Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 339157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op zondag 21 mei 2006 om 12:23:
Hoest met al de dametjes en de beebz?

Verveel me een beetje :(
Me hele huis is op en top schoon en in orde, heb niets meer te doen nu :/
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 21 mei 2006 om 12:30:
pff vanaf de 40 weken word het egt verschrikkelijk..dat wachten

Ik vind het nu al dik verrot dat wachten :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:32:
Ik vind het nu al dik verrot dat wachten

ja ik ben stiekem wel blij dat ik tot het einde naar school ben gegaan:yes: het geeft je tog een hoop afleiding.. maar nu ik over de 40 weken ben.. word het tog wel minder hoor..dat wachten:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:32:
Verveel me een beetje
Me hele huis is op en top schoon en in orde, heb niets meer te doen nu

Me too
mn vent ligt achter me te snurken

hehehe

en gister niet weggeweest dus vroeg wakker hehehehe

misschien straks even na een voetbal toernooi mn papa moet voetballen :lief:

Hardcore nog steeds niets:dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vrijdag avond even met mn ventje de boulervard over in scheveningen ff lekker uitwaaaien

komen we bij coolcat

alles de helft van de prijs

heb ik een hele leuke combat broek gekocht met allemaal stras steentjes er op:lief:

met een truitje van de zelfde kleur met alleen mouwtjes voor over een truitje heen
bij elkaar 27 eurie:lief:

ik natuurlijk weer helemaal blij:cheer:

trouwens
ik had huurtoeslag aan gevraagd en eindelijk na vier maanden wachten kreeg ik eindelijk mn huurtoeslag uitbetaald met terug werkende kracht best een hoog bedrag :cheer:

zit ik net op internet bankieren is er weer het zelfde bedrag gestort
ik snap er niks van denk dat de bealstingdienst een fout heeftgemaakt ik ga het maar niet opmaken dalijk moet ik het terug betalen

bij he bedrag van verleden maand staat alleen maar belastingdienst
en bij hetbedrag van deze maand staat wel gewoon huurtoeslag en mn sofinummer :S
ik wacht maar even op een specificatie

heeft iemand van jullie dat wel eens gehad ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Goodmorning:D

Ik heb echt een geweldige avond gister gehad, heb alleen maar op de dansvloer gestaan. Karin Bloemen en Edsilla kwamen ook nog optreden. Hele avond aan de cocktails gezeten en paar peukjes gerookt 8) *pijn in me strot nu*

Toen we thuis kwamen, ff lekker de buren wakker gemaakt met ons *gepiep* b) :9

Straks lekker douchen en dan teletubbie ophalen(L) Ventje was vanmorgen al om kwart voor 5 wakker:D

Arme oma 8)

Marije, bij Jezz merk je het echt he?! dat hij in een sprongetje zit! bij Dayden valt het nog wel mee. Hij is dan wat vaker huilerig, hij heeft nu zijn handjes ontdekt(L) Echt heel lief!!

Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op zondag 21 mei 2006 om 12:42:
heeft iemand van jullie dat wel eens gehad ?laatste aanpassing 21 mei 2006 12:45

Ik heb het een keer met gak gehad, ik bellen, zeiden ze dat het geld aan mij toebehoorde. Dus ik al dat geld opgemaakt, maand later telefoon. Dat er een fout was gemaakt, kon ik alles gaan terug betalen:/ En ik had alles al opgemaakt:lijn: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:54:
Ik heb het een keer met gak gehad, ik bellen, zeiden ze dat het geld aan mij toebehoorde. Dus ik al dat geld opgemaakt, maand later telefoon. Dat er een fout was gemaakt, kon ik alles gaan terug betalen En ik had alles al opgemaakt

Ja precies daar ben ik dus ook bang voor heb het er afgehaald en weg gelegen
is best een groot bedrag kan ik het dalijk terug gaan betalen geen zin in

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op zondag 21 mei 2006 om 12:37:
Me too
mn vent ligt achter me te snurken

hehehe

en gister niet weggeweest dus vroeg wakker hehehehe

Mijn vent is aan het werk ( nahjah hij is alweer onderweg naar huis :cheer: )

Ik was vanochtend om kwart voor 6 al klaarwakker :|
Ben maar een boekje gaan lezen en om half 8 maar weer even me ogen dicht gedaan en uiteindelijk werd ik om 10 uur wakker :gaap:
heb ik een hele leuke combat broek gekocht met allemaal stras steentjes er op

Klinkt heel leuk :yes:
Ik heb op Ebay een mooi mexx vestje gewonnen met bieden en die is nu hopelijk onderweg naar mij :D
ik had huurtoeslag aan gevraagd en eindelijk na vier maanden wachten kreeg ik eindelijk mn huurtoeslag uitbetaald met terug werkende kracht best een hoog bedrag

Ik krijg geen huurtoelsag :no:
Mijn uitkering en het loon van me vent is teveel bij elkaar 8)
ik snap er niks van denk dat de bealstingdienst een fout heeftgemaakt ik ga het maar niet opmaken dalijk moet ik het terug betalen

Maandag gewoon even bellen met de belastingdienst ;)
Dan weet je het tenminste zeker of je dat geld lekker kan uitgeven :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op zondag 21 mei 2006 om 13:08:
nouw glukkig is t weer goed..
maar voel me nog steed szwaar klote..

Wees blij wijffie :hug:
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een geweldige avond gister gehad, heb alleen maar op de dansvloer gestaan. Karin Bloemen en Edsilla kwamen ook nog optreden. Hele avond aan de cocktails gezeten en paar peukjes gerookt *pijn in me strot nu*

klinkt erg goed :yes: :O Was het een bekend stel dat ging trouwen met geld teveel?! ;) (krasna is mooooi he>?! :lief: )

Hel, idd verstandig! You never know!

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:19:
Dan moet ik voor mijn ventje maar een ander dinnetje zoeken

elk stadje een ander skatje :x :p

Inge nog ff volhouden :)
Wanneer heb je je volgende examen?
Had je vrijdag nou kunstgeschiedenis? of hoe ze het dan tegenwoordig noemen?! :) Heb ik namelijk ook gedaan toen ik op de HAVO zat :)

Waarschuw beheerder
goeiemiddag dames,,

zo de bevalling zit er op van chic,,ze heeft 4 gezonde kittens op de wereld gezet,,vanavond zal ik foto,s plaatsen.

we hebben vanochtend het ziekenhuis gebeld en even een gesprek met de hoofdzuster gehad,,hy moet voorlopig nog anderhalve week blyven voor ze verder wat gaan doen,,want ze willen eerst gaan kyken of het hard zich zelf mischien kan herstellen,,zoniet krygt hy toch een pacemaker,,,
m,n vader zelf is ook aan de telefoon geweest en begon te huilen,,ik denk dat hy het nu pas beseft en dat alle spanningen er uit komen,,wel raar hoor ik heb m,n vader pas 2x zien huilen in m,n hele leven,,en dat was toen myn moeder overleed,,maar ik ben bly dat ie er juist alles uit gooit want opkroppen is ook niet goed..

nou meiden die nog met de laatste loodjes lopen ,,heel veel sucses..
en aan alle mama,s een dikke knuff

xxxxx van my
Waarschuw beheerder
donateur
Hello !

Ja ik had dus Marije ook veel geluk toegewenst wat betreft die sollicitatie... hoop echt dat het doorgaat (y)

Maar ja mijn hele stuk tekst was weg !

2 Danuta : ben nog aardig beroerd, maar heb vandaag al stofgezogen... dus dat is wel positief !
Boy moet zo WEER werken... maar morgen is hij lekker vrij !
Hoop wel dat hij maar 2 taken heeft.... dan is hij lekker om 12 uur thuis :)
Hij is nu eventjes wat boodschapjes doen...

Dus jij voelt je nog wat slapjes ?
Logisch hoor ! Ik heb er ook heeeel lang last van gehad, echt een vervelend gevoel.... maar jij neemt toch floradix (schrijf ik t goed) in ? Ik moet v/d week ff een nieuwe fles halen !
Heb je nog nieuwe foto's van Carmen :D

Haha Kay zit in zijn loopstoeltje en probeerd van alles van tafel te graaien !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op zondag 21 mei 2006 om 13:15:
elk stadje een ander skatje

:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 12:59:
Ik krijg geen huurtoelsag
Mijn uitkering en het loon van me vent is teveel bij elkaar

ja maar ik sta alleen in geschreven in mijn huis

zo en nu gaat ik is douchen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op zondag 21 mei 2006 om 13:27:
Boy moet zo WEER werken... maar morgen is hij lekker vrij

oh da's wel lekker :yes: Ken moet morgen weer werken na weekje vrij :/

Dus jij voelt je nog wat slapjes ?

ja pff, echt :| Nu schrijf jij weer Floradix en dan denk ik oooh ja! Ben in zulk soort dingen zooo slecht met innemen, zo lomp van mezelf :[

Haha Kay zit in zijn loopstoeltje en probeerd van alles van tafel te graaien !

hihi brutaal aapje!

Moet nog ff foto's uploaden maar krijg zo allemaal familie over de vloer, dus doe ik vanaaf ff! :)
Zijn allemaal leuke mensen maar ben zooo zwak heb r ff echt geen zin in :/
Waarschuw beheerder
gewoon onder vandaan schoppen :[ weer typisch die Haagse onbeschoftheid he?! :[ O:) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op zondag 21 mei 2006 om 14:02:
gewoon onder vandaan schoppen weer typisch die Haagse onbeschoftheid he?!

:respect:

hahahahah idd waarom heb ik ook een haagenees genomen hahaha

nee zou hem voor geen ander willen omruilen :lief:

*zin in 2 juniO:) *

nu gaat ik echt :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 21 mei 2006 om 13:15:
Inge nog ff volhouden
Wanneer heb je je volgende examen?
Had je vrijdag nou kunstgeschiedenis? of hoe ze het dan tegenwoordig noemen?! Heb ik namelijk ook gedaan toen ik op de HAVO zat

beeldende kunst noemen ze het nu:P
ik had dat idd vrijdag:yes:
volgende examen is dinsdag.. Duits heb ik dan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Kay is echt heeeel brutaal... hij wil echt alles pakken hihi.

Ga lekker op de bank hangen met die dondersteen :P

Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in bezoek omdat je je zo belabberd voelt.
Dat had ik ook tijdens het bezoek... en sommige bleven nog hangen ook *zucht*

Ben wel benieuwd naar de foto's :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 09:13:
BTW kheb nog even naar Liesbeth gezwaaid in Renkum :bye: En een (k)je geblazen!!! hihihihihihi

ja ik dacht al wat voel ik ineens...

:lief:

Waarschuw beheerder
Hallo dames!
Ik ben echt moe,had gisteren een verjaardag en een paar drankies gedronken! Was om 2 uur thuis,begon Lorenzo ineens te huilen om 3.30 ,toen pakte ik hem beet en stopte hij! Maar ik kon gelijk niet meer slapen:( Voelde me onwijs schuldig omdat ik iets te veel had gedronken en om 6 uur werd hij weer wakker voor z'n flesje! Mars moet werken vandaag! Ben ik dus de hele dag alleen met Lorenzo met m'n kater! Ik voel me echt verschrikkelijk,heb echt spijt,ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen,die paar drankies,maar ik kan natuurlijk niks meer hebben,was ik ff vergeten! Nou moest het ff kwijt! (k) voor alle dametjes!

Waarschuw beheerder
Danuut mooi kaartje trouwens!
Waarschuw beheerder
Vandaag ff een mindere dag Tommy ligt even een nachtje in het ziekenhuis. Hij had wat opstart probleempjes dus ze gaan kijken of die vannacht daar wel goed eet. En dan mag ik hem als alles goed gaat met het eten hem morgen weer ophalen.

Maar ik ben nu echt gebroken en ga ff lekker uurtje slapen op de bank.

En voor alle andere aanstaande mama's :lief: hopen dat jullie spruitjes nu ook snel komen (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bang dat Kay ook iets met zijn buikje/darmen heeft ???
Misschien overgenomen van mij ?

Vandaag heeft hij al 4 x :O:O gepoept !
Normaal gesproken poept hij 1 x in de 2 dagen... hooguit 1 x per dag !
En het is ook steeds dunner ?

Zal ik hem een zetpilletje voor het slapen gaan geven ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op zondag 21 mei 2006 om 17:56:
Zal ik hem een zetpilletje voor het slapen gaan geven ?

ik zou het doen,kan verder geen kwaad toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniella (L) op zondag 21 mei 2006 om 16:09:
Vandaag ff een mindere dag Tommy ligt even een nachtje in het ziekenhuis. Hij had wat opstart probleempjes dus ze gaan kijken of die vannacht daar wel goed eet. En dan mag ik hem als alles goed gaat met het eten hem morgen weer ophalen.

al wat nieuws??? Duim voor je dat ie morgen weer mee mag!

Aar doe es normaal :[ Kijk nu is ff balen met je kater maar je mag toch ook lekker genieten?? Je bent nog steeds Aria naast je nieuwe bestaan als mama-zijnde hoor!!! Hoop dat je het naar je zin hebt gehad!
(weet wel wat je bedoelt hihi, vorige week 1 glas rose nou pfff was echt wennen haha)
Waarschuw beheerder
ik heb wat foto's van de babykamer:D:D

ben er helemaal verliefd op:$:lief:

[img width=533 height=400 cacheid=000000230023a3006b4229be1a016a0ce0]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/148521015.jpg[/img]

[img width=533 height=400 cacheid=000000230023a310cae0a8421a016a0ce0]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/148520918.jpg[/img]

[img width=390 height=520 cacheid=000000230023a318a4e3bdfe1a016a0ce0]http://pic19.picturetrail.com/VOL1058/4174406/8727315/148520997.jpg[/img]

rechts van het kamertje staat nog een grote witte kast..maar dat heb ik nog niet op de foto staan:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 21 mei 2006 om 18:25:
Kijk nu is ff balen met je kater maar je mag toch ook lekker genieten??

pcecies!!

Was wel gezellie toch wijfie? Ik vond het erg leuk dat je er was hoor!! :knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 19:23:
Was wel gezellie toch wijfie? Ik vond het erg leuk dat je er was hoor!!

ja ik vond het ook best gezellig hoor! :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
2 Hardcore : lief zo (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 21 mei 2006 om 19:13:
ik heb wat foto's van de babykamer

leuke kamer!
Waarschuw beheerder
leuk kamertje hardcore!
En is er al wat gerommel in de trommel??? ;P

Aria tuurlijk kun je af en toe wel lekker een drankje drinken, hoef jeje helemaal niet schuldig over te voelen!
Alleen een katertje lijkt me dan wel wat minder ja!

Chris ben je zelf nu al weer wat opgeknapt dan?
Hopenlijk krijgt Kay geen buikgriep, voor volwassenen is het al klote laat staan voor zo;n kleintje!

Meiden nog nieuwe foto's????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DD80 op zondag 21 mei 2006 om 18:25:
Kijk nu is ff balen met je kater maar je mag toch ook lekker genieten??

Ja dat is ook wel zo,maar toch voel ik me schuldig,omdat ik vanmorgen helemaal geen zin had om hem de fles te geven,natuurlijk doe ik het gewoon...maar achteraf voelde ik me er gewoon schuldig over,dat ik zo dacht,heel raar.
En normaal huilt hij altijd s'middags best een lange tijd en nu is hij ook nog eens onwijs lief hij ligt lekker te slapen,heb hem net maar ff extra lang geknuffeld,toen ik z'n flesje had gegeven!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zondag 21 mei 2006 om 19:38:
Chris ben je zelf nu al weer wat opgeknapt dan?
Hopenlijk krijgt Kay geen buikgriep, voor volwassenen is het al klote laat staan voor zo;n kleintje!

Ja voel me vandaag wel beter !
Heb voor het eerst normaal gegeten dus dat scheelt al de helft !

2 Aria : iedereen heeft weleens geen 'zin'... daar hoef je je toch niet schuldig over te voelen :)
Gekke moedergevoelens ook :hug:

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a35c8c795d021a016a110e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=E7PZLRHR[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog 1tje dan
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a37c6c13d0421a016a124f]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IQOGH8E6[/img]

Waarschuw beheerder
nou ga ik ff een bakkie drinken ,m'n man is thuis!
Doegggggg

Waarschuw beheerder
Marije, bij Jezz merk je het echt he?! dat hij in een sprongetje zit! bij Dayden valt het nog wel mee. Hij is dan wat vaker huilerig, hij heeft nu zijn handjes ontdekt(L) Echt heel lief!!

ja zeker, normaal is hij superlief en lollig de hele dag. En kan hij zichzelf ook goed vermaken.. nu is hij hangerig en drammerig.. Maar goed, gaat wel over en het wordt er alleen maar leuker op!

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op zondag 21 mei 2006 om 13:08:
nouw glukkig is t weer goed..
maar voel me nog steed szwaar klote..

He bah meis!! :knuffel: Was de ruzie zo erg?

oen we thuis kwamen, ff lekker de buren wakker gemaakt met ons *gepiep

Whahaha.. viezerds!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 13:23:
zo de bevalling zit er op van chic,,ze heeft 4 gezonde kittens op de wereld gezet,,vanavond zal ik foto,s plaatsen.

:cheer: gefeliciteerd!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 13:23:
m,n vader zelf is ook aan de telefoon geweest en begon te huilen,,ik denk dat hy het nu pas beseft en dat alle spanningen er uit komen,,wel raar hoor ik heb m,n vader pas 2x zien huilen in m,n hele leven,,en dat was toen myn moeder overleed,,maar ik ben bly dat ie er juist alles uit gooit want opkroppen is ook niet goed..

AH gos.. het is ook nog al wat.. Je wordt toch even met je neus op de feiten gedrukt, na zo'n hartinfarct. Heel veel sterkte voor je pa en voor jullie!

Ja ik had dus Marije ook veel geluk toegewenst wat betreft die sollicitatie... hoop echt dat het doorgaat (y)

Thanx lieverd! Ik ben echt mega-zenuwachtig.. Morgen om acht uur.. is hij al aan de beurt.

Uitspraak van Daniella (L) op zondag 21 mei 2006 om 16:09:
andaag ff een mindere dag Tommy ligt even een nachtje in het ziekenhuis. Hij had wat opstart probleempjes dus ze gaan kijken of die vannacht daar wel goed eet. En dan mag ik hem als alles goed gaat met het eten hem morgen weer ophalen.

He bah wat naar zeg!! Hoop dat hij weer lekker opknapt!

Uitspraak van Shameless-C op zondag 21 mei 2006 om 19:44:
Ja voel me vandaag wel beter !
Heb voor het eerst normaal gegeten dus dat scheelt al de helft !

Hoop dat je snel de oude weer bent!! Duurt best lang.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:09:
AH gos.. het is ook nog al wat.. Je wordt toch even met je neus op de feiten gedrukt, na zo'n hartinfarct. Heel veel sterkte voor je pa en voor jullie!

dankje meis,,,

goedenavond dames,,ik had jullie foto,s belooft van m,n baby poesjes...

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3b79cbacbb61a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LRUKJI4G[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3b947e13d791a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AVCQTQLO[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3ba6821ef3e1a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XZBVIURX[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3bc19a9937e1a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q3HBYTJS[/img]
lyken wel muizen..

en nog wat pics van de kinderboerdery van de vorige week

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3bf8ca4e6061a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AWAKKZ4I[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3c2a420010d1a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=PQKYHURX[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3c5a089562a1a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=O7PAFVU7[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3c7de1ab4681a016a1736]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NZBVNF7S[/img]

meiden fyne avond nog allemaal xxxx me

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:39:

echt lief :lief:

en nog wat pics van de kinderboerdery van de vorige week

ook leuke foto's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:42:
ook leuke foto's

jouw mannetje is ook om op te vreten hoor,,ik zie net de foto,s,,heb je ook een voetbal shirtje voor hem van het nederlands elftal?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:46:
heb je ook een voetbal shirtje voor hem van het nederlands elftal?????

nee nog niet ,maar wil er wel 1tje halen!

Waarschuw beheerder
maar deze is ook leuk!!!!!
[img width=500 height=375 cacheid=000000450023a3c9c9837b4e1a016a185e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RBSKNVTB[/img]
Waarschuw beheerder
Het is echt stil hier in huis heb wel even rust maar mis hem wel al hoor kan niet wachten om hem morgen eind van de ochtend te halen.

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 21 mei 2006 om 19:13:
ik heb wat foto's van de babykamer

Leuke babykamer hardcore mama :jaja: Laat de Kleine nu maar komen :jaja:
Alles verder goed met je?

Wat een scheetjes mooie kleurtjes hebben ze ook al :jaja:
Leuke fotos ook van de kinderboederij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:50:
maar deze is ook leuk!!!!!

Echt lief die fotos in de sportshirts.

Tommy heb een oranje shirt van zijn oom gehad alleen is die nog veeeeeeeeeel te groot dus ga donderdag misschien even naar prenatal kijken of ze nog wat leuks hebben van oranje dat die wel past.
Waarschuw beheerder
:cheer: net het ziekenhuis gebeld en alles gaat goed hij heb al 3 keer nu 45 cc gedronken :cheer: