Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 338637x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 15:56:
heb ook erg veel last van mijn bekken nu, heb echt opstartproblemen 's ochtends als ik uit bed kom of even gezeten heb, wammus waggel is dr nix bij!

Join the club wijffie :yes:
Ik ben blij dat mijn bed zo hoog staat anders kom ik er niet eens meer uit en op de bank moet ik standaard een zetje onder me kont hebben of me even optrekken aan iets anders kom ik niet over eind :/
Waarschuw beheerder
mijn buik staat op knallen op t moment lijkt wel, je ziet hem met de dag groter worden.

nou zat net nog even naar die van mij te kijken, dacht ook echt van jeetje :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 15:48:
Maar heb zelf nog niet echt het gevoel dat het komt...

Ik had ook niets in de gaten toen mijn kleine onderweg was van het ene op het andere moment zat ik in het ziekenhuis.
En had ik me Scheetjuh in me armen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniella (L) op maandag 22 mei 2006 om 16:20:
Ik had ook niets in de gaten toen mijn kleine onderweg was van het ene op het andere moment zat ik in het ziekenhuis.
En had ik me Scheetjuh in me armen

Ja he...
Voelde jij je ook verder prima??
Ik voel het ook nog heel veel bewegen en de mensen zeggen dat het dan nog lang niet komt :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 16:37:
Ik voel het ook nog heel veel bewegen en de mensen zeggen dat het dan nog lang niet komt

*zucht*
Mijn beeb beweegt ook nog vrij veel :yes:
Geduld is een schone zaak, al raakt dat van mij nu wel lichtelijk op :frusty:
Waarschuw beheerder
Ik voel het ook nog heel veel bewegen en de mensen zeggen dat het dan nog lang niet komt

de mensen zeggen zo veel...
de mensen zeiden 3 weken geleden ook tegen mij dat het gezien mijn buik niet lang meer ging duren:vaag: nouja zeg:P ik wacht al zo lang:P
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff vlak voordat ik ging bevallen was Kay nog volop in beweging... het is maar een kwestie van geduld :)
Waarschuw beheerder
nog geen nieuwe beebs joh ;-)

Danuut het kunnen heel goed krampjes zijn die komen meestal na een aantal weken opzetten en verdwijnen weer na gemiddeld 3 tot 5 maanden....bijna iedere baby krijgt er last van omdat de darmen nog niet rijp zijn.Misschien goede tip als jouw kleine dat heeft: HIPP thee (kun je alleen in Duitsland en Polen krijgen maar ook via internet te bestellen)!!verder doe je er vrij weinig aan het is echt een drama dus hopelijk is dat bij jullie niet het geval!

ik ben lekker aan het kokkerellen :-p heb van mn moeder alloemaal verse kruiden gehad uit Kreta die ze op dat eiland vinden! Van de week had ik zelf tsatsiki gemaakt dat was me heeeeerlijk zeg en had kruiden voor Gyros dus had ik er ook bij gemaakt *hmjammmmmmmmm*.. ben nu spaghetti aan het maken met die kruiden en de saus is al klaar m:kwijl:

nouuuuu wat wij gister hadden :-s komen we thuis van een dagje socializen bij vrienden staat heel mn huis blauw :-s dus wij fucking hell staat er iets in de hens ofzo??? :-o neee guess what!?! zijn de buren (jaaaa de pinguins uiteraard) aan het barbequen met houtskool of weet ik hoe dat heet...gewoon op de grond op stenen :-s nou echt absurd! wij de politie bellen en toen moesten ze stoppen (6) lekker voor ze.....die agent zo:meneer wat bent u aan het doen? Hij:ja vleisjjj ....politie: vlees??? (en wijst de lucht in zo van uhmmm het giet en stormt en het staat hier blauw)u moet er mee stoppen dit kan niet getolereerd worden!

en ik en gor net boven het raampje uit GNAGNAGNAGNA

heb niet veel boeiends te evrtellen verder.. met Owen gaat het TOP (y) slaapt nog altijd de klok rond dus zit nu aan 4 flesjes en krijgt opvolgmelkie :-)

Waarschuw beheerder

dat zegt niks hoor ik voelde het zelfs nog bewegen terwijl m'n vliezen waren gebroken en ik aan het infuus in het ziekenhuis lag om te worden ingeleid
Waarschuw beheerder
Aria idd dat had ik ook!Had jij ook zon draadje naar Lorenzo`s hoofd?ik voelde dat ding steeds bewegen als owen zich omdraaide gatverdamme vond dat een rotgevoel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 mei 2006 om 17:43:
Aria idd dat had ik ook!Had jij ook zon draadje naar Lorenzo`s hoofd?ik voelde dat ding steeds bewegen als owen zich omdraaide gatverdamme vond dat een rotgevoel

Nou idd ja! Toen ze dat draadje in gingen brengen deed het echt vet veel pijn ik heb het uitgeschreeuwd,waarschijnlijk kwam het omdat ik net op dat moment een wee kreeg of zo!
Heb jij daarna je eigen ook zo klote gevoeld? Ik moet er heel vaak aan denken aan die bevalling ook al wil ik het niet en dan voel ik me heel rot en dan ook nog eens een keer dat als je dat tegen mensen zegt dat ze zeggen van ja dat moet je maar vergeten je hebt toch een mooie zoon gekregen,dat is wel zo,maar vergeten kan ik het echt niet zo snel,dat duurt volgens mij nog wel een tijdje
Waarschuw beheerder
Aria ik heb een beetje dezelfde bevalling als jij gehad en ook ik kon het heel moeilijk loslaten hoor!Nu heb ik er niet zon moeite meer mee dus het slijt wel,duurt alleen ffies en waarschijnlijk komt dat bij ons omdat je van 0 weeeen naar ineens weeenstorm bent gegaan en al die toeters en bellen aan je lijf enzo :-s.. ik vonmd toucheren al pijnlijk!AAAAAAAARGH maar dat deden ze gelukkig niet vaak omdat mn vliezen gebroken waren 8)

weet je,een bevalling is niet zomaar wat!Het is zowieso het einde van je zwangerschap en het vergt geestelijk EN lichamelijk een hele hoop van je dus je bent echt niet apart dat je het nog moet verwerken! De vrouwen die alles zo luidkeels positief uitroepen durven er of niks over los te laten of ze zijn uitzondering op de regel ;-)
Waarschuw beheerder
oh ja wat ik er ook nog aan toe wilde voegen,mijn traumatische ervaring (want zo heb ik het dus ook ervaren)heeft inmiddels ook plaats gemaakt voor een berg trots!ben trots op emzelf dat ik me er zo goed doorheen heb gesleept en trots op mn kind dat hij zich zo sterk heeft gehouden!Ben trots op het feit dat je als vrouw toch maar in staat bent een kind te baren en ben trots dat ik een gezond kereltje op de wereld heb gezet en heb MOGEN zetten!
Waarschuw beheerder
Ja he...
Voelde jij je ook verder prima??

Ik ben die hele dag nog op pad geweest en had samen met me vriend net het huis schoongemaakt. Had savonds pas krampen en zelfs toen wist ik niej dat ik dus al weeen had.
En bewegen deed die ook nog als de beste hoor zelfs met de bevalling.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 18:01:
dat moet je maar vergeten je hebt toch een mooie zoon gekregen

ha moppie nou als je een zware bevalling heb gehad zoals jij dan is het meer een verwerking geworden!

mijn bevallingen zijn heel snel en voorspoedig verlopen maar zelfs toen rik werd geboren zat ik te trillen bij het leven zo bang was ik toen terwijl ik er de hele zwangerschap niet tegen op zag !

Waarschuw beheerder
donateur
Bah bah, ik heb echt geen rust in me kont vandaag :frusty:
Ben gewoon dingetjes aan het zoeken in huis om te doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:41:
dat zegt niks hoor ik voelde het zelfs nog bewegen terwijl m'n vliezen waren gebroken en ik aan het infuus in het ziekenhuis lag om te worden ingeleid

Uitspraak van Daniella (L) op maandag 22 mei 2006 om 18:11:
Ik ben die hele dag nog op pad geweest en had samen met me vriend net het huis schoongemaakt. Had savonds pas krampen en zelfs toen wist ik niej dat ik dus al weeen had.
En bewegen deed die ook nog als de beste hoor zelfs met de bevalling.

Het beste is gewoon afwachten, en niet teveel wachten, maar gewoon doorgaan waar je mee bezig bent :)
Maar toch... onbewust hoop je toch elke keer dat het komt en vraag je jezelf af wanneer het komt!

Maar girlss thanks, nu weet ik dat het dus niet zo hoeft te zijn dat het nog heel lang gaat duren omdat de beeb zoveel beweegt :flower:

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:02:
zucht*
Mijn beeb beweegt ook nog vrij veel
Geduld is een schone zaak, al raakt dat van mij nu wel lichtelijk op

Kan er over mee praten meis ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=422 height=79 cacheid=000c62410023a66e8fa86d201a016a75a9]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10704;0/st/20060822/e/met+mn+liefje+op+vakantie/k/b1b4/event.png[/img]

Lady
de bekende laatse loodjes he ...:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 22 mei 2006 om 18:25:
Lady
de bekende laatse loodjes he ...

Ik weet het wijffie :hug:
Waarschuw beheerder
vanavond weer naar de VK
ik had gehoopt dat ik niet meer zou hoeven..maarja.. misschien dit de laatste keer dan???

we zullen zien:)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.callme.nm.ru/

je naam in ut russisch

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 18:24:
Kan er over mee praten meis

Spannend hoor !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hi lieverds(l)!

ben goed uitgewaait op het bedrijfsuitje van mijn (l) z'n werk, leek wel een orkaan, maar had toch wel iets aparts, jeu de boelen met windkracht 8 ofzo:o, hahaha andere aktiviteiten gingen niet door dus we hebben het lekker op het zuipen gezet, BBQ stond binnen, gaan met die banaan en die IT nerds vielen wel mee hoor;). Zaterdag was het droog maar nog wel harde wind, lekker uit de wind in de zon gezeten en al heel vroeg aan de Corona's we waren goed zat zaterdagmiddag toen we weer terug in Nijmegen waren. Sam heb nog aan je gedacht hoor, reed nog langs Emporium, zonde hoor, maar ja we wonen eenmaal in z'n kutland qua weer(n), ach eigenlijk qua alles, heb weer iets meegemaakt, op dit moment breek ik bijna, stort helemaal in:(. Heb gisteren namelijk 6 uur in een politiecel doorgebracht aanklach mishandeling 3 keer raden met wie ik heb gevochten, ja juist ja, met die teringtyfusKK^%$#@!&**%$#!!!, en wie worden er aangehouden, mijn (l) en ik, omdat die hoer weer een mooi verhaal er van had gemaakt terwijl zij begon en ik heb me gewoon verweerd. Nou dan voel je je pas een criminineel als je je BH uit moet doen je word overal gefouilleerd en je zit in zo'n cel te wachten op een houten bankje in je eentje, pijn in mijn rug en maar wachten tot je verhoord word, heb van 15-21.30 vast gezeten:o ja dames tis niet te geloven maar dit overkomt mij weer:nee:. Als het goed is word de zaak geseponeert maar toch het hakt er nu wel ff in je denkt aan zoveel dingen in zo'n cel. Tis gisteren uit de hand gelopen gewoon zo dusdanig dat ik er mee ging bemoeien en eindstand moest ik in de cel.

Voor iedereen een dikke (k). Zag dat sentic is bevallen, gefeliciteerd(f), geniet ervan!
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhh Manon :hug:
Ik had ook helemaal geen rust in mijn reet... terwijl je het juist zo goed kunt gebruiken !!!

We zijn vanaf vandaag begonnen met Friso 2 extra...
Want friso 1 extra was op... en over 2 dagen is Kay al 6 maanden !

En wat betreft de bevalling...
In het begin dacht ik er nog weleens aan maar nu helemaal niet meer. Het hoort er nu eenmaal bij... wat erin gaat, moet er ook uit ;)
En dat gaat nu eenmaal niet vanzelf !
Als ik lees hoe sommige dames het hier hebben gehad... heb ik een hele goede bevalling gehad !
Ondanks de complicaties. Thank god is Kay gezond en wel ter wereld gekomen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 22 mei 2006 om 18:33:
helemaal in. Heb gisteren namelijk 6 uur in een politiecel doorgebracht aanklach mishandeling 3 keer raden met wie ik heb gevochten, ja juist ja, met die teringtyfusKK^%$#@!&**%$#!!!, en wie worden er aangehouden, mijn en ik, omdat die hoer weer een mooi verhaal er van had gemaakt terwijl zij begon en ik heb me gewoon verweerd. Nou dan voel je je pas een criminineel als je je BH uit moet doen je word overal gefouilleerd en je zit in zo'n cel te wachten op een houten bankje in je eentje, pijn in mijn rug en maar wachten tot je verhoord word, heb van 15-21.30 vast gezeten ja dames tis niet te geloven maar dit overkomt mij weer. Als het goed is word de zaak geseponeert maar toch het hakt er nu wel ff in je denkt aan zoveel dingen in zo'n cel. Tis gisteren uit de hand gelopen gewoon zo dusdanig dat ik er mee ging bemoeien en eindstand moest ik in de cel.

Een hele dikke knuffel
wat een goor *(&^^&(^(^0 wijf zeg:@
Waarschuw beheerder
donateur
2 Dietsie : say what ?
Dat mens drijft jullie tot waanzin he !
Ik zou helemaal nergens meer opin gaan wat betreft haar... telkens zijn jullie de pineut :hug:

Enne... is nu al bewezen wie dat geld gestolen heeft ?

Waarschuw beheerder
donateur
Heb gisteren namelijk 6 uur in een politiecel doorgebracht aanklach mishandeling 3 keer raden met wie ik heb gevochten, ja juist ja, met die teringtyfusKK^%$#@!&**%$#!!!, en wie worden er aangehouden, mijn en ik, omdat die hoer weer een mooi verhaal er van had gemaakt terwijl zij begon en ik heb me gewoon verweerd. Nou dan voel je je pas een criminineel als je je BH uit moet doen je word overal gefouilleerd en je zit in zo'n cel te wachten op een houten bankje in je eentje, pijn in mijn rug en maar wachten tot je verhoord word, heb van 15-21.30 vast gezeten ja dames tis niet te geloven maar dit overkomt mij weer. Als het goed is word de zaak geseponeert maar toch het hakt er nu wel ff in je denkt aan zoveel dingen in zo'n cel. Tis gisteren uit de hand gelopen gewoon zo dusdanig dat ik er mee ging bemoeien en eindstand moest ik in de cel.

Jezus Diets :hug:
Ik krijg echt moordneigingen van je verhaal :yes:
Echt jammer dat ik nu zwanger ben, want ben zo in staat dat kutmokkel op te zoeken en haar kennis te laten maken met mijn rechtervuist en een flink eind hout :[
Je bent een toppertje dat je je zo sterk kan houden wijffie :hug: (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 18:01:
maar vergeten kan ik het echt niet zo snel,dat duurt volgens mij nog wel een tijdje

:no: Nopes :) Ben er ook behoorlijk zeker van dat we het bij 1 kindje houden. (zeg nooit nooit) Dan zegt iedereen oh maar je vergeet alles zo, en je hebt een gezond kind blabla...Nee ik vergeet nooit die zwangerschap, alle opnames, en al helemaal never nooit mn bevalling :no:
We vinden het allemaal wel prima zo :)

Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 mei 2006 om 17:43:
Had jij ook zon draadje naar Lorenzo`s hoofd?

Al vanaf dat ik begon :[ Carmen heeft nu nog korstjes ervan de zielepoot!
Maar had ooooveral draadjes lopen dus dat deed me niet meer zoveel hoor :no:

Straks weer kraambezoek *zucht* We moeten het wel doen anders komt er nooooit een einde aan maar heb ff helemaal geen zin! bleh :d zeikerd ben ik ook he?! :d

Sas, ja joh ik wacht rustig af! Dit is de 1e x dat ze zo doet en vandaag is ze weer gewoon zichzelf geweest dus misschien had ze gewoon ff een baalmoment ofzo ;)

Bij mij waren het lichte weeen die steeds net niet doorzette, was toch goed voor 2cm ontsluiting :)
Ik duim nog steeds voor jullie meiden dat het doorzet! Mijn gevoel zegt dat er donderdag een baby bijkomt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 18:39:
Jezus Diets
Ik krijg echt moordneigingen van je verhaal
Echt jammer dat ik nu zwanger ben, want ben zo in staat dat kutmokkel op te zoeken en haar kennis te laten maken met mijn rechtervuist en een flink eind hout
Je bent een toppertje dat je je zo sterk kan houden wijffie

:O Ik heb dus ff het beginverhaal gemist maar lieffie :knuffel: het zit je niet mee he?!
Denk aan je :/ :lief:
Waarschuw beheerder
heb van 15-21.30 vast gezeten ja dames tis niet te geloven maar dit overkomt mij weer.

Wat een ziek wijf is die ex van hem :@, die moeten ze gewoon opsluiten in een inrichting!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 18:35:
Ahhh Manon
Ik had ook helemaal geen rust in mijn reet... terwijl je het juist zo goed kunt gebruiken !!!

Achjah het gaat vanzelf een keer over ;) :hug:
Waarschuw beheerder
Diets :-o wat een teringhoersel :[ ik kan daar echt pissed om worden en ik hoop van harte dat je dr hard gehoekt hebt dan was het iig niet voor niets :-s tyfuswijf zeg! :@

keep your head up lieverd (l) laat je niet gek maken door zo`n sloerie!!!!!!!!!!!

Aria&Danuut, ieders bevalling is anders en ik weet hoe het is als mensen roepen van:ach ja het hoort erbij en je hebt een gezond kind dus je mag niet zeuren!gruwelijk pokkeirritant :[ .... iedere vrouw heeft zowieso tijd nodig om de hele 9 maanden inclusief bevaling een plekje te geven en zeker als je zon klerebevalling hebt gehad!

geven jullie je kids eigenlijk al pap????ik probeer het bij owen maar hij vind het goooooooooooooooooooor :-s

Danuut oh Owen had er geen korstje van gelukkig!Door de rappe bevalling had hij wel een tuuthoofd hahahaha :-d ahhh klein mannetje (l)

ja m,isschien had ze wel ff een dippie joh en als het krampjes zijn is het nog niks ergs maar wel irritant ;-)

en idd bij mij waren het dus ook lichte weeen die uiteindelijk voor 2 cm hebben gezorgd ;-) maar ze waren helaas niet krachtig genoeg en ook ik moest aan t infuus!en over die 2 cm heb ik dus van vrijdag tot zondag gedaan :-s ik was al dood toen ik aan mn bevalling begon hahahaa...

wat wel feit is,het was het allemaal waard!ENNN nu kan ik hardop uitschreeuwen dat ik zo weer een kind neem :-d .... ik was de eerste 2 maanden echt zeker van het feit dat ik het nooit meer zou durven maar zo zie je maar....dus Danuut,wie weet hahahahaha ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op maandag 22 mei 2006 om 15:02:
Wandelen vind ze zo fijn, dacht eerst, ik ga zo mn schoenen aantrekken en dan maar midden in de nacht op straat lopen hoor

haha heel herkenbaar ik ben toen met tommie ook naar buiten geweest en slapen als een blok in die wagen en ik maar gapen achter dat ding !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 18:39:
Echt jammer dat ik nu zwanger ben, want ben zo in staat dat kutmokkel op te zoeken en haar kennis te laten maken met mijn rechtervuist en een flink eind hout

Ja, zulke gevoelens had ik nou gisteren ook, helaas keert het mooi tegen me:nee:.
Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 mei 2006 om 18:52:
Diets wat een teringhoersel ik kan daar echt pissed om worden en ik hoop van harte dat je dr hard gehoekt hebt dan was het iig niet voor niets tyfuswijf zeg

En of, op een gegeven moment was ze gevallen nou had ik van die mooie witte cowboylaarzen aan, oeeeee, heerlijk om zo op iemand in te trappen, dit wijf moeten ze uitroeien, die spoort niet:@:@:@. Heel boekwerk kan je erover schrijven....

Thanks iedereen(f), zit er echt fftjes doorheen nu hoor, als je zo alleen in zo'n cel zit denk je dat je leven voorbij is, gek maar waar.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 22 mei 2006 om 19:06:
Thanks iedereen, zit er echt fftjes doorheen nu hoor, als je zo alleen in zo'n cel zit denk je dat je leven voorbij is, gek maar waar.....

:aai:
Zo erg is een politiecel niet Dietsie :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dietsie : ik heb ook weleens in de cel gezeten... was geheel onterecht dus ergerde me kapot daar !
:hug:

Nou Boy en ik hebben het prima naar onze zin zo met Kay erbij !
Toen ik pas bevallen was zei ik... nee hoef geen 2e !
En nu denk ik er nog steeds zo over... niet vanwege de bevalling dat ik niet durf ofzoiets. Maar het is gewoon prima zo :)
Maar ja... we zullen wel zien in de toekomst !

Waarschuw beheerder
Heb gisteren namelijk 6 uur in een politiecel doorgebracht aanklach mishandeling

Wat een tyfus_)*!(@^${% :[

Ik heb ook weer wat meegemaakt!

Overbuurman heeft een maandje of 2 zijn eigen auto in de fik gestoken om verzekeringsgeld te innen.

Nu was het gisteren weer raak :S de man die er woont (woont er met moeder geloof ik) begint ineens op een vrouw te meppen, gooit iets in de vuilnisbak en vertrekt daarna op de fiets.
Nog geen 2 uur later ( :O) staat er allemaal politie voor de deur. Huiszoeking aan de overkant!! Kinderen werden meegenomen in een onherkenbare auto door agenten :S Echt alles is overhoop gehaald daarzo (ook de vuilnisbak). Die vent die aan de overkant woont niet meer gezien, maar de straat is wel een tijdje afgezet geweest door politie inc. kogelvrije vesten :S

Wil wel weten wat er nou aan de hand is 8)

Ben niet nieuwsgierig verder o:)

Waarschuw beheerder
tuuthoofd

Lorenzo heeft dus nog steeds een tuut van de vacuumpomp.
Was vorige week in het ziekenhuis en toen zei de arts dat het versteend was en niet meer wegtrok,het wordt wel minder naarmate zijn hoofdje groeit!
Door de rappe bevalling had hij wel een tuuthoofd hahahaha ahhh klein mannetje

Bij mij duurde het echt f*cking lang,maar ja als je geen persweeen hebt!
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 22 mei 2006 om 19:06:
zit er echt fftjes doorheen nu hoor, als je zo alleen in zo'n cel zit denk je dat je leven voorbij is, gek maar waar.....

:hug: voor jou diets
Uitspraak van marloes :cheer: op maandag 22 mei 2006 om 18:11:
ha moppie nou als je een zware bevalling heb gehad zoals jij dan is het meer een verwerking geworden!

thanx wijffie! Alles goed??
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 19:10:
nee hoef geen 2e !

een kind misschien wel,maar zo'n bevalling nooit meer,maar ja dat heb je helaas niet voor het zeggen! Ik vond de zwangerschap trouwens ook niet echt tof!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 19:10:
ik heb ook weleens in de cel gezeten... was geheel onterecht dus ergerde me kapot daar !

IK ook
grrrr en ook om zo.n klote wijf

als ik er nog ziet gaan mn handjes jeuken Grr

Waarschuw beheerder
Hola ;)

Diets!!! WTF :[ Wat een (^*&%(%^%^&% :boos: Hoe gaat het nu met je???? Echt ongelooflijk!!!

Jada heeft ook weer iets nieuws....madame vertikt de laatste tijd haar flesje pap te drinken :S Maar haar potjes, sapjes en koekjes gaan er gewoon in :) Ze eet nu wel gewoon hele potjes, dus misschien heeft het daarmee te maken...maja... af en krijgt ze dus 2 flesjes ipv 3 flesjes. Ze ziet er goed uit, en slaapt goed, dus zo een ramp is het ook weer niet.

Vanaaf weer TI :cheer:

geven jullie je kids eigenlijk al pap????ik probeer het bij owen maar hij vind het goooooooooooooooooooor

Jada gaat ervan kokken :/ Ze kokt zowiezo van wat groffer eten :D Net weer een stuk banaan gegeven, moet ze niks van hebben...maar als het lekker geprakt is, dan wilt ze het wel 8)

Ze wordt met de dag steeds leuker, maar ook ondeugender 8) Van wie zal ze dat nu hebben O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 22 mei 2006 om 19:40:
IK ook
grrrr en ook om zo.n klote wijf

Ik ook ik voelde me vooral voor schut staan want het was op hoogcaterijne en volgends mij hebben heel veel mensen het gezien,werd ook nog eens een keer hardhandig beetgepakt door zo'n bewaker echt niet normaal,maar ik moest gewoon een boete van 200 euri dokken! Maar ik begrijp echt hoe je ,je voelt ! Ik vond het ook echt klote om in zo'n cel te zitten! Ik moest met 1 of ander raar wijf die portomonees had gerold in de cel omdat er cellen te kort waren,die ging in het engels haar halve levensverhaal vertellen,nou daar werd ik ook niet echt vrolijk van!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik d8 dat het een grap was toen ze zeiden, mevrouw u word aangehouden:o, ik zeg ja hoor, de goeden zullen altijd onder de slechten lijden, moets mijn vriend beschermen namelijk, als hij door het lint zou slaan dan zat ie nog, ze heeft namelijk al eerder dit geintje geflikt, hem utdagen enz, geschopt, toen heeft ie dr terug geslagen maar toen moest hij zitten mee omdat het een man is hè, dit is echt zo'n situatie dat de man onrecht word aangedaan. Politie heeft hem tips gegeven en naam gegeven van een stichting waar mannen zitten die door hun ex worden gemolosteerd, en geloof me zijn er heel veel. Alleen mannen voelen zich dan net een kneus hè omdat ze er zelf niet uitkomen maar ik zeg tegen me vriend beter zoek je hulp voordat je haar echt een doodschop geeft en je echt in de bak komt en mij en je kids voorlopig niet ziet:/. Rechtssyteems sucks hier:/, ze moet haar haar terug naar dat tyfusland van d'r schoppen:@:@!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:27:
Lorenzo heeft dus nog steeds een tuut van de vacuumpomp.
Was vorige week in het ziekenhuis en toen zei de arts dat het versteend was en niet meer wegtrok,het wordt wel minder naarmate zijn hoofdje groeit!

Dat is ook vervelend zeg !
Bij Kay is het binnen een paar uur weggetrokken... en voor de rest was zijn hoofdje helemaal mooi rond...
Helaas is zijn achterhoofdje nu plat omdat hij alleen op zijn rug wil slapen :-(

2 Sam : wat voor koekjes geef jij Jada ?
Want wil wel wat anders proberen na de bambix gedoe !

Pffff Kay heeft ook weer iets... hij is doodmoe maar gaat maar niet slapen !
Hij ligt dan te huilen, jengelen en spelen in zijn bedje... en af en toe huilt hij dan. Maar ben echt niet van plan om hem erbij te pakken !
Straks blijft hij aan de gang...

Hihi en ondeugend dat hij is !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 20:00:
2 Sam : wat voor koekjes geef jij Jada ?
Want wil wel wat anders proberen na de bambix gedoe !

Liga en lange vingers...
Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 20:00:
Hihi en ondeugend dat hij is !!!

jaaaaaaa het is niet voor niets een stelletje 8) Af en toe.......

Jada d'r speelgoed, zal later nooit heel blijven :( Ze is nu al een kleine hooligan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hihi... wat een meisje ook he ;)

Lovely couple (L)

Waarschuw beheerder
He meiden!!
Jezz heeft zich de hele dag gedragen.. Sprongetje lijkt over te zijn, heb een heel ander kind!!
En wat is hij leuk zeg!!

Hij trekt zich vanaf vandaag aan alles op tot staan. Aan de tafel, aan de box, aan zijn bedje, aan zijn mama.. echt zo cute!!
Verder gaat hij de hele kamer door (als een walrus).
Kon helaas niks filmen vandaag want mijn fototoestel was vol.
Ga hem straks legen en dan morgen..

Verder gingen we vanmiddag een stuk wandelen.. dat was ook zo grappig! Jezz ging rechtop zitten en hield zich vast aan de wandelwagen. Het waaide nogal hard en hij vond het prachtig. Af en toe hing hij zowat uit de kinderwagen. Hij zag vanalles. Het was alsof er een wereld voor hem open was gegaan. Hij lette op ieder detail en lachte zich rot..
Zo lief!! Ben helemaal in luv met hem!
Hij zat met een brede smile en dat anderhalf uur lang. overal naar te kijken en maar lachen.
Hij begint ook steeds meer te brabbelen. Ben weer helemaal happy met mijn kind!

Ils: succes met de laatste daagjes al zwangere

Hardcore: jij ook! En succes met je examens!

Diets: what tha f*ck.. Heb jij weer hoor.. :knuffel: Wanneer zijn die toestanden nou voorbij.. en kunnen jullie lekker genieten.. Echt balen dat ze kinderen samen hebben, want ze blijven met elkaar verbonden.. bah zeg! Laat je niet gek maken hoor!

vandaag ook alweer 38 weken en een dag...

mijn buik staat op knallen op t moment lijkt wel, je ziet hem met de dag groter worden. heb ook erg veel last van mijn bekken nu, heb echt opstartproblemen 's ochtends als ik uit bed kom of even gezeten heb, wammus waggel is dr nix bij!

Ah.. waggeltje.. Nog eventjes volhouden!

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 17:02:
ucht*
Mijn beeb beweegt ook nog vrij veel :yes:
Geduld is een schone zaak, al raakt dat van mij nu wel lichtelijk op

Die van mij bewoog ook tot het bittere end.. Had ook flink de hik toen ik een weeënstorm had.. en bleef kicken.. Toen hij geboren was was hij twee dagen rustig.. hihihi..

Uitspraak van sassie(f) op maandag 22 mei 2006 om 17:36:
meneer wat bent u aan het doen? Hij:ja vleisjjj ....politie: vlees??? (en wijst de lucht in zo van uhmmm het giet en stormt en het staat hier blauw)u moet er mee stoppen dit kan niet getolereerd worden!

Whahaha.. dat zal ze leren!!

Uitspraak van Shameless-C op maandag 22 mei 2006 om 18:35:
en over 2 dagen is Kay al 6 maanden !

Jeetje.. gaat hard he?

geven jullie je kids eigenlijk al pap????ik probeer het bij owen maar hij vind het goooooooooooooooooooor

Ik geloof vanaf zes maanden. Nutrix. maar vanaf 7 maanden groeipap en dat moest hij niet. nu heb ik Molenaarskindermeel en dat vind hij wel lekker. ik maak het niet te dik en hij wil het uit een beker drinken..

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 19:13:
k heb ook weer wat meegemaakt!

Spannend verhaal.. ben erg benieuwd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 22 mei 2006 om 19:58:
Rechtssyteems sucks hier

:jaja: ben het er helemaal mee eens..