Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 339157x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Goedemorgen!!! 36 weken en 1 dag zwanger...

Zo noa jij bent er idd vroeg bij :jaja: Ik heb ook sinds de laatste paar dagen, vaak last van m'n buikkie :D Eigenlijk alleen 's avonds...

Jij bent trouwens precies 7 dagen verder als ik :D
Wedstrijdje???? :D :D :D grapje hoor!!!

==>Diets<== citeer 5 oktober 2005 21:48
Meiden!! Met schoonmams gaat het gelukig beter! Dat is een opluchting hoor!

Gelukkig maar :flower: Hoest verder met jou?

@ sas Wat heb je allemaal gekocht bij IKEA??? Ben niet nieuwsgierig hoor...:D
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zwanger;)!

Mogguh meiden(f)!

Het gaat goed hier hoor(f)! Blaasje doet het ook aardig. Regelmatig drinken helpt dus:jaja:! Ben vandaag druk weer! Ga er vanaf vanavond een paar daagjes tussenuit;)! Niet stiekum bevallen hè Noa & Sammy:o!

Sassie heeft weer de winkels leeg gekocht, hahaha we zijn toch allemaal hetzelfde:d!

@Jennifer: nog ff meis, su6 met de laatste loodjes(f)!

@Belle: oeee AUW:s! Beterschap(f)!

@Sammy: zoals ik al zei, niet stiekum bevallen;)! Lekker vroeg op ook! Moeilijk word het slapen nu hè?

@Brinta: je pb komt eraan hoor, wil altijd ff de tijd hebben om iemand terug te pb-en(f)!

@Noa: gelukkig is alles op tijd af, pak van je hart zeker, probeer toch tussen door ff je rust te pakken, meis(f)!

@Dizzz: hoe is het met jouw en je mooie meid(f)??

@Kim: ja leuk hè zo'n familieweekend, we blijven met 54 man slapen en zaterdag is het feest overdag met allemaal surinaams eten een band:p :9! Wel een hoop geregel allemaal maar altijd leuk:jaja:! Met jouw ook alles goed, meis(f)??

Iedereen gehad nu?? Ik kom jullie vanmiddag wel gedag zeggen....(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Morguh... (nou oke bijna middag ;) )

Alles goed weer hierzo :D
Nou ik heb een kort nachie gehad.. pff die kleine is verkouden.. echt zo zielig joh! hele tijd is ze aan het huilen.. en hoesten en niezen, heb echt medelijden met dat kleine grietje :(

Uitspraak van sassie(f) op woensdag 5 oktober 2005 om 20:25:
extra koopziek

Is bij mij nog niet weggetrokken na de bevalling ;)

2 diets wat goed zeg dat het weer beter gaat met je (ex) schoonmams :D
En doe rustig aan met die PB loop niet weg hoor ;)

2 sasje ja echt gaaf op je zij :D kan niet wachten!!
Heb je al een foto van gor zijn tattoo?

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 6 oktober 2005 om 08:18:
Ga er vanaf vanavond een paar daagjes tussenuit!

Leuk!! waar ga je naartoe? :D

ik gaat nog ff mijn meissie :knuffel: misschien tot straks !!
iedereen een fijne dag!!!!! En voor de bolle buikies doe lekker rustig aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 5 oktober 2005 om 21:48:
Met schoonmams gaat het gelukig beter! Dat is een opluchting hoor!

Pff.. wat een opluchting ja...
Maar wat goed, hebben jullie ook weer een lichtpuntje.
:hug:

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 6 oktober 2005 om 08:18:
@Dizzz: hoe is het met jouw en je mooie meid??

Het gaat goed hoor. We zijn de hele ochtend al aan
het niksen. En nee ben niet eens zwanger ;-)

Hoe gaat het met je (niet) blaasontsteking?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~*X*~ op donderdag 6 oktober 2005 om 12:07:
We zijn de hele ochtend al aan
het niksen.

lekker is dat he :D

heb lekker de hele ochtend met nick zitten rommelen :)
Samen boterhammetje gegeten..ffies tv gekeken...lekker gek doen (vindt hij helemaal geweldig :D)
en nu was hij helemaal uitgeput en ligt hij ffies lekker te slapen (L) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 12:35:
lekker is dat he

Heerlijk!
Ze heeft dora op nick.jr. gekeken en nu gaan we ff
lekker naar de bakker. Of ze vanmiddag gaat
slapen weet ik niet. Ik hoop van wel, dan kan ik
ff de badkamer doen. Moet ook gebeuren... :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Nou..het slapen heeft meneer welgeteld 10 minuten volgehouden :nocheer: ;)

dus van opruimen is er hier weinig gekomen toen :/
Heb hem in zijn kinderstoel gezet (toch weer ff voor de tv) en ff snel een beetje opgeruimd hier..(wat een rommel ken zo'n kleintje al maken zeg! :D)
Vriendin van mij komt zo ff een bakkie doen..en wil liever niet dat ze haar nek breekt over de speeltjes enzo :p

Hij zit nu ff lekker een Nijntje koekje te eten :p
visite komt zo :) wel weer ff gezellig :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~*X*~ op donderdag 6 oktober 2005 om 12:07:
We zijn de hele ochtend al aan
het niksen

Lekker hoor!! Die van slaapt nu gelukkig ook lekker!! Heb ff het huisje aan kant gemaakt... Alles weer SCHOON :D

Uitspraak van ~*X*~ op donderdag 6 oktober 2005 om 13:01:
Moet ook gebeuren

Het gaat jammer genoeg niet vanzelf :S
Nou poetse! ik gaat zo ook weer ff wat doen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 5 oktober 2005 om 20:25:
mn kindje was al ingedaald dus ik schrok want d8 dat dat een aankondiging van de bevalling zou zijn maar volgens haar zegt dat niks en kan je zelfs gewoon nog uitlopen

hooi sas!
fijn om weer ff van je te horen.
hey jayson lag 6 weken lang ingedaald bij mij :yes:
waarvan 3 weken totaal! (vast dus)
dus idd het zegt niets..helaas...

het gevoel dat je hebt dat je kindje wel eens eerder kon komen heb ik nu ook bij deze :D mja zeker weten doe je t nooit :no:
bij jayson had ik t gevoel dat ik hem altijd bij me hield :p
en idd... na 42 weken is hij gehaald omdat me vruchtwater op was :p en toen nog wouden we niet :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 21:38:
zijn jullie ook extra koopziek door de hormonen??????????

:D :yes: :bloos:

pfff is de griep bij jullie al toegeslagen?
ik heb echt een rare hoofdpijn , tot in me nek :s
rené is hardstikke ziek van de griep :/ gisteravond lagen we om 9 uur al op bed :D

jayson daarintegen is kerngezond:)
die heeft echt de weerstand van een walvis! mijn stiefzoontje die echt gewoon altijd ziek is :( die snottert en hoest op m in, maar toch jay lijkt wel immuum!

naja heerlijk toch :) misschien als hij ouder word...
hij is natuurlijk nog maar anderhalf en is alle dagen lekker buiten met mij :) en dat zal m ook goeddoen :)

OOOOwja nog een tip voor de zwangere dames met koopziekte :p
in de wibra folder zat een babyspecial!
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer! :D hoewel ik alles al had voor jay :)
is een extra boxkleed/speelkleed nooit mis toch? :p
kheb trouwens babykleertjes uitgezocht

9 stapels van een halve meter hoog zijn onderin de kast gegaan :bloos: en dat zijn alleen nog maar de kleren die jay niet meer past en nog te groot zijn voor de beeb :p

hopelijk n jongen dus :yes: hahaha dan heb ik kleren zat!
Waarschuw beheerder
donateur
Moet trouwens wel ff klagen :[

Want die fijne mensen van de Nutrilon hebben hun verpakkingen veranderd...inhoud is t zelfde gebeleven...maar omdat er nu een kartonnen dingetje omheen zit en een dekseltje erop..is zo'n pak wel ineens 2 euro duurder geworden :vaag:

Normaal betaalde ik bij de C1000 (en kruidvat) +- €7,65 voor een pak Nutrilon...en nu gewoon €9,95 :|

tis niet Heel erg veel meer dan eerst...maar toch...tis allemaal al duur zat :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:42:
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer!

Hou op! :O

was er toevallig dinsdag ff....en ben hard weer naar buiten gelopen 8)

Waarschuw beheerder
OOOOwja nog een tip voor de zwangere dames met koopziekte
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer! hoewel ik alles al had voor jay
is een extra boxkleed/speelkleed nooit mis toch?
kheb trouwens babykleertjes uitgezocht

Thanks voor de tip...
Aangezien ik net over de grens woon krijg ik nooit de folders die ze in Nederland in de bus gooien.
Kan idd nog wel een extra boxkleed gebruiken.Altijd handig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:39:
Nou..het slapen heeft meneer welgeteld 10 minuten volgehouden

Das niet echt wat he!! die van mij slaapt ook zo weinig op de dag, als ze dan eindelijk ligt dan ik lekker aan de slag ofzo..

@ moon ben jij ook een thuismama?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:43:
Normaal betaalde ik bij de C1000 (en kruidvat) +- €7,65 voor een pak Nutrilon...en nu gewoon €9,95

Ja dsat heb ik ook gezien!! BELACHELIJK he!! en de ovlarit potjes trouwens ook! die is ook 20ct duurder geworden :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:46:
@ moon ben jij ook een thuismama?

vorige week en deze week eventjes wel :jaja:

Mijn oppas (moeder) is op vakantie 8) anders werk ik 2,3 daagjes in de week :D
Verder lekker thuis bij mijn mannetje (L)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:46:
Das niet echt wat he!! die van mij slaapt ook zo weinig op de dag, als ze dan eindelijk ligt dan ik lekker aan de slag ofzo..

Ja de laatste weken is het elke keer dat hij zo rond een uurtje of half 12 weer moe wordt en lekker zijn bedje in gaat...alleen vandaag had hij er geen zin in :no:
Gelijk heel mijn planning voor de dag weer door de war ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:49:
Ja dsat heb ik ook gezien!! BELACHELIJK he!!

Niet leuk meer :no: tis dat hij het moet hebben maar anders had hij allang wat anders gekregen :jaja:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:49:
en de ovlarit potjes trouwens ook! die is ook 20ct duurder geworden

Had gelukkig een zooi ingeslagen een tijdje terug...en laat hem ook steeds meer met mij mee eten :) die potjes krijgt hij alleen nog als ik iets eet wat te pittig is ofzo :)
Hij is GELUKKIG een makkelijke eter :jaja: (maar kan natuurlijk altijd nog veranderen :/)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:50:
2,3 daagjes in de week

Lekker hoor!, ik zelf wil ook weer aan de slag maar werk in de zorg en is ook rot te regelen met kinderopvang e.d en alles is erg onregelmatig.. dus ben opzoek naar een lieve werkgever die een beetje rekening ermee houd, haha maar volgens mij zijn ze er niet :(
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:50:
Gelijk heel mijn planning voor de dag weer door de war

hahah voortaan maar niet meer inplannen ;)

Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:51:
Had gelukkig een zooi ingeslagen een tijdje terug...en laat hem ook steeds meer met mij mee eten die potjes krijgt hij alleen nog als ik iets eet wat te pittig is ofzo
Hij is GELUKKIG een makkelijke eter (maar kan natuurlijk altijd nog veranderen )

Das lekker hoor!! Ik doe fruit voor haar wel zelf, maar vind het met groente toch wel erg makkelijk nog.. hopelijk gaat zij ook snel met ons mee eten :D

Vind het maar belachelijk dat ze hiermee een slaatje eruit proberen te slaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:45:
was er toevallig dinsdag ff....en ben hard weer naar buiten gelopen

:o waddan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 13:59:
Lekker hoor!, ik zelf wil ook weer aan de slag maar werk in de zorg en is ook rot te regelen met kinderopvang e.d en alles is erg onregelmatig.. dus ben opzoek naar een lieve werkgever die een beetje rekening ermee houd, haha maar volgens mij zijn ze er niet

Mijn contract liep eigenlijk af...en zou na mijn zwangerschapsverlof eigenlijk zonder werk komen te zitten...maar door veranderingen in t CAO (blahblahblah :p) kon ik gelukkig gewoon weer aan de slag bij hun :) en kan het gelukkig ook allemaal goed plannen welke dagen ik wil en kan werken :) en mijn moeder past op als ik werk...dus regelingen met opvang heb ik gelukkig niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
waddan?

alllll die spulletjes en kleertjes :$
Kheb al veel te veel gekocht de laatste weken 8)

en t was er ook nog is onwijs druk! :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 14:01:
Mijn contract liep eigenlijk af...en zou na mijn zwangerschapsverlof eigenlijk zonder werk komen te zitten...maar door veranderingen in t CAO (blahblahblah ) kon ik gelukkig gewoon weer aan de slag bij hun

Zo das ook een gelukje :D

Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 14:01:
en mijn moeder past op als ik werk...dus regelingen met opvang heb ik gelukkig niet

Ja dat is ook lekker hoor!! Mijn moeder woont zelf in bergen op zoom en ik in den haag.. dus dat word hem al niet.. mijn schoonmoeder werkt zelf ook dus misschien 1 dagje in de week naar haar.. maar het vervelende is dat het natuurlijk wisselende diensten zijn.. dus dan valt er een gat van tussen dat ik weg ga en mijn vriend thuiskomt ofzo, dus ben nu aan het solliciteren voor alleen dagdiensten.. dus wie weet ben ik ook snel weer aan de slag :D
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 14:03:
alllll die spulletjes en kleertjes

Ik gaat van de week ook maar eens kijken.. Ben er nieuwsgierig van geworden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 14:03:
alllll die spulletjes en kleertjes
Kheb al veel te veel gekocht de laatste weken

:D aaah ja maar das leuk toch?
sjah ik ga vanaaf, koopavond... zal ook wel druk zijn :yes:
Uitspraak van 8) Moon 8) op donderdag 6 oktober 2005 om 13:43:
zo'n pak wel ineens 2 euro duurder geworden

Normaal betaalde ik bij de C1000 (en kruidvat) +- €7,65 voor een pak Nutrilon...en nu gewoon €9,95

:O :O meeen je niet :nocheer:
jeminee! das wel erg veel meer ineens :[

jay had ik ook aan de nutrilon en beviel erg goed! dus wil deze ook nutrilon voeden :yes:
naja dan maar extra lang door met borstvoeden :p
Waarschuw beheerder
halloooo jeeeezus kan dit niet meer bijbenen hoor hahahahahahahahaha! :-d oke i will try

@Sam ik heb van alles gekocht wat ik dus totaal niet nodig heb...overgordijnen,dekbedovertrekken,een wandrekje vor in mn douche, kaarsen,een plateau om mn kaarsen op te zetten,ondergoed,bodyscrub e.d. :-d hahaha maar wel leuk ;-)

@Brinta geef je kleine meissie maar een hele dikke knuffel van me :jaja: zieke kindjes zijn zo hulpeloos altijd :cry:

foto van gor zn tatoo ga ik binnenkort even maken als we weer batterijen hebben voor de digi!!! Is echt onwijs mooi geworden (l)

Jen ooooh je stelt me wel gerust :-d ik heb sinds hij/zij ingedaald is dat onzekere gevoel of het elk moment kan gebeuren hahahahaa,probeer het wel steeds van me af te zetten daarlijk werklt het remmend op mn bevalling straks....en idd de VK gaat niet zomaar wat zeggen natuurlijk ;-)

bedankt voor je koopziektetip :/ ik moet nu ECHT een hangslot op mn knip doen geloof ik hahahahahaha,wat een drama...zo erg ben ik echt nog nooit geweest!

dat van nutrilon kreeg ik reclame over,over een ahndige sluiting en een lepeltje dat je nu in de deksel doet ofzo :/ afzetters!!!

heb net ff geslapen was nog zoooo brak van gister,had gewoon echt veels te veel gedaan en dat slaat er dan meteen goed in als je zwanger bent haha.

Mijn kindje gaat steeds minder bewegen/schoppen omdat het natuurlijk geen kant meer op kan best scary weer....maandag weer naar de VK gelukkig :-d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 6 oktober 2005 om 14:43:
geef je kleine meissie maar een hele dikke knuffel van me zieke kindjes zijn zo hulpeloos altijd

Ja ze is echt zielig, ze ligt nog steeds te slapen.. ben nu klaar met alles en begin me gewoon een beetje te vervelen :/ lang niet gehad trouwens :D

foto van gor zn tatoo

Ben benieuwd hoor !

Mijn kindje gaat steeds minder bewegen/schoppen omdat het natuurlijk geen kant meer op kan best scary weer....maandag weer naar de VK gelukkig

Ja krijgt steeds minder ruimte.. :D Dus maandag krijg je weer je mini sas te horen!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=28 height=15]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies//bye.gif[/img]
Heb enorme haast dus DOEIDOEI bij deze(f)! Tot zondag(k)!
Waarschuw beheerder
brinta idd hele verademing altijd als je het hartje weer hoort (l)

Diets have fun wijffie zie dat je weggaat!!!!!!! (f) (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 14:51:
Mijn kindje gaat steeds minder bewegen/schoppen omdat het natuurlijk geen kant meer op kan best scary weer....maandag weer naar de VK gelukkig

Altijd weer fijn als je op controle bent geweest en je het hartje weer hebt gehoord!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 6 oktober 2005 om 15:29:
Heb enorme haast dus DOEIDOEI bij deze! Tot zondag

Doei doei! Heel veel plezier :D we horen het wel van je hoe het geweest is :D

@ noa nicky hoe voel je je? alles goed met je en de beeb? :D
Waarschuw beheerder
Noa inderdaad!!Hoe gaat het emt jou?

Brinta de foto is niet duidelijk maar tis wat....zijn enkel nog maar de lijnen he!volgende keer wordt het ehelemaal vastgemaakt en ingekleurd :-d de middelste ingekleurde tribal is zeg maar 1 van zn oude tatoos die er nu aan vastgemaakt wordt...

[img width=280 height=480 cacheid=00000045001e02cc6ad052f51a0100f1eb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AEATFTO6[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja is wat onduidelijk, maar wat ik zie is toch al heel GAAF :D Ben zelf ook gek op tattoo's :) Tom heeft er zelf ook 3 en wil nog 4 mt de naam van die kleine in grote letters op zijn buik rechtnaar beneden zeg maar, niet in het midden maar beetje aan de zijkant.. nah lama ken het niet goed uitleggen..:/ als hij hem heeft dan verschijnt ie hier wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 14:08:
naja dan maar extra lang door met borstvoeden

Had ik ook erg graag wat langer willen doen :jaja:
Maar meneer vertikte het om aan de borst te gaan...was teveel moeite :s
Nog wel geprobeerd af te kolven..maar toen hij niet meer wilde werd ook gelijk de melk minder...:(
En moest al heel snel op alleen nog maar flesvoeding over stappen :(

T is allemaal wel iets makkelijker :) geen gedoe met kolven en voeden enzo :)
Maar had graag nog wat langer borstvoeding gegeven :jaja:

Waarschuw beheerder
jammer moon
was leuk geweest als je tot 12 mnd had kunnen voeden

Waarschuw beheerder
trouwens alle dames nog een fijne zwangerschap en de heertjes kom op

Waarschuw beheerder
Diets: lekker dat het wat beter gaat met je schoonma!! Geniet lekker van je daagjes weg!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 11:56:
Alles goed weer hierzo :D
Nou ik heb een kort nachie gehad.. pff die kleine is verkouden.. echt zo zielig joh! hele tijd is ze aan het huilen.. en hoesten en niezen, heb echt medelijden met dat kleine grietje :(

Hoop dat het snel weer beter met haar gaat!! Jezz was ook verkouden, gelukkig is hij alweer aan het opknappen!! Het is echt heel erg zielig!!

pfff is de griep bij jullie al toegeslagen?
ik heb echt een rare hoofdpijn , tot in me nek :s
rené is hardstikke ziek van de griep :/ gisteravond lagen we om 9 uur al op bed :D

Balen joh!! Hoop dat je snel opknapt!!!
OOOOwja nog een tip voor de zwangere dames met koopziekte :p
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer! :D

Helaas.. alles was op.. terwijl ik eergister de folder pas 's avonds heb gehad en gister was alles weg.. grrrr!!! Ben ook nog steeds koopziek..

Lekker hoor!, ik zelf wil ook weer aan de slag maar werk in de zorg en is ook rot te regelen met kinderopvang e.d en alles is erg onregelmatig.. dus ben opzoek naar een lieve werkgever die een beetje rekening ermee houd, haha maar volgens mij zijn ze er niet :(

Ik werk ook in de zorg, met onregelmatige werktijden, Mijn schoonmoeder heeft gelukkig niks te doen en wil graag oppassen.. Maar anders is het inderdaad erg rottig te regelen. En werkgevers die er rekening mee houden... pfff denk dat dat lastig wordt!
Ik ga de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen werken.. en ik kan dan wel regelen dat ik de week van 3 dagen in het weekend werk, zodat we geen oppas nodig hebben. Mijn vriend is dan thuis. (door de weeks nooit).

Vandaag had ik een "off-day". en dat terwijl ik een heerlijke nacht heb gehad.. Jezz liet me slapen van 1 tot 7 uur. De schat! Ik heb de hele dag lopen janken.. Alles kwam even op me af.. Zullen de hormonen wel zijn. Jezz was geweldig vandaag. De hele dag een tevreden gezichtje en veel lachen.. (zullen wel stuipjes zijn.. maar oh wat is ie cute!). Ik vond het echt sneu voor hem dat ik zo sip was.. Hoop maar dat ie het niet door had!
Hoop dat mijn tranen morgen op zijn.. want dit gaat nergens over!

Groetjes Marije
Waarschuw beheerder
goh marije dan zat dat zeker in het weer???? ik had het vandaag ook helemaal gehad en was er vanavond ook goed klaar mee :-s gor kwam thuis en ging achter de pc zitten terwijl ik om 19.30 een klant had en de was moest nog opgehangen,de planten water en de vaatwasser ingeruimd...dus ik ging heeeeel hard huilen en zei:ik kan het nu allemaal niet alleen hoor schat dus je moet me helpen....waarop als reactie een flinke ruzie ontstond pfffff....kon ik nog es met een rood huilhoofd die klant gaan ontvangen hahahahahaha :/ wat een drrrrama!

ik was al zo vreselijk moe vandaag omdat ik gister serieus teveel gedaan heb dan breekt je dat toch op! maar ja zo lekker mn bedje in hopelijk slaap ik lekekr door vannacht!1x eruit om te piesen is niet erg maar 5x is een beetje irritant....

Waarschuw beheerder
Morguh :lief: GirlieZZZ

36 weken en 2 dagen...'t schiet al een beetje op he :jaja:

@Sammy: zoals ik al zei, niet stiekum bevallen! Lekker vroeg op ook! Moeilijk word het slapen nu hè?

Het slapen is idd K*T ja!!!
Nee lieverd:lief: Ik ga er eerder vanuit dat 't later gaat komen, anders zit ik mezelf helemaal lekker te maken :D
Beetje late antwoord, want ik lees dat je al een paar daagjes weg bent :d Nou alsnog heel veel plezier :flower:

Vanmiddag naar de VK, extra lange afspraak, dus ik ben benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden :D

En gisteren had ik een intake-gesprek met iemand van de kraamhulp, en alles was goed :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
29,1 wkn zwanger

Goedemorgen allemaal !!!

Ben 2 dgn niet wezen kijken en heb gelijk een hele hoop leeswerk te doen :s

Alles goed met iedereen?
Ik ben 2 dgn ziek geweest, niet echt ziek, maar last van m'n banden, maagzuur en ontzettend moe **GRRR** ik was ook niet in opperbeste stemming, m'n humeur liet het een beetje afweten :(

Toen nog de Arbo die direct belde, waarom ik ziek was, ik deed toch zittend werk, dus ik kon best werken etc. etc. Wat een stakkers. Ik vroeg nog: "ben je zelf weleens zwanger geweest?".
"Nee" zei die trut. Ik vroeg haar hoe ze dan wist waarover ze praatte toen heb ik opgehangen. Wat willen ze nou, als ik niet lekker ben, dan ben ik niet lekker. Klaar uit !

Sorry hoor, dat moest ik weer eventjes kwijt !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 08:44:
Toen nog de Arbo die direct belde, waarom ik ziek was, ik deed toch zittend werk, dus ik kon best werken etc. etc. Wat een stakkers. Ik vroeg nog: "ben je zelf weleens zwanger geweest?".
"Nee" zei die trut. Ik vroeg haar hoe ze dan wist waarover ze praatte toen heb ik opgehangen. Wat willen ze nou, als ik niet lekker ben, dan ben ik niet lekker. Klaar uit !

Ja maar ergens snap ik het wel. Je hebt ook heel veel vrouwen die zich aanstellen om niet te hoeven werken. Daarom belde ze denk ik. Je moet het niet persoonlijk aantrekken denk ik. Denk dat het haar nu wel duidelijk is ;)
Waarschuw beheerder
32 weken 3 dgn zwanger :-d

Goeiesmorgens! (f)

@Sam ik vind het zowieso vanaf de 30 weken SUPERsnel gaan terwijl iedereen om me heen riep:nou de laatste loodjes gaan langzaam hoor blaaaabla... :no:

slapen is idd wel een klotekarwei nu ik word minstens 4x wakker in een nacht...het schijnt dat dat ter voorbereiding is op het voeden straks...

@Kim nou idd die instanties denken ook alles te weten :/ ik zou ook absoluut meteen de hoorn erop knallen bij zon schaap :[ wat een gigadoos zeg! ik zeg altijd,bij zulke instanties hebben ze mensen aangenomen die heel hun leven gepest en getreiterd zijn en er nu op kicken om zulk werk te doen!

Zo had ik van de week ook wat achterlijks...ik ben zelfstandig ondernemeer dus krijg geen pest uitbetaald tijdens mn verlof,behalve van mn particuliere verzekering maar dat is pas NA de geboorte van mn kind (ook hele rel over gehad maar goed...) dus dan kan je naar het UWV om je handje op te houden volgens de WAZO ofzoiets (WAZ bestaat niet meer). Ik netjes alle formulieren geregeld en heel mn boekhouding meegestuurd,hoor ik niks he :/ dus ik d8 laat ik es bellen..... krijg ik tot 5x toe iemand aan de lijn (met tussendoor een wachttijd van 15 min.) en die schepen me steeds af met: ik kan uw vraag niet beantwoorden dan moet u dit en dit nummer even bellen"....dus de laatste die ik kreeg zei ik:jij gaat echt mn vraag ebantwoorden want das 1 klik in de computer en het antwoord staat er (ging er alleen om of zij mn spul hadden ontvangen :/)...nou en idd sofinr. ingevoerd en jawel ze hadden mijn spul en het was in behandeling....heb nu nog niks gehoord maar goed...

STRESSSSSS krijg je van zulke lui...net als die etenstijdbellers die je wat aan willen smeren...ik val ze altijd in de rede met:nee heb geen interesse en dan NOG gaan ze doorzeuren dan pleur ik de hoorn erop....oostindisch doof ofzo????????:/

ik moet vandaag weer werken :-s echt GEEN zin in bleeeeeeeh!!! Maar ja mn klanten zijn op de hoogte van het feit dat ik deze maand op het laatste moment kan afbellen als ik geen fut heb :-) dus met dat geweten red ik het wel ;-p

Waarschuw beheerder
Maar bij ons bellen ze sowieso altijd al op de eerste dag op. Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik ben het gehele jaar nog niet ziek geweest, leg rustig uit wat er aan de hand is en mevrouw denkt mij wel even te kunnen vertellen dan ik me niet moet aanstellen en gewoon aan het werk moet gaan.

Dan haal je toch echt wel het bloed onder mijn nagels vandaan hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 17:37:
@ noa nicky hoe voel je je? alles goed met je en de beeb?

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 6 oktober 2005 om 17:39:
Noa inderdaad!!Hoe gaat het emt jou?

Zijn gangetje...voel me niet echt helemaal happy meer.
Lichamelijk is deze zwangerschap toch wel het beroerst van de 3.Voel me echt z'on klaagmuts.Pijn hier en daar,slapen gaat slecht,..Maar het hoort er allemaal bij he..en ach het zijn nog maar 19 daagjes:bounce:

Verder schiet het niet op met het geld van het Gak.Omdat ik via een uitzendbureau werk loopt mijn zwangerschapsverlof via het Gak nu en het laat allemaal maar op zich wachten :(.Kinderbijslag is ook nog niet bij geschreven,en had zo graag vandaag voor Leroy en Mauro ff nieuwe winterkleren willen kopen...hahah over koopziek gesproken!!:)
Gelukkig is Leroy wel weer helemaal beter,maar nu ligt Ron met buikgriep en koorts op bed :S

Maar goed nu weer genoeg negatieve dingen opgenoemd..
Er is ook positief nieuws te melden.
De ontwerpen van het geboortekaartje is klaar!! De kids staan echt super op de foto's,ze hadden het ook heel goed gedaan,ben zo trots op ze(ja wie is dat natuurlijk niet he op zijn kids).
Ze heeft verschillende ontwerpen doorgemailt,nu moeten we dan nog even een definitieve keuze maken...maar kan moeilijk kiezen:)

Vanmiddag ga ik even bij mijn moeder op visite.En daarna nog wat in het huishouden doen..en natuurlijk schoonmaken.Met al die ziektebacterieen krijg ik bijna een soort smetvrees:S..ben veel te bang zelf ziek te worden en dat kunnen we niet hebben 2,5 week voor de bevalling he!!

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 6 oktober 2005 om 21:49:
vanavond ook goed klaar mee gor kwam thuis en ging achter de pc zitten terwijl ik om 19.30 een klant had en de was moest nog opgehangen,de planten water en de vaatwasser ingeruimd...dus ik ging heeeeel hard huilen en zei:ik kan het nu allemaal niet alleen hoor schat dus je moet me helpen....waarop als reactie een flinke ruzie ontstond pfffff....kon ik nog es met een rood huilhoofd die klant gaan ontvangen hahahahahaha wat een drrrrama!

ik was al zo vreselijk moe vandaag omdat ik gister serieus teveel gedaan heb dan breekt je dat toch op! maar ja zo lekker mn bedje in hopelijk slaap ik lekekr door vannacht!1x eruit om te piesen is niet erg maar 5x is een beetje irritant....

@sas...HEEEEEL herkenbaar dit!!
Het lijkt net of ik mezelf hoor praten whahahah..hormonen,vermoeidheid...zal zo blij zijn als dat allemaal weer wat normaler wordt.

So het is weer een heel verhaal geworden..
Ga nu ook snel hier wat doen..in ieder geval pampertje verwisselen want er stinkt hier iemand verschrikkelijk :S

Fijne dag allemaal..buikjes..en nietbuikjes

Tot laterrrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 10:28:
Maar bij ons bellen ze sowieso altijd al op de eerste dag op. Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik ben het gehele jaar nog niet ziek geweest, leg rustig uit wat er aan de hand is en mevrouw denkt mij wel even te kunnen vertellen dan ik me niet moet aanstellen en gewoon aan het werk moet gaan.

Dan haal je toch echt wel het bloed onder mijn nagels vandaan hoor.

Ja das waar. Ze wilde zeker even de bazige vrouw uithangen. MAar niks van aan trekken, jij weet wel beter ;).

Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen:D

Vandaag lekker vrij en vanmiddag ff naar Den Haag.. denk dat ik maar wat leuks ga kopenO:) 8)

Gister hele middag met z'n 2 op de bank gezeten met een namenboek.

Gsus, wat is dat moeilijk zeg om leuke namen uit te zoeken, maar we hebben er 5. En die hebben we niet eens uit dat boek gehaald:D

En Gak.. pffffffff.. praat me er niet van, ik moet ook binnenkort weer naar die instelling toe. En ik weet hoe het er daar aan toe gaat:\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:00:
Gister hele middag met z'n 2 op de bank gezeten met een namenboek.

Gsus, wat is dat moeilijk zeg om leuke namen uit te zoeken, maar we hebben er 5. En die hebben we niet eens uit dat boek gehaald

dat vond ik ook echt 1 van de moeilijkste dingen :/
een naam verzinnen :D

Uiteindelijk ook niet uit een boekje gehaald 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:02:
Uiteindelijk ook niet uit een boekje gehaald

8)

Doos:D
Waarschuw beheerder
donateur
8) :p

[img width=41 height=46 cacheid=0001d8aa0004479a5066537f1a0101410c]http://animatiegifjes.stophier.nl/smilies/tekst/stophierdoos.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ik kan nog heel lang verzinnen, maar vind het ook moeilijk... dat blijft toch altijd bij je kind zo naam (meestal dan). Dus ik kijk nu al beetje rond enzo.

Waarschuw beheerder
Gelukkig waren Ser en ik er behoorlijk snel over uit wat de namen zouden worden. (Gelukkig maar) ! En gisteren heb ik boeken gehaald voor geboortekaartjes en er was er ééntje die ik direct leuk vond en eigenlijk wilde hebben. Ik liet 'm gisteravond aan Serkan zien en hij vond het direct goed en ook een leuk idee:D
(Lekkere makkelijke vent hé?!;))

Dus morgen ga ik naar de drukker en die vast laten leggen, ben ik iedergeval op tijd :) hoef ik me tot 22 december niet meer druk te maken om de kaarten haha

Waarschuw beheerder
Ik wil de kaartjes zelf gaan maken, lijkt me wel leuk, alleen moet ff kijken dat ik er een drukker voor vind :S.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 oktober 2005 om 11:35:
Ik wil de kaartjes zelf gaan maken, lijkt me wel leuk, alleen moet ff kijken dat ik er een drukker voor vind .

gewoon ffies het telefoonboek erbij pakken...en anders is er altijd nog google 8)