Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 334085x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
donateur
Mexico is wel leuk hoor voor vakantie :D
Jammer dat die ex een beetje gestoord is !

Maarre Dietsie... heb je nog leuke verhalen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 28 mei 2006 om 14:18:
hier komen er wat
'k ben egt super trots.. ik zal strax mijn verhaal ook plaatsen..

Meis, wat een kanjer :lief:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 16:32:
Zo dit waren een paar foto`s van de vakantie

Wat een schatje die Iris :lief:
Uitspraak van Daniella (L) op zondag 28 mei 2006 om 18:53:
Oma kon het niet laten een foto te maken toen we saampies lagen te slapen.laatste aanpassing 28 mei 2006 18:55

:lief: Al die foto's zijn té schattig :D
Uitspraak van O:)| J. |(6) op zondag 28 mei 2006 om 22:00:
Dames als meelezer heb ik eigenlijk een vraagje...
Hoe doen jullie dat toch, zie telkens van die leuke kleren voorbij komen die jullie op ebay hebben gekocht maar ik krijg echt nooit wat leuks te vinden, of doe ik gewoon iets niet goed

Heel vaak staat er wel iets tussen en dan ook heel vaak een paar weken helemaal niets leuks :S Ligt er maar net aan.

Uitspraak van ==>Diets<== op zondag 28 mei 2006 om 22:58:
anders wordt het zo saai hier met altijd dezelfde mensen die posten

En bedankt :[

Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op maandag 29 mei 2006 om 00:00:
hier was ze 4 maandenlaatste aanpassing 29 mei 2006 00:02

Wat een leuk koppie, een halfbloedje ? Me love halfbloedjes :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 07:58:
Hoop dat het vandaag wel gaat opknappen.. niet echt lekker dit Hoop echt dat t op gaat knappen.... dit is ook nie tlekker, heb gewoon amper geslapen vannacht met die buikpijn....

Ik hoop het ook voor je :knuffel: voor jou.
Uitspraak van Sassiepower op maandag 29 mei 2006 om 09:13:
Wanadoo heeft inmiddels mijn telefoon afgesloten omdat ik weiger nogmaals te betalen voor wat ik al heb betaald. Kan dus zijn dat mijn internet er ook mee ophoudt. Plus dat mn pjoeter nog steeds raar doet....
Weinig Sassie dus de komende week denk ik

Die firma's zijn ook vaak echt eikels, willen alleen maar geld zien.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:35:
Ilse is bevallen van een dochter
Dat las ik net op het andere topic

Gefeliciteerd Ilse en ik hoop dat alles goed is met jou en je meissie

Ilse ? Is dat Naughty? IIG gefeliciteerd :cheer:
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 10:41:
Ja denk het wel....
Want Boy mag inprincipe niet rijden met die medicijnen... maar misschien neemt hij er morgen geen ???
Maar Sas zei ook al dat we konden afspreken op centraal... maar dan moet ik ff kijken of ik Kay kan meenemen in de maxi-cosi... en aangezien ik niet zulke spierballen heb

Gzellig hoor, een mini meeting :p
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:53:
Hmmm Ilse is nog niet bevallen
De dame die het nieuws verkondigde bedoelde Inge

Ow lekker dan, hoop op foto's voor niets :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:59:
dames, ilse is bevallen van een dochter

Gefeliciteerd :cheer: Wie is Ilse dan?
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:33:
Fam. v/d Vaart heeft een zoontje,Damien

ze is ingeleidt vanwege zwangerschap[svergiftiging maar daar geloof ik geen hol van want ze wilde perse VOOR het E.K. of W.K (whatever) ingeleidt worden omdat Raf er anders niet bij kon zijn

Ik dacht precies hetzelfde, ze zal vast wel wat narigheid hebben hoor, daar niet van, maar ze zou iig ingeleid worden. Iig hebben ze een mooie zoon ook gefeliciteerd voor hun beide :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:35:
Hmmm zijn die 2 eetlepels zwaar ranzige wonderolie toch nog ergens goed voor geweest

Mijn vingers zijn al helemaal blauw van het duimen voor Manon en Naughty :D
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:49:
oke,nu is mn dag helemaal naar de klote er zijn mensen die een optie hebben op het huis die wij gaan bezichtigen.....

tyf**teringhoerigek**zooi

Misschien gaat het toch niet door en jullie kunnen toch ook een optie nemen of niet?
Uitspraak van Miss Tails op maandag 29 mei 2006 om 11:57:
Ff vraagje hebben jullie al geld aan danuta gestort, of ben ik de enige die zo laks weer is...

zal strax echt ff overmaken, schandalig weer van mij!

Ik heb het ook nog niet gedaan :bloos: heb per ongeluk het berichtje met het rekeningnr gedelete, dus Danuutje, wat is het rekening nr???
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:01:
TOPPERS was helemaal te gek..
hoe von jij t kim??

SUPER heb het enorm naar mijn zin gehad. Heb helemaal in een deuk gelegen om die Bony M wat een kneus is dat zeg en die Floortje, Ellen (Idols 3) en Jim (Idols 1) die met z'n allen zongen waren ook echt super ! Maar ik had dan ook behoorlijk wat alcohol in m'n mik zitten :roflol: En dat had ik in tijden niet meer gedaan haha,,, had 'm flink zitten hoor, de terugreis was ook niet zo leuk, vooral niet achter in een auto, maar ik ben m'n stem ook half kwijt omdat ik keihard mee zat te bleren

Verder heeft Serkan gister (voor het eerst) alleen op Dellysa gepast en volgens mij voelde ze dat ik er niet was. Ze is altijd ontzettend lief 's avonds, geeft geen kik en gaat na haar laastse fles gehoorzaam naar bed en ik kreeg in de pauze van de Toppers een voicemail van een huilende Serkan die niet meer wist wat hij moest doen, omdat Dellysa het uitkrijste haha... Weet 'ie ook eens hoe het voelt. Gelukkig was ze zo moe van het huilen dat ze in slaap is gevallen, maar voorlopig wil Serkan niet meer alleen oppassen, omdat hij er niet tegenkan. Dus ik heb hem gezegd dat hij dus meer tijd met Dellysa moet doorbrengen, althans nog meer dan hij al deed, omdat ze echt alleen op mij gefocust is. Dat heeft hij eindelijk door nu en hij zal veel meer tijd in haar gaan steken. Niet dat hij dat niet deed, maar nu ook qua verzorging enzo... TNX god, want daar zat ik al maanden over te zeuren. Dellysa is woensdag alweer 5 maanden :S Wat gaat dat supersnel zeg phieuw
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 12:11:
Mexico is wel leuk hoor voor vakantie
Jammer dat die ex een beetje gestoord is !

Ja maar heb gelijk afkeer gekregen door haar en vooral omdat hij daar altijd is geweest met haar, gadverdamme:s:s:@:@!!
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 12:11:
Maarre Dietsie... heb je nog leuke verhalen

Hahahaha, altijd wel hè O:), moet morgen toch proberen te komen hè?!
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhh die Serkan :D
Nou gelukkig heeft hij nu door hoe of wat en kan hij zich meer gaan concentreren zodat jij ook wat meer tijd voor jezelf hebt (y)

Oh mijn Moeder is er.... dus we gaan naar Ikea :cheer:

Enne Dietsie... KOMEN :P
Waarschuw beheerder
Hey dames van ilse is wel waar :D

ze is gister bevallen van haar dochter
Sharona noella
met puntjes op de e :D

(L)(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 12:13:
Verder heeft Serkan gister (voor het eerst) alleen op Dellysa gepast en volgens mij voelde ze dat ik er niet was. Ze is altijd ontzettend lief 's avonds, geeft geen kik en gaat na haar laastse fles gehoorzaam naar bed en ik kreeg in de pauze van de Toppers een voicemail van een huilende Serkan die niet meer wist wat hij moest doen, omdat Dellysa het uitkrijste haha... Weet 'ie ook eens hoe het voelt. Gelukkig was ze zo moe van het huilen dat ze in slaap is gevallen, maar voorlopig wil Serkan niet meer alleen oppassen, omdat hij er niet tegenkan. Dus ik heb hem gezegd dat hij dus meer tijd met Dellysa moet doorbrengen, althans nog meer dan hij al deed, omdat ze echt alleen op mij gefocust is. Dat heeft hij eindelijk door nu en hij zal veel meer tijd in haar gaan steken. Niet dat hij dat niet deed, maar nu ook qua verzorging enzo... TNX god, want daar zat ik al maanden over te zeuren. Dellysa is woensdag alweer 5 maanden Wat gaat dat supersnel zeg phieuw

Sorry Kim, hahaha, ik moet er zo om lachen hier! Die Serkan:aai:, maar ook zielig voor Delyssa, ze moet gewoon wennen aan d'r eigen vader. Hoop dat hij meer tijd binnenkort met haar kan doorbrengen anders kan je nooit weg(f)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 12:06:
Het lijkt me ook onwijs leuk om naar zoiets te gaan, die Gerard en Gordon zijn echt gek, hahaha!

ken je wel zeggen ja..
heerlijk..

Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 12:06:
Ik hou jullie op de hoogte ofcourse

owkeej dan..

laat je niej gek maken he..

SUPER heb het enorm naar mijn zin gehad. Heb helemaal in een deuk gelegen om die Bony M wat een kneus is dat zeg en die Floortje, Ellen (Idols 3) en Jim (Idols 1) die met z'n allen zongen waren ook echt super ! Maar ik had dan ook behoorlijk wat alcohol in m'n mik zitten En dat had ik in tijden niet meer gedaan haha,,, had 'm flink zitten hoor, de terugreis was ook niet zo leuk, vooral niet achter in een auto, maar ik ben m'n stem ook half kwijt omdat ik keihard mee zat te bleren

ik was nuchter maar zelfs nuchter was t geweldig..

en LUV wat een zielige vertoning..
maar wel leedvermaak..
hihi..
Waarschuw beheerder
donateur
Oke gezellig (y)

Gefeliciteerd Ilse :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trutsje :P op maandag 29 mei 2006 om 12:21:
Hey dames van ilse is wel waar

Sharona noella
met puntjes op de e

en dat is dan naughty ofniej??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 12:16:
Ahhh die Serkan
Nou gelukkig heeft hij nu door hoe of wat en kan hij zich meer gaan concentreren zodat jij ook wat meer tijd voor jezelf hebt

Tja, oefening baart kunst hé, nu heeft hij het op de harde manier moeten leren :D
Sharona noella

Mooie naam :yes:

Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 12:21:
Sorry Kim, hahaha, ik moet er zo om lachen hier! Die Serkan, maar ook zielig voor Delyssa, ze moet gewoon wennen aan d'r eigen vader. Hoop dat hij meer tijd binnenkort met haar kan doorbrengen anders kan je nooit weg!

Tja, hij moest er toch een x achterkomen hé, goeie oefening. Gelukkig heeft hij nou door dat Dellysa behalve lekker met haar knuffelen ook goede verzorging nodig heeft en niet altijd zo lief is...

Gister trouwens naar Zandvoort geweest, door de hele stad stonden kraampjes. Heb weer wat zomerkleding gescoord: 2 truitjes van Diesel en Indian Rose en 2 rokjes van Bjorn Borg en allemaal een tientje per stuk :D Lkkr inkopen doen :D De kleine is wakker zie jullie vanmiddag wel weer (K)

Waarschuw beheerder
natas wijffie..
hoest met je papa..

als het goed is mag ie morgen naar huis..
en hoest met jouw wyfie???
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 12:06:
Natas : heb je nog kleine katjes over btw ?

ja 1 of 2 kryg er vandaag een telefoontje over,,maar 1 is er zeker wten over,,,hoezo weet jij nog iemand..
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar wie de n*** is Ilse :-s ...

mjah ALS....dat doen ze vast niet :-s maar goed we gaan gewoon kijken maar aangezien er hier nog een aantal dingen niet geregeld zijn kan ik ook geen bod doen :-s

lady een optie op een huis hebben is dat je als je interesse hebt je het voor een aantal dagen vast kan leggen zodat je de tijd hebt om een definitieve keus te maken :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 12:27:

:cheer: gelukkig maar (y)!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:23:

:no: Is Ilse :d

Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 12:27:
sorry hoor maar wie de n*** is Ilse ...

:s nou die zit hier ook gewoon op het forum!

Mooie naam :yes:

Ik pb nog ff reknr maar weet ook niet wie er nou precies nog komt?! :) Jammer Tinkie :/ maar kan me voorstellen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 12:34:
gelukkig maar !!!

dankje wyfie,,,,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op maandag 29 mei 2006 om 12:42:
Is Ilse

**Il$$** zoiets is haar Pf naam :D, gefeliciteerd meid!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op maandag 29 mei 2006 om 11:57:
Ff vraagje hebben jullie al geld aan danuta gestort, of ben ik de enige die zo laks weer is...

Uhm... Fuck helemaal niet aan gedacht :no:
Denk dat we wel even een uiterste datum moeten hebben voor wanneer het geld gestort moet zijn :yes:
Owwww Manon zou het begonnen zijn ???
Wat voel je allemaal

Harde buiken en kramp, maar niet kramp in de zin van weeen, maar constante kramp en dan voornamelijk in me rug :yes:
Had ook geen trek in mijn avond eten toen

Ik heb net 2 chocolade donuts naar binnen gewerkt 8) :9
Is dat Naughty?

Nee schat Naughty heet Saskia :D
Ow lekker dan, hoop op foto's voor niets

Uhm dat was mijn fout, tis wel Ilse die bevallen is :yes:
heb per ongeluk het berichtje met het rekeningnr gedelete,

Hmm dan moet ik tussen em pb's gaan kijken, kan me niet herinneren dat ik er 1 heb gehad met rekeningnummer :no:
Sharona noella

Erg mooie naam (L)
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:23:

Neeheeeeeeeeej Naughty krijgt een jongentje :D en Naughty heet Saskia :D
lady een optie op een huis hebben is dat je als je interesse hebt je het voor een aantal dagen vast kan leggen zodat je de tijd hebt om een definitieve keus te maken

Ow op die fiets :yes:

Ilse kwam af en toe kijken op het andere topic :D
Btw ik ga even een half uurtje naar de winkel en jullie ouwehoeren weer bijna een pagina vol :o
Teutjes zijn jullie ook (L)

Me vent belt me nu ook de hele tijd van is het al begonnen :/
Ik zo van schat als het zo is dan hang ik onmiddelijk aan de foon :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik pb nog ff reknr maar weet ook niet wie er nou precies nog komt?!

Lijkt me handig dat de dames die willen komen jou even een pb sturen zodat jij iig een lijstje kan maken?

Waarschuw beheerder
hey ladies....

t gaat iets beter met mijn buikje.... hoef in ieder geval niet meer te racen naar de pot iedere keer .... maar blijf wel in te pikken of zo?? ;-) hihi

lady een optie op een huis hebben is dat je als je interesse hebt je het voor een aantal dagen vast kan leggen zodat je de tijd hebt om een definitieve keus te maken

Hoop echt dat het jullie huis gaat worden!!! Ga in ieder geval keihard voor je duimen!!!! Enne zoals mijn fin.adviseur zei..... mocht deze het niet worden dan komt er een huis op je pad wat echt helemaal en precies jou thuis zal zijn!! Bij ons had hij gelijk. Het eerste huis waar we heel erg verliefd op waren was helaas verkocht... maar toen zouden we naar 3 huizen gaan kijken... op t laatste moment kwam er nog een 4de bij... en dat was ons huisje... Helaas hebben we er wel wat meer voor moeten betalen dan de vraagprijs... maar hij is van ons :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:48:
meiden ik heb sam al een bp gestuurd,,en dan horen jullie zo wel hoe laat..

Ik geef bij Natas om 12 uur de fles, dus ik ben er wat eerder. Wat vinden jullie van 13:00 uur ladies??? Komt het dan goed uit met de fles & tukkies???

Ilse Gefeliciteerd :cheer:

Uitspraak van Floor' op maandag 29 mei 2006 om 12:46:
**Il$$** zoiets is haar Pf naam

Ja dat klopt :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 12:53:
Btw ik ga even een half uurtje naar de winkel en jullie ouwehoeren weer bijna een pagina vol

Ja man :vaag:

Sammy is weer weg :)

Af en toe ff de forum checken he :D Wie weet krijgen Lady en Naughty wel weeen O:) :P

Waarschuw beheerder
Hallo Dames!
Inge gefeliciteerd meis,wat een poppetje! Geniet er van,ik ben erg benieuwd naar je verhaal!!!
Verder heb ik een beetje snel alles terug gelezen,kan ook zijn dat ik dingen gemist heb!
Maar Danuut ik heb je geld overgemaakt! Dus dat kan je 1 dezer dagen verwachten!
Verder iedereen een fijne dag ik moet weer ff verder,heb een was van hier tot tokio en moet nog ff oppas regelen,want misschien ga ik zaterdag uit! Als m'n moeder wil oppassen tenminste!
En Lady ik hoop dat het doorzet! En Naughty voor jou ook dan! Sas, hoop dat het wat wordt met het huis! :hug: voor iedereen! doeiiiiii
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar wie de n*** is Ilse ...

Ze postte hier af en toe wel wat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nuutje
vertel ff hoeveel het precies pp is dan kan ik het ook aan geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 29 mei 2006 om 13:33:
vertel ff hoeveel het precies pp is dan kan ik het ook aan geven

20 euro,ik speel ff Danuut:p
Waarschuw beheerder
miss tails..
wanneer gaan we nou n keer naar t zelfde feessie..
lijkt me wel gesellie..

Ja dat zou wel moeten he!!!!
FF de agendas checken...

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:03:
ik ken neij naar de meeting..

Tinkie nee toch????

Dat kan niet hoor, mijn mede niet mama.
Gelukkig is Hellen ook geen mama.
Benk tenminste niet de enige!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 29 mei 2006 om 13:50:
Benk tenminste niet de enige!

haha :D

Waarschuw beheerder
Effe showen

[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c39764120d0b1a016d09b4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=WX8THYIC[/img]
Met mijn mama

[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c39ad30cefbf1a016d09b4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KNBFPYVF[/img]
Met papa met zn nieuwe bandana voor het WK

[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c39bc12028451a016d09b4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TYBPCALR[/img]
Gewoon Giovanni

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
iemand songfestival gezien net het liedje van die Rus gedownload die gast beetje enrique iglesias liedje: never let you go ... Klinkt wel erg lekker vind ik :jaja:

Ga zo even proefdruk maken van mijn geboortekaartje;)

Oja als jullie een geboortekaartje willen mail je adres naar mijn PB dan krijgen jullie er ook 1 en ze zijn heel toepasselijk voor feestgangers mijn zelfontworpen kaartjes;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:37:
20 euro,ik speel ff Danuut

hey nuutje alles goed :P

zo pauze:cheer:

an wat een poepie:lief:
Waarschuw beheerder
donateur

Wij nemen een baby born pop :P:P en Jill is er ook is ook geen mama

Waarschuw beheerder
Ff spammen met mijn prinsesje (L)
Met de zoontje van een vriendin van mij (Dellysa & Danylio)
[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c3d4ce93284a1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HGETXEQA[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c3d65c566b6a1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7BPQ4OXV[/img]

Nog even met papa in bed liggen :D
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023c3dcb420e59e1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7U7PWOTX[/img]

En de Toppers 2006 (28 mei):

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023c3df8c2aae7c1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LMKWKNYB[/img]

Hoe vinden jullie de shirts, 'Ik heb er geen kracht meer voor' :p
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023c3e15193b0601a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OTJ7VQTP[/img]

Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien, maar het is een bomvolle arena
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023c3e31924d3b41a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SRSUZHD3[/img]

Relaxed er waren grote schermen met eronder de tekst zodat iedereen gezellig mee konden zingen:
[img width=360 height=480 cacheid=000000450023c3e8e07a04fc1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LP8RYVCC[/img]

Heel moeilijk te zien, maar Rene Froger kwam op op een luchtballon:
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023c3ed7e6699fa1a016d0d62]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6BN3UJZA[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto,s kim zo te zien heb je het na je zin gehad :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 29 mei 2006 om 15:00:
Leuke foto,s kim zo te zien heb je het na je zin gehad

Ik sluit me hier helemaal bij aan!! Jullie hebben echt genoten zo te zien! Enne wel gave teksten op de tshirts :-D

Lieve foto's van je kleine meid!!! Wat een kanjer zeg!!!!

Zal zo ook weer ff foto's plaatsen van mijn kleine man.

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/188466.jpg[/img]
Samen met mama naar muziek luisteren op de mp3 speler ;-)
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/188469.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/188470.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/188472.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/188463.jpg[/img]
Zo wordt hij wel eens wakker als hij geen trappelzak aan heeft ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:24:
Zo wordt hij wel eens wakker als hij geen trappelzak aan heeft ;-)

:D Dat ziet er erg grappig uit, maar lijkt me niet lekker liggen...

En wat een mooie blauwe kijkers op die foto erboven (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Big Star op maandag 29 mei 2006 om 15:32:
En wat een mooie blauwe kijkers op die foto erboven

Echt wel Desirée mooi ventje hoor ! (L)

Waarschuw beheerder
Dat ziet er erg grappig uit, maar lijkt me niet lekker liggen...

HEt ziet er ook erg grappig uit... maar lekker ligt het niet.. vooral niet nu hij steeds groter wordt... vanmorgen was hij dus weer zo wakker geworden... ik hoorde hem al piepen... ik loop zijn kamertje in en zie hem zo liggen.. Dus ik zo van wat heb je nou weer gedaan?? Ging hij heel zielig en heel hard huilen.. arme jongen. Ga hem nu denk ik maar standaard met zijn trappelzakje aan in bed leggen want dit schiet ook niet op he??

En wat een mooie blauwe kijkers op die foto erboven

En in het echt zijn ze nog mooier!!! Echt zo onwijs mooi!!! Ben er helemaal weg van!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floor' op maandag 29 mei 2006 om 15:44:
Echt wel Desirée mooi ventje hoor

daar sluit ik me zeker by aan,,,,,this een klein vechtertje
Waarschuw beheerder
goffer typ je een berichtje is alles ineens weg :boos:

Dees wat is je haar leuk zeg met die rode plukken!!!

en die tygo groeit echt als kool, lekker ding :lief:
Waarschuw beheerder
poging 26 van me post..

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 12:27:
en hoest met jouw wyfie???

:woep:
glukkig maar..

ja gaat ook wel beter weer..

lkkr weekendje gehad..
zaterdag toppers..
en gister naar scheveningen..

Jammer Tinkie maar kan me voorstellen hoor

jai k vin t egt jmmr..
maar vorm e gevoel kan ik t gwoon niej maken..
:(

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 12:53:
Neeheeeeeeeeej Naughty krijgt een jongentje en Naughty heet Saskia

stom..
maar ik sliep vanmorgen nog half..

had ik wel verdiend von ik..

ben lkkr wezen shoppen vandaag..
alsof ik giter nog niej genoeg had..
en nou zit ik lkkr met me maskertje agter me pc..
strax maar effies zonnebanken..

Ja dat zou wel moeten he!!!!
FF de agendas checken...

ga zo glijk effies kijken..
:yes:

Tinkie nee toch????

Dat kan niet hoor, mijn mede niet mama.

sorry..
maar ik denk aan jullie..
en als jullie ook aan mij denken ben ik er tog n btje bij..
0:)

gave fotows weer allemaal..
dees leuk haar..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 29 mei 2006 om 15:00:
Leuke foto,s kim zo te zien heb je het na je zin gehad

Zeker weten, was helemaal TOP :D

Dees leuke pica's
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is Tygo groot geworden zeg(y)! En Dees super je haar, lekker trendy:p!

Kim, je staat er (y) op! En kijk die Ser liggen dan met die kleine(l), hahaha, die had het echt spaans benauwd toen je weg was Kim, hahaha;)!

Daarnet stonden er weer een kudde meiden voor de deur maar dit keer niet voor mijn oudste maar voor Dyl:o, hahaha! Ik raak me kids kwijt, boeeeeee:cry: hahaha;)!

@Chica: ik wil wel een kaartje hoor:jaja:!

Waarschuw beheerder
Thanks iedereen :-D

Tja mijn haar was mooi zwart met fel rood... het grappige is dat het rode nu een beetje roze/ blond aan t worden is ;-) Moet ook eigenlijk weer terug naar de kapper.... maar daar wacht ik maar ff mee..... kost een flinke bom duiten die 2 kleurtjes er in ;-) Heb t vorige week ff laten trimmen door mijn buufje ;-) hihi ... T was alleen net ff te kort.. maar volgende week is dat er al wel weer bij gegroeid ;-)

Waarschuw beheerder
Weeeeeeer hele mooie foto's van Giovanni, Delyssa&Kim en niet te vergeten onze grote kanjer Tygo :lief:

Ik zit al dagen voor behang te koekeloeren en waar vind ik m'n behang...bij Kwantum :D Echt supergaaaaaaaaf istie joh! Ik kan 'm niet laten zien...maar als m'n kamertje af is, maak ik foto's :jaja: Woensdag gaan we naar Ikea :cheer: FF een tv meubel halen en kijken of ze een mooie plafond-lamp hebben. Ik neem ook zo'n staande lamp, met zo'n grote ronde kap( echt oldskool ;) ) M'n woonkamer wordt gewoon jaren 70 stijl, wat nu helemaal hot is ;)De gordijnen worden bijna hetzelfde als m'n behang :lief:

Ik ben 't zat :S
Hoef gelukkig niet te koken :D
Strakkies lekker nasi en bami bij m'n schoonouders eten :9

Moppies tot vanaaf/of morgen :lief:

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een leuke foto's :D

Giovanni *zucht* knapperd (L)

Delyssa klein prinsesje :D

Tygo... wat een mooie blauwe ogen heeft hij ook !!! (L)

Zooo ben net terug van Ikea... Kay is weer lekker verwend door mijn Oma en mijn Moeder :)
Ze hebben daar trouwens leuk hout speelgoed ! Echt een aanradertje... ook helemaal niet duur !
Mijn Oma heeft alvast een blokkendoos voor later meegenomen en mijn Moeder een speelgeval met kralen... beetje moeilijk uitleggen.

2 Sam : ja 13.00 is goed.

2 Natas : ja wil misschien een poesje cadeau doen aan mijn Broer hij is 10 juni jarig.
Waarschuw beheerder
Wat een leuk koppie, een halfbloedje ? Me love halfbloedjes

mijn nichtje is half javaans kwart nederlands kwart surinaams en me neefje zijn vader heeft ook van alles en nopg wat in zijn fam kwa culturen dus mevrouw is een hele mengelmoes

Waarschuw beheerder
donateur
Net even een tukkie gedaan, maar echt lekker gelegen heb ik niet :no:
Volgens mij heb ik iig zeer onregelmatige zwakke rugweeen :yes:
Het zakt iig af en komt dan weer terug :) voor de rest kan ik er geen touw aan vast knopen wanneer ik nou krampen krijg enzo :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 16:37:
Net even een tukkie gedaan, maar echt lekker gelegen heb ik niet
Volgens mij heb ik iig zeer onregelmatige zwakke rugweeen
Het zakt iig af en komt dan weer terug voor de rest kan ik er geen touw aan vast knopen wanneer ik nou krampen krijg enzo

Jui:woepwoep: spannend:jaja:! lekker zo relax blijven, Manon(y), is het allerbeste:d :knuffel:!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 16:41:
lekker zo relax blijven, Manon

De mensen om me heen ( me vent en beste dinnetjes ) maken zich drukker dan dat ik zelf doe :lol:
Waarschuw beheerder
hier komt mijn verhaal:)

23 mei had ik al de hele dag last van krampen, en ik had zelfs de VK nog gebeld omdat ik egt pijn in mijn buik had, maar het zette niet goed door.. er was dus nog niets..

savonds om half 1 schrok ik wakker en 10 seconde later braken mijn vliezen.. ik de VK gebeld, maar ik had nog geen weeen dus ik moest gewoon proberen te gaan slapen (natuurlijk lukt dat niet:vaag: ) meteen peter opgebeld, toen is hij naar mij toe gekomen. Eigenlijk meteen toen de VK opgehangen had, kreeg ik weeen. ik moest terug bellen als ik om de 5 minuten weeen had. na een tijdje belde ik haar weer op, en toen kwam ze langs, ik had al 5 cm ontsluiting. ik moest daarna weer terug bellen als ze om de 2 minuten kwamen.. het was egt verschrikkelijk. de weeen waren niet te geloven, haha:P egt nooit meer!! de VK kwam om 8 uur weer binnen, want ik had verschrikkelijke persweeen die ik een kwartier op moest houden omdat de VK er nog niet was. ik ging egt kapot leek wel, ik dacht egt dat ik dood ging.. om 8.18 uur was het voorbij. dus egt een snelle bevalling voor een eerste. ik had er 8 uurtjes over gedaan. Mijn moeder heb ik er bij gelaten, want zonder haar had ik het egt nooit gered! ze was egt een steun voor mij. en peter had het ook egt super gedaan, hij had me egt goed gesteund!

Ze drinkt goed, en slaapt redelijk. alleen 2 dagen geleden had ze last van krampjes en sliepen we pas om half 5. gisteren ben ik nog wel ingestort, want het is toch niet niks wat je allemaal mee maakt, ik had het helemaal gehad.. maar de kraamhulp zei dat dat normaal is. maar nu heb ik een dag super geslapen, en nu is dat gevoel al weer weg:)

ze was 3200 gram bij de geboorte en 50 cm. ik zal binnekort even een foto maken van het geboortekaartje