vinden jullie nu het uiterlijk belangrijk aan een persoon, of kijken jullie naar het innerlijk. want je ziet heel veel mensen die gaan alleen maar voor dun, en kijken niet naar het innerlijk van een persoon. dus mijn vraag voor jullie dik of dun???
Maar goed, dat beetje babyvet wat jij hebt is natuurlijk wel lekker, want ik neem aan dat je dit topic opent omdat een hersenloze josti je te dik vond en je nu huilend chocola aan het eten bent en een excuus zoekt voor de extra kilootjes die dat met zich meebrengt.
Groetjes,
Günther.
hebben ze opentenenschoenen aan dan JAK
Heb gewoon oogkleppen op waardoor ik de grond niet zie
nou je kan er veel om geven(je eigen uiterlijk dan) inzake persoonlijke verzorging, hygiëne en representativiteit(<--leuk voor scrabble) maar het moet geen uur tutten voor de mirror zijn, of constant de hand door t haar halen, elke minuut glossjes bijwerken etc...
Dik en dun zijn beide subjectieve begrippen.
Maar goed, dat beetje babyvet wat jij hebt is natuurlijk wel lekker, want ik neem aan dat je dit topic opent omdat een hersenloze josti je te dik vond en je nu huilend chocola aan het eten bent en een excuus zoekt voor de extra kilootjes die dat met zich meebrengt.
Groetjes,
Günther.
eaaaa dat is niet dik.
ik vind het innerlijk zeker zo belangrijk, maar het oog wil toch ook wat dus ga ik voor niet te dik en ook weer niet te dun
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar wat ik er van begrepen heb is 38/40 en mss wel 42 de gemiddelde maat
maar goed wat jij wilt
Punt 1 )weet ik dat, omdat ik deze maat zelf draag en een verkoper in een winkel met grote maten zei dat 44/46 de gemiddelde maat was
Punt 2) was er een of ander programma waar het over volslanke vrouwen ging en toen zei de mode onwerper dat dat de gemiddelde maat was
Punt 3) was er een tijdje terug een modeshow waar er ook modellen waren voor grote maten en toen werd het ook gezegt
DAAR haal ik het vandaan
Uitspraak van -=AwakarankA=- op zaterdag 25 juni 2005 om 12:58:
44/46 de gmiddelde maat?
Jij bent niet wijs man!
Dan niet jongens en meiden
Als ik maar beter weet
niet dat dat veel verschil maakt.. of wil jij zeggen dat je 1.70 bent, 70 kg weegt, en maat 44/46 hebt!?....
Geef dr maar gelijk dat wil ze graag
Is dat zo?
Het gaat er in een discussie niet om het gelijk hebben maar om meningen uit te wisselen, maar als je niet openstaat voor een ander z'n mening moet je lekker je oogkleppen opdoen en aansluiten bij de rest van de kuddedieren
Meen je dat nu echt?
Ben je van de onderdanige?
Ja discussie maar jij denkt dat je gelijk hebt met je 44/46 de gemiddelde maat is en als iemand anders zegt dat het niet zo is wil je dat weer niet van iemand anders aannemen want jij moet en zal gelijk hebben
Geef dr maar gelijk dat wil ze graag
Heb ik gezegt, IK MOET GELIJK hebben?
Nee.
Dus ga aub niet voor mij denken wil je?!
Zo,doe je eens een stapje opzij?
Een vrouw die slank is of een beetje meer heeft hier en daar is gewoon net zo mooi als een hele dikke vrouw of een supermager meiske.
Niemand heeft tot zijn verdriet deze zaken in de hand.
Het heeft te maken met bouw,met opvoeding,ook nog met de generaties voor je.
Het ergste is dat de omgeving de grootste boosdoener is,die zorgt ervoor dat er eetziektes zijn.
Topmodellen momenteel zijn zo mager,zo extreem mager,dat ze haast niet meer zijn dan botten...mooi schoonheidsideaal,waar weer veel meiden zich aan willen toetsen.
Ik zou graag eens zien dat mensen zich druk maakten over iemands gezondheid met een maatje meer of minder en met zijn psyche inplaats van wel of geen gezicht.
Sluit dan je ogen,zie je het niet.
Dat hoef je niet te zeggen want dat zo kom je gewoon over
Er zijn genoeg mensen die dik zijn en waar door het niet eens door eten komt of wat dan ook
Maargoed je ken je er druk om maken maar zo is de maatschappij en dat fucking schoonheidsideaal
Of er zijn gewoon mensen die net zoals dunne mensen eten wat ze willen
Alleen is dan het verschil dat ze niet dun blijven.
En dat schoonheidsideaal (wat ik niet ideaal vind) zal altijd zo blijven als mensen zo reageren!
En idd dat schoonheidsideaal slaat nergens op maar die is er en die zal ook niet meer weggaan
Je mist echt het totale punt
Een vrouw die slank is of een beetje meer heeft hier en daar is gewoon net zo mooi als een hele dikke vrouw of een supermager meiske.
Trouwens Stoeipoes niet om het een of ander,maar hoe kom je aan die bril???
Ach jee, dikke mensen afzeiken...
Minderwaardigheids complexje of jeugdtrauma?
Wat doet dat er toe
Ach wijf doe niet zo zielig
wat een nerd ben jij
Geit
Ach wijf doe niet zo zielig
Boewhoe ze pesten me omdat ik dik ben ga lekker huilen ofzo het lijk wel of jij een complexje of jeugdtrauma hebt
Wat ken jij je aanstellen zeg ppffff wat een nerd
Geit
Bovendien is het een gegeven dat mannen op grote borsten en volle heupen vallen, en ik ken er maar weinig met maatje 36 die dat hebben.
zo lang alles gewoon strak is bij een meisje vind ik t mooistt
Heb je jezelf weleens bekeken?
REVENGE OF THE NERDS!!!
Dat was een gewone vraag hoor.
Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt omdat ik een opmerking tegenover je persoonlijke ass-wipe maakte is niet mijn probleem.
Ach jee, dikke mensen afzeiken...
Het lijkt wel of jullie alleen maar over mn uiterlijk wat kennen zeggen
Verder ken ik je namelijk niet.
Jij in tegenstelling vind het altijd fijn om met een heel stel iemand helemaal af te zeiken,inclusief het leven en de familieleden.
Whahaha oohh ja ik voel me persoonlijk aangevallen hoor
Whahahahahah
Het lijkt wel of jullie alleen maar over mn uiterlijk wat kennen zeggen..
Zielig wijf dat je bent.. Ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo
Boewhooeee ze zeikt dikke mensen af help help
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
dun niet dik
Liever helemaal geen hol likken,maar jezelf zijn
Zeg beukprinsesje,ben jij zo dik geweest,of zwanger?
Ben je ook knap stom bezig als serieus je mening over jezelf moet afhangen van een forum als dit...
en ja toevallig ben ik ook heel dik geweest, dus weet als geen ander dat je dat echt WEL kan veranderen
Ben je ook knap stom bezig als serieus je mening over jezelf moet afhangen van een forum als dit...
ja iid..
ja zeg hallo, als dit een serieuze site is ben ik Jezus, en die was volgens mij redelijk magertjes. Trouwens , denk maar niet dat ik zit te wachten op die anorexiatypes. er moet wel wat vlees op de bips zitten!!
ik zag het aan de foto`s op je eigen inbreng ja.
striemen
maare op die foto is helemaal niks te zien, is gewoon slechte kwaliteit foto
Ik zal er geen ruzie om maken,want ik schaam me allang niet meer voor mijn lijf,door de littekens lijk ik de landkaart van Nederland wel en de strae daar ben ik trots op,want dat is deels gekomen door het dragen van twee geweldige baby`s.
Ik zal er geen ruzie om maken,want ik schaam me allang niet meer voor mijn lijf,door de littekens lijk ik de landkaart van Nederland wel en de strae daar ben ik trots op,want dat is deels gekomen door het dragen van twee geweldige baby`s.
Elke rimpel heb ik verdiend,dus ouder worden en daarmee de äftakeling"interesseert me matig,alleen is een goed gewicht prettig voor jezelf en veel beter voor je gezondheid.
Nee ik peuter uit mijn neus dat jij dik bent geweest of zwanger...tuuurlijk
aardig dat je wel weet welke foto,trouwens het zijn nu ineens allemaal kruisjes ,dus ik kan hem niet meer aanhalen om het je te laten zien.
Vreemd zeg dat ze weg zijn,het was er meer 1,dacht ik...
is ook maar 1 foto waar je het eventueel op zou kunnen zien..
toevallig heb ik niks weggehaald, dus zal dat wel aan pf of jou computer liggen
je maakt er een drama van he,ik bekeek je eigen profiel en ik zag strae op 1 foto,dus ik vroeg of je zwanger of dik geweest bent,dan kom jij met dat is niet zo,heb je waarschijnlijk eenfoto gezien waar ik net had geslapen,nu zeg je dat je zelf het beste weet waar het zit(had dus tweemaal gelijk,waarom dan zo moeilijk jezelf eromheen en uiteindelijk erin lullen)en die foto`s zijn kruisjes,misschien wel pf. ja,als ze er weer staan zal ik het je wel aanwijzen.
hihihi,het is echt te gek voor woorden,dat als iemand wat vraagt naar aanleiding van je foto je eerst zegt van niet,dan van wel en gelijk weer van niet.
Wil niet met je trouwen,en ik ben ook geen fotgraaf van Vogue,dus doe maar normaal hoor.
Laatst gelezen dat van de vrouwen die bedrogen worden...de mannen het merendeel vreemdgaan met vrouwen die dikker zijn dan de eigen vrouw
kilo's maken niet uit eigenlijk (al vind ik TE dun niet mooi),..zo lang alles gewoon strak is bij een meisje vind ik t mooistt,..zou ik zelf ook wel willen.
Majah kheb ook veel striemen door medicatie en alles is niet meer zo strak
ENig idee wat ik daaraan kan doen voor mn benen bijv?
Scrubben en body lotion dr op smere
ik denk dat jij er een groter drama van maakt dan ik..
waarom zal ik zeggen dat je gelijk hebt dat het op die foto te zien is, terwijl het daar heelmaal niet zit..
maar weet je , laat maar joh! wat jij wil...ik weet wel beter!laatste aanpassing 30 juni 2005 09:01
volslank is iemand met maatje 40/42 volgens mij (ik dus