Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoest met al de dametjes en de beebz?
pff vanaf de 40 weken word het egt verschrikkelijk..dat wachten
Ik vind het nu al dik verrot dat wachten
Verveel me een beetje
Me hele huis is op en top schoon en in orde, heb niets meer te doen nu
heeft iemand van jullie dat wel eens gehad ?laatste aanpassing 21 mei 2006 12:45
Ik heb het een keer met gak gehad, ik bellen, zeiden ze dat het geld aan mij toebehoorde. Dus ik al dat geld opgemaakt, maand later telefoon. Dat er een fout was gemaakt, kon ik alles gaan terug betalen En ik had alles al opgemaakt
Me too
mn vent ligt achter me te snurken
hehehe
en gister niet weggeweest dus vroeg wakker hehehehe
heb ik een hele leuke combat broek gekocht met allemaal stras steentjes er op
ik had huurtoeslag aan gevraagd en eindelijk na vier maanden wachten kreeg ik eindelijk mn huurtoeslag uitbetaald met terug werkende kracht best een hoog bedrag
ik snap er niks van denk dat de bealstingdienst een fout heeftgemaakt ik ga het maar niet opmaken dalijk moet ik het terug betalen
nouw glukkig is t weer goed..
maar voel me nog steed szwaar klote..
Ik heb echt een geweldige avond gister gehad, heb alleen maar op de dansvloer gestaan. Karin Bloemen en Edsilla kwamen ook nog optreden. Hele avond aan de cocktails gezeten en paar peukjes gerookt *pijn in me strot nu*
Dan moet ik voor mijn ventje maar een ander dinnetje zoeken
Boy moet zo WEER werken... maar morgen is hij lekker vrij
Dus jij voelt je nog wat slapjes ?
Haha Kay zit in zijn loopstoeltje en probeerd van alles van tafel te graaien !
zo en nu gaat ik is douchen
Inge nog ff volhouden
Wanneer heb je je volgende examen?
Had je vrijdag nou kunstgeschiedenis? of hoe ze het dan tegenwoordig noemen?! Heb ik namelijk ook gedaan toen ik op de HAVO zat
Zal ik hem een zetpilletje voor het slapen gaan geven ?
Vandaag ff een mindere dag Tommy ligt even een nachtje in het ziekenhuis. Hij had wat opstart probleempjes dus ze gaan kijken of die vannacht daar wel goed eet. En dan mag ik hem als alles goed gaat met het eten hem morgen weer ophalen.
ik heb wat foto's van de babykamer
Kijk nu is ff balen met je kater maar je mag toch ook lekker genieten??
Chris ben je zelf nu al weer wat opgeknapt dan?
Hopenlijk krijgt Kay geen buikgriep, voor volwassenen is het al klote laat staan voor zo;n kleintje!
Marije, bij Jezz merk je het echt he?! dat hij in een sprongetje zit! bij Dayden valt het nog wel mee. Hij is dan wat vaker huilerig, hij heeft nu zijn handjes ontdektEcht heel lief!!
nouw glukkig is t weer goed..
maar voel me nog steed szwaar klote..
oen we thuis kwamen, ff lekker de buren wakker gemaakt met ons *gepiep
zo de bevalling zit er op van chic,,ze heeft 4 gezonde kittens op de wereld gezet,,vanavond zal ik foto,s plaatsen.
m,n vader zelf is ook aan de telefoon geweest en begon te huilen,,ik denk dat hy het nu pas beseft en dat alle spanningen er uit komen,,wel raar hoor ik heb m,n vader pas 2x zien huilen in m,n hele leven,,en dat was toen myn moeder overleed,,maar ik ben bly dat ie er juist alles uit gooit want opkroppen is ook niet goed..
Ja ik had dus Marije ook veel geluk toegewenst wat betreft die sollicitatie... hoop echt dat het doorgaat
andaag ff een mindere dag Tommy ligt even een nachtje in het ziekenhuis. Hij had wat opstart probleempjes dus ze gaan kijken of die vannacht daar wel goed eet. En dan mag ik hem als alles goed gaat met het eten hem morgen weer ophalen.
Ja voel me vandaag wel beter !
Heb voor het eerst normaal gegeten dus dat scheelt al de helft !
AH gos.. het is ook nog al wat.. Je wordt toch even met je neus op de feiten gedrukt, na zo'n hartinfarct. Heel veel sterkte voor je pa en voor jullie!
ik heb wat foto's van de babykamer
goedenavond dames,,ik had jullie foto,s belooft van m,n baby poesjes...
maar deze is ook leuk!!!!!