donateur
Wordt zeker de naam Bush in vermeld, en een afkeer tegen de oorlog ghehehe
Zulke grove fouten ook weer niet.
Ik ben benieuwd, het was me zelf in eerste instantie niet opgevallen maar ik werd op de fouten gewezen...
donateur
Dan had Han Solo een verkeerde kleur lichsabel hahaha
Warmer...
donateur
Nog niet gezien , Maaaaaar als ik hem zie haal ik zo alle fouten er uit , zullen ze vast wel gemaakt hebben hebben ze in episode 1 en 2 ook gedaan
Niemand is zo`n grotuh star wars mongool hier als ik
Waarom nog niet gezien dan als je zo'n groot fan bent?
Ben net terug, in een woord geweldig, overdonderend, amazing holy shit ±yes±
Als ik eerlijk moet zijn, ik vind dit de beste van de 6.
Fouten, tja, er zijn altijd weer van die mensen die ergens op letten, maar geloof mij, er is mij niks opgevallen in ROTS wat het niet juist doet aansluiten met A New Hope. En ik heb de orginal trilogy inmiddels wel 50 keer gezien.
Als je er nog heen gaat, veel plezier, ik heb voor vrijdagavond weer gereserveerd.
Effecten zijn over de top, verhaal is goed (maar dit wist iedereen natuurlijk al)
Er zitten zelfs momenten in met leuke grappen, en zijn goed uitgewerkt. Zaal moest een paar keer lachen.Emoties waren er ook, ook dit was goed uitgewerkt.
Staande ovatie toen hij af was, ik deed uiteraard mee. Heb ik in al die jaren dat ik naar de bios ga misschien 1 of 2 keer meegemaakt. Maar terecht, Lucas overtreft zichzelf en krijgt van mij een hele dikke vette pluim.
Als ik eerlijk moet zijn, ik vind dit de beste van de 6.
Fouten, tja, er zijn altijd weer van die mensen die ergens op letten, maar geloof mij, er is mij niks opgevallen in ROTS wat het niet juist doet aansluiten met A New Hope. En ik heb de orginal trilogy inmiddels wel 50 keer gezien.
Als je er nog heen gaat, veel plezier, ik heb voor vrijdagavond weer gereserveerd.
Effecten zijn over de top, verhaal is goed (maar dit wist iedereen natuurlijk al)
Er zitten zelfs momenten in met leuke grappen, en zijn goed uitgewerkt. Zaal moest een paar keer lachen.Emoties waren er ook, ook dit was goed uitgewerkt.
Staande ovatie toen hij af was, ik deed uiteraard mee. Heb ik in al die jaren dat ik naar de bios ga misschien 1 of 2 keer meegemaakt. Maar terecht, Lucas overtreft zichzelf en krijgt van mij een hele dikke vette pluim.
laatste aanpassing
donateur
Zeker, zeer goede film daar zeg ik ook niets over maar zit een foutje in het verhaal. Mag toch gezegd worden?[
laatste aanpassing
donateur
er is een fout aanwezig die ik zelf over het hoofd zag. Behoorlijk nare ook wel.
Ik zag hem zelf ook eerst over het hoofd, ik werd er op gewezen door een vriend. Maar misschien steekt er wel meer achter dan we dachten...
Maar zeker, vette film...
Een zeer goede film!!!
special effects zijn echt niet normaal meer!!! Meesterlijk!!!
het verhaal is ook echt goed, nu valt de puzzel met de andere films in elkaar!!!
er is 1 ding wat erg vreend was in de film!
maar dat ga ik nie verklappen, die film is er nog te vers voor!
het is waarschijnlijk wel een andere fout die jullie bedoelen!
special effects zijn echt niet normaal meer!!! Meesterlijk!!!
het verhaal is ook echt goed, nu valt de puzzel met de andere films in elkaar!!!
er is 1 ding wat erg vreend was in de film!
maar dat ga ik nie verklappen, die film is er nog te vers voor!
het is waarschijnlijk wel een andere fout die jullie bedoelen!
In Almere zit inmiddels ook z´n soort bioscoop Tic Tac
http://www.utopolis.nl/
Ga hem daar ook nog wel een keertje bekijken.
Ga hem daar ook nog wel een keertje bekijken.
EP3 is echt waanzinnig 
hier en daar wat irritatie momenten gehad haha
Ik had iets gehoord over een soort van korte films tussen EP3 & EP4 ( a new hope ) waarin je de uitroeïng van de jedi kreeg te zien... mjah ik weet zelf niet of er iets van waar is... maar afwachten hè
Toch wel een beetje jammer dat het nu (waarschijnlijk) definitief over is met de star wars films ...
Ik had iets gehoord over een soort van korte films tussen EP3 & EP4 ( a new hope ) waarin je de uitroeïng van de jedi kreeg te zien... mjah ik weet zelf niet of er iets van waar is... maar afwachten hè
ernstig goeie film
middernachtpremiere gezien
int begin wast wel ff druk, howjang veel vliegerkes en laserkogels alom dus da was ff van, wie is de goeie en wie zijn de slechte en die robotjes op die vliegers:"Get em R2"

en dan emotioneel moment als bijna alle jedi vermoord worden ma yoda laat zich nie zomaar vangen hehehe en dan indeed die gevechten en al en dan wordt die daar zo ernstig levend verbrand: koooooohhhhhh kuuuuuuugggghhhhh

aanrader amai
middernachtpremiere gezien
int begin wast wel ff druk, howjang veel vliegerkes en laserkogels alom dus da was ff van, wie is de goeie en wie zijn de slechte en die robotjes op die vliegers:"Get em R2"
aanrader amai
binnenkort kijken. issie in amerika ook pas net in de bios?
donateur
Maar niemand is iets opgevallen in deze film?
Er zit namelijk een fout in het verhaal, had het zelf eerst ook niet gezien maar ik heb ook niet alle films heel vaak gezien. Nadat iemand het tegen me zei, wist ik wel dat het niet klopte.
Maar driedubbel nogmaals, het is idd een zeer goede film.
Er zit namelijk een fout in het verhaal, had het zelf eerst ook niet gezien maar ik heb ook niet alle films heel vaak gezien. Nadat iemand het tegen me zei, wist ik wel dat het niet klopte.
Maar driedubbel nogmaals, het is idd een zeer goede film.
Mozes dit is echt een vette film.
Moeilijk om te zeggen of deze de beste van de 6 is aangezien je de oude delen niet echt kan vergelijken met deze maar hij is bij verre beter dan deel 1 en 2.
Zeker de laatste 45 minuten wanneer de emperor code 66 afroept en anakin uiteindelijk Darth Vader wordt.
Deze moet je in de bioscoop zien en zeker niet op je pc.
Deze film is gemaakt voor een groot scherm.
Moeilijk om te zeggen of deze de beste van de 6 is aangezien je de oude delen niet echt kan vergelijken met deze maar hij is bij verre beter dan deel 1 en 2.
Zeker de laatste 45 minuten wanneer de emperor code 66 afroept en anakin uiteindelijk Darth Vader wordt.
Deze moet je in de bioscoop zien en zeker niet op je pc.
Deze film is gemaakt voor een groot scherm.
Trouwens, kan iemand mij uitleggen waarom in deel 1 Obi Wan opgeleid wordt door Qui Gon en in de oude films zegt Obi Wan dat hij opgeleid is door Yoda?
op het einde van 3 zegt Yoda toch ook dat die obi one gaat trainen. (dat eeuwig leven gedoe) misschien dat die dat bedoelt.
laatste aanpassing
Elke Padawan krijgt zijn eerste lessen van Yoda in een klas.
Als hij een bepaalde leeftijd (tiener) heeft bereikt wordt deze padawan aan een knight of master toegewezen om samen met hem/haar zijn training te vervolgen.
Wordt in TPM of AOTC verteld.
En ook wat YOURI*teaser* zegt, Obi-Wan is de enigste die nog een vervolg training moest volgen van Yoda voor ze onderdoken. Terwijl Obi zijn normale training allang was afgerond.
Als hij een bepaalde leeftijd (tiener) heeft bereikt wordt deze padawan aan een knight of master toegewezen om samen met hem/haar zijn training te vervolgen.
Wordt in TPM of AOTC verteld.
En ook wat YOURI*teaser* zegt, Obi-Wan is de enigste die nog een vervolg training moest volgen van Yoda voor ze onderdoken. Terwijl Obi zijn normale training allang was afgerond.
laatste aanpassing
Maar niemand is iets opgevallen in deze film?
Nee was me gisteren niet opgevallen. Zal wel te moe geweest zijn om daar op te letten.
Verder vond ik hem top
Vanmorgen gezien; Wat een ontzettende topfilm!!! George Lucas heeft het weer helemaal goed gemaakt na I en II die mij toch wel waren tegengevallen (alhoewel II al een stuk beter was dan I, en ik I ook meer ben gaan waarderen na II).
Naar mijn mening de beste/vetste opening van alle SW films, het uiteindelijke afglijden naar de Dark Side van Anakin is mooi uitgezet, vooral als je bedenkt wat nu de doorslag gaf (de ironie daarvan), een heel aantal prachtige one-on-one gevechten, en veel verwijzingen naar dingen die gaan komen in de volgende delen (voorlopers tie-fighter en X-wing, dat soort dingen). En die eerste ademhalingen door het masker van Vader...moet ik nog meer zeggen?
Naar mijn mening de beste/vetste opening van alle SW films, het uiteindelijke afglijden naar de Dark Side van Anakin is mooi uitgezet, vooral als je bedenkt wat nu de doorslag gaf (de ironie daarvan), een heel aantal prachtige one-on-one gevechten, en veel verwijzingen naar dingen die gaan komen in de volgende delen (voorlopers tie-fighter en X-wing, dat soort dingen). En die eerste ademhalingen door het masker van Vader...moet ik nog meer zeggen?
ben gister geweest 
het was idd een geweldige film en de dramatiek in persoon Anakin komt goed naar voren, dat is perfect gedaan
en general grievous is ook goed neer gezet, op een aparte en grappige manier vind ik
idd veel lightsaber gevechten,
nog een keer kijken dus op de details letten
en wat klopt er dan niet in het verhaal ?
moet het dus over het hoofd gezien hebben...
het was idd een geweldige film en de dramatiek in persoon Anakin komt goed naar voren, dat is perfect gedaan
en general grievous is ook goed neer gezet, op een aparte en grappige manier vind ik
idd veel lightsaber gevechten,
nog een keer kijken dus op de details letten
en wat klopt er dan niet in het verhaal ?
moet het dus over het hoofd gezien hebben...
stelletje ongelooflijke eikels, maak me nou niet jaloers...ik moet nog wachten tot zaterdagavond 22.15
ja de oude delen blijven het beste.. die hebben er voor gezorgt dat ik star wars fan ben
de nieuwere delen zijn ook vet.. maar ze missen iets dat de oude delen wel hebben..
"In Return of the Jedi, both Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi were not aware that there was another Skywalker, Leia, until Yoda explained to them. In Revenge of the Sith, it was very obvious that Obi-Wan was holding Luke and Leia was born while he was still nearby. Therefore the fact Obi-Wan did not know about Leia is somewhat strange"
dit vond ik op t internet..
dit vond ik op t internet..
Hier staan paar fouten... (ik zeg eigelijk lekker belangrijk...)
http://www.moviemistakes.com/film4924
http://www.moviemistakes.com/film4924
donateur
"In Return of the Jedi, both Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi were not aware that there was another Skywalker, Leia, until Yoda explained to them. In Revenge of the Sith, it was very obvious that Obi-Wan was holding Luke and Leia was born while he was still nearby. Therefore the fact Obi-Wan did not know about Leia is somewhat strange"
Wat ook raar is, is dat in deel 6 Leia zegt dat ze iets van haar moeder kan herinneren terwijl in deel 3 Padme gelijk dood gaat na de bevalling.
Leia bedoeld volgens mij haar verzorgende...ze denkt dat dat haar moeder was volgens mij...
heb m overigens net gezien......ben nog een beetje beduust....ge-weldige film!!! té goed gewoon!!!
en inderdaad die generaal grievous was echt vet gemaakt!!! soms idd wat minder acteerwerk van palpatine (bij t gevecht tegen master windu/samuel l jackson), maargoed....geweldige film...
heb m overigens net gezien......ben nog een beetje beduust....ge-weldige film!!! té goed gewoon!!!
en inderdaad die generaal grievous was echt vet gemaakt!!! soms idd wat minder acteerwerk van palpatine (bij t gevecht tegen master windu/samuel l jackson), maargoed....geweldige film...
#)($#&*()&(*
godverdomme...............die gozer met wie ik er zaterdag heen ging, kan niet, omdat zijn geld op is...dan ga ik morgenavond wel alleen...eerst een dikke joint roken en dan spacen in de bioscoop....
godverdomme...............die gozer met wie ik er zaterdag heen ging, kan niet, omdat zijn geld op is...dan ga ik morgenavond wel alleen...eerst een dikke joint roken en dan spacen in de bioscoop....
EP3 is echt waanzinnig
Toch wel een beetje jammer dat het nu (waarschijnlijk) definitief over is met de star wars films ...
Je moet effe de boeken lezen er zijn er een aantal die tussen 3 en 4 spelen en er komen nog drie delen na deel 6 READ THE BOOKS ik heb ze staan
Komt een 100 aflevering durende tv show. Tenmiste dat las ik of de official site.
Dit gaat overigens niet over Luke, Vader, Leia, Chewie etc. Deze afleveringen zullen de charachters die een minimale rol hadden in de films verder uitdiepen.
Of ik hier nu zo blij mee moet zijn weet ik niet. Afwachtten maar...
Dit gaat overigens niet over Luke, Vader, Leia, Chewie etc. Deze afleveringen zullen de charachters die een minimale rol hadden in de films verder uitdiepen.
Of ik hier nu zo blij mee moet zijn weet ik niet. Afwachtten maar...
laatste aanpassing
ja er zullen nog wel paar delen komen
donateur
Nee de delen blijven bij 6 had ik gehoord in een documontere van star wars.
star wars deel 3 is trouwens 1 van de betere delen uit de reeks.
alleen ik vind 1 ding raar gefilmt anakin gaat er aan en dan word ie opeens een robot echt vaag
zat. 22.15 
Heb dur zin in
Heb dur zin in
ik ben afgelopen avond geweest....en ik moet zeggen...teeringgg wat een vette ervaring
nee dat klopt, padme wou zichzelf niet blootgeven
21:45 kijk ik hem in de bios 
edit: Hijs ok
En ben deel 4 aant downloaden ( op 95% ) dus leuk om morgen ff te kijken
edit: Hijs ok
En ben deel 4 aant downloaden ( op 95% ) dus leuk om morgen ff te kijken
laatste aanpassing
jippie ik ga hem zo over 2 uurtjes kijken
idd me too, for 2nd time dus
edit: toch niet me broer heeft geen zin meer. maaar ga ik zelf wel volgende weeke ergens
laatste aanpassing
vet vet vet!
heb hem afgelopuh nacht gekekuh op muh pctjuh
je moet hem gewoon in de bios zien om het ultieme gevoel te evenaren....vooral als die star destroyer van de republiek over vliegt, trilt het beelt + de bioscoop gewoon mee hahaha
donateur
heb em in de Pathé bios bij de Arena gekeken 
wat een super film, en lekker zonder pauze ertussen
kga em zeker ook bestellen als ie op DVD uitkomt
wat een super film, en lekker zonder pauze ertussen
kga em zeker ook bestellen als ie op DVD uitkomt
Nou heb hem gezien hoor
en moet zeggen vind hem toch wel erg vet jah, mooie afsluiting.
vind alleen 1 ding jammer ik heb dat stukje waar Lord Sidious zegt" Lord Vader Riseeee" niet heb gezien daar zat ik toch echt op te wachten.
bleek dat dat niet hoorde bij dat stukje dat ie voor het eerst opstaat met zijn nieuwe pak...
maar ja verder vette film
vind alleen 1 ding jammer ik heb dat stukje waar Lord Sidious zegt" Lord Vader Riseeee" niet heb gezien daar zat ik toch echt op te wachten.
maar ja verder vette film
Super goede film

!!!
Heb em gisteravond gezien met mijn vriendje en was echt verkocht

Vond het een goed verhaal, super mooie effects en ja alles was gewoon verder goed

Alleen de eerste helft vond ik een klein beetje langdradig, maar de 2de helft was echt
Verder werd er natuurlijk ook heel goed geacteerd
Binnenkort maar eens de andere episodes kijken, want ik heb alleen 1, 2 en 3 gezien

Heb em gisteravond gezien met mijn vriendje en was echt verkocht
Vond het een goed verhaal, super mooie effects en ja alles was gewoon verder goed
Alleen de eerste helft vond ik een klein beetje langdradig, maar de 2de helft was echt
Verder werd er natuurlijk ook heel goed geacteerd
Binnenkort maar eens de andere episodes kijken, want ik heb alleen 1, 2 en 3 gezien
laatste aanpassing
donateur
Nou heb hem gezien hoor en moet zeggen vind hem toch wel erg vet jah, mooie afsluiting.
vind alleen 1 ding jammer ik heb dat stukje waar Lord Sidious zegt" Lord Vader Riseeee" niet heb gezien daar zat ik toch echt op te wachten. bleek dat dat niet hoorde bij dat stukje dat ie voor het eerst opstaat met zijn nieuwe pak...
Het stukje kwam er wel in voor maar niet op exact de manier zoals het in de trailer gezegd wordt. Vond ik ook wel jammer, gaf wel een cool sfeertje die trailer.
Ik heb die Palpatine nooit vertrouwd! 
Een van de eigenschappen van de Dark Side is het kunnen verbergen van hun ware identiteit, inclusief de Force kunen onderdrukken.
Verder kunnen ze ervoor zorgen bij de Jedi dat ze niet meer of slecht in de toekomst kunnen kijken, dingen voelen aankomen, de aanwezigheid van de Dark Side kunnen inschatten etc.
http://www.starwars.com/databank/organization/thesith/
Verder kunnen ze ervoor zorgen bij de Jedi dat ze niet meer of slecht in de toekomst kunnen kijken, dingen voelen aankomen, de aanwezigheid van de Dark Side kunnen inschatten etc.
http://www.starwars.com/databank/organization/thesith/
Het stukje kwam er wel in voor maar niet op exact de manier zoals het in de trailer gezegd wordt. Vond ik ook wel jammer, gaf wel een cool sfeertje die trailer.
Jah he baalde daar wel van, dat was echt vet geweest!
Ook vond ik het wel jammer dat er weinig aandacht werd besteed aan de Wookies...
Ik denk niet dat je een 7,8,9 moet maken want, Vader is dood en Luke en Leia hebben balans gebracht..
persoonlijk vond ik deze deel toch beter
http://www.sequentialpictures.com/moviestarwarsepisode3.html

star wars episode 3 spoof...
niet eens zo goed , af en toe geinig
http://www.sequentialpictures.com/moviestarwarsepisode3.html
star wars episode 3 spoof...
niet eens zo goed , af en toe geinig
Hij was oke, had toch mijn verwachtingen toch weer iets te hoog gezet. Maar het is een goede afsluiter van deze reeks.
Nu wachten op de volgende delen, hij zegt wel dat ze er niet komen, maar money talks ja toch? na het 4e deel van indiana jones zal meneer lucas zich vast wel vervelen en heeft weer bezigheidstherapie nodig.....
Nu wachten op de volgende delen, hij zegt wel dat ze er niet komen, maar money talks ja toch? na het 4e deel van indiana jones zal meneer lucas zich vast wel vervelen en heeft weer bezigheidstherapie nodig.....
Jah he baalde daar wel van, dat was echt vet geweest!
Ook vond ik het wel jammer dat er weinig aandacht werd besteed aan de Wookies...
Ik denk niet dat je een 7,8,9 moet maken want, Vader is dood en Luke en Leia hebben balans gebracht..
maar je kan wel plot voor Episodes VII t/m IX lezen op www.supershadow.com
laatste aanpassing
Hmmm das best intressant die site jah
ja echt wel
heb je zeker ff wat rondgeneusd daar op die site he ?
Yoda wordt ook vervangen in digitale vorm in Emire Strikes Back & Return of the Jedi.
Dit zal waarschijnlijk geburen als de 6dvd box uitkomt.
Ja ?
Volgens mij kun je het best je Star Wars VHS het beste veilig opbergen in een kluis. Want als het zo gaat heeft Lucas in 2050 de hele serie veranderd. De geest van Anakin was toch al veranderd in Return of the Jedi ?
Maarjah, het zal er misshien wel beter uit zien
dat ziet er aardig leuk uit
hoeveel kosten die dingen?
Meesterlijk ! Zo blijkt
dat Jedi's niet immuun tegen lava zijn. Die grootte hagadis is ook wel een stoer vervoersmiddel dacht ik zo.
Maar sinds wanneer kunnen Androids laten merken dat zijn pijn hebben als er mechanische arm af wordt geschoten? En dan die generaal die kucht ?
Wel grappig dat stukje met Yoda die binnenloopt naar de emperor en die 2 rode guards met 1 handbeweging tegen de muur gooit 
Dit is een leuk filmpje: http://download.theforce.net/theater/fxprojects/ryandork/ryan_vs_dorkman_480.mov
(Rechterklik, opslaan als) Het filmpje is wel groot en je hebt er quicktime voor nodig.
(Rechterklik, opslaan als) Het filmpje is wel groot en je hebt er quicktime voor nodig.
laatste aanpassing
Hele vette film hoor 
die eerste minuut/anderhalve minuut....één long take van ruimtegevecht met geweldige camera-bewegingen
veel lightssaber-gevechten, en weer veel afgehakte ledematen
idd paar kleine foutjes, maar echt niet zo erg dat het afbreuk doet aan de film/het verhaal
en ik heb de Millennium Falcon ook gezien

die eerste minuut/anderhalve minuut....één long take van ruimtegevecht met geweldige camera-bewegingen
veel lightssaber-gevechten, en weer veel afgehakte ledematen
idd paar kleine foutjes, maar echt niet zo erg dat het afbreuk doet aan de film/het verhaal
laatste aanpassing
Maar sinds wanneer kunnen Androids laten merken dat zijn pijn hebben als er mechanische arm af wordt geschoten? En dan die generaal die kucht ?
ik denk omdat een android of cyborg uit delen machine en delen organische bestandsdelen is gemaakt?
ja ik ook
Ach, vond t wel humor die laffe androids...en die generaal die was nog 5% organisch en dus de rest mechanisch...niet normaal...wat een character!!!
en trouwens...B.uca, lache filmpje man, ziet r grappig uit...
ik ga binnekort denk k weer....misschien dan ook wel zo'n digitale bios ergens denk...
Trouwens...kheb de millenium falcon niet gezien...kijk k helaas gewoon overheen....
en trouwens...B.uca, lache filmpje man, ziet r grappig uit...
ik ga binnekort denk k weer....misschien dan ook wel zo'n digitale bios ergens denk...
Trouwens...kheb de millenium falcon niet gezien...kijk k helaas gewoon overheen....
laatste aanpassing
veel mensen hebben de falcon gemist...ga in je eentje naar de bioscoop en concentreer je goed op de film 
...vooral de rechter onderhoek 
Ik meende ook al de millenium falcon gezien te hebben ja! Dus dat kan toch kloppen
grz ICE
grz ICE
ik ga ff naar moviemistakes.com....eem kijken wat er nog meer aan sneakigheid in verstopt zit
Toch is het een geniale film,
Je ziet ook dus de schepen van de republiek en je denkt dat ze vechten voor het goede. Ik heb het hier vooral over de voorganger van de x-wing en TIE-fighter. Je ziet Anakin en Obi Wan allebei in een TIE-fighter vliegen. Maar doordat de republiek dus eigenlijk het kwaad is, gooit dat alles om
Geniaal gewoon!!
Je ziet ook dus de schepen van de republiek en je denkt dat ze vechten voor het goede. Ik heb het hier vooral over de voorganger van de x-wing en TIE-fighter. Je ziet Anakin en Obi Wan allebei in een TIE-fighter vliegen. Maar doordat de republiek dus eigenlijk het kwaad is, gooit dat alles om
Geniaal gewoon!!
Goede film 

Het enige wat ik minder vond is hoe die andere jedikrijgers van de jediraad zo makkelijk verslagen worden, maar verder goeie
..
Het enige wat ik minder vond is hoe die andere jedikrijgers van de jediraad zo makkelijk verslagen worden, maar verder goeie
vast die waterboer die dat heeft gefixt 
hoorde net van een maat van me dat 3PO in t begin zegt dat ie zeg maar geupdate is
.
heb net btw House of Wax gezien, wat een bout film
op de weg richting de tioletten zagen we in zaal 1 staan "starwars III 21.30" hangen
nja... je raadt het al
hehe... ff snel nog naar binnen gegaan om t eind gevecht te kijken 

op de weg richting de tioletten zagen we in zaal 1 staan "starwars III 21.30" hangen
nja... je raadt het al
laatste aanpassing
donateur
hoorde net van een maat van me dat 3PO in t begin zegt dat ie zeg maar geupdate is .
nja... je raadt het al hehe... ff snel nog naar binnen gegaan om t eind gevecht te kijken
Hmmm house of wax leek me ook wel vet...
ik weet nie of je clone wars gezien heb maar in die laatste epi escaped grevius met palpatine en net voor ze vluchten komt mace aan die gebruik de force en knijpt ff ze borstkast fijn daarom kucht hij ook de hele film
http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.htm
hier staat die aflevering dus
oke mensen , hier is het beste stuk van star wars episode 3 :
If you enjoy Darth Vader's girly scream of NOOOOOOO, then post here.
References
http://darthno.ytmnd.com/
Basic NOOOOOOO
http://unitedstatesofno.ytmnd.com/
United States of Whatever vs. NOOOOOOO
(essential downloading)
http://cnnoooooooo.ytmnd.com/
This is CNNOOOOOOO
http://vadersmith.ytmnd.com/
Will Smith vs. Darth Vader
http://darthdolenz.ytmnd.com/
Monkees vs. Darth Vader
http://supervaderbros.ytmnd.com/
Mario Bros. NOOOOOOO
http://knightswhosaynoooo.ytmnd.com/
WE ARE THE KNIGHTS WHO SAY NOOOOOOO
http://reversevader.ytmnd.com/
OOOOOOON
http://padme.ytmnd.com/
Padme
http://vadercoaster.ytmnd.com/
rollercoaster
http://vaderturnsonlight.ytmnd.com/
lachwekkend

If you enjoy Darth Vader's girly scream of NOOOOOOO, then post here.
References
http://darthno.ytmnd.com/
Basic NOOOOOOO
http://unitedstatesofno.ytmnd.com/
United States of Whatever vs. NOOOOOOO
(essential downloading)
http://cnnoooooooo.ytmnd.com/
This is CNNOOOOOOO
http://vadersmith.ytmnd.com/
Will Smith vs. Darth Vader
http://darthdolenz.ytmnd.com/
Monkees vs. Darth Vader
http://supervaderbros.ytmnd.com/
Mario Bros. NOOOOOOO
http://knightswhosaynoooo.ytmnd.com/
WE ARE THE KNIGHTS WHO SAY NOOOOOOO
http://reversevader.ytmnd.com/
OOOOOOON
http://padme.ytmnd.com/
Padme
http://vadercoaster.ytmnd.com/
rollercoaster
http://vaderturnsonlight.ytmnd.com/
lachwekkend
laatste aanpassing
http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.htm
hier staat die aflevering dus, heeft dus nix echt met dé film te maken...
gast clonewars heeft alles met de film te maken het speelt zich af tussen attack of the clones en revenge of the sith
Was echt de meeste slechte film van star wars die ik heb gezien, vondt zelfs deel 1 nog wel leuker
En wat kunnen anakin en padme en obigwan tok slecht acteren
je bent gewoon geen starwars liefhebber.
en qua acteren, je vind ze zeker te correct praten.
het zijn jedi's en een Koningin, zo worden ze opgegroeid.
Zelfde als met stadsen,kakkers en royalen in dit land
Ik vond 'm heel goed ! Heb 'm inmiddels 2 keer gezien. (zeker niet de laatste keer)
Zeer jammer dat het het laatste deel is, maar vind dat 'gapende gat' van het verhaal mooi vertoond is
1 minpuntje : vind dat Anakin Skywalker wel HEEL vlot overstapt naar de Duistere Zijde
(je kan er ook geen uren aan besteden, I know
)
Verder blijft het een topfilm
!
Zeer jammer dat het het laatste deel is, maar vind dat 'gapende gat' van het verhaal mooi vertoond is
1 minpuntje : vind dat Anakin Skywalker wel HEEL vlot overstapt naar de Duistere Zijde
Verder blijft het een topfilm
ik heb de film nog niet gezien dus corrigeer me als ik het verkeerd heb;
ik denk dat het zo kort lijkt te duren doordat al het voorbereidende werk al gedaan is, kijk naar deel 2 waarin hij duidelijk worstelt met het beeld dat hij heeft van het universum en het werkelijke beeld van het universum, zijn moeder die overlijdt wat hij zichzelf kwalijk neemt en natuurlijk zoals in deel 1 te zien is, de slavernij waar hij mee opgegroeid is.
vooral die scene in deel 2 waarin hij met padmé ligt te rollen in het gras vind ik het toch al erg duidelijk dat anakin al verloren is aan de dark side..
daarnaast kun je vanaf kleins af aan al zien dat emoties de overhand hebben bij anakin... wat natuurlijk ook weer leidt tot de....
ik denk dat het zo kort lijkt te duren doordat al het voorbereidende werk al gedaan is, kijk naar deel 2 waarin hij duidelijk worstelt met het beeld dat hij heeft van het universum en het werkelijke beeld van het universum, zijn moeder die overlijdt wat hij zichzelf kwalijk neemt en natuurlijk zoals in deel 1 te zien is, de slavernij waar hij mee opgegroeid is.
vooral die scene in deel 2 waarin hij met padmé ligt te rollen in het gras vind ik het toch al erg duidelijk dat anakin al verloren is aan de dark side..
daarnaast kun je vanaf kleins af aan al zien dat emoties de overhand hebben bij anakin... wat natuurlijk ook weer leidt tot de....
laatste aanpassing
als je hem hebt gezien denk ik dat je het met ons eens bent.
in 1 scene is die tegel palpatine en 1 minuut later in de zelfde scene gaat die op zijn knieen voor hem
we shall see... binnekort ga ik hem eindelijk kijken...
ik brand van ongeduld
vet was als die cruizer over het scherm heen vloog, de bouten trilden uit m'n stoel
inderdaad....ik kreeg er bijna een stijve van...van die trillingen
donateur
het zijn jedi's en een Koningin, zo worden ze opgegroeid.
Zelfde als met stadsen,kakkers en royalen in dit land
Klopt ja, ze horen gewoon alles te overwegen. Ik hoorde vaker dat ze "slecht acteren". Ik snap niet wat er zo slecht aan was...
waar moet ik op letten?
als ze na de redding van palpatine aankomen op coruscant met zon airbus...als ze dan dat grote bolle station binnenvliegen dan zie je rechts onderin de falcon naar binnen vliegen
ik ben gisteravond naar revenge of the sith geweest...
tot de pauze vond ik hem eigenlijk best wel doorsukkelen, afgezien van de pakkende openingsscene !
na de pauze kwam ik op het puntje van me stoel te zitten toen order 66 in werking trad :twisted:
typisch geval van "let mie sjow joe hauw diep de rebithol goos.."
hetgeen dit voor mij een prima film maakte...
ps..
ik pleit nu nog meer voor deel 7, 8, 9 !!!
tot de pauze vond ik hem eigenlijk best wel doorsukkelen, afgezien van de pakkende openingsscene !
na de pauze kwam ik op het puntje van me stoel te zitten toen order 66 in werking trad :twisted:
typisch geval van "let mie sjow joe hauw diep de rebithol goos.."
hetgeen dit voor mij een prima film maakte...
ps..
ik pleit nu nog meer voor deel 7, 8, 9 !!!
mijn reactie op TW forum.
laatste aanpassing
Kom op zeg, die acteurs die doen niet eens hun best om geloofwaardig voer te komen. hayden christensen is een waardig opvolger van de acteertalenten Tom cruise (die ongeveer veertig was bij zijn eerste fatsoenlijke rol) en Keanu Reeves (die geluk heeft dat hij zo'n houterig figuur moest spelen in the Matrix) Er komt geen greintje emotie uit die lui. Die padme miep is al net zo'n onovertuigend wezen, maar die speelt dan nog in ieder geval een prinses (beetje zoals ik hierboven commentaar had op keanu reeves). Het enige excuus watik in deze hele serie films zie is dat het volgens mij als een serie epische filmcomics bedoeld is. hierdoor zijn diepgang en acteerprestatie overbodig.
wel de beste star wars film sinds episode 5. en tja, de serie is toch een tijdloos document en door zijn populariteit niet te negeren. ook al viel ik bij 1 en 2 in slaap. en was jar-jar kut. correctie: ontzettend irritant kut.
daarentegen heb ik op obiwan niks aan te merken. prima acteur ewanmcgregor.
laatste aanpassing
tjah, dat acteerwerk hoor je vaker, vond dat zelf ook minder moet ik zeggen....
vooral dat stukje van Senator Palpatine tegen Samuel L Jackson (ben ff zn rol-naam kwijt)....en dan Anakin daarbij staat....dat ze Anakin proberen te overtuigen....
Echt niet goed geacteerd...terwijl je van Samuel L Jackson wel wat meer mag verwachten!!!
vooral dat stukje van Senator Palpatine tegen Samuel L Jackson (ben ff zn rol-naam kwijt)....en dan Anakin daarbij staat....dat ze Anakin proberen te overtuigen....
Echt niet goed geacteerd...terwijl je van Samuel L Jackson wel wat meer mag verwachten!!!
donateur
Ik vond het van Samual L Jackson wel goed, jij niet dan? Sowieso vond ik het nog wel meevallen. Zo slecht was het niet, het was ook een miljoenen productie...
laatste aanpassing
Eindelijk heb ik nu de film gezien!
De afgelopen weken heb ik dit topic vermeden uit angst dat hier veel specifieke dingen zouden worden verklapt en ik wilde me graag laten verrassen en overdonderen. Nu is het leuk om alle reacties door te lezen
Ben expres de film in Almere gaan kijken. Naar mijn weten is Utopolis Almere de enige bioscoop in Nederland met THX-geluid en ik moet zeggen dat het geweldig was!!! Zelfs als je de film al gezien hebt kan ik je aanraden om hier nog een keer te kijken al was het alleen maar om de absoluut sublieme beeld- en geluidskwaliteit.
Film was top hoewel deel 4, 5 en 6 niet overtroffen worden.
Wat me opviel: Padme is hoogzwanger van een tweeling maar heeft geen buikje
De afgelopen weken heb ik dit topic vermeden uit angst dat hier veel specifieke dingen zouden worden verklapt en ik wilde me graag laten verrassen en overdonderen. Nu is het leuk om alle reacties door te lezen
Ben expres de film in Almere gaan kijken. Naar mijn weten is Utopolis Almere de enige bioscoop in Nederland met THX-geluid en ik moet zeggen dat het geweldig was!!! Zelfs als je de film al gezien hebt kan ik je aanraden om hier nog een keer te kijken al was het alleen maar om de absoluut sublieme beeld- en geluidskwaliteit.
Film was top hoewel deel 4, 5 en 6 niet overtroffen worden.
Wat me opviel: Padme is hoogzwanger van een tweeling maar heeft geen buikje
laatste aanpassing

![Blaatschaap[Fuck Jump]](/images/user/218296_734678.jpg)