Partyflock

Forumonderwerp · 777335

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, wat vonden jullie?

Ik vond hem leuk maar er is een te groot verschil tussen de oude en de nieuwe delen. Ook zat er in deze film 2 grove fouten. Nog meer mensen die het opgevallen was?
Waarschuw beheerder
donateur
nog niet.. nog niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 18 mei 2005 om 22:48:
nog niet.. nog niet..

Wel bijna? :p

Ik heb hem net gezien, het is een leuke film!
Waarschuw beheerder
donateur
moet nog gaan volgende week!

Wordt zeker de naam Bush in vermeld, en een afkeer tegen de oorlog ghehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:49:
Wel bijna?

volgende week donderdag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoop in je zakdoek! op woensdag 18 mei 2005 om 22:53:
Wordt zeker de naam Bush in vermeld, en een afkeer tegen de oorlog ghehehe

Zulke grove fouten ook weer niet. ;p
Ik ben benieuwd, het was me zelf in eerste instantie niet opgevallen maar ik werd op de fouten gewezen...

Waarschuw beheerder
Nog niet gezien , Maaaaaar als ik hem zie haal ik zo alle fouten er uit , zullen ze vast wel gemaakt hebben hebben ze in episode 1 en 2 ook gedaan :S

Niemand is zo`n grotuh star wars mongool hier als ik :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoop in je zakdoek! op woensdag 18 mei 2005 om 22:56:
Dan had Han Solo een verkeerde kleur lichsabel hahaha

Warmer... ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 22:58:
Nog niet gezien , Maaaaaar als ik hem zie haal ik zo alle fouten er uit , zullen ze vast wel gemaakt hebben hebben ze in episode 1 en 2 ook gedaan

Niemand is zo`n grotuh star wars mongool hier als ik

Waarom nog niet gezien dan als je zo'n groot fan bent? ;p

Waarschuw beheerder
geen tijd voor :S helaaaaaas :( kan der wel om janken , heb het te druk met mn studie en mn werk .

Maar als ik hem ga bekijken : lekker in haarlem in de bios op het balkon en dan een bank voor aan het balkon afhuren met een eigen tafel en voldoende ruimte en een lekker koud biertje ;)

Waarschuw beheerder
ps: kijk mn profiel foto maar die kast achter me staat volllll met star wars

Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed.. :D Zal ik nog maar niets zeggen dan?

Waarschuw beheerder
nee :P weet al wel wat er gaat gebeuren al het hele internet er na afegzocht

Waarschuw beheerder
donateur
Ok logisch, het verhaal is bekend maar ben benieuwd of meer mensen de fout opvallen. Het was mijzelf niet in een keer opgevallen.

Waarschuw beheerder
is ut een grotuh fout dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, vind ik wel.

Waarschuw beheerder
LOL :P je maakt me wel benieuwd nu

Waarschuw beheerder
Ben net terug, in een woord geweldig, overdonderend, amazing holy shit ±yes±

Als ik eerlijk moet zijn, ik vind dit de beste van de 6.

Fouten, tja, er zijn altijd weer van die mensen die ergens op letten, maar geloof mij, er is mij niks opgevallen in ROTS wat het niet juist doet aansluiten met A New Hope. En ik heb de orginal trilogy inmiddels wel 50 keer gezien.

Als je er nog heen gaat, veel plezier, ik heb voor vrijdagavond weer gereserveerd.

Effecten zijn over de top, verhaal is goed (maar dit wist iedereen natuurlijk al)

Er zitten zelfs momenten in met leuke grappen, en zijn goed uitgewerkt. Zaal moest een paar keer lachen.Emoties waren er ook, ook dit was goed uitgewerkt.

Staande ovatie toen hij af was, ik deed uiteraard mee. Heb ik in al die jaren dat ik naar de bios ga misschien 1 of 2 keer meegemaakt. Maar terecht, Lucas overtreft zichzelf en krijgt van mij een hele dikke vette pluim.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 23:22:
Fouten, tja, er zijn altijd weer van die mensen die ergens op letten, maar geloof mij, er is mij niks opgevallen in ROTS wat het niet juist doet aansluiten met A New Hope. En ik heb de orginal trilogy inmiddels wel 50 keer gezien.

Zeker, zeer goede film daar zeg ik ook niets over maar zit een foutje in het verhaal. Mag toch gezegd worden?[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk Teknix, er is een fout aanwezig die ik zelf over het hoofd zag.

Maar buiten dat, een topper die ik zeker nog een aantal keren ga bekijken in de bios.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 23:32:
er is een fout aanwezig die ik zelf over het hoofd zag. Behoorlijk nare ook wel.

Ik zag hem zelf ook eerst over het hoofd, ik werd er op gewezen door een vriend. Maar misschien steekt er wel meer achter dan we dachten...

Maar zeker, vette film... :D

Waarschuw beheerder
Maar dit zal de meeste waarschijnlijk niet eens opvallen.

Het is dat jij het zei, maar stond er niet eens bij stil.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Een zeer goede film!!!

special effects zijn echt niet normaal meer!!! Meesterlijk!!!

het verhaal is ook echt goed, nu valt de puzzel met de andere films in elkaar!!!

er is 1 ding wat erg vreend was in de film!
maar dat ga ik nie verklappen, die film is er nog te vers voor!
het is waarschijnlijk wel een andere fout die jullie bedoelen!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem 24 uur geleden in belgie gezien (De echte fans moeten daar heen digitale projectie en echt THX geluid) en vond hem echt verschikkelijk goed, binnenkort maar eens voor de 2e keer gaan checken :D

Waarschuw beheerder
Ben er ook net heen geweest. Voldeed volledig aan mijn hoge verwachtingen. Heerlijk meeslepend stukje filmkunst. :)

Waarschuw beheerder
In Almere zit inmiddels ook z´n soort bioscoop Tic Tac

http://www.utopolis.nl/

Ga hem daar ook nog wel een keertje bekijken.
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Huh? Die komt morgen toch pas officiëel uit, in de hele wereld. Of heb ik weer wat gemist:S:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net gezien ! geweldige film :yes: Toch wel een beetje jammer dat het nu (waarschijnlijk) definitief over is met de star wars films ...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
GODVER!!! kan niet wachten echt....

donderdagavond 20u!!!

Waarschuw beheerder
EP3 is echt waanzinnig :respect:

hier en daar wat irritatie momenten gehad haha :$

Toch wel een beetje jammer dat het nu (waarschijnlijk) definitief over is met de star wars films ...

Ik had iets gehoord over een soort van korte films tussen EP3 & EP4 ( a new hope ) waarin je de uitroeïng van de jedi kreeg te zien... mjah ik weet zelf niet of er iets van waar is... maar afwachten hè
Waarschuw beheerder
Net gezien, helemaal fucking geweldig. Vooral die gevechten tussen Darth Vader & Obi Wan en The Emperor & Yoda.

Vooral de grappige scenes van R2 waren hilarisch.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuw :D
Waarschuw beheerder
ernstig goeie film

middernachtpremiere gezien

int begin wast wel ff druk, howjang veel vliegerkes en laserkogels alom dus da was ff van, wie is de goeie en wie zijn de slechte en die robotjes op die vliegers:"Get em R2" :D:D:D en dan emotioneel moment als bijna alle jedi vermoord worden ma yoda laat zich nie zomaar vangen hehehe en dan indeed die gevechten en al en dan wordt die daar zo ernstig levend verbrand: koooooohhhhhh kuuuuuuugggghhhhh

:D

aanrader amai

Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect: beste STAR WARS van alle 6 :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
ben gisteren geweest in almere!! echt een vette film!!
vette effecten .. af en toe liet het acteer werk het effe liggen ..

maar ik heb echt genoten!!!

tip ga naar almere of naar een andere digitale bioscoop. het is echt de moeite waard! ben zelf vanuit nijmegen naar almere gegaan.
Waarschuw beheerder
binnenkort kijken. issie in amerika ook pas net in de bios?

Waarschuw beheerder
Wij hier in Nederland waren zelfs een dag eerder dan Amerika.

Op een paar uitzonderingen na dan.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar niemand is iets opgevallen in deze film?

Er zit namelijk een fout in het verhaal, had het zelf eerst ook niet gezien maar ik heb ook niet alle films heel vaak gezien. Nadat iemand het tegen me zei, wist ik wel dat het niet klopte.

Maar driedubbel nogmaals, het is idd een zeer goede film. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij staat al op torrent :d

Waarschuw beheerder
Zag het ook, maar je bent onwijs stom als je deze in een gare cam versie gaat zien op je monitor.

Die €9 voor een bioscoopkaartje is hij meer dan dubbel en dwars waard. So you know.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga ook wel in de bios kijken.
kwaliteit is zo te zien niet best.

[img width=666 height=461 cacheid=0008f01f001929e779cfc2b31a00bd69ab]http://img263.echo.cx/img263/9881/sw3am.png[/img]

Waarschuw beheerder
Ziet er een stuk beter als ik dacht.

Maar goed, ga mensen nou niet lopen aanmoedigen om deze te downloaden, deze moet simpelweg gezien worden in de bios :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet een ieder voor zichzelf weten. ik kijk hem wel in de bios. maar wel pas als de echte gekte een beetje voorbij is.

Waarschuw beheerder
donateur
Die kleine plaatjes zien er nog wel goed uit maar als je zo'n cam op full screen afspeelt is het niet om aan te kijken. Helemaal niet zo'n film als star wars. Die moet je gewoon in de bios kijken als je kans krijgt...
Waarschuw beheerder
en al helemaal niet als al die cijfers blijven staan

Artiest Spock
Waarschuw beheerder
Mozes dit is echt een vette film.
Moeilijk om te zeggen of deze de beste van de 6 is aangezien je de oude delen niet echt kan vergelijken met deze maar hij is bij verre beter dan deel 1 en 2.
Zeker de laatste 45 minuten wanneer de emperor code 66 afroept en anakin uiteindelijk Darth Vader wordt.
Deze moet je in de bioscoop zien en zeker niet op je pc.
Deze film is gemaakt voor een groot scherm.
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens deze moet je gewoon in de bios zien, dat is de 9 euro dubbel en dwars wel waard.
Gewoon niet downloaden en straks als de dvd uit is ook niet, gewoon de 6-box kopen, die hoort in iedere sci-fi film freak zijn collectie thuis (origineel).

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens, kan iemand mij uitleggen waarom in deel 1 Obi Wan opgeleid wordt door Qui Gon en in de oude films zegt Obi Wan dat hij opgeleid is door Yoda?

Waarschuw beheerder
Zal wel een foutje zijn.

Ik heb m nog niet gezien helaas! Ben wel benieuwd. en wedden dat je nu ook in de bioscoop deel 1 t/m 6 achter elkaar te zien krijgt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 13:38:
Trouwens, kan iemand mij uitleggen waarom in deel 1 Obi Wan opgeleid wordt door Qui Gon en in de oude films zegt Obi Wan dat hij opgeleid is door Yoda?

op het einde van 3 zegt Yoda toch ook dat die obi one gaat trainen. (dat eeuwig leven gedoe) misschien dat die dat bedoelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Elke Padawan krijgt zijn eerste lessen van Yoda in een klas.

Als hij een bepaalde leeftijd (tiener) heeft bereikt wordt deze padawan aan een knight of master toegewezen om samen met hem/haar zijn training te vervolgen.

Wordt in TPM of AOTC verteld.

En ook wat YOURI*teaser* zegt, Obi-Wan is de enigste die nog een vervolg training moest volgen van Yoda voor ze onderdoken. Terwijl Obi zijn normale training allang was afgerond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet er nog heen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 11:10:
Maar niemand is iets opgevallen in deze film?

Er zit namelijk een fout in het verhaal, had het zelf eerst ook niet gezien maar ik heb ook niet alle films heel vaak gezien. Nadat iemand het tegen me zei, wist ik wel dat het niet klopte.

Nee was me gisteren niet opgevallen. Zal wel te moe geweest zijn om daar op te letten.

Verder vond ik hem top :respect:
Waarschuw beheerder
Vanmorgen gezien; Wat een ontzettende topfilm!!! George Lucas heeft het weer helemaal goed gemaakt na I en II die mij toch wel waren tegengevallen (alhoewel II al een stuk beter was dan I, en ik I ook meer ben gaan waarderen na II).
Naar mijn mening de beste/vetste opening van alle SW films, het uiteindelijke afglijden naar de Dark Side van Anakin is mooi uitgezet, vooral als je bedenkt wat nu de doorslag gaf (de ironie daarvan), een heel aantal prachtige one-on-one gevechten, en veel verwijzingen naar dingen die gaan komen in de volgende delen (voorlopers tie-fighter en X-wing, dat soort dingen). En die eerste ademhalingen door het masker van Vader...moet ik nog meer zeggen?
Waarschuw beheerder
ben gister geweest :D
het was idd een geweldige film en de dramatiek in persoon Anakin komt goed naar voren, dat is perfect gedaan

en general grievous is ook goed neer gezet, op een aparte en grappige manier vind ik :D

idd veel lightsaber gevechten, :jaja:

nog een keer kijken dus op de details letten

en wat klopt er dan niet in het verhaal ?
moet het dus over het hoofd gezien hebben...
Waarschuw beheerder
van de vorige delen ep. 1 & 2 is een film strip uitgebracht komt hij hier ook van?
of is ie er al?
Waarschuw beheerder
stelletje ongelooflijke eikels, maak me nou niet jaloers...ik moet nog wachten tot zaterdagavond 22.15
Waarschuw beheerder
ik ga hem zien over 2 uurtjes:d
Waarschuw beheerder
je gaat op je punt van je stoel zitten garandeer ik !

Waarschuw beheerder
(y)

leukste van de drie recente delen.. maar prefereer toch de oude hoor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ik zaterdag voor een 2de keer ga :P
Waarschuw beheerder
ja de oude delen blijven het beste.. die hebben er voor gezorgt dat ik star wars fan ben :p de nieuwere delen zijn ook vet.. maar ze missen iets dat de oude delen wel hebben..
Waarschuw beheerder
(Y) zeeeer vette film.

maare, wat is die ene fout dan? niks gemerkt nl.

Waarschuw beheerder
"In Return of the Jedi, both Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi were not aware that there was another Skywalker, Leia, until Yoda explained to them. In Revenge of the Sith, it was very obvious that Obi-Wan was holding Luke and Leia was born while he was still nearby. Therefore the fact Obi-Wan did not know about Leia is somewhat strange"

dit vond ik op t internet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 22:13:
"In Return of the Jedi, both Luke Skywalker and Obi-Wan Kenobi were not aware that there was another Skywalker, Leia, until Yoda explained to them. In Revenge of the Sith, it was very obvious that Obi-Wan was holding Luke and Leia was born while he was still nearby. Therefore the fact Obi-Wan did not know about Leia is somewhat strange"

:yes: Inderdaad, dat is hem. Het viel mijzelf niet gelijk op maar een vriend van mij wel.

Wat ook raar is, is dat in deel 6 Leia zegt dat ze iets van haar moeder kan herinneren terwijl in deel 3 Padme gelijk dood gaat na de bevalling.
Waarschuw beheerder
Leia bedoeld volgens mij haar verzorgende...ze denkt dat dat haar moeder was volgens mij...

heb m overigens net gezien......ben nog een beetje beduust....ge-weldige film!!! té goed gewoon!!!

en inderdaad die generaal grievous was echt vet gemaakt!!! soms idd wat minder acteerwerk van palpatine (bij t gevecht tegen master windu/samuel l jackson), maargoed....geweldige film...

Waarschuw beheerder
Retteketet Star Wars was moddertjevet...

[img width=100 height=40 cacheid=00047304000215be56af63ae1a00bddee9]http://djmixes.ipbhost.com/html/emoticons/starwars.gif[/img]

Een ander klein foutje was volgens mij dat in de begin scene Anakin een rode lightsaber had, maar in de confrontatie met Dooku enkele minuten later een blauwe lightsaber ;-)
Waarschuw beheerder
#)($#&*()&(*

godverdomme...............die gozer met wie ik er zaterdag heen ging, kan niet, omdat zijn geld op is...dan ga ik morgenavond wel alleen...eerst een dikke joint roken en dan spacen in de bioscoop....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 20 mei 2005 om 00:05:
Leia bedoeld volgens mij haar verzorgende...ze denkt dat dat haar moeder was volgens mij...

Zou kunnen, ik had er aan gedacht maar leek me een beetje sterk.
Waarschuw beheerder
Is het de bedoeling dat je die anderen ook allemaal gezien heb voordat je deze gaat kijken??

Hij is btw ook al te downloaden las ik :p

Waarschuw beheerder
ik ga vanavond... eerst effe flink :smoke: en genieten maar!

Waarschuw beheerder
Wel handig FredWillem.

Jek unt hem natuurlijk ook gewoon gaan kijken, het is en blijft een goede film. Maar als je meer van het hele verhaal afweet is dit in mijn ogen toch wel de climax van alle 6.

Het doet je niet zo veel als je de rest niet kent.

Waarschuw beheerder
je moet zeker de andere delen eerst gaan kijken... anders snap je geen hol van het verhaal en de personages en dat is nou net het belangrijke aan starwars-films.

Waarschuw beheerder
En 1 keer kijken is niet eens genoeg. Een paar keer minstens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 01:03:
EP3 is echt waanzinnig

hier en daar wat irritatie momenten gehad haha

Toch wel een beetje jammer dat het nu (waarschijnlijk) definitief over is met de star wars films ...

Ik had iets gehoord over een soort van korte films tussen EP3 & EP4 ( a new hope ) waarin je de uitroeïng van de jedi kreeg te zien... mjah ik weet zelf niet of er iets van waar is... maar afwachten hè

Je moet effe de boeken lezen er zijn er een aantal die tussen 3 en 4 spelen en er komen nog drie delen na deel 6 READ THE BOOKS ik heb ze staan

Waarschuw beheerder
Komt een 100 aflevering durende tv show. Tenmiste dat las ik of de official site.

Dit gaat overigens niet over Luke, Vader, Leia, Chewie etc. Deze afleveringen zullen de charachters die een minimale rol hadden in de films verder uitdiepen.

Of ik hier nu zo blij mee moet zijn weet ik niet. Afwachtten maar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee de delen blijven bij 6 had ik gehoord in een documontere van star wars.
star wars deel 3 is trouwens 1 van de betere delen uit de reeks.
alleen ik vind 1 ding raar gefilmt anakin gaat er aan en dan word ie opeens een robot echt vaag :s

Waarschuw beheerder
Is dat nou een serieus iets waar je dwars mee zit?

:vaag:

Je weet toch wel dat je naar Star Wars gekeken hebt hé?!

Dacht je dat Vader een man in een zwart pak was met addehalingsapparatuur voor de lol?

Btw, hij werd geen robot, de lichaamsdelen die die kwijt was werden vervangen voor cybernatic implants.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Octane op vrijdag 20 mei 2005 om 15:24:
Nee de delen blijven bij 6 had ik gehoord in een documontere van star wars.
star wars deel 3 is trouwens 1 van de betere delen uit de reeks.
alleen ik vind 1 ding raar gefilmt anakin gaat er aan en dan word ie opeens een robot echt vaag

:o Wist je dat niet vantevoren dan? En zoals Riddick Furian al zegt wordt hij geen robot maar wordt zijn lichaam weer hersteld met onderdelen. Moet je deel 6 maar eens kijken, dan wist je hoe darth vader echt heette en hoe hij aan het eind eruit ziet wanneer luke zijn masker afdoet... ;)
Waarschuw beheerder
there's a substantial reward for the one who finds the millenium falcon
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:38:
En 1 keer kijken is niet eens genoeg. Een paar keer minstens

:yes:

coole smiley trouwens
[img width=100 height=40 cacheid=00047304000215be56af63ae1a00be3d3d]http://djmixes.ipbhost.com/html/emoticons/starwars.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga ook wel in de bios kijken.
kwaliteit is zo te zien niet best.

nou sorry hoor maar ik heb hem ook, en het is topkwaliteit,

beeld en geluid uitermate goed te pruimen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee luister jongens hij verbrand door de lava maar voordat the sith lord komt dan trekt hij zich helemaal omhoog met zijn robot armen:s en ik weet wel dat ie in de vorige deel een robot arm kreeg maar hoe ken ie die gebruiken als ie helemaal verdwenen is :d

Waarschuw beheerder
hij had maar 1 robot arm, en die was niet verdwenene

ik heb net nog gekeke

denk je dat G. Lucas van zulke fouten maakt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja:jaja: ken iedereen overkomen:p

Waarschuw beheerder
maar dat is niet gebeurd, ff voor de duidelijkheid :P
Waarschuw beheerder
nouhouuuuu ik wil hem echt snel zien moet alleen wachten heb geen geld meer :( :cry:

verdomme....

Waarschuw beheerder
ik heb het zelfde, dus downloade
Waarschuw beheerder
ik ben afgelopen avond geweest....en ik moet zeggen...teeringgg wat een vette ervaring

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verveel me dus gaat hem toch maar kijken.

Waarschuw beheerder
wat een kut film!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb nu 3 kwartier gekeken en eigenlijk nog geen kut gezien
Waarschuw beheerder
nee dat klopt, padme wou zichzelf niet blootgeven
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een vette film.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 09:35:
wat een kut film!

je moet ook niet kijken als je er niet van houdt

Waarschuw beheerder
ze heeft hem niet eens gekeken denk ik

Waarschuw beheerder
bruut!!! zeker wel!

heb hem afgelopuh nacht gekekuh op muh pctjuh:P

Waarschuw beheerder
kom net terug uit de bios :P:P:P

te gekke film echt dik :respect: voor George Lucas & Cast/Crew!!!

ben écht sprakeloos...

:respect:
Waarschuw beheerder
21:45 kijk ik hem in de bios :D

edit: Hijs ok :p
En ben deel 4 aant downloaden ( op 95% ) dus leuk om morgen ff te kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 mei 2005 om 10:05:
ik heb nu 3 kwartier gekeken en eigenlijk nog geen kut gezien

En wat vond je er nu van?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem gisteren gezien. Echt vet. Vooral die gevechten met lightsabels. Yoda en Sidious vochten goed met elkaar maar het beste gevecht was die tussen Anakin en Obi-Wan.

Had niet verwacht dat Anakin al die jonge Yedi's zou doden. Toch wel hard. Maar hij heeft een hoge prijs voor betaald.
Waarschuw beheerder
Prachtige film

Maar ik vond de film bij Order 66 pas echt goed worden, echt een sneu moment voor de jedi's :(
Waarschuw beheerder
wat een film ja, alles valt op zijn plaats. ik moest bijna een traantje wegpinken toen anakin werd verschroeit door de lava. zometeen weer a new hope erin gooien, volgens mij bekijk je die oude trilogie nu ook met andere ogen.

Waarschuw beheerder
idd het einde van de battle tussen obi en anakin was hartverscheurend. Good Acting !!
Waarschuw beheerder
strax voorde 2de keer in bios kijken :y
en misschien woensdag nog eens :D
Waarschuw beheerder
jippie ik ga hem zo over 2 uurtjes kijken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op zondag 22 mei 2005 om 16:54:
jippie ik ga hem zo over 2 uurtjes kijken :D

idd me too, for 2nd time dus ;)

edit: toch niet me broer heeft geen zin meer. maaar ga ik zelf wel volgende weeke ergens :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het heerlijk dit soort films hij mag van mijn dan ook snel uit komen op dvd
Waarschuw beheerder
Een perfecte afsluiting van de trilogie na de teleurstellingen van deel 1 en deel 2 :D.

Waarschuw beheerder
Wat een vette film zeg!!! echt super (alleen het acteerwerk was best slecht!)
Heb echt met grote ogen zitten kijken, als ie uitkomt op dvd ga ik hem zeker kopen!!!!
Waarschuw beheerder
heb hem afgelopuh nacht gekekuh op muh pctjuh

je moet hem gewoon in de bios zien om het ultieme gevoel te evenaren....vooral als die star destroyer van de republiek over vliegt, trilt het beelt + de bioscoop gewoon mee hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
heb em in de Pathé bios bij de Arena gekeken :kwijl:

wat een super film, en lekker zonder pauze ertussen :D

kga em zeker ook bestellen als ie op DVD uitkomt :yes:
Waarschuw beheerder
Echt een vette film! Ook weer een must have als ie op dvd uitkomt.
Waarschuw beheerder
Nou heb hem gezien hoor:D en moet zeggen vind hem toch wel erg vet jah, mooie afsluiting.
vind alleen 1 ding jammer ik heb dat stukje waar Lord Sidious zegt" Lord Vader Riseeee" niet heb gezien daar zat ik toch echt op te wachten.:/ bleek dat dat niet hoorde bij dat stukje dat ie voor het eerst opstaat met zijn nieuwe pak...

maar ja verder vette film :D
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Nu maar wachten op de 6 DVD box :kwijl:

Waarschuw beheerder
Super goede film :respect: :D:D!!!

Heb em gisteravond gezien met mijn vriendje en was echt verkocht :lief: :D

Vond het een goed verhaal, super mooie effects en ja alles was gewoon verder goed :yes: :D
Alleen de eerste helft vond ik een klein beetje langdradig, maar de 2de helft was echt (y)
Verder werd er natuurlijk ook heel goed geacteerd :yes:

Binnenkort maar eens de andere episodes kijken, want ik heb alleen 1, 2 en 3 gezien :$ :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nu maar wachten op de 6 DVD box

deel 1/2 4 t/m 6 zijn al te verkrijgen...

en ROTS is al te downen op sommige torrent sites :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de beste van de prequels vind ik dit. ondanks de foutjes. die ook al in deel 1 en 2 te vinden waren.

lucas, waarom deel 7. 8 en 9 niet....

Waarschuw beheerder
zeker de beste prequel dit (y)
die eerste ademteug nadat Vader zijn 'robotpak' aan heeft was wel een kippevel moment.

Een ding wat ik alleen niet snap is hoe Palpatine het zolang verborgen heeft weten te houden dat hij een Sith is, die Jedi hadden dat toch allang kunnen weten? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ze kunnen bij elkaar normaal altijd ´the force´ voelen. dus dat is vreemd. maar ja zo zitten er in alle films wel wat vreemde zaken van sw
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die eerste ademteug nadat Vader zijn 'robotpak' aan heeft was wel een kippevel moment.

en vele anderen m8

lucas, waarom deel 7. 8 en 9 niet....

het zou idd niet verkeerd zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op zondag 22 mei 2005 om 23:29:
Nou heb hem gezien hoor en moet zeggen vind hem toch wel erg vet jah, mooie afsluiting.
vind alleen 1 ding jammer ik heb dat stukje waar Lord Sidious zegt" Lord Vader Riseeee" niet heb gezien daar zat ik toch echt op te wachten. bleek dat dat niet hoorde bij dat stukje dat ie voor het eerst opstaat met zijn nieuwe pak...

Het stukje kwam er wel in voor maar niet op exact de manier zoals het in de trailer gezegd wordt. Vond ik ook wel jammer, gaf wel een cool sfeertje die trailer.
Waarschuw beheerder
Ik heb die Palpatine nooit vertrouwd! :P

Waarschuw beheerder
Een van de eigenschappen van de Dark Side is het kunnen verbergen van hun ware identiteit, inclusief de Force kunen onderdrukken.

Verder kunnen ze ervoor zorgen bij de Jedi dat ze niet meer of slecht in de toekomst kunnen kijken, dingen voelen aankomen, de aanwezigheid van de Dark Side kunnen inschatten etc.

http://www.starwars.com/databank/organization/thesith/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 07:26:
Het stukje kwam er wel in voor maar niet op exact de manier zoals het in de trailer gezegd wordt. Vond ik ook wel jammer, gaf wel een cool sfeertje die trailer.

Jah he baalde daar wel van, dat was echt vet geweest!
Ook vond ik het wel jammer dat er weinig aandacht werd besteed aan de Wookies...

Ik denk niet dat je een 7,8,9 moet maken want, Vader is dood en Luke en Leia hebben balans gebracht..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dummy op zondag 22 mei 2005 om 23:38:
Nu maar wachten op de 6 DVD box

Idd en dan kan ik al die losse delen weer weggeven :D

Waarschuw beheerder
Yoda wordt ook vervangen in digitale vorm in Emire Strikes Back & Return of the Jedi.

Dit zal waarschijnlijk geburen als de 6dvd box uitkomt.

Waarschuw beheerder
Hij was oke, had toch mijn verwachtingen toch weer iets te hoog gezet. Maar het is een goede afsluiter van deze reeks.

Nu wachten op de volgende delen, hij zegt wel dat ze er niet komen, maar money talks ja toch? na het 4e deel van indiana jones zal meneer lucas zich vast wel vervelen en heeft weer bezigheidstherapie nodig.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op maandag 23 mei 2005 om 12:01:
Jah he baalde daar wel van, dat was echt vet geweest!
Ook vond ik het wel jammer dat er weinig aandacht werd besteed aan de Wookies...

Ik denk niet dat je een 7,8,9 moet maken want, Vader is dood en Luke en Leia hebben balans gebracht..:)

maar je kan wel plot voor Episodes VII t/m IX lezen op www.supershadow.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm das best intressant die site jah :D
Waarschuw beheerder
Smocgh citeer 23 mei 2005 00:54
zeker de beste prequel dit

Dat was zeker een tof moment....geniaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op maandag 23 mei 2005 om 23:05:
Hmmm das best intressant die site jah :D

ja echt wel :jaja:
heb je zeker ff wat rondgeneusd daar op die site he ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 17:26:
Yoda wordt ook vervangen in digitale vorm in Emire Strikes Back & Return of the Jedi.

Dit zal waarschijnlijk geburen als de 6dvd box uitkomt.

Ja ? :|

Volgens mij kun je het best je Star Wars VHS het beste veilig opbergen in een kluis. Want als het zo gaat heeft Lucas in 2050 de hele serie veranderd. De geest van Anakin was toch al veranderd in Return of the Jedi ?

Maarjah, het zal er misshien wel beter uit zien
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
gewoon de boeken lezen die zich afspelen na return of the jedi..

leuk om te lezen... kinderen van han solo en leia !! :D

Waarschuw beheerder
heb net btw zo'n replica lightsaber beetgehad :O

!!!!!!!!te gruwelijk!!!!!!!!!

ik zal vanavond wel een filmpje posten, het ziet er echt bizar realistisch uit :P
Waarschuw beheerder
zijn die boeken ook ergens in t nederlands te verkrijgen denk je?

Waarschuw beheerder
zie hier t filmpje ;P

download
Waarschuw beheerder
dat ziet er aardig leuk uit :) hoeveel kosten die dingen?

Waarschuw beheerder
whehehe vettttt dat filmpje

Waarschuw beheerder
Inderdaad...een echt hebbedingetje (y)
Waarschuw beheerder
hehe, echt n stoer ding jah, lache filmpje

Waarschuw beheerder
Meesterlijk ! Zo blijkt :9 dat Jedi's niet immuun tegen lava zijn. Die grootte hagadis is ook wel een stoer vervoersmiddel dacht ik zo. :| Maar sinds wanneer kunnen Androids laten merken dat zijn pijn hebben als er mechanische arm af wordt geschoten? En dan die generaal die kucht ? :S :yes: Wel grappig dat stukje met Yoda die binnenloopt naar de emperor en die 2 rode guards met 1 handbeweging tegen de muur gooit :9

Waarschuw beheerder
filmpje (6)

leuk speelgoed, voor 170euro perstuk :vaag:
maargoed dan heb je ook wel wat ;) hehe

(ik ben die met de blauwe-saber btw ;P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Grappig ja B.uca... :D
Waarschuw beheerder
Hele vette film hoor :yes:

die eerste minuut/anderhalve minuut....één long take van ruimtegevecht met geweldige camera-bewegingen (y)
veel lightssaber-gevechten, en weer veel afgehakte ledematen :)

idd paar kleine foutjes, maar echt niet zo erg dat het afbreuk doet aan de film/het verhaal

en ik heb de Millennium Falcon ook gezien :yes: :D
laatste aanpassing

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een geweldige film! Gisteren heb ik hem gekeken in Antwerpen in een digitale zaal, nou je weet echt niet wat je meemaakt :D

Vooral de grote gevechten vond ik indrukwekkend en dat R2D2 deze keer echt humor had was ook leuk gevonden.
Waarschuw beheerder
Maar sinds wanneer kunnen Androids laten merken dat zijn pijn hebben als er mechanische arm af wordt geschoten? En dan die generaal die kucht ?

ik denk omdat een android of cyborg uit delen machine en delen organische bestandsdelen is gemaakt?

en ik heb de Millennium Falcon ook gezien

ja ik ook :D bij dat stukje als die lui op Coruscant aankomen met zon airbus of niet?
Waarschuw beheerder
mja...dat van die droids was beetje over-the-top....pijn voelen, en zelfs bang weglopen voor Jedi's. :/

bij dat stukje als die lui op Coruscant aankomen met zon airbus of niet?

:yes:
Waarschuw beheerder
Ach, vond t wel humor die laffe androids...en die generaal die was nog 5% organisch en dus de rest mechanisch...niet normaal...wat een character!!!

en trouwens...B.uca, lache filmpje man, ziet r grappig uit...

ik ga binnekort denk k weer....misschien dan ook wel zo'n digitale bios ergens denk...

Trouwens...kheb de millenium falcon niet gezien...kijk k helaas gewoon overheen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
net bij me buurman op groot scherm zitten kijken :d

Handig toch die connecties
Waarschuw beheerder
net voor de 2e keer gezien :jaja:
misschien binnenkort nog eens 3e keer :D

dan MOET ik toch echt de Falcon zien, heb m echt gemist weer... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de Falcon ook niet gezien... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Acties waren wel grappig, special effect waren (y) alleen acteer niveau was echt te slecht gewoon :x

Waarschuw beheerder
donateur
Mwoah, vond ik wel meevallen. Wie vond je voornamelijk slecht dan?
Waarschuw beheerder
veel mensen hebben de falcon gemist...ga in je eentje naar de bioscoop en concentreer je goed op de film :P:P...vooral de rechter onderhoek ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 19:41:
zie hier t filmpje

download

doet ut nie
Waarschuw beheerder
Ik meende ook al de millenium falcon gezien te hebben ja! Dus dat kan toch kloppen :)

grz ICE
Waarschuw beheerder
ik ga ff naar moviemistakes.com....eem kijken wat er nog meer aan sneakigheid in verstopt zit
Waarschuw beheerder
hey ben ik ook net geweest :D

staan toch best heel wat fouten op :s
Waarschuw beheerder
Toch is het een geniale film,

Je ziet ook dus de schepen van de republiek en je denkt dat ze vechten voor het goede. Ik heb het hier vooral over de voorganger van de x-wing en TIE-fighter. Je ziet Anakin en Obi Wan allebei in een TIE-fighter vliegen. Maar doordat de republiek dus eigenlijk het kwaad is, gooit dat alles om :D

Geniaal gewoon!!
Waarschuw beheerder
Ik heb hem gisteren gezien en vond hem echt (Y). Ik heb de andere delen al een poos niet meer gezien en kreeg gewoon zin om die snel weer eens te gaan kijken:yes:.
Verbaas me nog steeds over hoe ze zoiets toch kunnen verzinnen:S, echt geniaal verhaal:yes:
Waarschuw beheerder
jep heb afgelopen week ook weer deel 4,5 gekeken :d
Waarschuw beheerder
Goede film :)(Y)

Het enige wat ik minder vond is hoe die andere jedikrijgers van de jediraad zo makkelijk verslagen worden, maar verder goeie :yes:..

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) top film

Waarschuw beheerder
ik had nooit een star wars gilm gezien
vond t wel leuk, maar nie speciaal

binnekort ff de hele reeks checken :)
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
supergave film!
supermooi gemaakt!

1 ding snapte ik niet echt..
hoe is 3-CPO goud geworden!? of heb ik dat gemist in deel 2? :vaag:

Waarschuw beheerder
mooie effects, waardeloze film

Waarschuw beheerder
donateur
Hij is echt gruwelijk...cker als je hier in Almere kijkt met digitale projectie en THX..Echt Super vet!!

Waarschuw beheerder
1 ding snapte ik niet echt..
hoe is 3-CPO goud geworden!? of heb ik dat gemist in deel 2?

ja nu je t zegt...
Waarschuw beheerder
vast die waterboer die dat heeft gefixt :D

Waarschuw beheerder
hoorde net van een maat van me dat 3PO in t begin zegt dat ie zeg maar geupdate is :).

heb net btw House of Wax gezien, wat een bout film :S
op de weg richting de tioletten zagen we in zaal 1 staan "starwars III 21.30" hangen

nja... je raadt het al (6) hehe... ff snel nog naar binnen gegaan om t eind gevecht te kijken :P

:Respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke film (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 01:54:
hoorde net van een maat van me dat 3PO in t begin zegt dat ie zeg maar geupdate is .

heb net btw House of Wax gezien, wat een bout film
op de weg richting de tioletten zagen we in zaal 1 staan "starwars III 21.30" hangen

nja... je raadt het al hehe... ff snel nog naar binnen gegaan om t eind gevecht te kijken

Hmmm house of wax leek me ook wel vet...
Waarschuw beheerder
Een heel stuk beter dan ene van hiervoor en een wereld van verschil met die Muppetshow die ze the Phantom Menace noemen.
Maar ondanks dat ie een stuk beter is dan episode 1 en 2 is ie niet goed genoeg dat ik 'm twee of drie keer op het grote scherm ga kijken.

Waarschuw beheerder
ik vond de films gruwlijk

alleen general grevius viel me wat tegen in clonewars is hij zo tering bruut maar in de film kwam hij te zwak over kan natuurlijk ook door ze borstkneepje komen die hij kreeg van mace windau in laatste clone wars epi

Waarschuw beheerder
alleen general grevius viel me wat tegen in clonewars is hij zo tering bruut maar in de film kwam hij te zwak over kan natuurlijk ook door ze borstkneepje komen die hij kreeg van mace windau in laatste clone wars epi

:vaag:

heb ik wat gemist :O

Waarschuw beheerder
ik weet nie of je clone wars gezien heb maar in die laatste epi escaped grevius met palpatine en net voor ze vluchten komt mace aan die gebruik de force en knijpt ff ze borstkast fijn daarom kucht hij ook de hele film

Waarschuw beheerder
ja die heb k 34x gezien ofzo maar dat stukje kan ik niet voor me halen :S?!??!?!
hmmmmm

Waarschuw beheerder
ik weet nie of je clone wars gezien heb maar in die laatste epi escaped grevius met palpatine en net voor ze vluchten komt mace aan die gebruik de force en knijpt ff ze borstkast fijn daarom kucht hij ook de hele film

http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.htm

hier staat die aflevering dus :D, heeft dus nix echt met dé film te maken...
Waarschuw beheerder
donateur
oke mensen , hier is het beste stuk van star wars episode 3 :

If you enjoy Darth Vader's girly scream of NOOOOOOO, then post here.

References

http://darthno.ytmnd.com/
Basic NOOOOOOO

http://unitedstatesofno.ytmnd.com/
United States of Whatever vs. NOOOOOOO
(essential downloading)

http://cnnoooooooo.ytmnd.com/
This is CNNOOOOOOO

http://vadersmith.ytmnd.com/
Will Smith vs. Darth Vader

http://darthdolenz.ytmnd.com/
Monkees vs. Darth Vader

http://supervaderbros.ytmnd.com/
Mario Bros. NOOOOOOO

http://knightswhosaynoooo.ytmnd.com/
WE ARE THE KNIGHTS WHO SAY NOOOOOOO

http://reversevader.ytmnd.com/
OOOOOOON

http://padme.ytmnd.com/
Padme

http://vadercoaster.ytmnd.com/
rollercoaster

http://vaderturnsonlight.ytmnd.com/
lachwekkend

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond hem erg cool :jaja:
Artiest Snoggy
Waarschuw beheerder
whahahahah die filmpjes van NOOOOO!! :respect:

Was echt de meeste slechte film van star wars die ik heb gezien, vondt zelfs deel 1 nog wel leuker:)

En wat kunnen anakin en padme en obigwan tok slecht acteren :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2005 om 23:19:
http://www.starwars.com/clonewars/microseries/chapter/21.htm

hier staat die aflevering dus :D, heeft dus nix echt met dé film te maken...

gast clonewars heeft alles met de film te maken het speelt zich af tussen attack of the clones en revenge of the sith

Waarschuw beheerder
sorry verkeerd geformuleerde zin, ik bedoelde dat ie niet écht gefilmt is ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goede film!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Snoggy op maandag 6 juni 2005 om 14:03:
Was echt de meeste slechte film van star wars die ik heb gezien, vondt zelfs deel 1 nog wel leuker

En wat kunnen anakin en padme en obigwan tok slecht acteren

je bent gewoon geen starwars liefhebber.

en qua acteren, je vind ze zeker te correct praten.

het zijn jedi's en een Koningin, zo worden ze opgegroeid.

Zelfde als met stadsen,kakkers en royalen in dit land
Waarschuw beheerder
vond em zeker ok. dat begin was heerlijk. ik zat met me kop vlak op het scherm en ik voelde het echt in mijn maag met die vlucht

Waarschuw beheerder
vet was als die cruizer over het scherm heen vloog, de bouten trilden uit m'n stoel
Waarschuw beheerder
Ik vond 'm heel goed ! Heb 'm inmiddels 2 keer gezien. (zeker niet de laatste keer)

Zeer jammer dat het het laatste deel is, maar vind dat 'gapende gat' van het verhaal mooi vertoond is (Y)

1 minpuntje : vind dat Anakin Skywalker wel HEEL vlot overstapt naar de Duistere Zijde :( (je kan er ook geen uren aan besteden, I know ;) )

Verder blijft het een topfilm (Y)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chanthall op dinsdag 7 juni 2005 om 16:36:
vind dat Anakin Skywalker wel HEEL vlot overstapt naar de Duistere Zijde

vond ik ook ... binnen 1 minuut was die om
Waarschuw beheerder
ik heb de film nog niet gezien dus corrigeer me als ik het verkeerd heb;

ik denk dat het zo kort lijkt te duren doordat al het voorbereidende werk al gedaan is, kijk naar deel 2 waarin hij duidelijk worstelt met het beeld dat hij heeft van het universum en het werkelijke beeld van het universum, zijn moeder die overlijdt wat hij zichzelf kwalijk neemt en natuurlijk zoals in deel 1 te zien is, de slavernij waar hij mee opgegroeid is.

vooral die scene in deel 2 waarin hij met padmé ligt te rollen in het gras vind ik het toch al erg duidelijk dat anakin al verloren is aan de dark side..
daarnaast kun je vanaf kleins af aan al zien dat emoties de overhand hebben bij anakin... wat natuurlijk ook weer leidt tot de.... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je hem hebt gezien denk ik dat je het met ons eens bent.

in 1 scene is die tegel palpatine en 1 minuut later in de zelfde scene gaat die op zijn knieen voor hem

Waarschuw beheerder
een kenner hier, hij heb gelijk

hij had in deel 2 de jedi regels al overtreden.
Waarschuw beheerder
nou ja....

heb iedereen lief waren de jedi regels toch ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 7 juni 2005 om 18:03:
als je hem hebt gezien denk ik dat je het met ons eens bent.

in 1 scene is die tegel palpatine en 1 minuut later in de zelfde scene gaat die op zijn knieen voor hem

we shall see... binnekort ga ik hem eindelijk kijken...

ik brand van ongeduld :)
Waarschuw beheerder
vet was als die cruizer over het scherm heen vloog, de bouten trilden uit m'n stoel

inderdaad....ik kreeg er bijna een stijve van...van die trillingen :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 10:14:

het zijn jedi's en een Koningin, zo worden ze opgegroeid.

Zelfde als met stadsen,kakkers en royalen in dit land

Klopt ja, ze horen gewoon alles te overwegen. Ik hoorde vaker dat ze "slecht acteren". Ik snap niet wat er zo slecht aan was...
Waarschuw beheerder
sommige mensen kunnen zich niet verplaatsen in de wereld van een film ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm op DVD heb 'm al 8x gezien...

Falcon????? :vaag:

waar moet ik op letten?
Waarschuw beheerder
waar moet ik op letten?

als ze na de redding van palpatine aankomen op coruscant met zon airbus...als ze dan dat grote bolle station binnenvliegen dan zie je rechts onderin de falcon naar binnen vliegen :D
Waarschuw beheerder
bedankt, zal er op letten!

was dat een foutje van Lucas dan?

(waren er nog meer fouten, ik let daar haast niet op :-D)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee das geen foutje das 'n easter egg ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op zich niet meer dan logisch...

aangezien han solo hem ook maar gewoon wint van lando en die hem waarschijnlijk ook weer gewoon gewonnen heeft met een potje gokken ;P zo komt zo een ding vanzelf ook een keer op coruscant ! :)
Waarschuw beheerder
Super film, star wars leek me altijd niks aan, maar er zit lekkere droge humor in en het is erg leuk om naar te kijken (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook leuk. De oudere versies blijven wel leuker vind ik.
Waarschuw beheerder
Ik heb 'm op 19 mei gezien :D Echt een waardige afsluiter,knap staaltje werk van meneer lucas (Y) Ik vond het wel zielig toen anakin die jonge padawans afslachte :( Maar al om al kostelijk vermaakt :jaja: Binnenkort nog een keer naar de bios toe :9 En daarna afwachten op de 6 dvd box B)

Waarschuw beheerder
zaterdag gezien echt (y), is denk ik wel het donkerste deel van alle 6, vooral de scene bij het lava wanneer Obi Wan Anakin laat kreperen is vrij heftig
Waarschuw beheerder
en vanavond ga ik lekker eindelijk :bounce:

Waarschuw beheerder
vond et ook een brute film :yes:

kdacht eerst dat star wars niet echt veel aan was maar nadat ik m'n eerste deel(4) had gezien, volgde de volgende snel :P
Waarschuw beheerder
ik ben gisteravond naar revenge of the sith geweest...

tot de pauze vond ik hem eigenlijk best wel doorsukkelen, afgezien van de pakkende openingsscene ! 8)

na de pauze kwam ik op het puntje van me stoel te zitten toen order 66 in werking trad :twisted:

typisch geval van "let mie sjow joe hauw diep de rebithol goos.."

hetgeen dit voor mij een prima film maakte...

ps..

ik pleit nu nog meer voor deel 7, 8, 9 !!! 8)

mijn reactie op TW forum.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 10:14:

Kom op zeg, die acteurs die doen niet eens hun best om geloofwaardig voer te komen. hayden christensen is een waardig opvolger van de acteertalenten Tom cruise (die ongeveer veertig was bij zijn eerste fatsoenlijke rol) en Keanu Reeves (die geluk heeft dat hij zo'n houterig figuur moest spelen in the Matrix) Er komt geen greintje emotie uit die lui. Die padme miep is al net zo'n onovertuigend wezen, maar die speelt dan nog in ieder geval een prinses (beetje zoals ik hierboven commentaar had op keanu reeves). Het enige excuus watik in deze hele serie films zie is dat het volgens mij als een serie epische filmcomics bedoeld is. hierdoor zijn diepgang en acteerprestatie overbodig.

wel de beste star wars film sinds episode 5. en tja, de serie is toch een tijdloos document en door zijn populariteit niet te negeren. ook al viel ik bij 1 en 2 in slaap. en was jar-jar kut. correctie: ontzettend irritant kut.

daarentegen heb ik op obiwan niks aan te merken. prima acteur ewanmcgregor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Deze zaterdag ga ik hem voor de derde keer zien!!:p

Waarschuw beheerder
ik heb m alweer 2 weken op dvd, dolby 5.1 + ondertiteling (6)
Waarschuw beheerder
tjah, dat acteerwerk hoor je vaker, vond dat zelf ook minder moet ik zeggen....

vooral dat stukje van Senator Palpatine tegen Samuel L Jackson (ben ff zn rol-naam kwijt)....en dan Anakin daarbij staat....dat ze Anakin proberen te overtuigen....

Echt niet goed geacteerd...terwijl je van Samuel L Jackson wel wat meer mag verwachten!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vleestor op vrijdag 17 juni 2005 om 14:51:
Echt niet goed geacteerd...terwijl je van Samuel L Jackson wel wat meer mag verwachten!!!

Ik vond het van Samual L Jackson wel goed, jij niet dan? Sowieso vond ik het nog wel meevallen. Zo slecht was het niet, het was ook een miljoenen productie...
Waarschuw beheerder
dat acteerwerk vond ik niet barslecht ofzo, dat jullie je blijkbaar niet in kunnen leven in de manier van leven in de film... :frusty:

en daarnaast zoals al eerder gezegd; anakin hoefde nergens meer van overtuigd te worden, het kwaad was allang geschied vanaf het moment dat hij geboren werd :)
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk heb ik nu de film gezien!
De afgelopen weken heb ik dit topic vermeden uit angst dat hier veel specifieke dingen zouden worden verklapt en ik wilde me graag laten verrassen en overdonderen. Nu is het leuk om alle reacties door te lezen :respect:

Ben expres de film in Almere gaan kijken. Naar mijn weten is Utopolis Almere de enige bioscoop in Nederland met THX-geluid en ik moet zeggen dat het geweldig was!!! Zelfs als je de film al gezien hebt kan ik je aanraden om hier nog een keer te kijken al was het alleen maar om de absoluut sublieme beeld- en geluidskwaliteit.

Film was top hoewel deel 4, 5 en 6 niet overtroffen worden.

Wat me opviel: Padme is hoogzwanger van een tweeling maar heeft geen buikje

http://www.utopolis.nl/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zit hem nu voor de 2e keer te kijken. dit keer op de dvd. blijft echt een machtige filmcyclus. de films heb ik zo vaak gezien.

van de winter gaan ik is een weekend vrij maken om alle films te kijken.

george lucas :respect:
Waarschuw beheerder
leuke film
laatste aanpassing