Frits (493)
13 mrt 2005, 19:08
Het valt me wel op dat sommige mensen hier nog steeds rondlopen. Ik wil natuurlijk niet mijn vrienden verraden, maar waarom mogen ted de braak, lubbers en balkenende er wel zijn en marianne en frans niet? Dat is niet heel consequent.
Yasmine (655)
13 mrt 2005, 22:15
ja lieverdjes dat heb ik dus ook, ik voel ze hier nog rondzweven.. en ook ik vind consequentheid belangrijk. Hanna Tokkie is er nog steeds.. en juist om haar moesten andere de site verlaten..
en hebben jullie al een vrijgezellefeest georganiseerd???????liefssss kusjes van Yasmine
oom Govert (882)
13 mrt 2005, 22:23
Daar ben ik heel goed in, de vorige keer was het een sprankelende cowboy avond met Milan.
Misschien kunnen we daar nu een gijzelings party houden in de kelder? laten we Isabella het organiseren...
Helen (156)
14 mrt 2005, 00:13
Oom Govert wat zijn dit voor een teksten. Ik moet snel weer naar Meerdijk komen want dit soort taal verwacht ik niet van u.
Raymond (659)
14 mrt 2005, 13:11
Frits en Yasmine, jullie hebben helemaal gelijk, we hadden hen over het hoord gezien, ik zal het doorgeven.
Jammer dat er toch geen programmeurs in Meerdijk lijken rond te lopen!
Isabella, hou een stuk of 10 hyves als redelijk maximum aan. Ook voor vrienden geldt een informeel maximum van zo rond de 200....anders wordt de site teveel belast.
Ik heb Frans net nog gesproken trouwens, en hij had er alle begrip voor, hij vond het zelf ook al wat druk worden met bn'ers...
oom Govert (882)
14 mrt 2005, 14:04
Zo te zien heb ik last van een luxe probleem: 17 vrienden teveel! Ga dus maar eens kijken op wie ik uitgekeken ben en ze vaarwel zeggen!
Meerdijk staat niet echt bekend om zijn hoogopgeleide inwoners, dus programmeurs zijn er dan ook ver te zoeken.....
Govert
Yasmine (655)
14 mrt 2005, 16:02
lieve oom. dat lijkt me een wat wild feest. ik denk meer aan iets romantisch of sensueels. met bloemen???en kaarsje. misschien een kleine speurtocht waarbij we wat kadoos kunnen vinden... regelt u wat? ik reken op u. en de gahaktballetjes waren gister weer heerlijk!! dag lieverddd kusss Yasmine
Martine (90)
14 mrt 2005, 16:17
Ik denk ook dat de lieve Frans en Marianne voorleven op Hyves... Maar ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom Frans en Marianne verwijderd zijn... Die waren haast 1 met Meerdijk, ze hoorden er echt bij! En Raymond, ik geloof dat jij een leugen hebt verteld, je zei dat Frans er begrip voor had maar uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij het echt heel erg jammer vind dat hij, maris en de kids zomaar, zonder enige reden van Hyves gegooid zijn... Groet, Martine
oom Govert (882)
14 mrt 2005, 17:09
Wat dachten jullie ervan om als feest een schilderij te maken en die vervolgens met een middeltje te laten verdwijnen? kunnen we die avond een wedstrijdje kunst-verdwijnen doen!
Yasmine (655)
14 mrt 2005, 18:10
lieve oom wat een enorm hip idee!! ik hou daar wel van.. martine hoe denk jij er over?? en ja frans en marianne erg lieve mensen, helaas net voor mijn tijd verwijderd... kusjes Yasmine
Martine (90)
14 mrt 2005, 20:20
Goed idee Meneer Harmsen! ik houd ervan om mensen zomaar te laten verdwijnen... Maar ik heb echt niks met de ontvoering van Nina te maken hoor, echt niet. Ik kom ook erg graag op je vrijgezellen-party, ik ben wel weer eens toen aan een verzetje, of komen dan echt alleen vrouwen? naja, die kan ik natuurlijk ook nemen, ik denk dat Karel dat wel goed vind. Liefs Martine
Yasmine (655)
14 mrt 2005, 20:25
hey martine! ja bij mij zijn er dan alleen dames en bij stefano alleen mannen, dus harmsen moet zelf ook mee op stap met stefano terwijl hij mijn feest organiseerd. Al met al wordt het vast te gek!! en ik kan dan ook nog snel voor het huwelijk van wat dames snoepen!! dag lieverd. kusjes Yasmine
Martine (90)
14 mrt 2005, 20:26[/i
Misschien kunnen wij...?
[i]Yasmine (655)
14 mrt 2005, 20:28
mm... oke vannacht in de keuken 3.05 ik wacht daar op je.. kusjes Yasmine
Martine (90)
14 mrt 2005, 20:33
Goeeed! ik zie je daar, dan kruip ik mn kelder uit....
-------------------------------------------------------------