Hallo ik ga maandag beginnen met fitness in een sportcentrum heeft iemand alvast tips bijvoorbeeld over het eten of iets dergelijks? Zodat je de meeste progressie boekt tijdens het fitnessen.
ja...www.dutchbodybuilding.com is een goeie site..ga daar is kijken!
en begin gewoon eerst een half jaar zonder iets..je groeit in het begin snel genoeg als je er aanleg voor hebt...gewoon om de 2 uur eten..en goed rusten...
en begin na een half jaar met creatine..of eiwitten...niet alles kan bij je aanslaan..je moet eerst zien wat het beste bij jou past!
maar begin eerst zonder iets!
zoveel mogelijk schiet niet op...als jij om de 2 uur elke keer hetzelfde eet krijg je teveel koolhydraten binnen...en het gaat je na 1 week al je keel uithangen..
zoveel mogelijk schiet niet op...als jij om de 2 uur elke keer hetzelfde eet krijg je teveel koolhydraten binnen...en het gaat je na 1 week al je keel uithangen..
en creatine moet je juist wel nemen! zorgt voor snel herstel en meer kracht..waardoor je spieren dus sneller herstellen en sterker worden..waardoor je dus kan gaan groeien...en tuurlijk neem je vocht op....maar creatine is wel degelijk goed!
maar goed...begin eerst zonder en kom na een half jaar nog maar een keertje vragen
Van dat eten heb je gelijk, maar creatine moet je nooit nemen. Als je creatine gebruikt kom je snel aan, maar als je het niet meer gaat gebruiken neemt je spiermassa meteen weer af. Dus je hebt er dan alleen tijdelijk wat aan. En inderdaad in het begin kom je snel met massa aan.
Nou... je pikt de creatineeters er zo tussenuit hoor. Die worden meer teddybeer als gespierd door de hoeveelheid vocht. Doe lekker gewoon puur natuur! is gezonder en verstandiger. Daarnaast hou je dan die spieren langer
Nou... je pikt de creatineeters er zo tussenuit hoor. Die worden meer teddybeer als gespierd door de hoeveelheid vocht. Doe lekker gewoon puur natuur! is gezonder en verstandiger. Daarnaast hou je dan die spieren langer
was in een sportzaak en kocht een bus creatine die vrouw vroeg waar ik het mee dronk dus ik zei water zei ze kan je beter ermee stoppen dat moet je nooit doen etcetc...
dit bedoel ik dus. Ik denk dat ik wel wat meer uitzoek dan mevrouw uit de sportzaak.. maargoed. Met water word het wat langzamer opgenomen, omdat je geen insulinepiek creeerd door de suikers. Maar de werking van de crea blijft hetzelfde. Na de training wel suikers erbij, omdat je dan juist wil dat het zo snel mogenlijk word opgenomen.
Je oogt wel voller, door het intermusculaire vocht. Niets mis mee toch? Daarbij komt, dat je lichaam zelf creatine aanmaakt en je het ook nog eens binnen krijgt door bijv. rood vlees en haring. Hoezo puur natuur Als je ergens de balle verstand van hebt, hou je klep dan gewoon
gewoon een dikke spuit in je reet