Daarstraks de eerste keer salvia geprobeerd maar ik denk dat ik teveel in een keer heb getrokken...potje 5x extrakt, iets meer dan 1/3e van het potje in het pijpje gedaan en in 2x opgesmoord..de 2e trek herinner ik me al niet meer.

ik besefte pas dat het had gewerkt toen ik er weer uit kwam. Maar de trip was niet zo leuk, ik was serieus bang toen ik eruit kwam

Ik zag ook een tuin maar toch zat ik nog in mijn sofa, ik zag ook een vrouw en de omgeving leek ook van die vroeger bij mijn oma. Alles rook zoals daar. Gaf een beetje een warm en veilig gevoel maar dat draaide snel om. Ineens werd alles weggeveegd en ik had zo een angst om ook weg geveegd te worden, ik wou weg, gaan lopen maar dat kon niet, en toen kwam ik er uit. Volledig angstig en paniekerig. ik had het ontzettend warm en wou koud water over me heen hebben... vage shit !
Het heeft zelfs nog een uurtje geduurd voor ik doorhad dat het inderdaad helemaal over was..
Ik weet niet of ik het nog wel eens zou doen.. misschien heb ik teveel in 1x gedaan ?
Ik heb in mijn leven al heel wat getript op lsd, paddo's, keta.. maar dit was de heftigste ooit...