic te zeggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 08:26:
Uhm jah..maar ik heb niks toepasselijks..want heb niks in topic te zeggen

whaha :P
Waarschuw beheerder
Toen een van me beste vrienden 5 maanden naar het buitenland ging drong het toch ook wel erg door!