chemische bende
ach al die energydrinks zijn toch allemaal dezelfde
vies vies vieeeeze Golden Power BAH
ja idd, red bull kost iets van 1,50 ofzo dnek ik, en bullit 45 cent
Beide zit er een hele sterke smaak aan. Ik vind die van de Euroshopper wat zoeter...die drink je wat makkelijker weg vind ik .
ik ga voor de golden power , vind de smaak hetzelfde alleen de prijs is anders
owzo, heb je wel eens euroshopper cola gehad?
Ehm neej, die heb ik dus nog nooit gehad (ik drink nu ook niet zo heel vaak prik namelijk)...maar wat raar inderdaad dan al die toevoegingen waarvan je zelf niet beter wordt .
Maar zo vaak drink ik niet die Redbull hoor, anders raak ik er denk ik over een tijdje wel een beetje op uitgekeken wat smaak betreft.
of je moet een keer met me mee gaan naar Oostenrijk Ladybug
hey cool jij bent ook DJ Ladybug
ik sta toch achter je? Het maakt helemaal niks uit als je ff een beatmatch mist hoeveel platen heb je al?
Kijk dat is een beetje het probleem ook. Daarom kan ik mezelf dus ook echt geen dj noemen . Want die draaitafels staan bij een goede vriend van me en hij heeft ook de platen. Ik kan wel dus een beetje draaien maar goed, zo bijzonder is dat nu ook niet snap je?
Hahaha...ehhh nee niet echt...ow ja...alleen die vriend waar ik dan soms eens draai . En ik mocht ook wel draaien als zijn vrienden er dan weer bij waren maar dat durfde ik dus echt niet .
Haha , ik drink bullit sugar free , niet te zuipen , maar wel beter dan redbull sugarfree .
Dat is het ook , maar ik moet een beetje letten op de snelle koolhydraten
Die smerige golden shower van de aldi is errug zoet! En red bull is lekker zuur! Al die aftreksels van Red Bull zijn te zoet.
Ff een tip mensen, nooit 3 blikjes achter elkaar naar binnen gooien, naa 8 uur s'avonds.. (kheb de toen tot 6 uur wakker gelegen )
Golden Power vind ik toch wel lekkerder dan red bull.
Wat nog smeriger is is die ´red bull´ die ze op q-dance feesten verkopen. Dat is pas smerige kauwgomballen drank.
whahahahha dat is vet lol die blikjes geef talitha nooit geen 2-3 blikjes agter elkaar want die krijgt me tog adhd aanvallen ik ook wel maar minder erg gwn standaart bij mij
ennuh geen 5 blikjes rond 8 uur drinken want je raakt nie moe tot de volgende dag tegen half 5 waah wass vet leuk nog x tlietje
Thuis aldi sjit, uitgaan red bull
ja zoiets ja ,, als ik op de wec zit,, ik laat het niet zover komen dat ik et in mijn broek doe
nee dat moet ook niet joh kan je die broek weer wassen! Ik heb dat trouwens met cola light! Dan begint mijn maag te pruttelen, en dan poep ik sate saus! maar ik denk dat meerderen dat hebben, ik weet ook wel hoe dat komt, in cola light zit geen suiker dat is een ding wat overduidelijk is, maar om toch die zoete smaak in de cola te krijgen zit er accessulfaam in en aspartaam in, en lactose in, door die eerste stoffen die ik opnoemde worden je darmen eeen beetje raar, want je lichaam heeft suiker nodig, maar dat zit hier niet in je word dan gammel en je maag begint te pruttelen, en je darmen gaan dan open, en door die lactose worden bepaalde dingen uitgescheten die je at het moet er dan uit omdat als het ware je lichaam van binnen doordraaid, de stoffen die je nodig hebt heb je dan uitgescheten, en wat gebeurd er dan je krijgt dan enorme buik krampen omdat je leeg bent, je krijgt dan tevens ook hevig zin in eten! Dus ik raad cola light of andere light producten sterk af!
3 maar.. zuip op feestjes heel de avond door alleen maar red bull..merk der niks van
nee idd kan altijd lekker slapen hoor
ik niet. heb wel eens de hele nacht (ochtend en middag meer) wakker gelegen doordat ik teveel redbull had gedronken
golden power drink ik omdat de prijs wel oké is, maar liever zou ik Red Bull drinken, maar is me veel te duur !!!!
verschilt cker qua smaak
die golden power zooi is veel meer vanille
of is dat die energy?
anyway... redbull roeleerd