| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 8 oktober 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Als je geen bron of normaal antwoord geeft kan deze dicht
en Borchland is niet klein zeker?
MOH gaat echt niet naar t silverdome hoor
in de veemarkt in doetinchem
platte zaol in maastricht
Silverdome is toch te klein voor een MOH als ze 2x Thialf (bijna) uitverkocht krijgen gaan ze echt niet naar zo'n kleine locatie hoor
Hahaha zei net al in het andere forum Outbast zeker als jij dat betrouwbare bron noemt kun je beter gaan fietsen zal Marc ff bellen en anders Mathijs Hazeleger heb hun telefoonnummer wel dus no problem.
platte zaol in maastricht
Hahaha was dat maar zo MDNSS dat zou betekenen dat we terug gaan in de tijd maar dan was Hakkuh Rick er niet bij hahaha
wat wil je nou bereiken? Mij proberen af te zeiken op me leeftijd terwijl je zelf waarschijnlijk niet vooruit bent gegaan sinds mijn leeftijd en nog steeds elke week bent en geen toekomst hebt?
Mogen geen hardcorefeesten meer gegeven worden
Hahaha zei net al in het andere forum Outbast zeker als jij dat betrouwbare bron noemt kun je beter gaan fietsen zal Marc ff bellen en anders Mathijs Hazeleger heb hun telefoonnummer wel dus no problem.