Partyflock

Forumonderwerp · 784552
1485x bekeken
Waarschuw beheerder
Hallo ik ga maandag beginnen met fitness in een sportcentrum heeft iemand alvast tips bijvoorbeeld over het eten of iets dergelijks? Zodat je de meeste progressie boekt tijdens het fitnessen.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Komt die slaap door het warme weer?
Waarschuw beheerder
Als je net begint hoef je je nergens over druk te maken.
Eet gewoon een goed bord avond eten. eet lekker fruit, Vooral bananen. Gewoon lekker opbouwen, en vergeet niet de warming Up en de cooling down. + gun je spieren rust.

En Drink een shake na het trainen.

Daarna kan je gaan beginnen met creatine als je dat wilt.
Maar vraag in het begin wel een shema aan.

Shouders - benen
Borst - Triceps
Rug - Biceps
Cardio en Buik kan je elke dag doen.

Train altijd de grootste spiergroep als eerst.

Succes.
Waarschuw beheerder
mijn tip is dat het er nu te warm voor is:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van XlinkK op vrijdag 24 juni 2005 om 17:44:
eet lekker fruit, Vooral bananen.

Shouders - benen

Train altijd de grootste spiergroep als eerst.

Waarom bananen?
Benen schouder, zoals je zelf al een aantal regels later neerzet.;)
Waarschuw beheerder
Bananen ziet veel energie in. Als je gesport hebt moet je lichaam zo snel mogelijk weer herstellen dan helpt een banaan en een proteine shake bij.

Waarschuw beheerder
Banaan zit vol koolhydraten, maar dat zit ook in elke sportdrank en ook in rijst en dergelijke.
Ik weet wel dat banaan daar rijk aan is, maar waarom nu perse bananen. Alle fruit is belangrijk, ook bananan. Niet perse bananen.
Je moet gewoon na de training snelle koolhydraten tot je nemen met inderdaad een wat eiwit.
Waarschuw beheerder
Ik eet bijna elke ochtend wat kwark met een banaan of ander fruitsoort erdoorheen, erg goed voor de spiertjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] Just_Hard op zaterdag 25 juni 2005 om 16:35:
Bananen ziet veel energie in. Als je gesport hebt moet je lichaam zo snel mogelijk weer herstellen dan helpt een banaan en een proteine shake bij

bananen en ander fruit bevat fructose. Fructose word eerst in je leverglycogeen opgeslagen. Geen goed idee dus om na de training te nemen, omdat je dan juist je spierglycogeen wilt vullen. Doe dit met bijv. dextrose.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis gewoon heel makkelijk,

Gezond eten (fruit ed.)
Veel water
Veel fitnissen en cardio
en misschien wel het belangrijkste RUST

(oja alcohol en drugs zijn ook nie echt aan te raden)
Waarschuw beheerder
ikke ook nie haha, dusja dan maar wah harder fitnissen door de week en int weekend flink los;)