Ligt eraan wat de reden is, en wat de pauze inhoudt. Volgens mij is een pauze eigelijk al een reden om gewoon te stoppen.
Het kan ook zijn dat je in die pauze je partner ontzettend gaat missen en beseft dat hij/zij de enige is met wie je echt verder wil gaan!
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent...
Het kan ook zijn dat je in die pauze je partner ontzettend gaat missen en beseft dat hij/zij de enige is met wie je echt verder wil gaan!
Spreek je uit ervaring?
Dus binnen de relatie heb je dan geen vrijheid? Dat is sowieso funest.
Hmmm.
Ik zeg slecht idee.
Waarom een pauze als je elkaar zat bent, dan maak je het uit en als het echte liefde is komt het wel weer goed
Nee, het kan ook zijn dat je gewoon teveel aan elkaar gewend bent geraakt en niet meer beseft wat je eigenlijk hebt. Ik denk als je het echt uit maakt de stap moeilijker wordt omdat het dan definitief is.
Ik geloof dat iedere relatie op een punt komt dat je niet meer weet of dit datgene is wat je wil. Je blijft niet eeuwig verliefd...Ik denk dat je op een gegeven moment erg veel van elkaar houdt maar dat de hartstocht een beetje dood gaat
Ik geloof ook dat wanneer je dat gevoel wil blijven houden je ieder 5 a 7 jaar op zoek moet naar een nieuwe partner.
Ik denk dat als je het allebei een pauze gaat noemen, waarbij je heel bewust uit elkaars buurt gaat blijven en geen contact hebt het meestal wel het einde van de relatie betekent ..
Maar elkaar iets meer ruimte geven zonder dat het daadwerkelijk een pauze wordt genoemd, zodat 1 van de 2 bijvoorbeeld wat problemen voor zichzelf, waar de ander niet bij kan helpen oplost, kan wel werken denk ik.
ik geloof niet zo in pauzes... waarschijnlijk twijfel je dan al te veel en dat werkt niet echt volgens mij! Zal vroeg of laat mis gaan denk ik...
er zijn genoeg mensen die idd geen of niet genoeg vrijheid hebben in hun relatie
Uitspraak van X™ op zondag 19 juni 2005 om 14:53:
Ligt eraan wat de reden is, en wat de pauze inhoudt. Volgens mij is een pauze eigelijk al een reden om gewoon te stoppen.
als je een pauze neemt betekend het al dat het niet meer goed loopt, einde dus.
Ik persoonlijk zou niet aan een pauze beginnen,ik zit potverdorie niet meer op school.
Een relatie is niet iets waarin je een pauze inlast, maar goed dat is mijn idee
Qua uitmaken(liefde) ben ik echt een sufkut
een pauze betekent het begin van het einde..
Ligt aan de reden van de pauze, als het een pauze is om te kijken wat je voor elkaar voelt of elkaar effe zat bent, dan zal het meestal het einde zijn ja ..
ik wil iig geen pauze, kan mn schatje niet missen!!
nee dat snap ik, maar ik geef je 1 advies als je haar echt terug wilt: ga vooral niet lopen pushen maar geef haar even de tijd. Ik bedoel daar niet mee dat je maanden moet wachten, maar kijk het eventjes aan.
Tja ... ik ben op dit moment iemand die met zo´n pauze te maken heeft.
Nouja, echt pauze is het niet, want ze heeft het wel (via de telefoon!!!) uitgemaakt nadat we meer dan een jaar zijn samengeweest. En nee, ze heeft geen ander.
Ze had even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten zegmaar. Maar over een paar weken konden we misschien wel weer kijken of we het konden proberen
Uhm ... ja ! Dus ik word dus een paar weken aan het lijntje gehouden.
Echt serieus het kutste gevoel wat er is ! Ik ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat het niet meer goedkomt, om mezelf een grote terleurstelling te besparen.
Maarja ik ben nog wel helemaal gek op die meid en het liefst zou ik willen dat alles weer wordt zoals het was !
you don't know what you got 'till it's gone...
daarom geloof ik wel in pauze...
het kan best zijn dat je allebei ff tijd nodig hebt om te kijken of je echt samenhoort dan wel of je samen bleef uit gewoonte... zo'n pauze kan daarbij helpen...
maar of je het dan pauze noemt of uitmaken, maakt niet zoveel uit. als je maar goede afspraken erover maakt.