Ik wist het wel... door die moedervlek herkende ik hem meteen als Kruimeltje
Vond dat stuk met Lorena ook wel raar, normaal als iemand in de rug wordt geschoten van z'n afstand als bij haar, moet de kogel haar hele lichaam doorboren en aan de voorkant er weer uit komen, maarja tis en blijft een soap he
Lor heeft een kogel in der ruggegraat, en die kunnen ze dus ni verwijderen met de kans op grote complicaties, en in de spoilers te lezen,komt die strax in een rolstoel geloofk...
Ow is dat zo ja? Ik weet nog wel dak me heel leeg voelde vanbinnen... Ik vond dat gewoel in mijn buikie altijd zo leuk...
Sjors: boehoehoe "ja zwangerschapstranen he" boehoehoe
wordt Inge Schaamhaar er nog uitgeschreven? irritant wijf...
En net als Ludo,Charly en Robbert,kan ze straks INEENS weer lopen
Helaas is het wel zoIk ben nog steeds emo gebleven
Zou et daarvan komen dan dak zo'n emotioneel wrak geworden ben?
Bij de domste film/scene tegenwoordig barst ik in tranen uit... Zelfs somsbij GTST...
Bij de domste film/scene tegenwoordig barst ik in tranen uit... Zelfs somsbij GTST...
Is dat emo gedoe niet gewoon vrouweigen?
Irritant dat Jef tegen Jack gaat zitten zeiken.. Lorena wilde die beveiliging zelf niet mee, Jack gaf aan dat ze dat wel moest doen.. eigen schuld... Jef moet zn kop houwe
Bing gaat bijna weg
Maxime heeft kinderbescherming ingeschakeld..
en die rickie dan
goedemorgen
en die rickie dan
maar vroeg of laat komt dat wel uit
die zie je ja nooit
net zoals sil of valentijn
Ik wacht nog steeds dat het gaat uitkomen dat ze Nick heeft geterroriseerd...
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij nog wel een rol gaat spelen in dit spel... Want hij was ja nog ni klaar met Maxime he, toen hij dat gekkenhuis in ging...
Hij is toch voorgoed vertrokken
hij zit al een tijdje in Amerika
Denk 't niet, hij zit al een tijdje in Amerika
Jij was dus nog kleine beebie toen GTST begon...
Oke dit is moeilijk, maar ik heb ineens een beetje begrip voor Bing... ook al vind ik hem een
Sjors makkelijk praten.. haar dochter is het sowieso.. Ik snap best dat Bing het moeilijk heeft. Hij denkt een kind met Sjors te krijgen en dan is het van Danny.. zijn vijand!! Ik kan best begrijpen dat ie het daar moeilijk mee heeft.. en Sjors maar lullen: je moet van haar houden, je moet leuk doen, je moet dit, je moet dat.. ja lekker lulle..
Mooi is die bowlingbal voorlopig van de buis
idd, daarom vond ik het ookz o moeilijk om toe te geven haha...
Sjors makkelijk praten.. haar dochter is het sowieso.. Ik snap best dat Bing het moeilijk heeft. Hij denkt een kind met Sjors te krijgen en dan is het van Danny.. zijn vijand!! Ik kan best begrijpen dat ie het daar moeilijk mee heeft.. en Sjors maar lullen: je moet van haar houden, je moet leuk doen, je moet dit, je moet dat.. ja lekker lulle..