Partyflock

Forumonderwerp · 786829
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie ervan??? ikzelf vind dat als je al een pauze nodig heb.....waarom nog met elkaar doorgaan??

die pauze heb je niet voor niks nodig lijkt mij.....

maar alsnog dat is mijn mening en ben benieuwd naar die van jullie...
Waarschuw beheerder
ik wil iig geen pauze, kan mn schatje niet missen!! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*MiSs InNoCeNt*~ op woensdag 13 juli 2005 om 11:42:
ik wil iig geen pauze, kan mn schatje niet missen!!

Nee ik eigenlijk ook niet, maarja ik heb weinig keus op deze manier :|
Waarschuw beheerder
nee dat snap ik, maar ik geef je 1 advies als je haar echt terug wilt: ga vooral niet lopen pushen maar geef haar even de tijd. Ik bedoel daar niet mee dat je maanden moet wachten, maar kijk het eventjes aan.
Waarschuw beheerder
als je pauze wilt betekend het dat er al een scheur in je relatie zit...meestal komt dat niet goed.
dus gewoon gelijk ermee kappen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*MiSs InNoCeNt*~ op woensdag 13 juli 2005 om 13:38:
nee dat snap ik, maar ik geef je 1 advies als je haar echt terug wilt: ga vooral niet lopen pushen maar geef haar even de tijd. Ik bedoel daar niet mee dat je maanden moet wachten, maar kijk het eventjes aan.

Hehe ja thanx, dat advies heb ik al van meerdere mensen gehad.
Tis jammer dat het zo verrekte moeilijk is om iemand op deze manier los te laten, die je voorheen heel vaak zag.
Waarschuw beheerder
Ja, ik spreek uit eigen ervaring zeg maar. Dwingen werkte bij mij averechts.

Ik ben t er niet mee eens dat als je een pauze wilt er beter maar gelijk mee kunt stoppen, het kan ook goed uitpakken omdat je de ander gaat missen en er achter komt wat hij/zij betekent voor je...
Waarschuw beheerder
Ja dat idee heb ik ook, ik hoop stiekum ook op een goede afloop, maarja je weet het nooit natuurlijk ...

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm weet niet :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 13 juli 2005 om 13:40:
als je pauze wilt betekend het dat er al een scheur in je relatie zit...meestal komt dat niet goed.

Helemaal mee eens! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindFucker op woensdag 13 juli 2005 om 11:00:
Tja ... ik ben op dit moment iemand die met zo´n pauze te maken heeft.

Nouja, echt pauze is het niet, want ze heeft het wel (via de telefoon!!!) uitgemaakt nadat we meer dan een jaar zijn samengeweest. En nee, ze heeft geen ander.

Ze had even tijd nodig om alles op een rijtje te zetten zegmaar. Maar over een paar weken konden we misschien wel weer kijken of we het konden proberen :S

Uhm ... ja ! Dus ik word dus een paar weken aan het lijntje gehouden.

Echt serieus het kutste gevoel wat er is ! Ik ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat het niet meer goedkomt, om mezelf een grote terleurstelling te besparen.
Maarja ik ben nog wel helemaal gek op die meid en het liefst zou ik willen dat alles weer wordt zoals het was !

ongeveer t zelfde mee gemaakt
maar ben dr gelukkig over heen :bier:

Waarschuw beheerder
kan best werken denk ik..
m'n broer heeft na 2 jaar relatie ofzo ook ff een paar maanden pauze gehad met zijn vriendin.. inmiddels hebben ze al meer dan 7 jaar en het gaat nog steeds goed..

het verschilt denk ik gewoon per stelletje of het goed kan werken ofniet..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 19:09:
ongeveer t zelfde mee gemaakt
maar ben dr gelukkig over heen :bier:

Ja nou ik nog ! :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DURA LEX op woensdag 13 juli 2005 om 11:22:
you don't know what you got 'till it's gone...
daarom geloof ik wel in pauze...
het kan best zijn dat je allebei ff tijd nodig hebt om te kijken of je echt samenhoort dan wel of je samen bleef uit gewoonte... zo'n pauze kan daarbij helpen...
maar of je het dan pauze noemt of uitmaken, maakt niet zoveel uit. als je maar goede afspraken erover maakt.

Preciesss...:respect: Natuurlijk neem je geen pauze als alles goed gaat in je relatie, maar een beetje jammer om na een aantal jaren zomaar alles op te geven.. Je moet er soms ook wel IETS voor doen en misschien dat een pauze dan kan helpen ja..en misschien ook niet..

Waarschuw beheerder
Ik geloof ook niet in pauzes...

Als je daar al aan begint komt het toch bijna niet meer goed.