Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
gedaan. Mijn moeder heb ik er bij gelaten, want zonder haar had ik het egt nooit gered! ze was egt een steun voor mij. en peter had het ook egt super gedaan, hij had me egt goed gesteund!
ja haha als 2 druppels water he
Hij is goed maar hou je er wel rekening mee dat wel iedereen kan meelezen? Ivm je gegevens
vandaag heb ik mijn eerste examen weer gemaakt, en morgen en overmorgen heb ik ook weer examens..het ging trouwens wel goed vandaag
2 Manon : en nog aan het rommelen
burberry bikini
ik ben trouwens ook niet ingescheurd of ingeknipt
gelukkig maar..
Mama na een nachtje stappen met minniemuis
vandaag heb ik mijn eerste examen weer gemaakt, en morgen en overmorgen heb ik ook weer examens..het ging trouwens wel goed vandaag
![[img width=640 height=480]http://img155.imageshack.us/img155/4034/dsc030529qq.jpg[/img]](http://img155.imageshack.us/img155/4034/dsc030529qq.jpg)
De mensen om me heen ( me vent en beste dinnetjes ) maken zich drukker dan dat ik zelf doe
Wat heb je ervoor geboden Hellen ?
hij staat nu op een bod van mij op 27 euro
Maar nog 3 kilo en dan zit je op het gewicht voor de zwangerschap ??? Die snap ik eventjes niet... of bedoel je je vorige gewicht van de zwangerschap ?
Ik ben in het begin van de zwangerschap 8 kilo afgevallen door extreme misselijkheid
Ben inmiddels alweer 5 aangekomen dus heb nog 3 te gaan om op mijn oude gewicht te komen snappie
Mama na een nachtje stappen met minniemuis
Ik hoop dat je de bieding wint wijffie
Ohja ook zoiets !
Had een hele mooie replay broek gewonnen op ebay... heeft dat mens mijn maat naar een ander verzonden
Dus nu afwachten of degene 'm terug wil sturen en dat ik 'm dan ontvang !
2 Dietsie : jammer zeg ! Next time better
En dan die stomme sylvie meijs Ik vind het heel moeilijk om te geloven dat zij ook zwangerschapvergifting heeft gehad..... Zou betekenen dat ze ook HELLP heeft gekregen waardoor de kleine a la minute gehaald moest worden..... maar ja
Hellen : mooie prijs !
Het is wel heel toevallig dat zij HELLP heeft gekregen en geloof er dus geen bal van!!
Vindt het zwaar belachelijk, vooral als ik lees hoe moeilijk sommige meiden het hier hebben gehad en daar werd niks aangedaan
Weet je waar ik soms wel van baal.... dat ik niet mee kan praten over weeen, gebroken vliezen enzo...... ik merk dat ik daar toch best mee zit dat ik dit helemaal niet heb mee mogen maken . Als ik het anders kon doen........ Ik hoop dat het bij de 2de wel zo mag zijn dat ik echt last heb van de laatste loodjes, flinke weeen krijg... Op dat moment zal ik ze denk ik wel vervloeken maar toch
Dan zie ik hier iedereen er over praten en voel me dan zo'n buitenstaander... weet helemaal niets...
En dan die stomme sylvie meijs Ik vind het heel moeilijk om te geloven dat zij ook zwangerschapvergifting heeft gehad..... Zou betekenen dat ze ook HELLP heeft gekregen waardoor de kleine a la minute gehaald moest worden..... maar ja net als iemand anders hier zei.... zij staat flink wat 000 in de plus (volgens mij zei jij dat toch dietsie? )
Daar kan ik me heel wat bij voorstellen, Dees kan je niet zeggen goh Dees wees blij, iedereen wilt d'r kindje op de normale manier krijgen en bij jouw is dat helaas niet zo gegaan. voor jouw Dees omdat je echt een superkanjer bent met je hele mooie zoon die zo goed groeit, wees er trots op
kots* heeeeel toevallig heeft ze het Help me reet