Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vanmiddag naar de VK, extra lange afspraak, dus ik ben benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden
De ontwerpen van het geboortekaartje is klaar!! De kids staan echt super op de foto's,ze hadden het ook heel goed gedaan,ben zo trots op ze(ja wie is dat natuurlijk niet he op zijn kids).
Vandaag lekker vrij en vanmiddag ff naar Den Haag.. denk dat ik maar wat leuks ga kopen
dat vond ik ook echt 1 van de moeilijkste dingen
een naam verzinnen
dat ik er een drukker voor vind
ik vind het zowieso vanaf de 30 weken SUPERsnel gaan terwijl iedereen om me heen riep:nou de laatste loodjes gaan langzaam hoor blaaaabla...
slapen is idd wel een klotekarwei nu ik word minstens 4x wakker in een nacht...het schijnt dat dat ter voorbereiding is op het voeden straks...
STRESSSSSS krijg je van zulke lui...net als die etenstijdbellers die je wat aan willen smeren...ik val ze altijd in de rede met:nee heb geen interesse en dan NOG gaan ze doorzeuren dan pleur ik de hoorn erop....oostindisch doof
Ik liet 'm gisteravond aan Serkan zien en hij vond het direct goed en ook een leuk idee
(Lekkere makkelijke vent hé?!)
Nou mijn kleine meissie is nog niet echt opgeknaptEn is weer eens een HEEL kort nachie geweest.. heb er vanmorgen toen tom naar het werk ging (5:45) bij mij in bed genomen.. maar dat wilde ook nog niet echt helpen.. Dus zijn we er maar uit gegaan en in de schommelstoel gaan zitten.. wat ook niet echt lukt.. maar ja beetje heen en weer gelopen enzo!
Gelukkig is zo nu zo moe dat ze als een blok in slaap is gevallenEn hopelijk blijft ze dat nog ff lekker doen!!
Ik wil de kaartjes zelf gaan maken, lijkt me wel leuk, alleen moet ff kijken dat ik er een drukker voor vind.
mensen,ik ben het zat met werken heb er geen fut meer voor echt heel erg....
K?praaaaaat me er niet van,is dat hetzelfde als UWV?? heb van de week een uur in wachttijd gestaan aan de tel. en NOG gebeurd er geen flikker HONDEN zijn het!!
Nou mijn kleine meissie is nog niet echt opgeknapt En is weer eens een HEEL kort nachie geweest.. heb er vanmorgen toen tom naar het werk ging (5:45) bij mij in bed genomen.. maar dat wilde ook nog niet echt helpen.. Dus zijn we er maar uit gegaan en in de schommelstoel gaan zitten.. wat ook niet echt lukt.. maar ja beetje heen en weer gelopen enzo!
Gelukkig is zo nu zo moe dat ze als een blok in slaap is gevallen En hopelijk blijft ze dat nog ff lekker doen!!
iemand nog wat leuks doen t weekend?
Weet je wat ik net allemaal gegeten heb, echt errug joh!!!
Om 16:00 uur Mc Donalds( heel menu )
Om 17:00 een kop groentesoep met brood
en om 18:00 uur pannekoeken!!! Nah echt niet normaal!
heyyy Sam ahahahahahahahahaa ik vreet ook al zoveel!!!!! Weet je waar ik bang voor ben dat al dat ongezonbde slecht is maar volgens mij kiest de placenta de goede stoffen wel uit......toch
ik moet zo werken heb echt geen zin joh wat verschrikkelijk gewoon! Ga mn klantje vragen of ik een korte behandeling mag doen want die massage trek ik niet meer....dat lange stilzitten begint me echt op te breken en ik moet nog 7 weken
Bij de VK was alles goed
Ik moet nu elke week langs Ik vind het toch wat fijner, om vaker naar het hartje te luisteren...
hey Noa,dat klinkt leuk maar wat is het precies dan??? Een pretpark ofzo??
Noa wat jij voelt heb ik ook heel erg!het schoppen is zo goed als over,af en toe nog es een por maar het is meer draaien en woelen zodat je hele vormen voelt...best vaag ja maar zoooo bijzonder
ook de kaartjes zijn binnen,we gaan vanavond een proefdruk laten maken
iemand nog wat leuks doen t weekend?
Monsterjam
Ook zijn we bezig met het kopen van een huis, ik hoop zo dat het lukt want dan wonen we lekker bij de opa's en oma's in de buurt (nu 50 km ver). Dus erg spannend hoop snel goed nieuws te vertellen hierover
Maar soms zitten "vreemde"mensen weleens aan mijn buik
de jonge gezinnen
Ben 19 maanden niet ongesteld geweest
Eye ja supers hier laatste loodjes dus af en toe dippie maar dat hoort erbij!!!
Daarom snap ik ook niet dat iemand door kan gaan met roken,ik ben acuut gekapt met die troep! Kreeg al een enorm schuldgevoel bij het idee
ik heb ,zoals jij misschien niet hebt gelezen, meegemaakt dat mijn schoonzusje een dood kindje ter wereld moest brengen omdat haar placenta was losgelaten (dit komt 9 van de 10x door het roken!) en zij rookte dus als een ketter door en is alcoholiste
maar TOCH zou ik me dan enorm schuldig voelen na zon ervaring!
na mn bevalling moet ik alsnog gezond dooreten want ga BV geven wat is het leven van een vrouw soms hard he hahahahahahahaa
heel verdrietig idd maar ik ben er de dupe van want mijn zwangerschap word nu niet echt gewaardeerd omdat zij het gevoel hebben dat ik dat doe om haar te kwetsen ofzo
sporen gewoon niet en ik laat me niet gek maken door dat stelletje
hahaha ja end an invriezen helaas stopt je melkproductie er niet zomaar mee
Ik kan wel pittig enzo eten, maar zodra ik kiwi op heb heeft Riley rode billetjes...
hahaha nou ben toch wel blij dat ik het weer ben hoor! NU kan ik weer wat meer duidelijkheid krijgen van hoe mn cyclus eruit ziet. Begin vologend jaar gaan we weer klussen dus heb ff 3 maandne om mn lichaam weer te leren kennen en te ontdekken wanneer ik vruchtbaar zou kunnen zijn
Ja ben stiekum een beetje aan het lezen wat me straks (hopelijk) allemaal staat te wachten, leuk hoor!
Vind het allemaal heel spannend
...Maar ongeveer 4 weken geleden was het voor het laatst redday (de eerste maanden van de prikpil kan je het ook onregelmatig zijn) en donderdag was ik het weer....betekend dat als het zo door gaat ik al een regelmatige cyclus zou hebben van 29 dagen
Hopen dat het zo blijft en afwachten maar