Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 33357x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best

Waarschuw beheerder
ik denk dat paddos, de werking iets is dat uit je zelf komt en salvia , dan ga je op reis en zie je een soort werkelijk heid, je begriept het leven beter wand salvia geeft je een boodschap voor je leven en bij het gebruik ben je volgens mij ook op een veel hoger spiritueele trilling dan normaal .
maar als je salvia en paddos kombineert word je salvia trip veel heftiger en kan positief of negatief zijn.
ik zou het niet doen.

en salvia kan je inderdaad onder de tong leggen en daar een tijdje houden .
met deze manier werd het vroeger door druides en sjammanen gebruikt.
1500 a 2000 jaar terug.
met deze manier duurt het een driekwartier voo dat je wat voelt, maarhet gevoel komt met deze manier heel langzaam op en is de werking driekwartier.
ik heb het zo nog nooit gedaan.

Waarschuw beheerder
Wow, moeite om het te lezen/begrijpen.

Salvia moet je puur gebruiken, of in combi met xtc, helemaal te gek :D

Dan raak je echt van de kaart
Waarschuw beheerder
heb jij dat gedaan met xtc?
wat gebeurde er?

Waarschuw beheerder
donateur
Net even Salvia gehaald, 10x extract voor 15 euro. Ik heb nu een halve gram.

Op de achterkant staat dat ik 1/10e nodig heb.. is dat zo?

Ik meende dat je meer nodig had om te trippen, maar misschien kan iemand anders mij een antwoord geven :)

Een dikke waterpijp hebben we wel dus dat zit wel goed (Y)
Waarschuw beheerder
Ik heb met minder dan 0.1g 10x een hele harde trip gehad, dus het zou zeker moeten kunnen. Als het je eerste keer is kan het echter zijn dat het niet lukt, dat lees ik hier en ook elders wel vaker. Probeer het eerst eens met 0.1g of nog iets minder als je het een beetje af kunt meten. Je kan dan altijd nog meer nemen. Zoals al vaker gezegd: inhaleer diep, en houdt het zeker 30 tellen vast, herhaal dit liefst 3 keer (als je het red ;) )

Veel plezier gewenst!
Waarschuw beheerder
Ik had beloofd mijn tripreports te posten. Het is een aardig verhaal dus ik zal het opsplitsen over meerdere posts.

Woord vooraf

Mijn toch wat huiverige houding ten opzichte van psychedelische drugs is in de laatste maanden (zomervakantie 2005) veranderd in een gevoel dat ik er klaar voor ben. Dit soort dingen gaat bij mij altijd gepaard met zeer veel lezen over alles wat er mee te maken heeft (www.erowid.org is een erg goede site). Ook pik ik af en toe wat op op Partyflock, zo ook Salvia Divinorum. Het klonk in eerste instantie nogal heftig, zeker aangezien ik nog nooit getript had, maar na veel lezen kwam ik tot de conclusie dat dit misschien toch wel een goed begin was in de psychedelische wereld aangezien het maar zo kort zou duren. Mijn grootste obstakel voor het proberen van bijvoorbeeld paddo’s was dat als ik het toch niet leuk zou vinden, ik er wel een uur of zes aan vast zou zitten. Ik had het er ook over gehad met een vriend (J), en toen ik hem de filmpjes van Jim liet zien (www.moondreams.net), hebben we besloten het te gaan proberen. Online heb ik gezocht naar een smartshop die het tegen een goede prijs kon leveren, en ben toen bij Azarius terecht gekomen. Zij hebben een mooie Salvia starterskit met 3 gram blad, 1 gram 5x, een pijpje met filters en een aansteker, voor 20 Euro. Ik heb er meteen maar een waterpijp bij besteld, aangezien ik had gelezen dat dat toch wel het meest relaxte werkte. Bijkomend voordeel was ook dat ze geen verzendkosten rekenen. Na twee dagen was het pakketje er, op een vrijdag dus we besloten het meteen die avond te gaan proberen.

Algemene opmerkingen

Tijdens de trips zijn er terugkerende elementen: tegen de klok in draaien, een buiten of boerderijthema en vooral de aanwezigheid van een vrouw, soms een schooljuf, niet zozeer zichtbaar maar wel aanwezig. Mijn gedachten zijn vaak al na de eerste inhalatie een beetje vreemd, maar dat merk ik op het moment zelf niet. Als er vreemde zinnen in een tripreport staan is dit bedoeld als een afspiegeling van die gedachten.
Na de 5x trip voel ik meer van de 1x, en na de 10x nog meer. Het is een soort leerproces denk ik. Ook heb ik na de heftige 10x ervaring het idee dat ik de toegang tot salvialand moet verdienen. De 10x trip zette me even stevig op mijn nummer, om te laten zien dat ik meer respect moet tonen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eerste keer:
Wat: 1x (blad, 2-3 stuks)
Waar: woonkamer, thuis
Met wie: J, A

Voor de gelegenheid hebben we A uitgenodigd, waarvan we vermoeden dat die dit ook wel wil proberen. Wat wel belangrijk is, is dat hij net best veel had zitten blowen en nog behoorlijk stoned was.
De waterpijp had ik wat aangepast; ik had gezien dat de kop van het pijpje uit het salvia kitje afschroefbaar was en precies op de waterpijp past (als je dit ook wil doen moet je een waterpijp kiezen die een metalen S-vormig pijpje heeft), waardoor de hoeveelheid die in de waterpijp kan aanzienlijk wordt vergroot.
Er zit een heel blad in de waterpijp, en A gaat als eerste. Zijn eerste hijs is meteen een goede, en na de tweede stamelt hij wat als ‘Er is iets anders. Ik dacht dat het normaal was, maar nu ik er over nadenk is het toch anders.’ Nog een hijs en hij zit met een big smile op zijn gezicht. Hij ziet iets dat open en dicht kan, en wij zitten niet op het zelfde vlak als hij, we bewegen niet mee ofzo. Achteraf vertelt hij dat het leek of we in een boek zaten, hij op de ene en wij op de andere bladzijde.

Nu ben ik aan de beurt. Ik heb nog nooit een waterpijp gebruikt, dus het gaat nogal onhandig. Na mijn derde hijs heb ik wel het idee dat er iets verandert aan de rand van mijn visie, alsof ik een beetje tunnelvisie heb, en ik heb het gevoel van koud zweet. Ik heb het gevoel dat ik allemaal stukjes blad in mijn mond heb, maar dat kan natuurlijk niet bedenk ik me pas veel later. Ik probeer nog enkele keren bij te hijsen, maar het resulteert niet in een goede trip, meer een stevige high. Als ik op iets focus krijg ik het gevoel tegen de klok in te gaan draaien (dit is een terugkerend gevoel in al mijn volgende trips, en ook altijd tegen de klok in). Ik besluit dat het niet meer gaat worden dan dit, en laat J proberen.

J voelt echter niks na een aantal keer proberen, hij is duidelijk wat minder gevoelig. A moet naar huis, en we besluiten niet verder te experimenteren die avond. De trip van A belooft wel dat het geen onzinspul is, maar J en ik zullen het nog mee moeten gaan maken.
A had zijn wiet laten liggen, en J en ik besluiten nog wat te roken. We hebben geen vloei en gebruiken het pijpje dat bij de kit zat. Het slaat in als een bom, en we zitten nog een tijd wazig tv te kijken. Ik ga naar bed en merk als ik lig dat ik toch wel een beetje spacy ben. Ik hoor de auto’s op de snelweg verderop, normaal slechts ruis in de verte, alsof ik naast de weg sta. Irritant, maar ook wel fascinerend. Ik heb die nacht zeer levendige dromen.
Waarschuw beheerder
2e keer:
Wat: 1x (blad, 2-3 stuks) + 5x (2 trips, 0.1g)
Waar: woonkamer, thuis
Met wie: J

Na de vorige keer hebben J en ik het idee dat we de 5x moeten gaan proberen, maar we beginnen toch met het blad. Je weet tenslotte maar nooit. Na beide een aantal goede hijsen te hebben genomen voelen we nog weinig, slechts een zeer lichte bewustzijnsverandering.
Ok, 5x dan maar. J gaat eerst en zegt na de eerste hijs al zeker wat te voelen. Ik vertel hem door te gaan, en na de derde hijs weet ik niet meer zeker of hij nog aanwezig is en pak de waterpijp af. Hij zit wat wazig om zich heen te kijken, maar is na een minuut of 2 wel weer aanspreekbaar. Hij zegt het idee te hebben dat de wereld van ministeck (wie kent het nog :) ) is en dat hij zijn realiteit eerst weer heeft moeten opbouwen. Nu ben ik aan de beurt. Ik neem een diepe hijs, en hoest het bijna weer uit. Dit spul smaakt toch wel een stuk sterker dan gewoon blad, en mijn longen zijn natuurlijk weinig gewend. Ik voel zeker iets opkomen en neem een tweede hijs. Als ik uitadem begint alles ineens superhard te draaien. Ik heb het idee dat ik keihard aan het lachen ben, wat volgens J eigenlijk wel meeviel. Ik snap er even niks meer van, de deur rechts van me zit ineens links. Als J me vraagt de deur aan te wijzen voel ik wel dat het de muur is. Het draaien vermindert langzaam en de deur komt weer op zijn oude plek te staan. Niet lang daarna is de trip zo goed als over.
Ik had natuurlijk maar twee hijsen binnengekregen, en wil het na een tijdje nog eens proberen voor de drie te gaan. De waterpijp is weer gevuld, ik maak me klaar door ademoefeningen te doen. Dan de eerste hijs. Het eerste gevoel van tinteling en trillende perifere visie is er weer. Nog een hijs. Ik merk dat ik weer hard op weg ben, maar deze keer begin ik niet meteen zo hard te draaien. De derde hijs. Met moeite zet ik de waterpijp weg, ik begin wel heel hard te gaan. De wereld ziet er uit alsof hij uit verticale laagjes is opgebouwd. Vanaf mijn hand die bij de waterpijp is kruipt een koud, vloeibaar gevoel bij mijn arm op (denk aan de scene in The Matrix waar Neo de spiegel aanraakt). Ik moet op de bus springen, anders rijdt hij zonder me weg (is mijn vrij letterlijke gedachte). Vanaf hier wordt het allemaal wat vaag. Ik herinner een straat met huizen, en een vriendelijke vrouw, misschien een schooljuf. Ze is verwonderd dat ik er al ben. De huizen mag ik niet in. Dan zie ik een schaap, dan een hele rij schapen, dan overal om me heen schapen die in rijtjes achter elkaar aan lopen. Ik ben in een weiland. Het weiland is ook de bank waar ik op zit, en de schapen bewegen volgens de lijnen die er op staan van de bank af richting de deur. Als J niet oppast, lopen ze hem onder. Het fototoestel dat hij in zijn hand heeft wordt ineens het hoofd van een schaap en de hoofden van alle schapen worden fototoestellen. Ik voel dat mijn vingers tegen de tafel tikken ook al kan ik dit niet zien. Ik kom in een soort loop en blijf maar tegen de tafelrand tikken met mijn vingers wat best pijn doet. Ik zeg dat ik dat niet wil maar het duurt nog even voor het stopt (achteraf zie ik op video terug dat ik eerst zeg dat ik niet tegen de tafel wil tikken en dan nog een paar keer tik, dus eigenlijk de tafel niet raak voor ik het zeg). Langzaam valt alles weer terug naar de realiteit en zit ik min of meer uit te hijgen van deze ervaring. Ik ben nog steeds flink trippy, maar dat beperkt zich tot af en toe bibberig zicht, geen echte visuele dingen meer. Mijn eerste echte trip, en wat voor een!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Botanic Art
Via het PF forum ontdek ik Botanic art. Deze winkel is erg goedkoop, ook al hebben ze wel een beetje verzendkosten (1,50). Wat me vooral op valt is de 50g (!!!) blad (heel of poeder) voor 9,95. Dit is wel heel erg goedkoop, en ik besluit een zakje poeder te bestellen, alsook een gram 10x voor 21,00. Eventueel zou ik van het poeder een extract kunnen maken.

3e keer:
Wat: 1x (poeder, 0.5g)
Waar: slaapkamer
Met wie: alleen

Ik heb nu dus 50 gram 1x poeder liggen, en ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wel goed werkt (voor die prijs, wie weet of het rommel is). Aangezien het de vorige keren met het blad bij zeer milde effecten bleef moet ik dit wel in mijn eentje kunnen proberen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het effect is als ik in het donker op bed ga liggen. Ik schep mijn waterpijp vol, ga op de rand van mijn bed zitten en maak me geestelijk klaar. Ik voel me wel wat zenuwachtig, temeer aangezien ik nu alleen ben. Ik voel me er klaar voor en inhaleer dieper dan ooit tevoren. Ik houd de rook zeker 30 seconden binnen en adem dan rustig uit. Ik voel al meteen weer die nu toch wel vertrouwde tinteling. Het is goed, het mag van de mevrouw, en ik neem nog een diepe hijs. Ik voel zeker een effect, meer dan de vorige keren met 1x. De derde hijs is minder dan de andere twee want de pijp is leeg. Ik voel me een beetje trillerig, alsof ik mijn bewegingen niet meer vloeiend kan maken, en het soort koude laagje is er weer. Ik zet de waterpijp veilig op mijn bureau en op het moment dat ik van plan ben op bed te gaan liggen wordt er op de deur geklopt. Een van mijn huisgenoten heeft iets gaafs ontdekt op internet en dat moet ik komen zien. Ik wil niet laten merken dat ik net salvia heb zitten roken dus ik loop maar achter hem aan. Lopen gaat moeilijk, en traplopen helemaal. Ik heb het gevoel dat ik constant de verkeerde kant op gedrukt wordt. Ik probeer te luisteren naar het verhaal van mijn huisgenoot maar alles draait en ik heb moeite zijn verhaal te volgen. Als ik eindelijk weer naar mijn kamer kan is het effect voor een groot deel weg. Ik kruip maar in bed, wat heerlijk aanvoelt. Die nacht droom ik weer zeer levendig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
4e keer:
Wat: 1x (poeder, 0.5g)
Waar: slaapkamer
Met wie: alleen

Na de mislukking van de vorige nacht moet ik het toch nog maar een keer proberen. Ik stop de waterpijp weer vol en neem als ik me er klaar voor voel weer drie hijsen, dan is de pijp weer leeg. Het gevoel is vergelijkbaar met gisteren, misschien iets minder. Pijp weg, lamp uit en op bed gaan liggen. Whooo, moeilijk lopen in het donker, alles draait en ik loop eerst de verkeerde kant op. Ik staar in het schemerduister naar mijn plafond. Het schuine dak is een schuurtje waar ik naast sta. Weer is er de aanwezigheid van een mevrouw, die het goed vindt. Het gevoel blijft niet lang. Ik draai wel een beetje, maar echt trippen doe ik niet. Stil liggen en een beetje naar de golvende schaduwen in het duister voelt wel gewoon goed. Ik slaap wederom erg lekker.
Waarschuw beheerder
5e keer:
Wat: 1x (poeder, 0.5g) + 10x (0.07g)
Waar: woonkamer
Met wie: J (en even R)

Na een avond stevig drinken besluiten J en ik weer eens salvia te gaan roken. We zijn beide behoorlijk aangeschoten/ redelijk dronken. Net als de vorige keer nemen we eerst weer wat 1x, maar dat heeft niet veel meer dan een stevige high tot gevolg. Wat zullen we doen? Er is nu ook 10x, dat gaan we gewoon proberen. J gaat weer eerst, en is na de tweede hijs niet meer aanspreekbaar. Hij kijkt me aan als een verwonderd klein kind, uit zijn mond slechts gebrabbel. Hij wil op staan en weg lopen, maar ik houd hem maar tegen. Weer die verwonderde kinderblik. Hij zit een tijdje op de bank om zich heen te kijken, en begint dan weer aanspreekbaar te worden. Hij kan niet uitleggen wat hij heeft meegemaakt, ik moet zelf maar proberen. Zijn realiteit was in ieder geval goed zoek. Ik wacht nog maar even tot hij weer behoorlijk nuchter is, zodat hij goed op mij kan letten. Mijn huisgenoot R is er ook even bij gekomen om te kijken hoe het met ons gaat. Ik zit klaar voor mijn 10x ervaring, en ben behoorlijk zenuwachtig na J zo gezien te hebben. Ik inhaleer diep. De smaak is niet zo hard als ik verwacht had, maar ik ben natuurlijk wel een beetje verdoofd door de alcohol. En dan…niets. Alles is weg. Ik kan me niet eens herinneren dat ik uitgeademd heb. Ik ben een tandrad, en draai samen met allemaal andere tandraderen. Elke combinatie van standen is een alternatieve realiteit, de meeste leeg of zo bizar dat ik het me niet meer voor de geest kan halen. Af en toe is er een flits van een bekende realiteit. Daar moet ik zijn! Maar ik draai door en het is weer weg. Over en over. Shit, wat heb ik gedaan. Ik heb de realiteit vernietigd, alleen ik kan de oude vertrouwde realiteit weer opbouwen, als ik maar niet steeds doordraai. Realiteit bestaat slechts bij de gratie van mijn perceptie, en eigenlijk maakt het niet uit welke ik opbouw. Maar toch is er het gevoel dat ik die ene bekende weer in elkaar moet zetten. Rol, flits daar is hij weer even, en dan weer weg. Maar het lukt om steeds meer van die realiteit te maken; twee bekende personen, R en J, en een bank, dan een kamer en plots ben ik dan weer terug. Het is gelukt, er is weer een vaste realiteit, en de goede bovendien. Ik zeg J en R dat ik weer terug ben, maar dat ik nog steeds extreem trippy ben. Holy shit wat een ervaring. Hoe lang ben ik in godsnaam weg geweest, al mijn besef van tijd is weg. Ik blijk 10 minuten op de bank te hebben gezeten en gelegen en ook een tijdje op de grond gelegen, al de tijd gebrabbel uitstamelend. Ze vonden dat ik toch wel heel heftig aan het trippen was. Nog zeker 20 minuten voel ik me niet in staat van de bank te komen, zo hard schud ik nog (geestelijk) na.
J is wel erg enthousiast, en ik vermoed nog steeds een beetje high van zijn eerste trip. Hij vult de waterpijp nog eens met 5x (en in zijn enthousiasme met zeker 0,2g). Binnen no time is hij weer volledig de weg kwijt en lijkt wel weer een klein kind. Hij begint allerlei dingen op te pakken, aandachtig te bekijken alsof het volledig nieuw is, en gooit het vervolgens weg. De asbak en andere zwaardere/breekbare dingen pak ik hem maar af. Ik ben wel een beetje geïrriteerd dat hij dit allemaal doet terwijl ik nog na zit te trippen. Achteraf kan hij zich niet herinneren dat hij dit alles gedaan heeft.

Dit was eigenlijk een net iets te harde trip, aangezien het gewoon begon op niveau 6 en afzwakkend naar 5. Het is de combinatie met alcohol die het zo heftig heeft gemaakt, en het is eigenlijk zonde dat ik me van het eerste stuk niks meer kan herinneren. Ik weet zeker dat er meer is gebeurd, maar ik kan het niet naar boven halen. Beangstigend kan ik deze trip niet noemen. Er was geen angst, eerder een soort berusting; je hebt een grote fout gemaakt en het is aan jezelf om het te herstellen. Lukt het niet dan heb je gewoon pech en zal je het met een andere realiteit moeten doen. Niet dat ik bang ben dat het me misschien niet gelukt zou zijn, maar mijn respect voor salvia is wel aanzienlijk gegroeid. Op den duur zal ik de 10x wel weer eens proberen, maar ik heb het gevoel dat ik dat moet verdienen. Vrouwe Savia zal me duidelijk maken wanneer ik klaar ben.
Waarschuw beheerder
Nou, dit eerst maar even :)

Meer volgt...
Waarschuw beheerder
Goed geschreven report (y) heel relaxed om te lezen.
mooi dat je nu al zo een heftige ervaring hebt meegemaakt.
maar wat is er nou precies gebeurt bij je trip van 10x?
ik ga namelijk zometeen langs de smartshop om salvia te halen en zat zelf ook aan 10x te denken..het is dus toch een beter idee om met 5x te beginnen?

en nog een vraagje, had je je ogen open of dicht tijdens de laatste trip?
Waarschuw beheerder
ow w8, je was nog steeds bezig met posten :P
ff verder lezen.
Waarschuw beheerder
Tijdens de trips in de huiskamer waar anderen bij waren had ik mijn ogen open, al zou ik dat van de 10x trip niet met zekerheid kunnen zeggen. De trips op mijn slaapkamer waren in het donker, meestal eerst met ogen dicht, later met ogen open.
Waarschuw beheerder
het klinkt in iedergeval allemaal heel erg bekend wat je mee hebt gemaakt als ik het vergelijk met alle tripreports die ik gelezen hebt. ben nu wel heeeel nieuwsgierig geworden. Ik haal denk toch maar 5X om te beginnen. Wat jij zegt over respect tonen aan ladysalvia heb ik ook al heel vaak van mensen gehoord, dus ik zal rustig aan beginnen.

supervet die reports van je iig, en veel plezier met je volgende spirituele ervaringen..

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Het gaat toch echt gebeuren morgenavond your :) Heb er zin in!

Waarschuw beheerder
Ik krijg het altijd spaansbenauwd als ik Salvia rook! Snikheet enzo. Dit is normaal neem ik aan?
Waarschuw beheerder
ja ik krijg het ook altijd heel erg warm.
overigens heb ik ook altijd hele vette dromen als ik ga slapen na het roken van salvia dat herken ik wel in je verhaal votzie.

een vriend van mij had een keer iets dat hij in een kamer zat die draaide en er waren allemaal andere kamers met wezens in die kamers maar om in zon andere kamer te komen moest hij precies op het juiste moment door een gat springen maar steeds bij dat gat ging de kamer sneller draaien waardoor dit steeds niet lukte.

toch apart hoe salvia je soms op een absurde manier plaagt/voor de gek houd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja en een zwaare droge bek

Waarschuw beheerder
vanavond ssalvia 5x extract halen

Waarschuw beheerder
5x is nix, moet ik echt teveel van roken :\

Weetniet hoe dat komt?

Met xtc is het alleen maar NOG vetter :D

Waarschuw beheerder
Op zn tijd kan salvia idd heel goed zijn:yes: Maar je moet t niet zómaar nemen. beetje voorbereiden is wel echt aan te raden, zorg dat je rustig bent, en niet met een hoofd vol "problemen" of drukte. Zelf zet ik vaak een héél relaxed trance cd'tje op, dan zit ik binnen no-time in een andere dimensie, waar tijd en vaste materie niet bestaat:D
Waarschuw beheerder
En is deze shit gewoon in de smartshop te halen? Lijkt me echt wel een keer vet om te proberen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:39:
5x is nix, moet ik echt teveel van roken

Weetniet hoe dat komt?

verschilt toch per persoon, sommige gaan al heel hard op een beetje 5x. ik was nog op aarde na 0.3 gram 10x terwijl ik met 0.15 gram 5x een keer helemaal weg was:S

het schijnt zo te zijn dat als je eenmaal een paar keer echt goed getript hebt je daarna met heel weinig van t 5x extract al kan trippen.

tolerantie bouwt dus af
Waarschuw beheerder
negatieve tolerantie idd.
als er mensen zijn die last hebben van hun keel enzo bij salvia (omdat t zo scherp is die rook): als je een bong hebt kan je ijsklonten in de hals doen van die bong. dit helpt echt gigantisch tegen de scherpe rook!
het effect is ook sterker in een rustige omgeving (ogen dicht werkt ook beter)
Waarschuw beheerder
oke, over een paar uurtjes is het zo ver.
heb gister 1gram 5X extract gekocht en een waterpijp. Wil het wel gelijk allemaal in 1x goed doen.

Hoe bereid ik het nu precies voor?
0.1 gram in de pijp, met wat shag erbij of is het nou as wat er bij moest?

Waarschuw beheerder
Gewoon puur roken (y)
begin rustig,
kan je altijd nog meer pakken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op donderdag 27 oktober 2005 om 19:17:
verschilt toch per persoon, sommige gaan al heel hard op een beetje 5x. ik was nog op aarde na 0.3 gram 10x terwijl ik met 0.15 gram 5x een keer helemaal weg was:S

maar moest echt bijna een gram wegroken
Waarschuw beheerder
hoe rookte je et?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van neohippie op vrijdag 28 oktober 2005 om 14:53:
hoe rookte je et?

Via puurpijpje, 30 sec inhouden...

Waarschuw beheerder
maar moest echt bijna een gram wegroken

Had ik ook :(
Verschilt echt heel erg per persoon
Andere zijn al weg bij 1 hijs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 12:13:
gisteren salvia 10 x extract gerookt.
ik deed eerst een een soort meditatie cd aan met rustgevende muziek , zonder zang.
en begon te roken ik nam 2 diepe hijzen.
ik voelde mijn geest of ziel uit mijn licham trekken , ik zat op een rand van 2 dimensies.
mijn lichaam zat gewoon in de kamer, terwijl mijn geest in een demensie zat maar ook een klein beetje in mijn lichaam, ik zag een soort afschijding tussen deze dimensie en die waar mijn geest zat , er was een donkere rand en afgrond en daar beneden was alles mooi en vol liefde.
ik hoorde een vrouwlijke stem.
die zij wat ik daar kwam doen, ik zij dat ik even een kijkje nam.
op dit moment keek ik uit de ogen van mijn vaste lichaam en uit mijn geest als of ik 4 ogen had.
ik zat op eens in een tuin met die vrouw en 2 kinderen en allemaal mensen gesellig in een tuin aan een tafel te praten , het was er heel geselig en mooi , het leek op de hemel, en onze wereld leek op de hel.
die vrouw vroeg waarom ik nou al kwam wand het zou mijn tijd nog niet zijn , en ze zij dat ik beter weer terug kon gaan naar de mensen wereld en dat ik daar nog veel dingen moest doen en ontdekken.
toen voelde ik dat mijn geest weer terug wou in mijn lichaam. maar ik wou nog een ding weten en ik vroeg hoe die vrouw hete, enze zij dat ik dat zelf wel wist.
en opdat moment voelde ik mijn geest wwer in mijn lichaam gaan dit voelde heel warm aan en begon over mijn hele lichaam te zweten en voelde een branderig gevoel in mijn buik, dit was mijn ziel of geest die weer op zijn plek gezet werd. en toen was het af.
maar wie die vrouw was was volgens mij mijn oma die al 7 jaar dood is, maar ze zach er uit als iemand van tussen de 25 en 35 jaar oud.

dit was een vette bijnadoodervaring.

maa

van dit verhaal krijg ik egt kippenvel !
Maar goed lijkt me wel vet spul
Waarschuw beheerder
kan je halen in de smartshop toch??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UTCA_LENN'N op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:56:
kan je halen in de smartshop toch??

Jep

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit echt intens getript op Salvia, wel 2D beeld, golvende grond en vermindert gevoel voor ballans.

Waarschuw beheerder
Gister dus voor de tweede maal geprobeerd samen met lippit....

geen ene fuck :(

2x een dosis gedaan, beide keren niets, afgezonderd in een donkere kamer gedaan zonder muziek etc. en met windaansteker, maar geen resultaat helaas :(
Waarschuw beheerder
Wat n raar spulletje toch, of je merkt helemaal niks of je hebt de meest bizarre trip ooit.. als ik dit zo lees
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:15:

geen ene fuck

met n waterpijp?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:15:

geen ene fuck :(

Wat jammer! Maar niet getreurd, en gewoon nog een keer proberen, het lukt vanzelf een keer. Wat voor veel mensen ook helpt is van tevoren een blowtje roken, dus probeer dat desnoods als het echt niet lijkt te lukken.

Veel succes!

Waarschuw beheerder
met n waterpijp?

Jep...

Wat jammer! Maar niet getreurd, en gewoon nog een keer proberen, het lukt vanzelf een keer. Wat voor veel mensen ook helpt is van tevoren een blowtje roken, dus probeer dat desnoods als het echt niet lijkt te lukken.

Het erge is, dat ik nu waarschijnlijk pas weer over 2 maanden ofzo 'de durf' weer heb om et te doen...als ik heel eerlijk ben zat ik ook bij elke hijs een beetje in mijn hoofd van * damnnnn wat gaat er straks gebeuren beter is et niet te lijp enzo* O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 00:27:
...als ik heel eerlijk ben zat ik ook bij elke hijs een beetje in mijn hoofd van * damnnnn wat gaat er straks gebeuren beter is et niet te lijp enzo*

Ik kan t me voorstellen, vooral als je sommige tripreports hier leest..:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
om sommige mensen nog ff jaloers t maken:
van 1 hijsje salvia 5x ga ik al trippe B)
terwijl sommige t nooit voor elkaar krijgen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 00:27:
* damnnnn wat gaat er straks gebeuren beter is et niet te lijp enzo*

het is met salvia dus juist zo dat je jezelf op een bepaalde manier los moet kunnen laten.

als je er erg mee bezig bent met 'wat gaat er gebeuren' en er een beetje angstig over bent heb je veel minder kans op een trip.

overigens hoef je helemaal niet zo bang te zijn voor salvia de trips zijn bijna altijd plezierig en je kunt er zo weer uitkomen als je je gaat verzetten omdat je het niet plezierig vind.

Waarschuw beheerder
Indd,... Gewoon in mee laten gaan, had in het begin ook dat het niet wou werken ivm angst. Evenlater trapte ie er gelijk in :D

De trip was niet plezierig, maar zeker niet erg, wel vet dus :D

Compleet in een anderre wereld..

Jammer dat het best prijzig is
Waarschuw beheerder
Kga binnenkort ook maar weer eens een bezoekje brengen aan stickerwereld.. :)
Ik vind salvia echt een onwijs relaxt tripmiddel.. Je hoort haast nooit dat mensen een badtrip hebben ofzo!

Waarschuw beheerder
Ik vind salvia echt een onwijs relaxt tripmiddel.. Je hoort haast nooit dat mensen een badtrip hebben ofzo!

Ik vind Salvia enorm boeiend, maar in de meeste gevallen vind ik het gevoel dat ik krijg behoorlijk beangstigend.
Vaak komt dit ook omdat ik van tevoren besef dat ik aan een heftige ervaring ga beginnen denk ik.

het is met salvia dus juist zo dat je jezelf op een bepaalde manier los moet kunnen laten.

Ik denk dat ik dit inderdaad nog moet leren. Ik heb wel bizarre dingen meegemaakt op Salvia maar het was altijd zo dat ik mezelf er tegen wilde verzetten omdat ik dat gevoel van salvia als vervelend/beangstigend ervaar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Qua drugs, en dan vooral tripmiddelen weet ik gewoon heel goed wat de risico's en de nadelen zijn.
En dat hou je stiekem altijd een beetje in je achter hoofd als je aan je trip begint, nu kan ik dat altijd wel weer snel verdringen, maar als je dat niet kan snap ik best dat het onwijs beangstigend kan zijn.
Ik ben ook zeker van mening dat je 'zelf' ook een rol speelt in je eventuele bad trip.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op zondag 30 oktober 2005 om 14:11:

als je er erg mee bezig bent met 'wat gaat er gebeuren' en er een beetje angstig over bent heb je veel minder kans op een trip.

Dat is idd waar!
Eerste x salvia had ik ook de angst, en ik kwam "gedeeltelijk" los. Mijn "halve" trip was dan ook dat ik een trein en een tunnel zag. Ik probeerde op de trein te komen en m te volgen, maar dit lukte niet. toen was t voorbij en zat ik met een kutgevoel.Dit was waarschijnlijk ook dat ik de werkelijkheid niet helemaal los kon laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op zondag 30 oktober 2005 om 14:11:

Naar mijn idee gaat dat veel makkelijker met bijv. xtc op
maar ik weet niet of dat zo'n verstandige combinatie is..
Iemand ervaring mee?