Uitspraak van De Stille Genieter op zaterdag 23 juli 2005 om 18:36:
Komt hij ook weer es hoor: we weten het nu wel......
We?
Je bent schizofreen?
Aangezien jij de enige bent die zo reageert
Hoor mensen ik heb gezondigd
Voor het eerst ben ik tegen mn princiepes in een bootleg gaan kopen.
En wel de volgende:
DJ Panic Presents: Early Rave Classics Part 2
- DJ Weirdo & DJ Sim - Go Get Busy
- DJ E-rush - Fuck You Man
- Darien Kelly & Stunned Guys - Party Rico
Gewoonweg omdat ik al zolang die go get busy en fuck you man zoek. Normaal kosten deze platen me behoorlijk wat geld als ik ze origineel wil hebben. Ik zal ze ook zeker in de toekomst origineel kopen maar kan ze nu iig draaien.
Zo nu ga ik ff 10 gebedjes opzeggen en dan wordt het me vergeven.
Sorry DJ John, moest ik ff kwijt, proto x denk dat hij de dikke super dj / producer is en dat ie daarom zomaar iedereen mag afzeiken, helaas werkt het zo niet..... Er zijn al een aantal mensen geweest die hem dit hebben gezegt maar nog steeds heeft ie het niet door.....
back ontopic nu.....
yoo motherfucker wie denk jij wel niet dat je bent kk gek!!!
als proto denkt dat ie een super producer / dj is, dan zou hij niet de moeite nemen te discusseren op een forum. en hij heeft al een stuk meer bereikt dan jou met je zielige 27 jaar
krijg het toch aan je hart schele mongool
jongens jongens hou het ff gezellig!
ik vind trouwens vip extreem zielig bezig en het zal me niks verbazen als ze niet eens de licentierechten gejat hebben. de tracks zijn stuk voor stuk goed maar hoe er op deze manier winst word gemaakt is ziekelijk. om te kotsen
krijg het toch aan je hart schele mongool
yoo motherfucker wie denk jij wel niet dat je bent kk gek!!!
ja sorry man kijk dan naar het profiel van "de stille genieter". je kan duidelijk zien dat het een fake profiel is om mensen zwart mee te maken. heel erg triest!
en dan proto een loser durven te noemen
dat kk moet ik niet zeggen, maar jij moet geen leugens gaan vertellen, want dan maak jij mij ook kwaad vriend
en stiekem denk ik dat jij zelf Erik amsterdam bent
Shit, je hebt me door......
Je dacht Friesland is zo klein dat kan niet missen, en dan ook nog es het feit dat ie maar in 2 topics (die over vip classics gaan) heeft gepost....
Helaas moet ik je teleurstellen: ik ben gewoon de stille genieter.....
dus je verraad jezelf gewoon heel erg. en het lulligste is nog dat je de vinger naar een ander wijst en niet naar "meneer Amsterdam".
want als je ziet hoeveel mensen het niet eens zijn met de represses.