Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
extra koopziek
Ga er vanaf vanavond een paar daagjes tussenuit!
Met schoonmams gaat het gelukig beter! Dat is een opluchting hoor!
@Dizzz: hoe is het met jouw en je mooie meid??
We zijn de hele ochtend al aan
het niksen.
We zijn de hele ochtend al aan
het niksen
Moet ook gebeuren
mn kindje was al ingedaald dus ik schrok want d8 dat dat een aankondiging van de bevalling zou zijn maar volgens haar zegt dat niks en kan je zelfs gewoon nog uitlopen
zijn jullie ook extra koopziek door de hormonen??????????
OOOOwja nog een tip voor de zwangere dames met koopziekte
in de wibra folder zat een babyspecial!
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer! hoewel ik alles al had voor jay
is een extra boxkleed/speelkleed nooit mis toch?
kheb trouwens babykleertjes uitgezocht
@ moon ben jij ook een thuismama?
Das niet echt wat he!! die van mij slaapt ook zo weinig op de dag, als ze dan eindelijk ligt dan ik lekker aan de slag ofzo..
Ja dsat heb ik ook gezien!! BELACHELIJK he!!
en de ovlarit potjes trouwens ook! die is ook 20ct duurder geworden
2,3 daagjes in de week
Gelijk heel mijn planning voor de dag weer door de war
Had gelukkig een zooi ingeslagen een tijdje terug...en laat hem ook steeds meer met mij mee eten die potjes krijgt hij alleen nog als ik iets eet wat te pittig is ofzo
Hij is GELUKKIG een makkelijke eter (maar kan natuurlijk altijd nog veranderen )
Lekker hoor!, ik zelf wil ook weer aan de slag maar werk in de zorg en is ook rot te regelen met kinderopvang e.d en alles is erg onregelmatig.. dus ben opzoek naar een lieve werkgever die een beetje rekening ermee houd, haha maar volgens mij zijn ze er niet
Mijn contract liep eigenlijk af...en zou na mijn zwangerschapsverlof eigenlijk zonder werk komen te zitten...maar door veranderingen in t CAO (blahblahblah ) kon ik gelukkig gewoon weer aan de slag bij hun
en mijn moeder past op als ik werk...dus regelingen met opvang heb ik gelukkig niet
alllll die spulletjes en kleertjes
alllll die spulletjes en kleertjes
Kheb al veel te veel gekocht de laatste weken
zo'n pak wel ineens 2 euro duurder geworden
Normaal betaalde ik bij de C1000 (en kruidvat) +- €7,65 voor een pak Nutrilon...en nu gewoon €9,95
geef je kleine meissie maar een hele dikke knuffel van me zieke kindjes zijn zo hulpeloos altijd
foto van gor zn tatoo
Mijn kindje gaat steeds minder bewegen/schoppen omdat het natuurlijk geen kant meer op kan best scary weer....maandag weer naar de VK gelukkig
Heb enorme haast dus DOEIDOEI bij deze! Tot zondag
naja dan maar extra lang door met borstvoeden
Alles goed weer hierzo
Nou ik heb een kort nachie gehad.. pff die kleine is verkouden.. echt zo zielig joh! hele tijd is ze aan het huilen.. en hoesten en niezen, heb echt medelijden met dat kleine grietje
pfff is de griep bij jullie al toegeslagen?
ik heb echt een rare hoofdpijn , tot in me nek
rené is hardstikke ziek van de griepgisteravond lagen we om 9 uur al op bed
OOOOwja nog een tip voor de zwangere dames met koopziekte
in de wibra folder zat een babyspecial!
hele gave kleurtjes boxkleed, en aankleedkussenhoezen! en nog véél meer!
Lekker hoor!, ik zelf wil ook weer aan de slag maar werk in de zorg en is ook rot te regelen met kinderopvang e.d en alles is erg onregelmatig.. dus ben opzoek naar een lieve werkgever die een beetje rekening ermee houd, haha maar volgens mij zijn ze er niet
Toen nog de Arbo die direct belde, waarom ik ziek was, ik deed toch zittend werk, dus ik kon best werken etc. etc. Wat een stakkers. Ik vroeg nog: "ben je zelf weleens zwanger geweest?".
"Nee" zei die trut. Ik vroeg haar hoe ze dan wist waarover ze praatte toen heb ik opgehangen. Wat willen ze nou, als ik niet lekker ben, dan ben ik niet lekker. Klaar uit !
@ noa nicky hoe voel je je? alles goed met je en de beeb?
Noa inderdaad!!Hoe gaat het emt jou?
vanavond ook goed klaar mee gor kwam thuis en ging achter de pc zitten terwijl ik om 19.30 een klant had en de was moest nog opgehangen,de planten water en de vaatwasser ingeruimd...dus ik ging heeeeel hard huilen en zei:ik kan het nu allemaal niet alleen hoor schat dus je moet me helpen....waarop als reactie een flinke ruzie ontstond pfffff....kon ik nog es met een rood huilhoofd die klant gaan ontvangen hahahahahaha wat een drrrrama!
ik was al zo vreselijk moe vandaag omdat ik gister serieus teveel gedaan heb dan breekt je dat toch op! maar ja zo lekker mn bedje in hopelijk slaap ik lekekr door vannacht!1x eruit om te piesen is niet erg maar 5x is een beetje irritant....
Maar bij ons bellen ze sowieso altijd al op de eerste dag op. Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik ben het gehele jaar nog niet ziek geweest, leg rustig uit wat er aan de hand is en mevrouw denkt mij wel even te kunnen vertellen dan ik me niet moet aanstellen en gewoon aan het werk moet gaan.
Dan haal je toch echt wel het bloed onder mijn nagels vandaan hoor.
Gister hele middag met z'n 2 op de bank gezeten met een namenboek.
Gsus, wat is dat moeilijk zeg om leuke namen uit te zoeken, maar we hebben er 5. En die hebben we niet eens uit dat boek gehaald