Partyflock

Forumonderwerp · 791005
2 volgers · 35952x bekeken

Waarschuw beheerder
salvia divinorum heb ik laatst gerookt, vet space en trippen , het is beter dan paddoos wand het duurt maar 15 minuten maximaal, zeker een aanrader voor iedereen, een tip , rook het wel met een waterpijp wand dan werkt het het best

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op dinsdag 1 november 2005 om 15:27:
maar ik weet niet of dat zo'n verstandige combinatie is..
Iemand ervaring mee?

Jep, gaat prima (Y)

Beter nog dan nuchter
Waarschuw beheerder
Ja ik denk niet dat je moeite hebt om jezelf los te laten dan.. de kans op n badtrip, zover dat dan mogelijk is op salvia, is dan toch kleiner.. En of je nou vantevoren nuchter bent of niet; als de salvia werkt sta je toch wel versteld van t effect

Waarschuw beheerder
Maat van me doet dat altijd met pillen, vind een pil zonder salvia nix ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pillen met salvia?
wel t proberen waard

Waarschuw beheerder
Maar dan ben je ook echt ff grandioos van de planeet,...

Ik heb een keer gehad dat ik niet meer wist wat er gebeurde, kan het ook nogsteeds niet omschrijven.

Hele rare ervaring
Waarschuw beheerder
donateur
:9 beide ingredienten in huis
:[ maar waarom kom je nou op dinsdag met zo'n idee aanzetten..
nu moet ik nog helemaal wachten tot t weekend:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 1 november 2005 om 16:26:
:[ maar waarom kom je nou op dinsdag met zo'n idee aanzetten..

Dat je dat nog niet zelf bedacht heb joh,...

Salvia met speed is ook waanzin, zwaar chaotisch :|
Waarschuw beheerder
haha , salvia zou ik toch zelf niet met X combineren omdat X chemisch is en de werking van salvia is ontzettend puur.

met paddo's dat lijkt me wel heel vet
Waarschuw beheerder
Ik heb hier een 5X liggen die naar thee ruikt.. Hoort dit of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
t hoort naar thee te ruiken :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Pepsident op dinsdag 1 november 2005 om 19:02:
haha , salvia zou ik toch zelf niet met X combineren omdat X chemisch is en de werking van salvia is ontzettend puur.

Wat maakt dat dan uit? Of het ene chemisch is en het anderre niet?

Blowen / xtc gaan ook prima samen :|

Ga zo maar door...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 19:37:
Blowen / xtc gaan ook prima samen

Dingen door elkaar gebruiken is altijd link.
De een kan wel tegen de ene combinatie, dr ander niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~* J L Z *~ op dinsdag 1 november 2005 om 22:00:
Dingen door elkaar gebruiken is altijd link.
De een kan wel tegen de ene combinatie, dr ander niet...

Nah.. Stel je aan joh,.. Met xtc is het tot nu toe altijd goed gegaan iig.

99% blowed bij speed gebruik bvb, gaat ook altijd goed?
Waarschuw beheerder
donateur
blowen en salvia zijn nietzo'n gevaarlijke drugs..
t wordt linker als je gaat combineren met ketamine ofzo
laatste aanpassing

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
t wordt linker als je gaat combineren met ketamine ofzo

Lijkt me echt een dodelijke combi inderdaad :)

Eerst ff een 200mg lijn keta nemen en dan snel binnen 5 minuten de salvia...volgens mij kom je dan nooit terug op aarde :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) ! op dinsdag 1 november 2005 om 19:23:
t hoort naar thee te ruiken

best jammer dat t alleen niet naar thee smaakt :(

Waarschuw beheerder
Eerst ff een 200mg lijn keta nemen en dan snel binnen 5 minuten de salvia...volgens mij kom je dan nooit terug op aarde

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=242

Er is altijd wel een combo te bedenken die iemand op erowid wel niet heeft geprobeert! :jaja:

PS: I am not an experienced tripper, having only been taking drugs for a couple of years.

Whaaa mafkees :D Maareh :respect: dat hij zoiets aandurft!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
0.75 g smoked Salvia divinorum (leaves)
200 mg insufflated

:D toevallig

Idd erg lijp, maar toch, stiekem, denk ik dat et ook weer heel vet kan zijn O:)
Waarschuw beheerder
salvia+n2o :P?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 13:32:
Er is altijd wel een combo te bedenken die iemand op erowid wel niet heeft geprobeert!

Waarschuw beheerder
Eerst een flinke haal van een base-pijp, en dan salvia....

Waarschuw beheerder
salvia combineeren met dmt schijnt de ultieme trip te geven , verder zal ik het niet mixen met drug, ik zie het nut er ook niet van in , als je alvia gebruikt wil je toch het salvia effect hebben dan ga je er toch geen xtc bij doen ? en salvia is het heftigste trip middel dat er is met dmt wan lijkt me dat al helemaal zinloos.

Waarschuw beheerder
[pude] salvia combineeren met dmt schijnt de ultieme trip te geven

Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan? :P De dmt snuiven lijkt me dan de enigste optie :P
Of tijdens een Ayahuasca trip Salvia roken. Maar dan moet je wel erg sterk in je schoenen staan hoor :vaag:

Trouwens nog een mooie link voor de geinteresseerde:
http://www.erowid.org/library/books_online/salvinorin/salvinorin.shtml
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leuke internet site
Waarschuw beheerder
donateur
Daarstraks de eerste keer salvia geprobeerd maar ik denk dat ik teveel in een keer heb getrokken...potje 5x extrakt, iets meer dan 1/3e van het potje in het pijpje gedaan en in 2x opgesmoord..de 2e trek herinner ik me al niet meer.:vaag:
ik besefte pas dat het had gewerkt toen ik er weer uit kwam. Maar de trip was niet zo leuk, ik was serieus bang toen ik eruit kwam :-(
Ik zag ook een tuin maar toch zat ik nog in mijn sofa, ik zag ook een vrouw en de omgeving leek ook van die vroeger bij mijn oma. Alles rook zoals daar. Gaf een beetje een warm en veilig gevoel maar dat draaide snel om. Ineens werd alles weggeveegd en ik had zo een angst om ook weg geveegd te worden, ik wou weg, gaan lopen maar dat kon niet, en toen kwam ik er uit. Volledig angstig en paniekerig. ik had het ontzettend warm en wou koud water over me heen hebben... vage shit !
Het heeft zelfs nog een uurtje geduurd voor ik doorhad dat het inderdaad helemaal over was..

Ik weet niet of ik het nog wel eens zou doen.. misschien heb ik teveel in 1x gedaan ?

Ik heb in mijn leven al heel wat getript op lsd, paddo's, keta.. maar dit was de heftigste ooit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkt me niks voor mij, denk dat ik ook vet paniekerig ervan wordt :S

Waarschuw beheerder
just go with the flow and find things you didn't know

Waarschuw beheerder
Ik heb in mijn leven al heel wat getript op lsd, paddo's, keta.. maar dit was de heftigste ooit...

So you know! Die vrouw was vast Lady Sally ;)

Ik vind het ook eng hoor, alleen de mystieke ervaringen die mensen meemaken trekt mij enorm.
Ik geloof dan ook dat salvia meer is als een tripmiddel, een soort poort zeg maar!

Anyways, het laat je dingen zien waarvan je dacht dat het niet mogelijk was. Dingen die je onmogelijk zelf hebt kunnen bedenken of wensen. Denk aan het report van Psyraisor hier in dit topic. Een wasmiddel uit de jaren 80 :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The intensity of a salvinorin A journey is often experienced as being an order of magnitude more potent than smoked DMT, in much the same way that DMT seems an order of magnitude more potent than a typical LSD journey. A large percentage of salvinorin A users also report that the fear factor is much greater than with DMT, which is saying a lot. I feel that no person, no matter how experienced with other psychedelics or altered states of mind, can be prepared for the intensity of a full-strength salvinorin A journey. It is common for users to be shocked, amazed and frightened, at finding themselves in a state they could not possibly conceive of being induced by any psychedelic substance. Certainly the most cautious way for one to approach this substance is to work with the whole plant material before attempting to use its active principal.

"It made DMT look like a water pistol, at a dose 50-100 times less."

Zegt genoeg toch? :)

Waarschuw beheerder
boriz ik ben het wel met jou eens over dat je schrijft dat je bij gebruik een soort poort opent in plaats van tript.
ik denk dat je zoiezo op een spiritueel hoger niveau terecht komt , zo lang de werking is.
ik denk dat je met je geest op reis gaat.
en dat je bepaalde boodschappen tegenkomt, deze kunnen symbolisch zijn en moet je gebruiken in deze wereld.

Ik ben zelf wel benieuwd wat er met je aura gebeurt bij gebruik van salvia op het moment van gebruik

Waarschuw beheerder
Edit ging iets mis :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boriz ik ben het wel met jou eens over dat je schrijft dat je bij gebruik een soort poort opent in plaats van tript.
ik denk dat je zoiezo op een spiritueel hoger niveau terecht komt , zo lang de werking is.
ik denk dat je met je geest op reis gaat.
en dat je bepaalde boodschappen tegenkomt, deze kunnen symbolisch zijn en moet je gebruiken in deze wereld.

Ik ben zelf wel benieuwd wat er met je aura gebeurt bij gebruik van salvia op het moment van gebruik

Helemaal waar! Ik ga binnenkort proberen van salvia extract een soort papertrip te maken om zo eens de orale werking van salvia te ontdekken.
Het schijnt dat de trip dan veel minder chaotisch word en beter te volgen is voor het menselijke brein. Je kan van de trip dan ook veel begrijpen en leren.

Op bladeren kauwen is ook een optie maar dit schijnt enorm goor te zijn.
Ik ga wel eerdaags zelf een plantje kweken en deze dan consumeren. Op deze manier heb je een band met dit plantje en krijg je misschien wel een bijzondere trip van haar cadeau! ;)

I'll let ya guys know

Waarschuw beheerder
het extract is totaal niet vies btw...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 20:53:
Ik ga wel eerdaags zelf een plantje kweken en deze dan consumeren. Op deze manier heb je een band met dit plantje en krijg je misschien wel een bijzondere trip van haar cadeau!

Kben ook een plantje aant kweken, zeer liefdevol :-)
Elke dag tegen praten en goed verzorgen, en het groeit ongelooflijk snel.

Is het trouwens waar dat ge moet wachten tussen 2 trips ? In de smartshop zeiden ze dat ge 2 weken minstens moest wachten...
Waarschuw beheerder
k ga het morgen voor het eerst proberen waar smaakt het naar ? slaat het niet te erg op je longen zoals soms bij blowen
Waarschuw beheerder
donateur
tis best scherp voor je longen
erger dan bij blowen.. ong netzo als dat je goeie hasj met een pijpje rookt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken namelijk gasten die gaan nekken als ze geblowed hebben ze kunnen niet zo goed tegen THC. krijg je bij salvia ook van die kots neigingen ?

Waarschuw beheerder
ik had het eerst rustig gerookt.....werkte niet:S

dus toen ik 1x grote hijs achterover (wel vies en droog:S) en was zeker vaag! kdenk maar 5 minuten maar was net alsof het beeld niet meeging met wat je deed.

:Skweett zelfs geeneens goed uit te legge maar was wel vaag:P

Waarschuw beheerder
Is het trouwens waar dat ge moet wachten tussen 2 trips ? In de smartshop zeiden ze dat ge 2 weken minstens moest wachten...

Nee hoor, je kan de in principe meerdere keren per dag trippen, alleen meestal heb je het na 1 trip wel weer ff gehad!
Ik denk dat ze bedoelen dat je mentaal maar 1 trip in de zoveel dagen aan kan...:)

Leuk om te horen dat je plantje zo snel groeit! (Y)

Waarschuw beheerder
bijouke ik heb het de laatste maand 4x gebruikt en het werkte elke x zeer goed.
ik denk juist dat je het zo vaak kan gebruiken als je wil.
ik heb het ook wel eens 2x op een dag gerookt dat ging iets minder

Waarschuw beheerder
Salvia Divinorum schijnt zelfs beter te gaan werken als je het vaker gebruikt.
Je lichaam moet wennen aan de stof. De echte mystieke ervaringen beginnen ook pas nadat je het een tijdje gebruikt.

Veel mensen merken de eerste keren vrij weinig van salvia. (lees veel, niet iedereen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bijouke (k) op vrijdag 11 november 2005 om 22:51:

nope , heb het meerdere malen 2 x op 1 dag gedaan

omdat ik niet helemaal tevreden was over mn eerste trip. 2e keer werkt het nog prima :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yheb ik ook een x gehad
Waarschuw beheerder
Ik heb het donderdag voor het eerst gedaan, en gisteravond weer in een dronken bui, bevalt echt goed, echt heftig spul!
Dus wil ik ook een stekkie bestellen maar weet iemand hoeveel 5x extract je ongeveer kan maken uit 1 plant en hoe oud die plant daarvoor moet zijn?
Heb op internet fotos van die plant gezien, mooi kamerplantje.

Waarschuw beheerder
Je zou even op erowid.org kunnen zoeken. Staat vast het een en ander tussen!
Waarschuw beheerder
keb het net op en heb het op de goeie manier genomen maar merk er helemaal niks van
Waarschuw beheerder
reactie op leipe leidenaar:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 15:15:
Veel mensen merken de eerste keren vrij weinig van salvia. (lees veel, niet iedereen)

dus je zult het wat vaker moeten gebruiken, is vrij bekend geval dit... Als je er langer mee experimenteert komt het vanzelf wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k hoorde juist dat 1 op de 10 mensen ongevoelig voor salvia is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 15:15:

Indd,..

Maar gewoon stug door roken totdat alles op is :P

Uiteindelijk tripte ik wel

Waarschuw beheerder
k hoorde juist dat 1 op de 10 mensen ongevoelig voor salvia is

ik geloof hier weinig van.
probeer het nog maar een paar x wedde dat je wat voelt.
salvia werkt bij iedereen maar hoe vaker je het rookt hoe beter het werkt.
ik voelde de eerste x 10x extract bijna niks ik zag niks.
terwijl ik bij de 3e x 5x extract had en vloog weg.
en de 4e x een bijna doodervaring.
proobeer het gewoon wat vaker en hou de rook zo lang mogelijk binnen