ik wil iig geen pauze, kan mn schatje niet missen!!
nee dat snap ik, maar ik geef je 1 advies als je haar echt terug wilt: ga vooral niet lopen pushen maar geef haar even de tijd. Ik bedoel daar niet mee dat je maanden moet wachten, maar kijk het eventjes aan.
Tja ... ik ben op dit moment iemand die met zo´n pauze te maken heeft.
Nouja, echt pauze is het niet, want ze heeft het wel (via de telefoon!!!) uitgemaakt nadat we meer dan een jaar zijn samengeweest. En nee, ze heeft geen ander.
Ze had even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten zegmaar. Maar over een paar weken konden we misschien wel weer kijken of we het konden proberen
Uhm ... ja ! Dus ik word dus een paar weken aan het lijntje gehouden.
Echt serieus het kutste gevoel wat er is ! Ik ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat het niet meer goedkomt, om mezelf een grote terleurstelling te besparen.
Maarja ik ben nog wel helemaal gek op die meid en het liefst zou ik willen dat alles weer wordt zoals het was !
you don't know what you got 'till it's gone...
daarom geloof ik wel in pauze...
het kan best zijn dat je allebei ff tijd nodig hebt om te kijken of je echt samenhoort dan wel of je samen bleef uit gewoonte... zo'n pauze kan daarbij helpen...
maar of je het dan pauze noemt of uitmaken, maakt niet zoveel uit. als je maar goede afspraken erover maakt.