Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 340032x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
@sasje :
ik had ook best last van het indalen want ik had de hele tijd gerommel in me buik
bij mij was het niet zo erg dat ik de verloskundige heb gebeld.
maar je heb goed gehandeld. gewoon naar je eigen gevoel en dat is het beste toch tut.

maar met een warme kruik moet je een beetje uitkijken want dat kan natuurlijk werken op weeen en ontsluiting.
maar ja het is dan niet veel te vroeg geloof ik toch???

sterkte dikke kus en knuffel
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=28 height=15]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies//bye.gif[/img]
I'm Back:d!

Ga later ff alles terug lezen, wat een leesvoer weer zeg;)!!

Met mij alles goed, heb een paar heerlijke dagen gehad bij mijn tjaaaa, twas mijn ex maar we zijn weer draad aan het oppakken, heel rustig aan(l)!

Tot later(k)
Waarschuw beheerder
@lady inderdaad maar het is absoluut een heel leuke tijd hoor...mits je ziek bent natuurlijk maar dat is eerder uitzonderlijk...je bent hooguit de eerste 3 maanden wat beroerd :-d ga het positief tegemoet dan voel je je al stukken beter denk ik :-d

Mijn ervaring is alleen dat hoe sneller je wilt en hoe meer druk op de ketel hoe langer het op zich laat wachten :-s erg vervelend als je het zo graag wilt!

@Esther, ja ik heb ff lopen surfen op google en indaling schijnt zo aan te voelen als menstruatiepijn...althans dat schijnt normaal te zijn. Bovendien is het vandaag afgenomen/weg dus maak me niet al teveel zorgen als het echte weeen zijn hadden ze veel frequenter moeten komen :-d

@Diets welkom thuis (f) naar je zin gehad?? en een nieuwe romance opgebloeid zie ik 8) o:) (l)

Waarschuw beheerder
Hallooooooo

@sasje ik had ook erg last van indalen.. mijn "geluk"was dat ik toen in het ZH lag en dus de zuster bij me had waaraan ik het kon vragen :) Ook had ik veel last van "oefen"weeen, en aan het einde zelf 4(!) in een uur.. maar dat mag nog gewoon..zoals het niet om de 5 tot 7 minuten komt dan is het goed.. En zo ja dan is het begonnen hhaha Maar laat die van jou nog maar fftjes lekker dobberen in je buikie :D

@diets, leuk gehad ?? GEzellig dat je er weer bent ennuh.. weer de relatie op gepakt met je EX?? klinkt spannnend VERTEL... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:o:o Echt een hele klus om alles bij te lezen hoor;)!

Ow voordat ik het vergeet: NIET zwanger!

Hallo lieverds(f)!

Voor alle meiden die zwanger worden: succes met oefenen(f)!

@Sas: jeetje joh, dat was ff schrikken dat je zo'n pijn had! Gelukkig zit die kleine nog lekker goed in je buikkie, maar nu wantrouw je idd ieder pijntje die te lang blijft hangen:nee:. Niet leuk! Over dat spul uit je borsten, heb na Dylan nog 3 jaar last gehad van dat spul eruit, echt zo :vaag:, hahaha! :knuffel: voor jouw!

@Sabrina: beterschap voor die kleine(f)! Zo zielig als die kindjes verkouden zijn:nee:! Euh, pb komt er morgen aan hoor;)!

@Nicole: lekker druk geweest met je zoon?? Is het wat Monsterjam?? Had het op tv gezien maar volgens mij is het niks voor die pubers van me:nee:! Nog ff meis en dan mag je weer persen;)! Pb jouw ook morgen(y)!

@Dragon: ik zag je pb en ik d8: ze is bevallen:jaja:! Jeetje joh, maar ja beter voor je kindje dat het nog lekker blijft zitten! Sterkte, hou je rustig en we horen snel van je(f)!

@Shameless"omhoog met je voet:d! Gaat ie nog lekker;)??

@Sammy: omzoveel te eten hoef je niet zwanger te zijn hoor:bloos:, pffff, de mac is ook niet veilig voor mij als ik in de buurt ben:p! Hoe gaat het, meis(f)?? Lekker weekendje gehad??

Nou mijn weekend was dus TOP! Heb heerlijke dagen gehad! Ben wezen sporten(Bodypump) en daarna de sauna in gedoken, wat super relax was natuurlijk:jaja:! Heerlijk bankgehangen, bedgelegen;), geshopt (nog een schattig rokje van hem gekregen van de Zara), terrasjes gezeten(y)!! En gisteren zijn we heel sjiek wezen dineren. Was wel een ervaring. Hij wist dat ik dat een keer wilde doen, net als in de film. Dat je tussendoor kan dansen enz. En het was best leuk, alleen kreeg je maar kleine hapjes eten:?! We hadden nog honger gisteravond:9! Twas een leuke ervaring! Hij kent de eigenaar van dat gebeuren dus kreeg flinke korting want het was me sjiek en volgens mij peperduur:O! En ja, aan alle leuke dingen komen altijd weer een eind! Vanmorgen moesten weer afscheid nemen van elkaar voor een paar weekjes(hoop ik). We gaan het heel rustig aan doen, gezien alle problemen van voorheen enz, maar we kunnen niet zonder elkaar gewoon:d! Ow en het is niet de vader van K&D hoor;)!

Waarschuw beheerder
nou dames heb niet de tijd om alles te lezen maar ik heb wel ff een tip:
als je lekker wil slapen met je kind dan moet je je vent lekker op stap laten gaan.
heb heerlijk geslapen vrijdag op zaterdag nacht.

Waarschuw beheerder
Goedemorgen allemaal!! :flower:

36 weken en 5 dagen zwanger...

@Sammy: omzoveel te eten hoef je niet zwanger te zijn hoor, pffff, de mac is ook niet veilig voor mij als ik in de buurt ben! Hoe gaat het, meis?? Lekker weekendje gehad??

Kheb zaterdagnacht zonder m'n mannetje geslapen, omdat hij een LAN-PARTY had bij vrienden, dus dat is de reden waarom ik nu pas reageer. Die hele computer moest mee, zodat zij 24 uur lang konden gamen...pffff ik heb nu wel gemerkt, dat ik NIET zonder computer kan :D

Verders heb ik een rustig weekend gehad, wel een druk kindje in m'n buikkie en vanacht was ik beroerd...maar dat is nu gelukkig over. Kheb weinig geslapen, dus ik duik weer m'n bedje in :gaap:

(k) sammy

Waarschuw beheerder
29,4 wkn zwanger

Goedemorgen dames,

Een druk weekend achter de pc gehad zie ik, ben nog wel eventjes bezig met lezen :D

2 Sas: Gelukkig gaat het beter met je nu meid. Kop op, en de VK is er idd om in geval van nood te bellen, ook uit bed ;)

2 Diets: gezellig hoor, zo'n weekendje. Wel lekker spannend, maar geniet van het gevoel en van het moment :)

De babykamer hebben we dit weekend afgemaakt !!! Lekker gevoel & idee hoor, dat je niet meer hoeft te klussen in het kamertje en dat alles er al staat.
Nu hoef ik alleen alles nog te wassen (dat doe ik als ik met verlof ga / verlof heb) en dan is echt alles klaar.
Beter te vroeg dan te laat hé?!

Ook de geboortekaartjes zijn in bestelling. Dus zodra ik aan m'n verlof ga beginnen (wat ook nog 5 weken gaat duren :() dan hoef ik alleen maar te genieten en te wassen:D

Waarschuw beheerder
lekker dat je alles al klaar heb.

ik was erg laat met alles maar wel optijd voor die kleine gelukkig.

wat voor stijl heeft je baby kamer???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 09:08:
dan hoef ik alleen maar te genieten en te wassen:D

de eerste week ga je waarschijnlijk heel veel slapen.
dan valt er zo n last van je schouders
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh(f)

@Kim: geeft je een heerlijk gevoel hè nu het kamertje af is:d! Alles goed verder(f)??

@esther: hoe gaat het met jouw kleine kanjer:d??

@sammy: ff bijslapen meis, je hebt je rust hard nodig:d!

Mijn exschoonmams is gelukkig alweer thuis:jaja:! Gaat gelukkig beter met haar en ja, dan moet je gelijk naar huis hè! het is nu alleen zo dat ze dit soort aanvallen best wel vaker kan krijgen en dat is minder:s:s!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 10 oktober 2005 om 09:20:
@esther: hoe gaat het met jouw kleine kanjer:d??

hartstikke top
hij ligt op schoot te slapen echt heerlijk
ik kan nog maar 2 weken van mijn verlof genieten dus ik neem het ervan

Waarschuw beheerder
2 Esther: ik weet niet precies welke stijl het is. Het is eigenlijk gewoon mijn stijl :D
Witte meubels, groene accesoires (maar niet overheersend) en het is gewoon 'ons' als je het zien. Foto's komen nog !

2 Diets: zeker een heerlijk gevoel als alles af is. Met mij gaat het lekker. Had afgelopen week een beetje last van m'n banden, maar verders gaat het lekker. Ik blijf wel 100 x per dag naar de wc gaan, maar dat hoort erbij denk ik dan maar.
Vrijdag vier ik m'n verjaardag, dus ik heb maar de hele dag vrij genomen, kan ik nog lekker uitslapen. Maar zal wel weer lekker druk worden. Ach, hoort erbij.

Waarschuw beheerder
hoe gaat het met jouw diets???
en het zou wel ergens staan maar wat is er met je x schoonmoeder gebeurd??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 09:25:
2 Esther: ik weet niet precies welke stijl het is. Het is eigenlijk gewoon mijn stijl :D
Witte meubels, groene accesoires (maar niet overheersend) en het is gewoon 'ons' als je het zien. Foto's komen nog !

ja dat is ook gewoon een beetje neutrale stijl.

leuk ben benieuwd naar de foto s
Waarschuw beheerder
donateur
hartstikke top
hij ligt op schoot te slapen echt heerlijk
ik kan nog maar 2 weken van mijn verlof genieten dus ik neem het ervan

AAaaH zo lief(l)!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 09:26:
hoe gaat het met jouw diets???
en het zou wel ergens staan maar wat is er met je x schoonmoeder gebeurd??

Mijn exschoonmama heeft Sikkelcel, is een ziekte die voorkomt bij de negroide mensen. Heeft te maken met je weerstand e.d. Nu was ze van de week opgehaald met de ambulance wegens pijn op haar borst en ademhalingsproblemen. Was best kritiek, maar ze is er weer bovenop, maar het kan wel vaker voorkomen nu. Was ff angstig. Ze is de moeder van de vader van K&D en ik heb nog onwijs goede contact met mijn exschoonfamilie, ze is net een moeder voor me:d!

2 Diets: zeker een heerlijk gevoel als alles af is. Met mij gaat het lekker. Had afgelopen week een beetje last van m'n banden, maar verders gaat het lekker. Ik blijf wel 100 x per dag naar de wc gaan, maar dat hoort erbij denk ik dan maar.
Vrijdag vier ik m'n verjaardag, dus ik heb maar de hele dag vrij genomen, kan ik nog lekker uitslapen. Maar zal wel weer lekker druk worden. Ach, hoort erbij.

Je laatste verjaardag als "niet" mama! Lekker rustig aan doen meis:d! Hoe lang moet je nog werken??

Waarschuw beheerder
@diets: he get dat is minder en helemaal als je goed contact hebt. ook voor je kids. :flower: voor jullie en sterkte.

Waarschuw beheerder
2 Diets: ik moet nog werken tot 26 november en dan ben ik 22 december uitgerekend. 4 Weken van tevoren ! En ik heb HELEMAAL géén zin meer :(

Morgen komt er een nw iemand op kantoor die ik moet inwerken. Die komt mijn plaats innemen. Dan ga ik me ook weer lekker irriteren, want ik ben gewoon heel snel en die nieuwe mensen die weten nog helemaal niets, nada, dus dat is weer een controle op je uithoudingsvermogen en je zenuwen ;)

Ach we wachten het af, maar met de dag heb ik minder zin om te werken

Waarschuw beheerder
@kim waarom neem je niet 6 weken voor.
ik wou ook 4 weken voor omdat ik dan langer erna kon maar ik hield het niet vol en ik was voor mijn verlof ziek wegens zwangerschap en dan moest ik 6 weken voor nemen.
maar gelukkig heb ik dat gedaan en ik heb zelfs nog vakantie opgenomen ook heerlijk.

en ik begrijp precoes wat je bedoeld met nieuwe inwerken
maar misschien doet degene wat meer zn best vanwege je zwangerschap :D

Waarschuw beheerder
Ik wil wel 6 weken voor, maar ik heb voor dit jaar geen vakantiedagen meer (ja, 4 dagen geloof ik) en ik doe op zich zittend werk.
Ik kán ook nog wel werken, ik heb alleen geen zin meer....
Dus niet echt een goeie smoes. Maar zodra ik moeite ga krijgen dan zet ik het om in 6 weken voor hoor !!! Maar zolang het nog gaat, wil ik zo lang mogelijk door blijven werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Es&Kim: hoeveel uur per week werken jullie en hoeveel gaan jullie na jullie zwangerschapsverlof werken?? En Kim goed te begrijpen dat je geen zin meer hebt, nog ff meis:knuffel:!

Waarschuw beheerder
@kim: ja ik zou ook geen zin meer hebben.
maar als je het nog wel vol kan houden om te werken dan zou ik ook doorwerken als ik jou was.
ik moest en ik hield het ook niet meer vol lichamelijk en geestelijk ook. (allemaal pronlemen met personeel enzo)

@diets: ik werkte 36 uur maar wil eigenlijk parttime gaan werken. maar dan krijg ik geen vaste dagen die ik wel nodig heb. voor de opvang natuurlijk (al is het een oppas).
dus daar ben ik nu mee bezig.
het loopt zelfs zo uit de hand dat ik een rechtzaak aan heb moeten spannen.
dat werkt ook lekker op je geestelijke gezondheid.

Waarschuw beheerder
Ik werk op dit moment 40 uur per week.
Maar na de bevalling heb ik direct ouderschapsverlof vast laten leggen en ga ik dan 20 uur per week werken.
Als dat me goed bevalt dan ga blijf ik 20 uur werken. Dit heb ik ook met m'n baas besproken en die zei dat het goed was.
Dus ik kan tijdens mijn ouderschapsverlof kijken of 20 uur werken me bevalt en of het financieel uitkomt.

Waarschuw beheerder
dat is lekker kim en heb je dan ook vaste dagen ofzo

Waarschuw beheerder
Ik wil na mijn zwangerschapsverlof op ma, di, do en vr ochtend werken: 5 uurtjes. Maar omdat dat in mijn ouderschapsverlof is, mag ik het nog wijzigen in andere dagen, omdat je dan 'officieel' nog een 40 uren contract heb.
Ik wil eerst de ochtenden proberen, maar misschien maar ik er wel ma, di de hele dag van en dan vrijdagochtend. Ik zie het dan wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:01:
@diets: ik werkte 36 uur maar wil eigenlijk parttime gaan werken. maar dan krijg ik geen vaste dagen die ik wel nodig heb. voor de opvang natuurlijk (al is het een oppas).
dus daar ben ik nu mee bezig.
het loopt zelfs zo uit de hand dat ik een rechtzaak aan heb moeten spannen.
dat werkt ook lekker op je geestelijke gezondheid

Jeetje joh, volgens mij is het overal gekloot hoor(n)! Is toch niet normaal, heb ook hoop shit meegemaakt hoor, nu zit ik al bijna 2 jaar zonder werk:nee:! Ben hard bezig weer terug te komen in het arbeidsproces, maar stiekum ben ik soms wel blij dat ik thuis ben voor mijn jongens, ze vinden het heerlijk dat ik er ben en er komen altijd vriendjes hie spelen waarvan de ouders werken, maar ja, ik kan het bij het UWV ook niet langer rekken denken ik;)! Wat een een kutorga is die klote UWV zeg! Es:knuffel: maak je niet druk hoor, komt wel goed, ik weet er alles van dat je geestelijk kapot gaat door shit op en met het werk!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:05:
Ik werk op dit moment 40 uur per week.
Maar na de bevalling heb ik direct ouderschapsverlof vast laten leggen en ga ik dan 20 uur per week werken.
Als dat me goed bevalt dan ga blijf ik 20 uur werken. Dit heb ik ook met m'n baas besproken en die zei dat het goed was.
Dus ik kan tijdens mijn ouderschapsverlof kijken of 20 uur werken me bevalt en of het financieel uitkomt.

Als het financieel kan waarom niet?? Heb ook altijd veel gewwerkt hoor, soms kan het niet anders hè?? Geld moet ergens vandaar komen!

Heb er veel :respect: voor hoor voor al die mama's die en zoveel werken en hun gezin(y)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 10 oktober 2005 om 10:17:
Als het financieel kan waarom niet?? Heb ook altijd veel gewwerkt hoor, soms kan het niet anders hè?? Geld moet ergens vandaar komen!

Dat kunnen we mooi bekijken tijdens het ouderschapsverlof... Als het financieel wat minder gaat, kan ik dus zonder gezeur weer wat meer werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:22:
Dat kunnen we mooi bekijken tijdens het ouderschapsverlof... Als het financieel wat minder gaat, kan ik dus zonder gezeur weer wat meer werken.

Heb je gelijk in, meis(y)! Ik heb altijd 40 uur gewerkt met die kids van me. Ze moesten naar de buitenschoolseopvang en ze vonden het geweldig gelukkig! Moest wel zoveel werken als alleenstaande hè:(?

Waarschuw beheerder
@kim : geef mij zo n baas :D

@diets : ja ach ons bedrijf bestaat voor 99 % uit vrouwen vroeger kon het wel die vaste dagen maar nu willen ze er vanaf.
maar hoe is dat bij jou gegaan heb jij ontslag genomen (wat ik dus absoluut niet doe en kan doen) of ben je ontslagen.
trouwens het klinkt lullig maar oudere vrouwen/vrouwen vanaf 20/23 komen niet zo gauw meer aan het werk want die zijn te duur.
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd sas
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:26:
trouwens het klinkt lullig maar oudere vrouwen/vrouwen vanaf 20/23 komen niet zo gauw meer aan het werk want die zijn te duur.

Dat heb ik nu dus:(. Zwaar klote:s. Ik wil zelfs in een kledingzaak werken Vero Moda ofzo maar ja, ben te duur:nee:! Zo kom je toch nergens terecht en al helemaal als je er te lang uit ligt.....

SAS: ben je al terug van de VK:d??
Waarschuw beheerder
zijn er al baby's???

Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn er nog geen kindjes (d8 ik hoor).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 10 oktober 2005 om 10:31:
zijn er al baby's???

:no: jammer he :(
Waarschuw beheerder
ja jammer...
voel me dan alweer zo oud met me monsters van 9 en 5 :D

maar kan me alles nog zo goed herinneren als de dag van gister

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Hallo :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:26:

Ja ik ben ook bezig met een baan, maar wil ook nog niet echt vlotten :/ komt omdat ik part-time wil gaan werken(werk in de zorg..) en is al onregelmatig genoeg !

Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 10 oktober 2005 om 10:30:
SAS: ben je al terug van de VK??

:yes: EN???

Uitspraak van PARRUK op maandag 10 oktober 2005 om 10:31:
zijn er al baby's???

Volgens mij is Dragon nu bezig toch? moest toch weer terug naar ZH , zal het straks ff terug lezen dan weet ik het zeker...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op maandag 10 oktober 2005 om 10:43:
ja jammer...
voel me dan alweer zo oud met me monsters van 9 en 5

Hahaha, hoe moet ik me dan voeleno:);)?? Dylan word alweer 12 over 8 dagen, gaat hard hè! Daarom dames genieten hoor van al die mooie kindjes van jullie:jaja:!

Sabrien:d!! Hoe is het nu met je kleine(f)??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op vrijdag 7 oktober 2005 om 21:35:
Ik had nog maar 1 cm ontsluiting en dat was niet goed genoeg om in te leiden Mijn onderdruk schommelt nog wel MAAR ben nu lekker thuis en morgen om 11:00 uur CTG en onderdruk controle dan weer naar huis en zondag om 15:00 uur moet ik weer naat t ziekenhuis (controle) en weer blijven. Ik hoop dat het dan deze week voorbij is en dat de kleine snel geboren mag worden

Uitspraak van Dubbel Fun op zaterdag 8 oktober 2005 om 13:24:
maar morgen om 1500 moet ik weer in het ziekenhuis blijven...1 ding scheelt...als jullie me dan lezen dan ben ik wel bevallen
Controle vandaag in t ziekenhuis, bloeddruk was zoals normaal

Gevonden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 10 oktober 2005 om 10:55:
Sabrien!! Hoe is het nu met je kleine

Ja gaat al beter met d'r!! gisteren lekker wezen wandelen in het bos (wat je bos kan noemen in Den Haag dan he ;) )
Is nog wel heel snel moe en wil veel slapen, maar is alleen maar beter voor me wijfie :D

Ja probeer zoveel mogelijk van d'r te genieten hoor! Vind het al zo hard gaan.. ze is al volgende week weer 6 maanden!! :/
Waarschuw beheerder
Wij zijn nu 11 maanden bezig, hopelijk kan ik me binnenkort ook hier aansluiten (y)

Waarschuw beheerder
donateur
22 weken zwanger vandaag en ik moet nog 3 weken werken, dan ben ik werkloos:(

Maar ik moet eerlijk bekennen, dat ik het nu ook helemaal zat ben, ik sta de hele dag op me benen, het is nu harstikke rustig bij ons in het pand, omdat de supermarkt verbouwd word, dus ik heb geen reet te doen:\

:bounce: en vanavond naar de kinderkamer kijken:cheer: heb er onwijs veel zin in:D

En van de week gaan we de kasten uit het toekomstige kamertje halen, moeten wel uit elkaar gehaald worden, maar goed;)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
@Sabrien: gelukkig maar:d! En het gaat idd zo hard hè, word er soms gewoon emo van, en dat nog steeds na zoveel jaren joh! Afgelopen vrijdag had Dylan z'n eerste schoolfeest en ik belde hem (ze waren bij opa en oma) en toen zei hij: Mam, het was heel leuk, iedereen vond mijn truitje gaaf. Die hadden we nog ff snel gekocht voordsat ik weg ging. Nou, dan moet ik echt slikken om niet te huilen hoor:crY:....

Uitspraak van Lisboa-B op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:
Wij zijn nu 11 maanden bezig, hopelijk kan ik me binnenkort ook hier aansluiten

Heel veel succes, zal binnekort vast een keer raak zijn toch(f)! En in dit topic komen heleboel gezellig mensen meebabbelen hoor hoef je echt geen mama voor te zijn:d!
Waarschuw beheerder
donateur
@Belle: oeeee:d dat is minder van je werk...komt je natuurlijk wel goed uit nu maar toch;)! Leuk hoor dat je vandaag gaat kijken voor de babykamer:d!
Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet trouwens wat te melden(sorry Sas;))! NIET Zwanger!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 10:56:
Gevonden..

:cheer:

Waarschuw beheerder
2 Bridget: succes en iedereen kan hier meebabbbelen hoor, zwanger, moeder of nog niets van deze 2 !

2 Belle: is idd zwaar k*t dat je je baan binnenkort kwijt bent. Kan je je wel volledig op je zwangerschap storten natuurlijk.

Op mijn werk ligt het systeem eruit (al sinds vanochtend) en kan ik dus geen ene moer doen. Heb ik al zo weinig zin, kom ik op m'n werk is er helemaal niets te doen SAAI !!!

Dus gewoon blijven i-netten hé?!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op maandag 10 oktober 2005 om 11:00:
Wij zijn nu 11 maanden bezig, hopelijk kan ik me binnenkort ook hier aansluiten

Veel suc6!! :D maar je kan altijd wel meebabbelen hoor (f)
Kan je vast meelezen wat je allemaal nog gaat meemaken ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 11:04:
dan ben ik werkloos

K*T zeg!!
LEUK Baby kamer kijken :D:D:D Heb je al een idee wat je wilt?

Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 10 oktober 2005 om 11:09:
NIET Zwanger!

Ow ja ik ook niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 11:11:
Dus gewoon blijven i-netten hé?!

hahaha gewoon met ons blijven praten ;) Kom je de dag ook wel door hoor ;)

Waarschuw beheerder
goedemorgen dames

af en toe lees ik mee en vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen naar die bevalling toeleeft.

heb zelf geen kinderen maar ben zelf al wel tante van twee prachtige jongens :D:D:D:D
heb ook 1 kindje ter wereld zien komen vond het geweldig
:respect: voor mijn zus :D

verder wil ik jullie heel veel succes wensen met de bevalling en natuurlijk alle gezondheid en geluk met jullie kindjes

(K) tamara