Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 32828x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op vrijdag 29 augustus 2008 om 17:38:
neen, salvia heeft een hoog brand punt en de werkzame stof komt niet vrij bij enkel verwarming

vaag, bij mijn weten is een vaporizor juist extreem heet, waardoor je bij wiet geen onvolledige verbranding krijgt met al zijn bijproducten maar enkel verdampte thc waardoor je & veel harder gaat & minder nodig hebt & geen troep binnen krijgt zoals koolstofmonoxide etc.

zou je zeggen dat dat ook voor salvia opgaat, zeker als het "een hoog brandpunt" heeft, aangezien een vaporizer stukken heter is dan een gewone aansteker...
Waarschuw beheerder
vorige week salvia 10x gerookt, merkte er geen tering van.
gewoon via een pijpje puur gerookt iemand een idee wat er fout kan zijn gegaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hakkuhh-yoss op donderdag 4 september 2008 om 22:20:
merkte er geen tering van.

Vaker roken. Gaat steeds sterker werken naarmate je vaker rookt.
Het werkt echt... %)

{argument 'id' ontbreekt}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 17:36:
Vaker roken. Gaat steeds sterker werken naarmate je vaker rookt.
Het werkt echt...

keej dank je dan moet ik dan maar gaan doen.. Vond de eerste ervaring maar klote..
op naar de volgende..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 21:20:
vaag, bij mijn weten is een vaporizor juist extreem heet, waardoor je bij wiet geen onvolledige verbranding krijgt met al zijn bijproducten maar enkel verdampte thc waardoor je & veel harder gaat & minder nodig hebt & geen troep binnen krijgt zoals koolstofmonoxide etc.

zou je zeggen dat dat ook voor salvia opgaat, zeker als het "een hoog brandpunt" heeft, aangezien een vaporizer stukken heter is dan een gewone aansteker...

klopt niet helemaal wat je zecht. ik heb zelf een verdamper thuis staan en je verbrand helemaal niets met dat ding, het verwarmings element is misschien heet maar geloof me hij is niet heter dan een aansteker onder je vingers. daarbij komt dat je de verwarmde lucht langs de wiet zuigt waardoor je enkel de THC verdampt en er uiteindelijk een soort bruine thc looze wiet overhoud.

dit gaat 100% zeker niet werken met salvia.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hakkuhh-yoss op donderdag 4 september 2008 om 22:20:
vorige week salvia 10x gerookt, merkte er geen tering van.

lees eerst wat info over salvia voor dat je het gebruikt.
ok hier dan nog 1 keer de regels bij het roken van salvia.

het beste is een waterpijp maar kan ook in een gewone pijp.
rook de salvia puur.
gebruiken goeie aansteker.
doe lekker wat van je salvia in de pijp, ik zou voor het eerst 10 x nemen en een paar dagen later weer .
salvia werkt bijna nooit de eerste x , je lichaam moet wenen aan de salvia, de 1 begint te trippen na 2 hijzen de ander moet 4 x salvia gebruiken voor hij tript.
niemand is het zelfde.

als je inhaleerd hou dan de rook minimaal 20 seconde vast en blaas DAN UIT.
de trip is het heftigste als je uitblaast.

herhaal dit tot je tript.

tip : zorg dat er altijd een nuchter persoon bij je is wand je kan gaan slaapwandelen, en dan kunnen er ongelukken gebeuren.
tip: als je bij het roken de ogen dicht doet kom je dieper in je trip

hoe vaker je rookt hoe minder je nodig hebt en hoe vager de trip, je hoeft geen 20x te roken rook eerst 5x een paar x dan 10x als je tript van 5x kan je ook puur salvia roken dit is minder heftig maar ook leuk om eerst te roken en dan een extract

veel plezier met je diepe reis door salvialand
Artiest Magma
Waarschuw beheerder
Ik zie een hoop leuke en goede reacties, maar gaat het ook wel eens mis??!! Dat je er zeg maar in blijft hangen???

Greeetzzz Peter (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Magma op vrijdag 19 september 2008 om 21:55:
Dat je er zeg maar in blijft hangen???

volgens mij niet maar durf het niet zeker te zeggen denk het niet want het is legaal in amerika
Waarschuw beheerder
1 keer geprobeerd, voelde er helemaal niks van, dus geldverspilling!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amel_ op maandag 29 september 2008 om 10:25:
1 keer geprobeerd, voelde er helemaal niks van, dus geldverspilling!

dit hoor je wel vaker ben toch benieuwd wat de rede ervoor is ik zelf denk dat je het meerdere keren gedaan moet hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:06:
dit hoor je wel vaker ben toch benieuwd wat de rede ervoor is ik zelf denk dat je het meerdere keren gedaan moet hebben

zeker weten........de aanhouder tript

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:48:
zeker weten........de aanhouder tript

ja eigenlijk best logisch

anti-biotica werkt ook niet als je maar eentje neemt je moet de hele kuur afmaken:P
Waarschuw beheerder
ik heb de 1e 2x echt veel gevoeld van 5x extract, toen heel lang niks. Heb vaak nog 10x geprobeerd, totdat ik paar maanden terug 20x extract kocht. Hoefde met me pijpie maar 1 hijs te nemen die ik vet lang inhield, damn zat er gelijk in whahah.

Vind het zonde als mensen meteen hun oordeel klaar hebben van "werkt niet, kut spul!" Geef het op z'n minst nog een kans en respecteer Salvia.
Momenteel heb ik nog voor 1 keer, maar toch doe ik het niet zomaar effe. Als het moment daar is dan ontmoet ik waarschijnlijk weer het vrouwelijke moederlijke figuur in m'n trips :P

Andere mensen ook vrouwtje Salvia gezien? Ik hoor daar namelijk meer over... vaag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Magma op vrijdag 19 september 2008 om 21:55:
Ik zie een hoop leuke en goede reacties, maar gaat het ook wel eens mis??!! Dat je er zeg maar in blijft hangen???

nou Peter Janssen wees maar niet bang, er is zover bekent nog nooit iemand blijven hangen of dood gegaan van salvia, sterker nog in het begin van de 19e eeuw werd het uitgedeeld in verschillende kerken in Zuid Amerika voor hun geloof, dit gebeurt nog steeds met ayahuasca in brazillië , ayahuasca is een drank wat je lichaam en geest reinigt en waarbij je verschillende visioenen krijgt, dit word ook gedronken in de santo daimos kerk in Amsterdam.

er is wel eens een meisje geweest in amerika die vlak na de trip zelfmoord gepleegd had , maar deze had geen zitter en wist van tevoren niet wat ze gerookt had.
maar als je het doet zoals ik al vaker geschreven heb kan dit bijna niet gebeuren, en ja als je psychisge problemen hebt raad ik het af....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op maandag 29 september 2008 om 19:40:
Andere mensen ook vrouwtje Salvia gezien

ja 1 x heb ik haar gezien , ze is heel aardig.

Waarschuw beheerder
ze heeft een lange jurk en geeft tips over het leven.
ik dacht eerst dat het mijn oma was tot ik las dat er meer mensen zijn die haar gezien hebben, wel vaag dat we allemaal de zelfde vrouw zien, misschien is het maria wel (ik ben niet op deze manier gelovig).
Weten jullie wie zij is ik hoor het graag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 22 mei 2008 om 21:50:
uit me kastje waar ik de rest ook bewaar en alleen maar mn salvia is weg das meteen de laatste keer dat ik thuis samen met mn zusje mn verjaardag vier :P

ze zullen het wel rare wiet vinden :lol:
Waarschuw beheerder
Vanavond eens proberen, Hopen dat de eerste x raak is :P

Waarschuw beheerder
ik vind pure salvia zonder extract wel chill