Of ben je bereid om voor je classic 50,60,70 tot soms wel 80 euro neer te leggen?
Dan vind ik je echt een debiel!
ik heb net 80 euro voor fuck charly &theo plaat betaald , ben ik nu een debiel
VIP speelt handig in op de vraag dat wel , waar vraag is krijg je aanbod zo werkt de markt.
Maar als echte liefhebber moet ik een origineel hebben , geld is daarin maar een 2e faktor.
In het verleden zijn er ook wel nummers bijgeperst, maar dan stonden er gelijk ook een paar vette remixen op (mokum 74 bijvoorbeeld) en als dat niet het geval was dan vond ik het ook erg net als nu. Alleen nu is het een hype aan het worden, omdat iedereen geld ruikt.
Het lijkt wel of nu echt alles gerepressed wordt.
Verder is het ook zo dat je vroeger echt blij was als je een plaat eindelijk gevonden had. Eerst ging je uitzoeken hoe een plaat heette, vervolgens struinde je alles af en als je 'm dan had was je echt trots.
Moest je dan ergens draaien dan wilde je 'm ook meteen laten horen met als gevolg dat je dan wel eens leuke reacties kreeg...
Nu wordt je doodgesmeten met gabberklassiekers en dat vind ik echt heel erg jammer.
Een postzegelverzamelaar zal er ook niet blij mee zijn als alle exclusieve postzegels opnieuw uitgebracht worden...toch?
Enige wat VIP-records mij brengt is dat ik elke keer platen uit de koffers kan halen en ze in de kast zet. Die hoeven dan niet meer mee in ieder geval.
Koop de VIP's wel van Enzyme.
10 keer interessanter!!!
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 21:05:
ik heb er stuk of 30 denk ik
vind het wel fijn, zo kunnen mijn originele lekker in de kast bijven staan thuis
Ik zie het gewoon als een soort van reserve.
en trouwens,
als ik dan origineel wil zijn tijdens mijn set...
draai ik wel gewoon hithouse of turn up the bass plaatjes
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 00:59:
de zaken waar ik meestal koop hebben em tenmiste niet meer. stalkervinyl, important-records, sbm germany, rige, jongens van hemmes..
hey toevallig ik koop mijn platen ook altijd bij de jongens van Hemmes!
maar sommige van die platen zijn kwalitatief heel slecht, ik heb er paar tussen zitten, die zijn, dun wat krijg je dan? je spoelt ze achteruit, dan blijft ie een paar seconden langzaam spelen en dan later loopt ie weer op ritme, ik heb dat met, Club X // Don't deny the beat, en Joe Inferno // Hysteria, echt jammer
3
en 1 van asbest records Take control van Shadowraiser
ik heb er nu meer ik moet ze weer eventjes tellen 3 weken geleden had ik er weer 5 bij! Ik hoop dat ze nog kunnen worden nabesteld, ik weet het niet het is ook alweer een uitgave van 2004, maar de laatste tijd zijn er nog maar weinig van! De schap zit wel vol, maar het zijn allemaal titels die ik al heb! Best wel jammer!
maarja ik zal wel zien waar het schip zal stranden, ik zie vanzelf tot hoever ik nog kan gaan met de titels! En als ze er niet zijn meer zijn, kan ik altijd nog proberen om er via via aan te komen!
nog steeds geen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 20:22:
krijg er de schijt van!!!!!!!
heb daar vroeger wel wat geld achtergelaten in sneek en het is niet echt in de buurt maar hij had wat ik al jaren zocht.
toen kwam er een prijs stijging die zowat in maandsalarissen was in te schalen.
Ben geen dj vind vinyl alleen veel leuker dan cd's.
Heb notabene the place to be daar gekocht voor 150 gulden.
De nummer die k jaren zocht zijn nu op een verkrijgbaar zuur anders kan ik niet zeggen.
genetic-waste, mike ink chain of brother hood etc
En uiteindelijk gaat het steeds weer om geld.
*snif triest*
laatste aanpassing
Heb notabene the place to be daar gekocht voor 150 gulden.
Ik zou en moest die plaat hebben.
in het half jaar erna heb ik dat vinyl wel nog 2x gevonden voor 30 en 8 euro. origineel.
Volgens mij valt het onder markt werking (vraag en aanbod.)
Het gaat me niet om het geld. want als het dat was had ik dat er toch nooit voor uitgegeven.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met de gang van zaken.