Partyflock

Forumonderwerp · 787014
3486x bekeken
Waarschuw beheerder
vinden jullie nu het uiterlijk belangrijk aan een persoon, of kijken jullie naar het innerlijk. want je ziet heel veel mensen die gaan alleen maar voor dun, en kijken niet naar het innerlijk van een persoon. dus mijn vraag voor jullie dik of dun???

Waarschuw beheerder
ik val ook op de slankere mannen. ben zelf ook slank. het innerlijk is natuurlijk het allerbelangrijkste. maar het uiterlijk moet ook niet afschuwelijk zijn toch.
Waarschuw beheerder
weet je ik kijk naar het kopje.. en wat daar onder zit boeit me neit.. of t nou ene dunne is een dikke een gespierde of niet.. dat maakt me helemala neit uit.. mij gaat t om een leuk koppie emt daarbij een mooi innerlijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Weet niet niet te dun niet te dik en daarbij vind ik iemand z'n uitstraling ook erg belangrijk...

En idd Prednison is een klote middel heb het een ander half jaar geslikt en was daarmee 15 kilo aangekomen wat er door streng lijnen en sporten wel gelukkig weer vanaf is..
Waarschuw beheerder
Dat vindt ik ook je kijkt toch meestal naar t uiterlijk.Van hoe ze eruit ziet daarna leer je vanzelf haar innerlijk kennen

Waarschuw beheerder
OOk door veel medicijnen aangekomen..nu gaat het eraf, maar langzaam. Ik heb al genoeg crash dieeten gedaan en dat helpt gewoon niet. Dat is jezelf uithongeren en te weinig vitamines binnen krijgen.

Nu heb ik begeleiding en de eerste 7kg is eraf, normaal eten en voldoende bewegen (2 a 3 keer per week zwemmen), daarnaast nog 3 keer fysio waar ik voldoende beweeg, iedere keer half uur fietsen.
Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf best dun...misschien te dun voor mijn lengte in combinatie met mijn leeftijd (1.62 m bij 47 kilo)
ben dan ook vanaf mn pubertijd tot nu toe zelfs vaak gepest of op vervelende manier gewezen op mijn lichaamsgewicht

als je dacht dat pubers gemeen konden zijn (wandelende tak, spriet, gespierde spijker) volwassen kunnen er ook wat van ("tis wel duidelijk dat jij anorexia heb" "waar laat jij je eten? zeker elke 5 minuten naar de plee met je vinger in je keel?" enz enz)

(te) dik of (te) dun...het kan beide snel minpunten hebben...
ik heb me er gewoon bij neergelegd dat dit mijn lichaamsbouw is...ik word geeneens meer boos als er weer een l*llige opmerking mijn richting op komt
of dat er door iedereen op mn bord wordt gekeken, tijdens de lunch...

maar qua lichaamsbouw van mijn partner zoek toch in de grote mannen...lang...breed...ik val dan weer niet op supergespierd...beetje lovehandle vind ik zelfs wel sexy
als je uitstraling maar klopt :bloos:

Waarschuw beheerder
lekker zon fatsich wijf volpompen in die klamme dot!

Waarschuw beheerder
donateur
geen dik oerwoudrimboe wijf

slank :yes:

Waarschuw beheerder
kleding maken de vrouw ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op maandag 18 juli 2005 om 16:46:
volslank is iemand met maatje 40/42 volgens mij (ik dus

Dat vind ik nou eens eerlijk! (niet iedereen wil zeggen 40 omdat ze meteen denken wow wat groot )

Als je volslank bent kan je idd nog maatje 40/42 hebben.. Ik ben zelf ook niet dik en ook nie super dun maar heb soms ook maar 40 :)