Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 338871x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:50:
maar deze is ook leuk!!!!!

heerlyk mannetje zeg,,this dat luna al bezet is
Waarschuw beheerder
Nog ff een leuke foto

[img width=500 height=375]http://members.home.nl/blombijsterveldt/extra/tommy3.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 21:20:
Uitspraak van Aria op zondag 21 mei 2006 om 20:50:
maar deze is ook leuk!!!!!

heerlyk mannetje zeg,,this dat luna al bezet is

Moeten nog maar paar meiden geboren worden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op zondag 21 mei 2006 om 19:38:
leuk kamertje hardcore!
En is er al wat gerommel in de trommel???

nog niet:no:

pffff:(
maarja.. nog even doorzetten:D

Uitspraak van Daniella (L) op zondag 21 mei 2006 om 20:57:
Leuke babykamer hardcore mama Laat de Kleine nu maar komen
Alles verder goed met je?

ja het gaat wel, ben alleen erg moe.. en heb egt last van mijn banden..
maarja:D nog even!

iedereen bedankt voor de lieve reacties op mijn kamertje:lief:

Waarschuw beheerder
Jeetje, ben 2 dagen niet online en we hebben weer een baby : Sentic bij deze nog van harte gefeliciteerd :cheer:

Hardcore, wat een leuke kamer zeg, ondanks dat je nog thuis woont heb je er toch iets aparts van gemaakt (ik zag de afscheiding van het gordijn) wat een leuk idee, zo zie je maar, maak je niet druk, alles komt goed. Super leuk :yes:

Meiden, ff snel, Dellysa is een schat, heeft al 3 dagen totaal NIET gehuild :cheer: en alleen maar aan het bellen blazen en haar tong uit te steken en kwijlen als een malle, maar ik heb het tandvlees gevoeld, maar er komen nog geen tandjes, waarschijnlijk kwijlt ze de laatste tijd uit zichzelf :vaag:

Huisje schiet niet op, er komen steeds meer dingen tevoorschijn die gedaan moeten worden en het gaat niet zo snel als gedacht, vooral omdat Ser overdag natuurlijk nog werkt, dus we moeten alles in de avond uurtjes doen, maar ja, het komt vanzelf wel....

Liefs Kim en Dellysa
Waarschuw beheerder
donateur
zo net ff wezen wokken met mn lief en mn ouders :P

zit nu zo vol als mut pffff

Waarschuw beheerder
Aaaaaaaaaagh wat een lieve foto's allemaal:lief:

Lieve poesjes:lief:
Luna & Zoe :lief:
De kleine van Aria :lief:
De kleine van Sentic :lief:
En ik zag een heel lief kamertje van Inge :lief:

Verders voor iedereen een dikke smakkert (k)

Doeiiiiiiiiiiiii xXx Sammy
Waarschuw beheerder
donateur
Net mn vakantie geboekt 12 dagen marmaris samen met mn :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op zondag 21 mei 2006 om 23:03:
Net mn vakantie geboekt 12 dagen marmaris samen met mn

Lekkerrrrrrrrrrrrr!!!!

Ik ga naar m'n bedje toe :gaap: Morgen werken.

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Goodmorning:z

teletubbie was vroeg wakker:/ Weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar hij wurmt net zo lang totdat hij zijn armen vrij krijgt uit zijn doek. Ga ik bij hem kijken, ligt ie weer te wapperen met zijn armpjes 8)

Ik ga aan het werk:D

(K) voor iedereen

Waarschuw beheerder
He meiden!!
Jezz is superlief vandaag (tot nu toe). Hij heeft vanmorgen tot acht uur in zijn bedje liggen spelen. Daarna heeft hij door het huis gekropen.. (naja.. hij komt snel vooruit, maar het is niet het officiele kruipen) Wat hij doet lijkt een beetje op de vlinderslag met zwemmen..

Reff had vanmorgen zijn gesprek, maar de functie was toch niet helemaal wat hij dacht. Het was een kantoor baan.. En als je Reff op een kantoor zet, dan gaat hij volgens mij dood.. dus hij heeft er van af gezien. Vandaag gaat hij terug naar Duitsland en verder zoeken naar vaccatures binnen defensie. Hij moet nog tot december 2007. Ik hoop er maar het beste van, maar ga er vanuit dat het tot eind 2007 zo blijft.. sjucht..

Ik ga straks alles terug lezen. Jezz slaapt nu net, dus ga ff lekker mijn huissie schoonmaken.. moet tegenwoordig elke dag, want Jezz speelt de hele dag op de grond..

Dikke (K) voor iedereen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:24:
Hardcore, wat een leuke kamer zeg, ondanks dat je nog thuis woont heb je er toch iets aparts van gemaakt (ik zag de afscheiding van het gordijn) wat een leuk idee, zo zie je maar, maak je niet druk, alles komt goed. Super leuk

ja we zouden er eerst een wandje tussen plaatsen, maar toen liepen we door de ikea, en toen hebben we toch voor gordijnen gekozen.. en dat vind ik eigenlijk VEEL leuker:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag 38 weken :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 10:49:
Vandaag 38 weken

schiet ook al lekker op he:D
kan nu ook ieder moment gebeuren;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hello !

Jeeeeej voel me me een stuk beter :cheer:

Zag ook allemaal leuke foto's....
Lorenzo (L) en Zoë en Luna & kittens (L) en van Senticgirl :D
Kan me voorstellen dat je je kleintje mist !

Ga straks weer voor het eerst sinds een week naar buiten...
Heeeeerlijk lijkt het me ! Pfff kan echt niet zonder frisse lucht !

2 Natas : heb je al een thuis voor de kittens ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 10:55:
2 Natas : heb je al een thuis voor de kittens

voor 2 kittens,,wel

heb net een telefoontje gehad van het ziekenhuis,,,m,n vader gaat om 10 over 1 naar de ok en krygt een pacemaker
spannend moment.

alle byna uiygerekende mama,s sucses
en alle mama,s en beebs een dikke knuff van hier

xxx me

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 11:27:
heb net een telefoontje gehad van het ziekenhuis,,,m,n vader gaat om 10 over 1 naar de ok en krygt een pacemaker
spannend moment.

Ik duim met je mee (Y) :hug:
Waarschuw beheerder
hey meiden! alles goed hier?

Heb het zo druk,amper tijd om te flocken zijn op t moment ff met heel andere dingen bezig :-)

Natas ik zal aan je denken vandaag en duimen dat alles voorspoedig zal verlopen maar daar heb ik alle vertrouwen in!(f)

Lieve foto`s allemaal (l)

ik ga snel weer verder,ben met mn was bezig en vanavopnd weer werken dus heb wederom weinig tijd!

wilde julie allemaal ff een :knuffel: geven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 13:10:
Wees blij wijffie

ben ik ook..
ken eg niej zonder me (L)
hoeft glukkig ook niej..

voel me vandaag weer n stuk beter..
lkkr geslapen..
vanav weer dansen..
weer 1.5 kilo afgevallen..
:woep:
zou t dan nu egt beter gaan..

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 13:23:
zo de bevalling zit er op van chic,,ze heeft 4 gezonde kittens op de wereld gezet,,vanavond zal ik foto,s plaatsen.

natas..
dikke :knuffel:
weet cker dat t goedkomt met je papa..

en wat een leuke fotows..

hardcore mama..
wat een leuke kamer..

aria..
doe niej sjow maf..
je hoeft je niej schuldig te voelen omdat je ook nog jezelf ben ipv alleen maar mama..
:knuffel:

dat brazilie shirt..
geweldig..
hihi..

(L)fotows allemaal trouwens..
Waarschuw beheerder
spannend moment.

spannend..
succes wijffie..

ik duim vor je..
Waarschuw beheerder
:cheer: Net me Schatjuh weer opgehaald uit het ziekenhuis :cheer:

Me borsten voelen aan als of er siliconen in zitten niej normaal meer doet ook wel een beetje zeer nu.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daniella (L) op maandag 22 mei 2006 om 12:17:
Net me Schatjuh weer opgehaald uit het ziekenhuis

:cheer:

Me borsten voelen aan als of er siliconen in zitten niej normaal meer doet ook wel een beetje zeer nu.

Witte koolbladeren in je beha doen helpt tegen stuwing enzo :D
En onder de douche de overtollige melk eruit masseren ook ( ja ja dames ik let wel op als jullie hier tips geven 8) )

Ik ben zo onwijs blij met me nieuwe stofzuiger dat ik nu al 5x in 2 dagen heb staan stofzuigen :bloos: hahahaha :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 21 mei 2006 om 21:31:
nog niet

pffff
maarja.. nog even doorzetten

Dus hardcoremama, ook nog steeds aan het wachten?? :/
:frusty: he ;p

Mag van mij ook wel komen... :D
Elke dag langer, is een dag te lang!

Succes ermee en hopen dat het heeeeeel snel komt :yes:

Waarschuw beheerder
goedemiddag dames,

Wat een leuke fot's weer .
En idd Inge heel opgelost met dat gordijn had het denk ook wel zo gedaan .
En van de meiden op de kinderboerderij echt mooi hoo natas en van de kittens ook mooie beestjes ben gek op katjes .

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 08:19:
hij wurmt net zo lang totdat hij zijn armen vrij krijgt uit zijn doek. Ga ik bij hem kijken, ligt ie weer te wapperen met zijn armpjes

nou dat heb ik hier dus ook al een paar keer gehad maar als ik dan ging kijken dan lag ie gewoon te slapen in de jezus positie dus ik dacht zonder doek ja vondt het ook nog wel gevaarlijk dat ie zn eigen helemaal los kan wurmen dadelijk springen die spelden open ofoo.
En nu slaapt giovanni al 2 en halve week zonder wel er soms uit nachts aflopen zaterdagnacht om de twee uur bah en vannacht helemaal niet heerlijk haha rare dingen zijn het baby's hahah maar ben er wel heel gek op.
En hoe bevalt het werken weer

OO Marije das wel klote ja maar als hij idd niet iemand is die achter het buro zit dan moet ie het zeker niet doen hij moet het wel leuk vinden natuurlijk he.

Tinkie wat fijn dat je nu wel wat beter voelt soms zitten er goede dagen en soms niet :knuffel:

Christa meis wat fijn dat je weer wat beter voelt hup naar buiten frisse lucht is goed voor je misschien doet het je wel goed he .

En meiden ik heb ook kleine Nikes voor mn mannetje
wou een foto neerzetten maar het lukt me niet .
op ebay gewonnen haha ik was op het werk en heb snel pascal opogebeld dat ie nog moest bieden want die was vanmorgen afgelopen en ik moest die hebben haha was nog net op tijd zei pas net in de laatste 3min geboden en ik heb ze .
Waarschuw beheerder
:gaap: morning!

Ja morning :[ Mevrouw mini muis bedacht dat ze om 01.45u wakker wilde worden en pas om 05.00 uur weer zin had om te gaan slapen :O :/ Waar ze last van had??? pff luier, boertje, flesje, knuffelen, uit laten huilen, alles gedaan maar mevrouw bleef maar doorgaan :[
Gelukkig is ze daarna wel weer gaan slapen en na dr flesje weer slapie gedaan zodat mammie ook kon bijslapen!

Natas ik duimmmmmmmmmmm voor jullie!!!

Inge leuke kamer! Wanneer had je ookal weer examen?

Balen marije maar wie weet is er nog een andere vacature!

Sentic gelukkig maar dat ie er weer is!

:knuffel: voor de rest!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op maandag 22 mei 2006 om 13:24:
Ja morning Mevrouw mini muis bedacht dat ze om 01.45u wakker wilde worden en pas om 05.00 uur weer zin had om te gaan slapen

De prachtige kanten van het moederschap hahaha :P
:hug: voor de rest!

Dikke :hug: voor jou en je poppetje :yes:
Waarschuw beheerder
Goede middag meiden.

Sasje :knuffel: terug, hup wassen jij ;P

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 22 mei 2006 om 12:13:

tinky :knuffel: gaat super he?!

Gelukkig voel je je wat beter, en gaat het ook wee goed met je :lief:
Net me Schatjuh weer opgehaald uit het ziekenhuis

Gelukkig geef m maar een extra dikke :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 22 mei 2006 om 13:33:
Uitspraak van tInk.. AlwAYs thE lIttlE hArdcOrEbItch.. op maandag 22 mei 2006 om 12:13:

tinky gaat super he?!

ja ben egt super trots..
nu nog maar 4..

en jouw afvalrace??
:knfufel:

Uitspraak van Miss Tails op maandag 22 mei 2006 om 13:33:
Gelukkig voel je je wat beter, en gaat het ook wee goed met je (L)

glukkig wel ja..

hopen dat hoe ik me nu voel een btje aanhoudt..

duimen jullie mee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniella (L) op zondag 21 mei 2006 om 20:59:
misschien even naar prenatal kijken of ze nog wat leuks hebben van oranje dat die wel past.

ja daar hebben ze ook toffe orange shirtjes,lorenzo heeft er 2 1 met ssssst ik kijk voetbal met m'n pappa en 1 met mijn 1e wk! zijn ook niet zo duur,weet niet meer precies hoe duur ze waren,maar niet duurder als 5 euri volgends mij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 08:19:
Weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt, maar hij wurmt net zo lang totdat hij zijn armen vrij krijgt uit zijn doek. Ga ik bij hem kijken, ligt ie weer te wapperen met zijn armpjes

ik heb lorenzo dus ook een paar keer ingekakerd ,maar hij kreeg het dus ook voor elkaar,hij ging ook niet lekker slapen,hij heeft een hele tijd gehuild,nu slaapt hij eindelijk s'middags en als hij niet slaapt is hij niet meer zo wild met z'n armpjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 13:11:
En meiden ik heb ook kleine Nikes voor mn mannetje

ik ook zal zo ff een foto plaatsen

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a55f054f1c781a016a548e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YGZU6EHW[/img]

Waarschuw beheerder
ik heb nog een paar met camoflageprint,maar daar heb ik geen foto van,komt nog wel denk ik! Nog goedemiddag trouwens! Ik ga er weer vandoor want Lorenzo huilt! (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 22 mei 2006 om 13:48:
Nog niet gewogen vandaag, maar morgen hopenlijk op de 70, dan nog maar 5 kilo...

komt goed..
ik vertrouw op je..

ken alleen vandaag niej sporten..
maar ik moe vanav dansen..
dus das ook wel weer lkkr..
dan morgen weer goed sporten..
en woensdag voordat me (L) komt..

ken wel merken dat ik me goed voel vandaag..
hihi..

Waarschuw beheerder
pff luier, boertje, flesje, knuffelen, uit laten huilen, alles gedaan maar mevrouw bleef maar doorgaan
Gelukkig is ze daarna wel weer gaan slapen en na dr flesje weer slapie gedaan zodat mammie ook kon

Ik ken het,in het begin is het vooral wennen voor d'r hoor ze heeft natuurlijk zo lang in je buik gezeten! Lorenzo heeft dat gelukkig niet meer s'nachts maar wel vaak overdag,gelukkig is hij de laatste 2 dagen rustig!
Het kunnen ook krampjes zijn,maar dan huilen ze meestal wat harden en lopen ze een beetje rood aan! Is ze wel stil als je d'r vast houdt?

Waarschuw beheerder
spannend moment.

veel sterkte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 14:53:
Ik ken het,in het begin is het vooral wennen voor d'r hoor ze heeft natuurlijk zo lang in je buik gezeten! Lorenzo heeft dat gelukkig niet meer s'nachts maar wel vaak overdag,gelukkig is hij de laatste 2 dagen rustig!
Het kunnen ook krampjes zijn,maar dan huilen ze meestal wat harden en lopen ze een beetje rood aan! Is ze wel stil als je d'r vast houdt?

zal ook wel hoor :yes: is gewoon ff wennen omdat ze nooit zo is :d
Ja als mevrouw op mn buik ligt is ze aan het genieten :[ dondersteentje van me :d Wandelen vind ze zo fijn, dacht eerst, ik ga zo mn schoenen aantrekken en dan maar midden in de nacht op straat lopen hoor :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op maandag 22 mei 2006 om 15:02:
Wandelen vind ze zo fijn, dacht eerst, ik ga zo mn schoenen aantrekken en dan maar midden in de nacht op straat lopen hoor

hihi nou dat heb ik ook wel eens gedacht! Maar ze is toch pas 2 of 3 weken oud of zo? Lorenzo kreeg het ook pas na een week of 3! In het begin werd ik er echt heel onzeker van ,maar nu weet ik gewoon dat hij gewoon dicht bij me wil zijn,ik laat hem eerst altijd ff een kwartiertje huilen en daarna hou ik hem gewoon lekker tegen me aan! Het wordt steeds minder gelukkig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 13:08:
Dus hardcoremama, ook nog steeds aan het wachten??

ja ik ben ook nog steeds aan het wachten haha:D
ben benieuwd..ik hoop dat ik pas weeen krijg na mijn examen woensdag:D met hemelvaart dus..

Inge leuke kamer! Wanneer had je ookal weer examen?

morgen weer:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 15:05:
hihi nou dat heb ik ook wel eens gedacht! Maar ze is toch pas 2 of 3 weken oud of zo? Lorenzo kreeg het ook pas na een week of 3! In het begin werd ik er echt heel onzeker van ,maar nu weet ik gewoon dat hij gewoon dicht bij me wil zijn,ik laat hem eerst altijd ff een kwartiertje huilen en daarna hou ik hem gewoon lekker tegen me aan! Het wordt steeds minder gelukkig!

Ja vandaag is ze precies 3 weken :)
Vind het ook niet erg hoor, hoort er allemaal bij :d
Weet ook wel wanneer ik haar kan laten huilen, we merken heel goed wanneer ze wat wilt :)

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 22 mei 2006 om 15:07:
morgen weer

succes alvast!

Het zal toch niet zo zijn dat jullie allemaal op hetzelfde moment gaan bevallen?! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Hello !

2 Natas : al nieuws uit het ziekenhuis hoe het verlopen is :hug:

2 Tinkie : lekker hoor al 1,5 eraf (y)
Good work !

2 Danuta : hihi die nachten zijn wel herkenbaar in het begin ! Erg vermoeiend ook hihi... maar goed... daar kan mini muisje ook niet veel aan doen :P

2 Aria : gave schoenen (y)

Zooo de boodschapjes zijn binnen !
Vriendin komt zo ff langs... daarna ga ik spinazie-schotel maken. Mijn eerste warme maaltijd na 6 dagen !!!
Dus het zal me vast heerlijk smaken :)
Kay moet eigenlijk zijn flesje, maar hij ligt te pitten. Dus we maken hem zo eventjes wakker.

Ik krijg trouwens binnenkort hele mooie blouses van Ralph Lauren voor heren.... volgens mij zijn ze licht roze...
Misschien leuk voor 1 van jullie mannen ? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 15:09:
Misschien leuk voor 1 van jullie mannen ?

Die van mij mot geen rose zegt ie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op maandag 22 mei 2006 om 15:09:
Het zal toch niet zo zijn dat jullie allemaal op hetzelfde moment gaan bevallen?!

nou het zou best kunnen gebeuren,waar is naughty eigenlijk die moet toch ook bijna?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 22 mei 2006 om 15:12:
Die van mij mot geen rose zegt ie!

nee die van mij ook niet,hihi

Waarschuw beheerder
2 Aria : gave schoenen

thanx die andere die ik heb zijn eigenlijk nog toffer,die zijn voor als hij wat ouder is,ik zal er binnenkort ff een foto van maken!
Waarschuw beheerder
2 Tinkie : lekker hoor al 1,5 eraf
Good work !

thnx mop..
die 1.5 is alleen van dit weekend..
sinds vorige week supergezond en goed eten en veel sporten al 3 kilo.
:cheer:

ben zo happy..

werd ook wel s tijd dak weer happy was..

Ik krijg trouwens binnenkort hele mooie blouses van Ralph Lauren voor heren.... volgens mij zijn ze licht roze...

ligt eraan wat ze kosten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 22 mei 2006 om 15:07:
ja ik ben ook nog steeds aan het wachten haha
ben benieuwd..ik hoop dat ik pas weeen krijg na mijn examen woensdag met hemelvaart dus..

Hoop het ook voor je meis :yes:

Heb je zelf al een idee dat het komt??

Ik ben ook nog steeds aan het wachten...
Hoop ook dat het na woensdag komt, want a.s. woensdag zijn mn broertje & zusje jarig...
Maar heb zelf nog niet echt het gevoel dat het komt...

Waarschuw beheerder
donateur

Ik heb me vent eindelijk zover dattie in een spijkerbroek wil lopen met roze letters op de achterkant, dus als ik ook nog met een roze blouse aankom dan gaat hij denk in protest hahaha :lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 15:12:
waar is naughty eigenlijk die moet toch ook bijna?

Nu je het zegt :o
Naughty waar hang je uit chick :cheer:

Waarschuw beheerder
hier is ikke!!!! :)

nog geen nieuws, al rommelt het snachts wel in mijn buikje, krampjes enzo!

vandaag ook alweer 38 weken en een dag...

mijn buik staat op knallen op t moment lijkt wel, je ziet hem met de dag groter worden. heb ook erg veel last van mijn bekken nu, heb echt opstartproblemen 's ochtends als ik uit bed kom of even gezeten heb, wammus waggel is dr nix bij!

t wachten begint ook mij zwaar te vallen nu, vna mij mag het nu wel komen!!!!
laatste aanpassing