Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 334398x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:21:
Heb laatst weer zo'n mokkel uit staan schelden aan de foon,

ja ik ook elke keer en dan gooien ze de hoorn er op :frusty:

mijn vaders spullen staan er bij mij op
is het nou zo moeilijk om dat recht te zetten :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 29 mei 2006 om 10:23:
mijn vaders spullen staan er bij mij op
is het nou zo moeilijk om dat recht te zetten

Jah psies, en is het nou zo moeilijk om even een adreswijziging door te voeren en de oude bewoner van me adres te halen :[
Zwaar gefrustreerd wordt je van die gasten :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op maandag 29 mei 2006 om 10:03:
He Sam/Natas/Sas... wat spreken we nou af voor morgen ?

We gaan gezellie naar Natas toe :)

Ik hoop dat Sas de acryl spulletjes meeneemt :D

Kom je met de trein C...???

Waarschuw beheerder
donateur
Ilse is bevallen van een dochter :cheer:
Dat las ik net op het andere topic :D

Gefeliciteerd Ilse :flower: en ik hoop dat alles goed is met jou en je meissie :cheer:
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:21:
Ik kwam er toen ook al toen dat hardcore zaaltje er niet was
Gewoon lekker zuipen en gek doen met vrienden enzo

whehehe toen stond was ik nog niet oud genoeg om uit te gaan :P
Waarschuw beheerder
goeiesmorgens deze morgen :nocheer: weer heel de nacht liggen woelen en om de seconde bezweet wakker worden en ben nog strontverkouden ook :[ ..... gewoon ziek van de stress denk ik?! maar vanmiddag gaan we het huisje bezichtigen,zal mij benieuwen ofhet wat is :cheer:

Dietsie thanks mop (l) gaat het met jou al wat beter???

Sam ja ik zal mn spulletjes meenemen alleen 1 waarschuwing voor natas ..het MEURT als een gek hahahaha....die liquid is echt chemische troep. zou je mij nog ff routebeschrijving kunnen sturen Sam? ik weet zeg maar afslag Gouda en dan krijg je stoplichten die ga je naar rechts en kom je op een kruispunt bij de mac donalds....vanaf daar moet je ff uitleggen 8)

Owen ligt met zn sleutels te spelen en als het dan naast hem valt word hij vet pissig hahahaa.....dan denktie O JA ik kan ook op mn zij rollen hihi....echt leuk (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op maandag 29 mei 2006 om 10:36:
whehehe toen stond was ik nog niet oud genoeg om uit te gaan

Owjah jij bent nog een jonkie ;)
Grapje San :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:34:
Kom je met de trein C...???

Ja denk het wel....
Want Boy mag inprincipe niet rijden met die medicijnen... maar misschien neemt hij er morgen geen ???
Maar Sas zei ook al dat we konden afspreken op centraal... maar dan moet ik ff kijken of ik Kay kan meenemen in de maxi-cosi... en aangezien ik niet zulke spierballen heb :P

Maar wat ik bedoelde... hoelaat etc spreken we af ?

Kaytje gaat even in bad :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Sas : als het lukt met de maxi-cosi kunnen we wel op het station afspreken toch :)

Waarschuw beheerder
goeiemorgen ladies!!

hier alles weer heeeeeeel erg rustig in t buikie... beeb zit nog altijd goed denk k... morgen weer op controle bij de VK!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:35:
Ilse is bevallen van een dochter
Dat las ik net op het andere topic

Ilse Gefeliciteerd met je dochter :lief: :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:46:
hier alles weer heeeeeeel erg rustig in t buikie... beeb zit nog altijd goed denk k... morgen weer op controle bij de VK!

Ik heb kramp in me rug :o
Ken ook van de wonderolie komen hoor :lol:
Maar ik heb stille hoop dat het doorzet en dat ik me afspraak van morgen bij de VK niet haal 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm Ilse is nog niet bevallen :no:
De dame die het nieuws verkondigde bedoelde Inge :D
Waarschuw beheerder
Chris ja tuurlijk ik kan je altijd komen halen.Vind Schiedam eerlijk gezegd een beetje ver om op en neer te rijden een aangezien ik al niet zon held ben in de auto op onbekende plaatsen ;-p . Maar ik kan je van Gouda of Nieuwerkerk station afhalen,wat je wilt! ik heb ook maar 1 cosi anders was het makkelijker geweest maja...jij kan hem ook niet op je wagen klikken he ipv je wagenbak?

kijk maar ff dan hoor ik het wel!

Lady en naughty ik duim met jullie mee en blaas wat ontsluiting richting jullie (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:53:
Hmmm Ilse is nog niet bevallen
De dame die het nieuws verkondigde bedoelde Inge

Op het andere forum zegt Agnes dat Ilse is bevallen
ze zijn vriendinnen van elkaar en ze geeft ook de link van ilse die was ook al uitgerekend en die was ook als inge op 20 mei
Waarschuw beheerder
donateur
Boeeeeeeeeee:(, ik wil ook naar Natas:p!

Waarschuw beheerder
:yes: dames, ilse is bevallen van een dochter :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daniella (L) op maandag 29 mei 2006 om 10:58:
Op het andere forum zegt Agnes dat Ilse is bevallen
ze zijn vriendinnen van elkaar en ze geeft ook de link van ilse die was ook al uitgerekend en die was ook als inge op 20 mei

*edit*
Ik ben helemaal in de war :yes:
Sorry Agnes, ik heb Sunshine met Ilse vewisselt :vaag:
Damn die zwangerschapsdementie :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze was echt 20 mei uitgerekend, want zij was precies 4 maand verder dan mij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dames een fijn dag :cheer:

Ik ga me aankleden en werken tot 8 uur :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 29 mei 2006 om 11:03:
Dames een fijn dag

Werkse wijffie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 11:02:
Wie is Ilse??

http://roonenilsbaby.web-log.nl/
Waarschuw beheerder
Diets dan kom je toch ook????!!!!!!!!! (mits natas dat oke vind natuurlijk ahhahhaaha,tis haar huis)lijkt mij iig gezelligggg :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 29 mei 2006 om 10:58:
Boeeeeeeeeee, ik wil ook naar Natas!

kom maar hoor schat,,,voor jouw staat het deurtje altyd open he,,

Waarschuw beheerder
donateur
Ken je van die wonderolie ook kramp in je rug krijgen?
Damn ik heb echt kramp in me onderrug namelijk :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Zou het ook onwijs leuk vinden maar moet werken;)! Anders was ik echt wel gekomen hoor, tot hoe laat blijven jullie dan?? Misschien lukt het nog ff langs te wippen:p?!
Waarschuw beheerder
Fam. v/d Vaart heeft een zoontje,Damien (l)

ze is ingeleidt vanwege zwangerschap[svergiftiging maar daar geloof ik geen hol van want ze wilde perse VOOR het E.K. of W.K (whatever) ingeleidt worden omdat Raf er anders niet bij kon zijn :-s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:29:
Damn ik heb echt kramp in me onderrug namelijk

het gaat beginnen!!!!!

Ilse gefeliciteerd met je meid!!! :cheer:

Ik heb vandaag ook kramp in mn buik maar das juist omdat ik geen baby krijg ;P
Waarschuw beheerder
Diets no idea! Ik weet niet eens de aanvangstijd LOL 8)

Lady :-o 8) ik wil niet te voorBARIG zijn maar volgens mij ga je beginnen :-)... ik hoop het van harte!(l)

Ik heb vandaag ook kramp in mn buik maar das juist omdat ik geen baby krijg

whahahahahaha...ik ben er net vanaf gelukkig echt te erg!Ben sinds mn bevalling echt megazwaar ongie :-s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op maandag 29 mei 2006 om 11:33:
het gaat beginnen!!!!!

Ik heb geen idee hahaha, ik ga zo nog even lekker naar de winkel en me huishouden doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:33:
Fam. v/d Vaart heeft een zoontje,Damien

ze is ingeleidt vanwege zwangerschap[svergiftiging maar daar geloof ik geen hol van want ze wilde perse VOOR het E.K. of W.K (whatever) ingeleidt worden omdat Raf er anders niet bij kon zijn

Hahaha, ik deed vanmorgen tv aan, net me ogen open hoor je dat als eerste op het nieuws, stom toevallig hè dat die geit zwangerschapsvergiftiging had terwijl ze al eerder wilde bevallen ivm het wk:o :nee:??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:33:
Lady ik wil niet te voorBARIG zijn maar volgens mij ga je beginnen ... ik hoop het van harte

Hmmm zijn die 2 eetlepels zwaar ranzige wonderolie toch nog ergens goed voor geweest :yes: 8)
Waarschuw beheerder
Diets idd ze maken dit er nu van omdat dat natuurlijk eigenlijk helemaal niet mag.Ik vind het flink ego om zoiets te doen wat jullie?ik vind dat als je kiddie er klaar vor is ala...
Waarschuw beheerder
Lady jump ff lekker in een warm bad of een warme douche!

Ik had de hele dag al krampen in mn onderbuik en onderrug en die ebten dan langzaam weg en kwamen eerst zo om het half uur en toen om de 5 minuten.die rkampen zorgden voor 1 cm ontsluiting diezelfde dag nog en de dag erna ve4rloor ik mn slijmprop en braken mn vliezen en toen was t ineens finito met mn weeeen :-s

ik kan niet echt meer uitleggen hoe het voelde eigenlijk :-) was heftig als zon wee op zn hoogst was moest ik echt ff leunen tegen de deurpost maar was wel goed te doen (y) als je dat krijgt vasn die pieken erin weet je iig zeker dat het begonnen is!En heel cliche (ik haatte die opmerking altijd) maar je weet als vrouw wanneer het begonnen is!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:36:
Diets idd ze maken dit er nu van omdat dat natuurlijk eigenlijk helemaal niet mag.Ik vind het flink ego om zoiets te doen wat jullie?ik vind dat als je kiddie er klaar vor is ala...

Ik vind het zo een achterlijk wijf die Silvie en die Raf is nog zo'n broekkie loopt haar reet achterna. Hoezo wordt zij wel ineens geholpen terwijl wij geowon door moeten lopen met echte klachten....tja, komt omdat ik altijd rood sta en zij wel een paar nullen in de plus staat, hahaha:@!

Waarschuw beheerder
Eerder maakte het stel bekend dat de bevalling zou worden opgewekt als de baby voor het begin van het wereldkampioenschap nog niet zou zijn geboren

telegraaf.nl :/

Waarschuw beheerder
meiden ik heb sam al een bp gestuurd,,en dan horen jullie zo wel hoe laat..

xxxx me

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:39:
Lady jump ff lekker in een warm bad of een warme douche!

Ik ben lekker eigenwijs en ik ga naar de winkel :yes:
Heb voor mezelf niet echt idee dat het begonnen is, dus een ritje naar de winkel ken er nog wel vanaf :yes:
Btw de krampen zijn dragelijk ( heb erg hoge pijngrens )
Ik maak me alles behalve druk eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
oke,nu is mn dag helemaal naar de klote :cry: er zijn mensen die een optie hebben op het huis die wij gaan bezichtigen..... :[

tyf**teringhoerigek**zooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:48:
Ik ben lekker eigenwijs en ik ga naar de winkel
Heb voor mezelf niet echt idee dat het begonnen is, dus een ritje naar de winkel ken er nog wel vanaf
Btw de krampen zijn dragelijk ( heb erg hoge pijngrens )
Ik maak me alles behalve druk eigenlijk

deed ik ook hoor meis,,by de 1 ste lekker s,avonds de stad nog ingeweest,,in bad geweest lekker gesekst en anderhalf uur daarna begonnen de weeen,,,het duurt in ieder geval niet lang meer voor je dat is 1 ding wat zekers is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op maandag 29 mei 2006 om 11:49:
oke,nu is mn dag helemaal naar de klote er zijn mensen die een optie hebben op het huis die wij gaan bezichtigen.....

Was dat een optie op een huis hebben?

Waarschuw beheerder
oke,nu is mn dag helemaal naar de klote er zijn mensen die een optie hebben op het huis die wij gaan bezichtigen.....

als je bent wezen kyken,,ook gelyk een goed bod doen..

duimen voor je sas
Waarschuw beheerder
Ff vraagje hebben jullie al geld aan danuta gestort, of ben ik de enige die zo laks weer is...

zal strax echt ff overmaken, schandalig weer van mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op maandag 29 mei 2006 om 11:57:
vraagje hebben jullie al geld aan danuta gestort, of ben ik de enige die zo laks weer is...

zal strax echt ff overmaken, schandalig weer van mij!

Ik weet van niks nog:o :(?? Fill me in please:d!

Kuuuuuuuuuuuuuut, overbieden?? Kweet niet hoe het werkt allemaal hoor(f)!
Waarschuw beheerder
goeiemorgen..

TOPPERS was helemaal te gek..
hoe von jij t kim??

oow lady ik ben nieuwsgierig..
*duimduimduim*

ilse gefeliciteerd..

hardcore mama..
wat een (L) poppetje..

geniet er maar van..
:yes:

sas ik duim vor je..
die optie wordt vast afgezegd..
*duimduimduimduim*

natas wijffie..
hoest met je papa..

miss tails..
wanneer gaan we nou n keer naar t zelfde feessie..
lijkt me wel gesellie..

diets..
is er al meer bekend over wat er gaat gebeuren met dat *^&^%&**wijf..

aria..
zag dat alles goed ging..
glukkig maar..

danuut..
hoest met jou??

enne wie ben ik nou nog vergeten..
ow ja marianne..
leuke fotows..
:yes:

(K)!!
Waarschuw beheerder
owja..

ik vergeet dus weer helemaal..
ik ken neij naar de meeting..
ik baald er egt van..
maar me schoonvader viert die dag ze verjaardag en aangezien ik de laatste tijd meer aan hem heb als aaan me eigenn vader vink dat ik t niej ken maken om niej te komen..

sorry meiden..

next time benk er weer bij..
Waarschuw beheerder
donateur
Hello !

Owwww Manon zou het begonnen zijn ???
Wat voel je allemaal :D

Ik had die dag een paar harde buiken in de bieb... en ben nog ff gaan shoppen... volgens mij slippers gekocht voor Boy toen haha.
En toen om kwart over 12 s'nachts begonnen de weeën :D
Had ook geen trek in mijn avond eten toen... is maar beter... want heb tijdens de bevalling 2 x overgegeven.

2 Sas : gewoon kijken of het wat is en dan een bod doen !

2 Natas : heb je nog kleine katjes over btw ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:01:
TOPPERS was helemaal te gek..

Het lijkt me ook onwijs leuk om naar zoiets te gaan, die Gerard en Gordon zijn echt gek, hahaha!
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 29 mei 2006 om 12:01:
diets..
is er al meer bekend over wat er gaat gebeuren met dat *^&^%&**wijf..

Dat grafwijf krijgt sws een dagvaarding vanwege dat pinpas verhaal, en van dat andere hebben we niks gehoord dus zal wel op sepeoneren komen. Hoop dat ze een keer inziet dat ze terug moet oprotten naar land van herkomst:@! Ze komt uit Mexico, altijd naar toe gewilt nu dus never nooit niet:nee: schijnt dat die mensen uit dat soort landen allemaal een beetje hypocriet zijn en het vrij normaal is door liegen en bedriegen er beter van te worden:s. Ik hou jullie op de hoogte ofcourse:jaja:!