Partyflock

Forumonderwerp · 782856
Voorrondes Stoba dj-contest 2005
Cafe de Kelder
Zondag 24 juli, 31 juli en 7 augustus

Na het overweldigende succes van vorig jaar wordt ook dit jaar in de zomervakantie de Stoba dj-contest georganiseerd! Wederom zullen er 3 voorrondes worden gehouden waarbij de dj’s door een vakkundige jury worden beoordeeld. De muziekstijl varieert van house tot hardstyle.

Het volledige reglement kun je hier downloaden:
link <http://www.stoba.com/docs/dj-contest05.doc>
Dit is ook tevens het inschrijfformulier! Inschrijven is mogelijk tot 1 juli!

De beste dj's per avond worden toegelaten tot de finale in september waarin ze zullen strijden om de titel Winnaar Stoba DJ-Contest 2005! Aan deze titel zit een prijs verbonden en je krijgt de mogelijkheid om te draaien op 1 van onze Club Stoba avonden! De finale zal plaatsvinden op vrijdag 16 september in Discotheek Stoba!

Voor vragen kun je mailen naar kemp@stoba.com <mailto: kemp@stoba.com> of een berichtje achterlaten in link <http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=1835> of dit topic.

Kelder geopend vanaf 20:30 uur!
GRATIS ENTREE!
------------------
Aangezien niemand m nog geopend had doe ik t maar :D

Ik raad iedere dj hier uit de regio aan zich in te schrijven, vorig jaar een gigantisch succes geweest, en we zijn nu alleen nog maar bezig vele punten te verbeteren:)
hail stoba :restecp:
laatste aanpassing
Artiest Mani
Uitspraak van Bruxa op vrijdag 8 juli 2005 om 11:52:
Ik zal je zeggen, volgens mij zijn we de eersten in Nederland die met zo een origineel systeem gaan komen

Ben benieuwd :yes:
Werkzaam bij E-Fraga
Artiest {SHOWLIST artist 26896, 6026, 46880}
verwacht er maar niet teveel van :D
We bouwen 2x naar een climax toe, dus de 1e dj is een groove dj en de 4e dj is een jump/hardstyle dj. Daarna wederom hetzelfde, de 5e dj is een groove dj en de 8e dj die afsluit is een jump/hardstyle dj. We willen niet de 'rustige' dj's alleen op het begin laten draaien en de 'hardere' dj's op het laatst, zo jagen we niet de bezoekers die niet van de hardere stijl houden na 12 uur de zaak uit en worden de 'rustige' dj's niet benadeeld om alleen maar op een vroeg tijdstip te draaien. Hoe nu te bepalen wie van de dj's als 1e draait, en wie als 5e? De 2 groove/house dj's loten onderling voor de 1e en 5e plaats, de 2 trance dj's loten voor de 2e en 6e plaats etcetera. Uiteraard zijn de genoemde stijlen bij benadering. Om een lang verhaal kort te maken geldt voor jullie de volgende loting (dj's 1e voorronde)
Voor plek 1 of 5: Aron en Rens
Voor plek 2 of 6: Vinh Valour en Mike Quarell
Voor plek 3 of 7: Heuss en Di-on
Voor plek 4 of 8: Mani en Vintage

soooooooooooooooow dat heeft ons gisteren wat uurtjes vergaderen gekost :D

Overigens; Hail to kempke :D
laatste aanpassing
Wat een helder moment van mezelf gister! :D

De dj's krijgen in de week voor hun voorronde nog een mail hierover... :)
ik vind dat een goed idee!, zo lopen de verschillende stylen ook wat beter over.
laatste aanpassing
dan hoef je maar één keer in de avond af te bouwen....das wel een goed idee....
Geniale manier :respect:

wow!!!

:D

Geniale manier :respect:

wow!!!

:D

idd:P kben benieuwd wie er als eerste moet mani ;)
Does it matter? op deze manier maakt het niet zoveel uit vind ik. :)

Wordt wel een goeie denk ik deze avond, goed materiaal ook. Veel nieuwe shit van mijn kant op deze avond :yes:
hmmz krijg de openingspost niet gewijzigd, dan maa­r hier de full complete info!!!

--------

---­-----------------------------­--------------------­-------

Voorrondes Stoba dj­-contest 2005
Caf­e de Kelder
Zondag 17 juli, 2­4 juli, 31 juli en­ 7 augustus

Na het overweldi­gende succes van ­vorig jaar wordt ook dit jaar in ­de zomervakantie­ de Stoba dj-contest georganiseerd­! Het succes va­n vorig jaar is nu al overtroffen d­oor het overwe­ldigend aantal inschrijvingen, daaro­m zullen er n­u 4 in plaats van de geplande 3 voorr­ondes worden­ gehouden!

De indeling, op willeke­urige volgo­rde, vind je hier:

Zondag 17 juli
­

Di-on­ jump/oldskool - Graceland ~ Gekkenhuis
­Heuss t­echno - Battle of da thitanz ~ Cultfestival­ Nijme­gen
Aron groove/house - Nightlive ~ De Rec­hter ­Eindhoven
Vinh Valour progressive/trance - ­Qual­ity Fair
Mani hardstyle/early rave - Hardbas­s ~­ Nightlive
Vintage jump/hardstyle - Defqon.1 ­Ta­lent - Finale
Rens groove/house/progressive - ­N­ightlive ~ Kadans
Mike Quarell trance

Zonda­­g 24 juli

Lithium techhouse/techno - Slam FM ~­­ Time Out
Lain groove/house - Bootleg DJ Cafe
­
­L.A Gune trance/tech-trance/techno - Eargasm ~ F­ir­st Floor Sundays
Wodan oldskool/jump/early ra­ve ­- Raving Nightmare ~ Beatz Time
Marquez jump­styl­e/hardstyle - Hardstyle Reloaded
Brutality ­jumps­tyle/hardstyle/oldstyle - Raving Nightmare
­
Roeli­o tech-trance - La Cave
Tony techhouse/pr­ogressi­ve

Zondag 31 juli

Ray techno - Rel­oaded
­Sylph progressive - Club Sioux ~ Virus Fe­stival
­Remy Pulcini progressive/trance/techtran­ce - Uplif­ting ~ Unity
Alexander Celaz groove/d­eephouse - ­Slam FM ~ Club Poema
Mayer jumpstyle­/hardstyle -­ Urpop ~ Hardstyle Reloaded
David L­eese progress­ive/trance - Doornroosje Nijmegen ~ ­Mezz Breda
H­avoc 303 hardtrance/harddance
Myz­tik trance/hard­trance/hi-nrg

Zondag 7 augustu­s

Tim Nokx t­rance - Uplifting
El Magico jum­pstyle - Atomico ­
Fenix groove/house/techhouse -­ Clubbing Zone
M­osaq house/progressive/trance -­ Q-beach
Mike K t­echtrance/jump/hardstyle - Dre­amforce ~ 25 years C­arte Blanche
Magic D jumpst­yle - Kickin' hard ~ ­Dreamforce
Jeroen Effing t­rance
Daro jumpstyle­/oldskool

De jurering i­n de voorrondes zal doo­r de volgende personen pla­atsvinden:

Yvo van K­empen (Club Stoba residen­t, organisator dj-contest­)
Toine Heltzel (Club ­Stoba resident)
Bart van­ Loon (Club Stoba resid­ent, winnaar dj-contest 200­4)
Kim Verkuijlen (n­on-dj, bitsje@partyflock!!) ­
Tijdens de finale z­al niemand minder dan DJ Pita­ de jury assisteren ­met al zijn kennis en ervaring­!

De 2 beste dj­'s per avond worden toegelaten ­tot de finale op 1­6 september waarin ze zullen str­ijden om de titel­ Winnaar Stoba DJ-Contest 2005! B­uiten dat de win­naar de kans krijgt om op een Club­ Stoba avond te­ draaien met een headliner zijn er ­ook de volgend­e prijzen beschikbaar:

Nummer 1:­ DJ-koffer tw­v €90,- ter beschikking gesteld door ­Music Store ­Echt
Nummer 2: Technics Platentas tw­v €50,- ter­ beschikking gesteld door Music Machine­ Sittard
­
Nummer 3: 2 Slipmats en 1 vinylborstel ­twv €25,-­ ter beschikking gesteld door Music Machi­ne Sitta­rd

Kelder geopend vanaf 20:00 uur! (­1st dj ­@ 20:30!)
GRATIS ENTREE!
laatste aanpassing
Da's wel even voldoende info! :) En voor diegenen die het een beetje fatsoenlijk willen lezen, zie deze link! ;)

http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=1835
Reclame voor t stoba forum hea :P
Mellow...JIJ KOMT TOCH OOK!? :o

ik kom ook wel een keertie kijken als ik er weer ben :)
Goed voornemen! :jaja:
maar is het nou in de kelder of gewoon in stoba?
Voorrondes in de Kelder... stuk gezelliger om met 100 man in een kelder te staan dan in een veel te grote zaal! Mocht het te druk worden, dan staan de week erna met de volgende voorronde gewoon in de stoba! ;)

Finale is wel in de Stoba, daar waren nl vorig jaar wel zo'n 400 man!
mich boeit ut neet es ut maar gezellig is
Als er maar bietje gedanst gaat worden :yes:

:bounce:
alleen op hardere stijlen O:)

daar kunnen we wel voor zorgen toch mani ;)
Uitspraak van Mani op donderdag 14 juli 2005 om 22:12:
Als er maar bietje gedanst gaat worden

Dat ligt helemaal aan jou! :jaja:
ich dans allein es ich kin sjtuutere
Uitspraak van Kempie op vrijdag 15 juli 2005 om 09:57:
Dat ligt helemaal aan jou!

yes I know... Maar limburgs volk is een though croud weet ik uit ervaring ;).

daar kunnen we wel voor zorgen toch mani

We gaan iig alles geven dacht ik zo :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
b)..............
Jeeeej, 2 days and counting...! 8)

ik hoop dat een paar mensen afzeggen:P:P
Morgen eerst E-fect :yes:
Mensen 1 tip, dress less want ik kom net bij de kelder vandaan en het is er echt gewoon bijna niet uit te houden...zorg dat je gewoon niet teveel kleding aan hebt enzo!!
na vanacht ben ik hitte bestendigd;)
ben benieuwd naar mani :)
vintage gaat sowieso rocken :D
Ik voel een lichte druk :P

tot vnf ik moet er vandoor :P
succes dj's ...........maak er wat moois van ;)
Es kijken of ik toch nog ga vanavond.. ff een vriendin smsen dan maar

/edit: Nope ... helaas :(
laatste aanpassing
Winnaars van deze avond;
1) Aaron
2) Dj Rens
laatste aanpassing
gefeliciteerd (y)
welke stijl draaiden de winnaars ?

ah ik zie al, beide groove/house.
laatste aanpassing
Uitspraak van Martyro op maandag 18 juli 2005 om 03:08:
gefeliciteerd
welke stijl draaiden de winnaars ?

ah ik zie al, beide groove/house.laatste aanpassing 18 juli 2005 03:10

"helaas" wel ja...ik had liever gezien dat er van beide stijlen iemand doorging naar de finale. vanuit meerdere opzichten, ten eerste uiteraard variatie op een finale, ten tweede natuurlijk ook daar hardstyle/jump/early rave een erg gewilde stijl is in Limburg (groove/house/progressive) komt op een of andere manier maar minimaal van de grond in deze regio. Deze twee winnaars kon men echter niet omheen, alhoewel alle dj's masterlijke setjes hebben neergezet sprongen deze heren er bovenuit!!!
Ik heb eens goed staan kijken en zag dat de house/groove djs leuk plaatjes aan elkaar aan het draaien waren..maar skils heb ik bij hun niet gezien...Hoe harder de stijl werd hoe meer skils er tevoorschijn kwamen en dat was duidelijk te merken. Maar wat me nog erger opviel was dat de jury bij de hardere stijlen al na een paar minuten hun oordeel had geveld en ergens anders gingen staan..
En dan onder iemands resultaten vel zetten: Ik hou niet van de stijl maar je hebt het wel goed gedaan :vaag:
Shockproof...aub geen fabeltjes in dit topic! Bij voorbaat dank!

Ik hoop in ieder geval niet dat jij 1 van die trieste personen was die op het laatst 'iets' aan het scanderen waren?
laatste aanpassing
srry maar ik stond er zelf bij en heb op de jury gelet..ook op jou dus ;)
ik heb nix geroepen maar die gene hadden wel een punt :jaja:
ik denk als je djs als jury had gehad ofzo was het mischien wel heel anders gelopen..met alle respect maar volgens mij wist niet iedereen waar hij/zij het over had..daar waren wel meer deelnemers he over eens.
Maarja ik hoop voor de mensen die van ver moeten komen de volgende keren dat ze er niet teveel van verwachten..mn zolder is evengroot :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Shockproof op maandag 18 juli 2005 om 12:27:
En dan onder iemands resultaten vel zetten: Ik hou niet van de stijl maar je hebt het wel goed gedaan

Ik ben degene die dit onder het formulier heeft gezet, en dit is als groot compliment bedoeld. We hebben een jury waarin ieder thuis is in een andere stijl gezien de gevarieerdheid van stijlen. Als jury zijnde luister je dan ook niet naar een set voor de leukheid maar naar skills en opbouw etc. Ik vond het dus voor deze persoon evengoed een groot compliment dat hij iemand die oorspronkelijk niet van hardstyle houdt compleet heeft weten te boeien met zijn set en vond dus dat ik hem dit moest zeggen!!
Over die skills lijkt het mij verstandig dat er geen discussie aangegaan wordt. Ik denk dat iedere dj zelf weet of zijn overgangen soepel verlopen zijn, en zo niet of er fatsoenlijk en onhoorbaar gecorrigeerd is, of zijn timing in orde was en of er een fatsoenlijke opbouw heeft plaatsgevonden etc. etc.

Daarnaast wil ik idd meegeven dat er op het eind niet al te sportief met zaken omgegaan werd. Dat je het ergens niet mee eens bent oke, je kan altijd naar de jury toekomen en het erover hebben. Maar om zaken te gaan "roepen" terwijl de andere dj's hun uitslag nog krijgen vind ik erg onsportief t.o.v. collega's
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 13390, 24146}
Aaron had gewoon de strakste techniek en Rens zijn platenkeuze was gewoon meesterlijk. Je kunt dan wel beginnen over skills (samplen, scratchen), maar dat is gewoon veel beperkter bij groove/house. Bij hardere stijlen kun je dat veel meer doen dan bij groove/house. Ik vind de winnaars terecht; als er dj's bij waren die met een hardere stijl erbovenuit waren gesprongen waren die ook doorgegaan. Ik neem als voorbeeld de voorronde van vorig jaar waar Mike K en ik als hardstyledj's tussen 'zachtere' stijlen zijn doorgekomen....
Uitspraak van Shockproof op maandag 18 juli 2005 om 12:48:
ik denk als je djs als jury had gehad ofzo was het mischien wel heel anders gelopen..

De jury bestaat uit 2 dj's...en in de komende ronde uit 3 (3e was op vakantie) en in de finale komt er nog eens dj pita bij, een in limburg zowiezo zeer bekend dj en langzaam ook boven de rivieren...
Ochja... het zij zo. De jury is de boss en heeft altijd het laatste woord, daar zul je mee moeten leven denk ik zo :).

Ik was het met 1 punt op mijn beoordeling ook niet eens en dat heb ik ook gezegd tegen Yvo dacht ik. Maar dat verandert er toch niks aan. Winnaars gefeliciteerd :).

Je kunt dan wel beginnen over skills (samplen, scratchen), maar dat is gewoon veel beperkter bij groove/house.

Niks tegenover Aaron, topgozer. Heb grootste gedeelte van de avond met hem staan babbelen en het volgende gaat zeker niet over de groove dj's van gisteravond en is ook niet negatief bedoeld. Maar ik vind groove en house JUIST uitermate geschikt om lekker mee te spelen kijk maar eens naar benny rodrigues of Laidback luke :yes:. In tegenstelling tot trance waarbij spelen met de muziek in mijn ogen (en oren) alleen maar irritant is. :)

Anywayz.. vond het wel leuk gister heb toch weer ff lekker me dingetje kunnen doen en mijn eerste ervaring gehad met een pioneer cdj-800.

Voor de liefhebbers mijn tracklistje :)

1. Cally & juice - Do like that (TG rmx)
2. Waveliner vs Rude - The anthem
3. Trance generators - Wildstyle generation (Brain Ovulation mix)
4. Automatic djz - Mad lay
5. Tnt - First match
6. High Voltage - Bomb's away
7. Bison meets the Quackers- I got tonight (Dj Activator rmx)
8. Space frog feat the grim reaper - Follow me (Derb mix)
9. Cosmic gate - the truth (isaac mix)