Partyflock

Forumonderwerp · 784552
1453x bekeken
Waarschuw beheerder
Hallo ik ga maandag beginnen met fitness in een sportcentrum heeft iemand alvast tips bijvoorbeeld over het eten of iets dergelijks? Zodat je de meeste progressie boekt tijdens het fitnessen.

Waarschuw beheerder
veel danoontje eten
Waarschuw beheerder
haha maar nou ff serieuse reactie van mensen die al een tijdje fitnessen...

Waarschuw beheerder
en ik was nog wel zo serieus...jij bent ook ondankbaar zeg
Waarschuw beheerder
Wat krijg je dan als je 'fitness' toetst in de zoekfunctie?
Waarschuw beheerder
gewoon kophouden en trainen:[

Waarschuw beheerder
gewoon een dikke spuit in je reet(Y)
Waarschuw beheerder
en ik ben nog wel so serieus ;)
Waarschuw beheerder
Als je goed begeleid wordt dan krijg je de info daar wel.
Waarschuw beheerder
Ok dankje.. ja ik denk misschien heeft iemand wel ervaring met bijvoorbeeld shakes of bepaalde schema's die goed werken..

Waarschuw beheerder
www.bodybuilding.com daar ken je je schema's wel weghalen over fitnes doe ik ook altijd en dat werkt prima.

Waarschuw beheerder
donateur
veel brinta eten komt het allemaal wel goed ;)
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Veel sportdrank drinken en dan knallen
Waarschuw beheerder
veel eiwitten eten, die helpen bij het herstel van je spieren!
Waarschuw beheerder
en koolhydraten niet te vergeten ;)

Waarschuw beheerder
pindakaas (y)

Waarschuw beheerder
Ik zal je een tip geven. Mocht het een keer lekker weer zijn en je hebt geen zit om te gaan, ga dan wel. Anders komt het er nooit meer van.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan je wel een tip geven.

Ik train nu 5 jaar de laatste tijd train ik weer 5 keer in de week.
Ik heb ook een tijdje niet getraind.
Het is wel heel belangrijk om regelmatig te komen en gewoon goed eten.

En laat je niks wijs maken over anabolen, want dat heeft alleen zijn negatieve kanten.

Waarschuw beheerder
donateur
Oja wel een positieve

je wordt wel wel verdomd breed van.

Waarschuw beheerder
Veel spinazie á la creme eten, dan komt het helemaal goed (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 18:38:
gewoon een dikke spuit in je reet

Juistem gewoon Anabolen!
Waarschuw beheerder
aan anabolen ga ik sowieso niet beginnen.. hebben jullie ook nog ervaring met shakes ofso?

Waarschuw beheerder
ja...www.dutchbodybuilding.com is een goeie site..ga daar is kijken!

en begin gewoon eerst een half jaar zonder iets..je groeit in het begin snel genoeg als je er aanleg voor hebt...gewoon om de 2 uur eten..en goed rusten...

en begin na een half jaar met creatine..of eiwitten...niet alles kan bij je aanslaan..je moet eerst zien wat het beste bij jou past!

maar begin eerst zonder iets!
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon proberen om echt zoveel mogelijk brood met bijv. kipfilet, kaas of pindakaas te eten. Dit is voor veel eiwit. Eet gespreid dus om 8, 10, 12, 14, 16, 20 uur als je elke 2 uur 2 broodjes eet krijg je goed voedsel binnen.
Neem als ontbijd een bak met yogurt en als avond eten zoveel mogelijk vlees.
Neem als extra een shake, pro 85 of een andere proteinen shake, (dat moet je gewoon bij de sportschool even vragen.) Deze shake neem je smorgens altijd, en op trainingsdagen neem je er nog 1 na het trainen. Wat is je lengte en gewicht op dit moment???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 13:15:
ja...www.dutchbodybuilding.com is een goeie site..ga daar is kijken!

en begin gewoon eerst een half jaar zonder iets..je groeit in het begin snel genoeg als je er aanleg voor hebt...gewoon om de 2 uur eten..en goed rusten...

en begin na een half jaar met creatine..of eiwitten...niet alles kan bij je aanslaan..je moet eerst zien wat het beste bij jou past!

maar begin eerst zonder iets!

Van dat eten heb je gelijk, maar creatine moet je nooit nemen. Als je creatine gebruikt kom je snel aan, maar als je het niet meer gaat gebruiken neemt je spiermassa meteen weer af. Dus je hebt er dan alleen tijdelijk wat aan. En inderdaad in het begin kom je snel met massa aan.

Waarschuw beheerder
juiste voeding en veeeeeeeeeeeeeel water :jaja: (Y)
Waarschuw beheerder
lengte is 177 gewicht 62 :(
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
goed schema maken, niet te vaak gaan, 3x in de week een uurtje en zo te zien kan jij gaan schransen gewoon veel eten maar dna niet teveel slechten dingen. en als je al wat met supplementne wil doen, dan koop je gewoon een pot wei eiwit en dan neem je een shake per dag. Alleen nog geen creatine of andere dingen! En zowieso geen anabolen!

Waarschuw beheerder
[NL] Just_Hard citeer 12 juni 2005 14:41
Je moet gewoon proberen om echt zoveel mogelijk brood met bijv. kipfilet, kaas of pindakaas te eten. Dit is voor veel eiwit. Eet gespreid dus om 8, 10, 12, 14, 16, 20 uur als je elke 2 uur 2 broodjes eet krijg je goed voedsel binnen.
Neem als ontbijd een bak met yogurt en als avond eten zoveel mogelijk vlees.
Neem als extra een shake, pro 85 of een andere proteinen shake, (dat moet je gewoon bij de sportschool even vragen.) Deze shake neem je smorgens altijd, en op trainingsdagen neem je er nog 1 na het trainen. Wat is je lengte en gewicht op dit moment???laatste aanpassing 12 juni 2005 14:43

zoveel mogelijk schiet niet op...als jij om de 2 uur elke keer hetzelfde eet krijg je teveel koolhydraten binnen...en het gaat je na 1 week al je keel uithangen..

en creatine moet je juist wel nemen! zorgt voor snel herstel en meer kracht..waardoor je spieren dus sneller herstellen en sterker worden..waardoor je dus kan gaan groeien...en tuurlijk neem je vocht op....maar creatine is wel degelijk goed!

maar goed...begin eerst zonder en kom na een half jaar nog maar een keertje vragen(Y)

Waarschuw beheerder
wissel je eten bijv af door 's middags rijst te eten met kip...of eet fruit met zuivelproducten.....dat houd het afwisselend...en hou je het dus makkelijker vol..

succes ermee(Y)

Waarschuw beheerder
en begin idd rustig...ga niet gelijk 5 keer in de week als een blinde...krijg je veel blessures door...begin met 3 keer..en bouw het rustig uit..en begin niet te zwaar..
Waarschuw beheerder
Heb even een stukje opgezocht.

Eiwitten

Wat is de rede dat wij sporters eiwitten zo hard nodig hebben? Omdat je spieren voortdurend beschadigd worden door training. Naarmate je ze meer en intensiever gebruikt, zijn de beschadigingen groter. Sporters en mensen die zwaar lichamelijk werk verrichten hebben dus meer eiwitten nodig, dan mensen die geen lichamelijke arbeid verrichten. En daarbij komt nog, dat je lichaam ernaar streeft elke beschadiging te supercompenseren - alles wat jij door training of arbeid beschadigt, wordt door het lichaam sterker gemaakt dan het al was. Door dit principe bouw je spieren op, als je met gewichten traint. En ook voor die 'supercompensatie' zijn weer eiwitten nodig. Maar, als je niet voldoende eiwitten binnen krijgt, groei je niet en herstel je niet! Dus zeker voor krachtsporters is voldoende eiwit een 'must'.

Eiwitten doen meer dan alleen spieren opbouwen. Eiwit wordt ook gebruikt om antilichamen op te bouwen, waarmee je lichaam ziektekiemen bestrijdt. Eiwitten worden gebruikt om haar, huid en nagels te laten groeien. Ze dienen als brandstof voor speciale processen in je hersenen. Kortom: Eiwit is onmisbaar voor de mens. Eiwit zorgt voor lichaamskracht, geestelijke energie en weerstand tegen ziekten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 20:40:
zoveel mogelijk schiet niet op...als jij om de 2 uur elke keer hetzelfde eet krijg je teveel koolhydraten binnen...en het gaat je na 1 week al je keel uithangen..

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 juni 2005 om 20:40:

en creatine moet je juist wel nemen! zorgt voor snel herstel en meer kracht..waardoor je spieren dus sneller herstellen en sterker worden..waardoor je dus kan gaan groeien...en tuurlijk neem je vocht op....maar creatine is wel degelijk goed!

maar goed...begin eerst zonder en kom na een half jaar nog maar een keertje vragen

Jah je hebt mischien gelijk, maar als je stopt met creatine neemt je spiermassa weer af. En dus dan ben je uiteindelijk weer even ver. Neem gewoon Whey dat zijn puur eiwitten en zit niet veel koolhydraden in dus je wordt niet vet maar krijgt wel goed bouwstoffen binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] Just_Hard op zondag 12 juni 2005 om 14:42:
Van dat eten heb je gelijk, maar creatine moet je nooit nemen. Als je creatine gebruikt kom je snel aan, maar als je het niet meer gaat gebruiken neemt je spiermassa meteen weer af. Dus je hebt er dan alleen tijdelijk wat aan. En inderdaad in het begin kom je snel met massa aan.

Hoe kom je aan deze wijsheid?
Ok, creatine zorgt wel voor intermusculair vocht en deze neemt ook weer af als je stopt. Maar doordat je sneller en beter hersteld, bouw je dus meer (pure)spiermassa en kracht op. Die verlies je niet.

Waarschuw beheerder
Nou... je pikt de creatineeters er zo tussenuit hoor. Die worden meer teddybeer als gespierd door de hoeveelheid vocht. Doe lekker gewoon puur natuur! is gezonder en verstandiger. Daarnaast hou je dan die spieren langer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 11:34:
Nou... je pikt de creatineeters er zo tussenuit hoor. Die worden meer teddybeer als gespierd door de hoeveelheid vocht. Doe lekker gewoon puur natuur! is gezonder en verstandiger. Daarnaast hou je dan die spieren langer

Wat een bullshit, creatine is geen AS ofzo :s
Creatine is een natuurlijke stof en zit gewoon in allerlei producten zoals rood vlees en vis etc, dus als je daar veel van eet ben je ook niet gezond bezig en ben je niet meer 'puur natuur' volgens jou?

Dat vocht wat je vasthoudt tijdens een creatinekuurtje verlies je toch binnen een paar dagen nadat je bent gestopt.
Wat overblijft is de gewonnen spiermassa.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 11:34:

bullshit! Degene die erg veel vocht vast lijken te houden, drinken gewoon niet genoeg. Dan kan het wel onderhuids optreden en kun je de "puffy" look krijgen.

Je oogt wel voller, door het intermusculaire vocht. Niets mis mee toch? Daarbij komt, dat je lichaam zelf creatine aanmaakt en je het ook nog eens binnen krijgt door bijv. rood vlees en haring. Hoezo puur natuur :/ Als je ergens de balle verstand van hebt, hou je klep dan gewoon.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar is het niet zo dat je lichaam wel zelf creatine aanmaakt en dat als je suppl. met craetine gebruikt je lichaam het zelf niet meer aanmaakt ??

heb ik me laten vertellen ...

Waarschuw beheerder
is ook niet waar. Ook achterhaald. Net als alle fabeltjes dat je aan oplaadfases moet doen, dat het niet met water werkt, etc etc etc.

Mensen lezen een stukje dat uit een oud onderzoek komt en geloven dat meteen, zonder zich verder er in te verdiepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 12:45:
dat het niet met water werkt, etc etc etc.

was in een sportzaak en kocht een bus creatine die vrouw vroeg waar ik het mee dronk dus ik zei water zei ze kan je beter ermee stoppen dat moet je nooit doen etcetc...
Waarschuw beheerder
donateur
je moet niet op de woord geloven wat iemand zegt vooral niet over de afdeling supplementen en fitness:) zoek het zelf uit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JuR! (L) MaNdy op maandag 13 juni 2005 om 12:56:
was in een sportzaak en kocht een bus creatine die vrouw vroeg waar ik het mee dronk dus ik zei water zei ze kan je beter ermee stoppen dat moet je nooit doen etcetc...

dit bedoel ik dus. Ik denk dat ik wel wat meer uitzoek dan mevrouw uit de sportzaak.. maargoed. Met water word het wat langzamer opgenomen, omdat je geen insulinepiek creeerd door de suikers. Maar de werking van de crea blijft hetzelfde. Na de training wel suikers erbij, omdat je dan juist wil dat het zo snel mogenlijk word opgenomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 13:35:
dit bedoel ik dus. Ik denk dat ik wel wat meer uitzoek dan mevrouw uit de sportzaak.. maargoed. Met water word het wat langzamer opgenomen, omdat je geen insulinepiek creeerd door de suikers. Maar de werking van de crea blijft hetzelfde. Na de training wel suikers erbij, omdat je dan juist wil dat het zo snel mogenlijk word opgenomen.

hele goede post, sluit me hierbij helemaal aan.

suikers gewoon zo veel mogelijk vermijden, zorgt alleen maar voor een onnodige schommeling van je bloedsuikerspiegel, met het risico dus dat je vet aanzet. na je training lekker creatine met dextrose innemen want dan wil je wel dat het sneller wordt opgenomen en wil je wel een insulinepiek vanwege je groei.

ik zou zeggen neem je creatine gewoon een half uurtje eerder in als normaal en je hoeft je niet meer suikers, vruchtensapjes ed aan de slag.

fitnessinstructeurs, verkopers van supplementen, enz hebben vaak de ballen verstand van voeding en zeggen helaas vaak zomaar wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 12:05:
Je oogt wel voller, door het intermusculaire vocht. Niets mis mee toch? Daarbij komt, dat je lichaam zelf creatine aanmaakt en je het ook nog eens binnen krijgt door bijv. rood vlees en haring. Hoezo puur natuur Als je ergens de balle verstand van hebt, hou je klep dan gewoon

weer een hele goede post, het enige wat je verliest nadat je stopt met creatine is vocht. wat je behoudt zijn echte kwaliteitsspieren, het is dus niet juist om te zeggen dat je na het stoppen spiermassa kwijtraakt. als je veel vocht vasthoudt, lijk je voller en breder en mensen denken vaak dat dit spiermassa is, onterecht dus
Waarschuw beheerder

dit is dus niet slim zo'n opmerking, want hoeveel mensen zijn er wel niet die lukraak wat aannemen?

je hebt het wel over medicijnen waarbij bij onjuist gebruik flinke ongelukken kunnen gebeuren.

je zal het wel niet zo serieus bedoelen maar pas toch op met dat soort opmerkingen, ik heb veel jongens in me omgeving gezien die te vroeg aan de AAS gingen

Waarschuw beheerder

en dan verkeerd zetten zenuwe raken bv verlamingsverschijnselen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 14:30:
en dan verkeerd zetten zenuwe raken bv verlamingsverschijnselen

deze kans is zo goed als nihil, je loopt meer risico dat je in een ader spuit oid