Partyflock

Forumonderwerp · 782856
Voorrondes Stoba dj-contest 2005
Cafe de Kelder
Zondag 24 juli, 31 juli en 7 augustus

Na het overweldigende succes van vorig jaar wordt ook dit jaar in de zomervakantie de Stoba dj-contest georganiseerd! Wederom zullen er 3 voorrondes worden gehouden waarbij de dj’s door een vakkundige jury worden beoordeeld. De muziekstijl varieert van house tot hardstyle.

Het volledige reglement kun je hier downloaden:
link <http://www.stoba.com/docs/dj-contest05.doc>
Dit is ook tevens het inschrijfformulier! Inschrijven is mogelijk tot 1 juli!

De beste dj's per avond worden toegelaten tot de finale in september waarin ze zullen strijden om de titel Winnaar Stoba DJ-Contest 2005! Aan deze titel zit een prijs verbonden en je krijgt de mogelijkheid om te draaien op 1 van onze Club Stoba avonden! De finale zal plaatsvinden op vrijdag 16 september in Discotheek Stoba!

Voor vragen kun je mailen naar kemp@stoba.com <mailto: kemp@stoba.com> of een berichtje achterlaten in link <http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=1835> of dit topic.

Kelder geopend vanaf 20:30 uur!
GRATIS ENTREE!
------------------
Aangezien niemand m nog geopend had doe ik t maar :D

Ik raad iedere dj hier uit de regio aan zich in te schrijven, vorig jaar een gigantisch succes geweest, en we zijn nu alleen nog maar bezig vele punten te verbeteren:)
Artiest Sylph
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 5 juli 2005 om 17:03:
Wow super, eindelijk eens een vrouwelijke dj behind the steels @kelder/stoba

Ja ik vind ook dat het wel es tijd wordt voor wat meer vrouwelijke dj's, maar ben waarschijnlijk niet de enige toch?
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
is jammer dat ik het nou pas lees .........anders heb ik ook eentje gestuurd B) :P
Uitspraak van DJ Freeze op woensdag 6 juli 2005 om 00:25:
is jammer dat ik het nou pas lees .........anders heb ik ook eentje gestuurd

Wat maak je me nou dan :(:D
Uitspraak van Sylph op woensdag 6 juli 2005 om 00:02:
Ja ik vind ook dat het wel es tijd wordt voor wat meer vrouwelijke dj's, maar ben waarschijnlijk niet de enige toch?

Bij ons wel heur :D
Werkzaam bij E-Fraga
Uitspraak van Sylph op woensdag 6 juli 2005 om 00:02:

Je bent de enige vrouwelijke deelneemster...

Maar je bent niet de enige die er over denkt dat het tijd is voor meer vrouwelijke dj's! ;)
Indeling online @ http://forum.stoba.com/viewtopic.php?t=1835 (y)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Stoba vette tent zeg :vaag:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2005 om 15:33:
Stoba vette tent zeg

Gelukkig kun je op partyflock direct aan een profiel zien of je iemand serieus moet nemen...! :jaja:
laatste aanpassing

Uitspraak van Kempie op woensdag 6 juli 2005 om 15:35:
Gelukkig kun je op partyflock direct aan een profiel zien of je iemand serieus moet nemen...!

:S en waar slaat dat op?
Vermoeiend....

Had jouw post enige toegevoegde waarde in dit topic?
Ben je geinteresseerd in deze dj-contest?

Indien op beiden vragen "nee", zoek even een ander topic met je ongezouten commentaar!

Bij voorbaat dank namens diegenen die WEL geinteresseerd zijn!

Oh sorry dat ik je mentale schade heb toegebracht,omdat iemand niets aan jou feestpaleis vind ! :D
In beide gevallen valt het best mee! :jaja:

Misschien een idee om on topic te blijven?
laatste aanpassing

Dan vraag ik me af waar jij je druk om maakt!
offtopic geleuter...

Dan moet PF toch wel een martelgang voor je zijn...
gelükkig...noe kin de spass pas ech beginne:D
Inderdaad! :D
Artiest Mani
Mensen tot de 17e :yes:

Sta ingeschreven ook met early rave zag ik hehe :P. Dat wordt knallen dan O:). Ff kijken wie na mij komt dan, vind lullig om te gaan rammen full speed als er na me nog iemand komt die softer draait..
Uitspraak van Mani op woensdag 6 juli 2005 om 20:35:
Sta ingeschreven ook met early rave zag ik hehe . Dat wordt knallen dan . Ff kijken wie na mij komt dan, vind lullig om te gaan rammen full speed als er na me nog iemand komt die softer draait

wordt daar geloot he de draaitijd maar mij maakt het niet uit heb zowel jump als early rave bij me ;)
laatste aanpassing
Gewoon het adres pakken van de stoba en dat invoeren bij je routeplanner.

Mag ik www.mappy.be adviseren? werkt prima, ben altijd op me boeking aangekomen :).

wordt daar geloot he de draaitijd maar mij maakt het niet uit heb zowel jump als early rave bij me

ja dat snapte ik, maar is ook zowat om een trance dj te laten afsluiten op een avond waar ook early rave, oldskool en hardstyle word gedraaid. Lijkt mij beetje anticlimax voor publiek.. kweenie :).

Wordt wel een leuk avondje, we hebben op onze avond een defqon talent winnaar :).
Morgen vindt er een vergadering plaats tussen de juryleden daar worden ook zaken zoals Mani aanhaalt besproken! Overigens vorig jaar is er geloot en kwam t weleens voor dat een early rave dj moest beginnen en een house dj afsloot, totaal geen probleem geweest, het is immers een contest...
De dj's wil ik meegeven, dat als er geloot wordt, laat je niet beinvloeden door je draaitijd, jij doet jouw ding, dat is wat je laat zien aan ons:)
nou baal ik echt van .............anders kwam ik met early rave knalluh :D

twordt idd knallen :D
Uitspraak van Di-on aka the vinylknien:speed: op woensdag 6 juli 2005 om 21:37:
kan ik trouwens ergens een routebeschrijving vinden hoe ik daar kom, zou wel handig zijn

afslag echt op de a2 vanuit ut zuiden
dan aan het einde van de afslag naar rechts
dan bij de rotonde weer rechts

Vanuit het noorden afslag echt op de a2
bij eerste rotonde links bij volgende rotonde rechtdoor

bij de stoplichten (bij de edah) links die straat in is ut maar je mag daar niet in dus volgende straat links, dan weer links en je rijd tegen de stobah aan....

een paar deuren aan de linkerkant ligt de kelder

DUIDELIJK GENOEG!!
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ Freeze op donderdag 7 juli 2005 om 00:20:
nou baal ik echt van .............anders kwam ik met early rave knalluh

vOLGEND JAAR...IS ER WEER EEN KANS......:P
~nietje~ bedankt maar ik had al een route gevonden.

Uitspraak van Mani op woensdag 6 juli 2005 om 22:33:
Mag ik www.mappy.be adviseren? werkt prima, ben altijd op me boeking aangekomen

jep heb de route via die site gevonden ;) thanks tis vanaf hier 38,4 km rijden en het kost dan 3,30 aan benzine :D:D
Uitspraak van Di-on aka the vinylknien:speed: op donderdag 7 juli 2005 om 11:25:
~nietje~ bedankt maar ik had al een route gevonden.

Uitspraak van Mani © op woensdag 6 juli 2005 om 22:33:
Mag ik www.mappy.be adviseren? werkt prima, ben altijd op me boeking aangekomen

jep heb de route via die site gevonden thanks tis vanaf hier 38,4 km rijden en het kost dan 3,30 aan benzine

Ja ik dacht vermeld ut nog met effe je weet maar nooit...maar ut is zo ontzettend makkelijk te vinden
welke datum moet jij draaien???

ik ben in ieder geval 7 augustus van de partij...maar ik denk dat we vaker komen kijken wat voor vlees er in de kuip zit:D:P
laatste aanpassing
Uitspraak van Di-on aka the vinylknien:speed: op woensdag 6 juli 2005 om 21:37:
kan ik trouwens ergens een routebeschrijving vinden hoe ik daar kom, zou wel handig zijn

Als nog meer mensen het moeten weten...

Zie www.stoba.com -> info -> route...

Heb ik ooit eens in elkaar geflanst...ziet er niet uit, maar goed! :P
laatste aanpassing
jammer wij hadden ook wel mee willen doen.

hee kemp je laat je gasten wel nog een stukje lopen....foei slechte gastheer
laatste aanpassing
Nouja, op een zondag kun je em misschien wel op 50 meter afstand kwijt in die bovenste straat! Op zaterdag lukt je dat toch echt niet! ;)
Uitspraak van Bruxa op woensdag 6 juli 2005 om 23:35:
Overigens vorig jaar is er geloot en kwam t weleens voor dat een early rave dj moest beginnen en een house dj afsloot, totaal geen probleem geweest, het is immers een contest...

Ok :). Hoop dat het beetje druk wordt. Had begrepen dat het vorig jaar elke keer toch goed gevuld was :)
Verdomme nog an toe waarom nou op zondagen :( Maandagen moet ik altijd werken! Maar misschien maak ik eens een uitzondering en kom ik toch :) dan ben ik maar moe de volgende dag.. maarja, WELKE ZONDAG?! :P zoveel keus, zo weinig maandagen vrij

/edit: Woooooops herinner ik me net dat ik tijdens voorronde 2 + 3 op vakantie ben :$ Dan hoef ik dus maar te kiezen uit 1 en 4 :D misschien kom ik wel allebei kieken :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Di-on aka the vinylknien:speed: op donderdag 7 juli 2005 om 11:31:
volgende week al :9 dus de 17e juli :D

Och neeeeeee komt die van tmf ook ;)
laatste aanpassing
;) jep vorig jaar was ik te laat ermee maar nu was ik op tijd en mag ik mee doen :9 :cheer:
laatste aanpassing

heyyy, ik ben dat hele inschrijfformulier kwijt!! ik moet het nog ondertekenen. Kan ik het nog ergens krijgen???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2005 om 16:41:
heyyy, ik ben dat hele inschrijfformulier kwijt!! ik moet het nog ondertekenen. Kan ik het nog ergens krijgen???

Zie PM! :)
Uitspraak van Kempie op donderdag 7 juli 2005 om 12:59:
Nouja, op een zondag kun je em misschien wel op 50 meter afstand kwijt in die bovenste straat! Op zaterdag lukt je dat toch echt niet!

Dus nieuwe route beschrijving voor de gastjes die van ver moeten komen.....:D
Be my guest! ;)
Sow, vergadering net afgerond....als t goed is plaatst kemp hier zijn ingenieuze geniale plannen omtrent invulling van de avond online :D

ik ben benieuwd :D