Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 338637x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????
Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook. Je moeder heeft JULLIE in de steek
gelaten niet die man. Hij is ook een oorzaak maar zij
de grootste. Ik denk dat heel boos op haar bent maar
dat je je wil afreageren op die man omdat je moeder nog
steeds je moeder is. Als je tegen hem scheld doet het minder
pijn dan dat je tegen je moeder scheldt.

jij slaat hier spijkers met koppen :jaja: beter zou ik het niet kunnen verwoorden zo voelt het PRECIES!

maar nog is hij ook schuldig omdat hij wist dat we een gelukkig gezinnetje haden en zich zo slinks heeft binnegedrongen om de boel kapot te maken! En stoken tussen mij en mn zusje en ons proberen voor zich te winnen...tis gewoon een zak! Als hij morgen voor mn voeten dood in elkaar stort loop ik er zo overheen en spuug zelfs nog een kee rop hem :jaja:

thanks lieve meiden (f)

heb vanochtend gewerkt mag nu weer lekker relaxed doen :-d heb vandaag lekker energie heeeerlijk....zijn gelukkig maar momenten dat je zo doodop bent! Of hebben jullie er continu last van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 4 oktober 2005 om 12:15:
jij slaat hier spijkers met koppen beter zou ik het niet kunnen verwoorden zo voelt het PRECIES!

:-D
Wat fijn dat we elkaar zo goed begrijpen.
Ik was best bang om dit neer te zetten omdat het
ook heel anders kan zijn en dat je dan boos wordt.

maar nog is hij ook schuldig

Tuurlijk is hij dat. Hij wist dat jullie een gezin waren
en ook al had hij gevoelens voor je moeder, die had hij
dan moeten negeren. Aan de andere kant als mensen een
goed huwelijk hebben zijn ze niet beinvloedbaar voor
invloeden van buitenaf. (slaat nu op ook mezelf vandaar)

En stoken tussen mij en mn zusje

Dat is een vuile streek![img width=15 height=15]http://x1.putfile.com/10/27604393431.gif[/img]

heb vanochtend gewerkt mag nu weer lekker relaxed doen

Lekker chillen wijffie! :hug:
Waarschuw beheerder
Dizz nee hoor want het is gewoon reeel wat jij zegt :-) ben best lief hoor ;-p hahahahaha.

maar ik moet erbij vertellen dat er nog veeeeel meer aan de hand is waardoor ik die kerel zo haat,tis gewoon een lul houd het daar maar op!

En ja tuurlijk zou de relatie van mn ouders niet beinvloedbaar zijn geweest als zij gelukkig met elkaar waren maar de manier waarop het gegaan is is echt te walgelijk gewoon :/

nah ja goed,voel me al stukken beter hoor dus beter gaan we weer ontopic hahahaha :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 4 oktober 2005 om 14:32:
ben best lief hoor

Dat geloof ik ook meteen haha.. :-D

maar ik moet erbij vertellen dat er nog veeeeel meer aan de hand is waardoor ik die kerel zo haat,tis gewoon een lul houd het daar maar op!

Jij kent m dus kan dat beter beoordelen dan ik dat kan.

nah ja goed,voel me al stukken beter hoor dus beter gaan we weer ontopic hahahaha

Gelukkig maar :flower:

thanks

YW
:hug:

Waarschuw beheerder
@ sasje Leuk zeg zo die foto met je bolle buikie erop :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op maandag 3 oktober 2005 om 15:58:
lukt bijna niemand om al meteen zwanger te worden

Ik was een uitzondering.. Had niet verwacht meteen zwanger te raken, omdat mijn vriend alleen de weekenden thuis is. We hadden gelukkig een vruchtbare kerstvakantie!! hihi!

Diets: heel veel sterkte! hoop je ex-schoonmoeder nog wat opknapt en dat ze in iedergeval wat aan de pijn kunnen doen.. Heeft ze sikkelcelanemie?
Zo jong nog.. pffff.. het is ook allemaal niet eerlijk!

Sasje: wat een vervelende situatie.. zeker nu je zwanger bent en het toch fijn zou zijn om dit met je moeder te delen. Laat je niet gek maken, denk goed om jezelf en je kindje.
Ik heb ook rottige situaties meegemaakt in de familie tijdens mijn zwangerschap.. en heb lekker voor mezelf en mijn kindje gekozen. Uiteindelijk heb ik er geen spijt van gehad!
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 4 oktober 2005 om 09:27:
ik word gewoon schijtmisselijk van die lui...en DAT noemt zich moeder,hopelijk doe ik het straks veeeeel beter :jaja:

Precies.. you go girl!!
Uitspraak van ==>Diets<== op dinsdag 4 oktober 2005 om 11:43:
Heb gewoon GEEN blaasonsteking:vaag:....het zal allemaal wel, snap er niks van:nee:. Heb al een liter water op, gadver word er misselijk van eigenlijk:s!

Hou het maar goed in de gate Diets.. Als je nou last blijft houden, moet je gewoon weer laten checken met wat ochtendurine.. Misschien is je urine door het vele drinken wel zo ongeconcentreerd geworden, dat bacteriën moeilijk aan te tonen zijn. Heb ik ook wel eens gehad.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:12:
@ sasje Leuk zeg zo die foto met je bolle buikie erop :D

Absoluut een mooi buikje!! Je bent "mooi zwanger"!

Vandaag een heerlijk dagje gehad! Lekker van het mooie weer genoten met die kleine! Hoop dat het morgen weer zulk mooi weer is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Diets: heel veel sterkte! hoop je ex-schoonmoeder nog wat opknapt en dat ze in iedergeval wat aan de pijn kunnen doen.. Heeft ze sikkelcelanemie?
Zo jong nog.. pffff.. het is ook allemaal niet eerlijk!

Ja, dat heeft ze. Ze is vandaag onderzocht in het Leyenburg in Den Haag. Morgen weet ik meer. Dan ga ik er ook naar toe. Allemaal bedankt voor jullie steun(k)! Jullie zijn allemaal schatjes:knuffel:!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:42:
Hou het maar goed in de gate Diets.. Als je nou last blijft houden, moet je gewoon weer laten checken met wat ochtendurine.. Misschien is je urine door het vele drinken wel zo ongeconcentreerd geworden, dat bacteriën moeilijk aan te tonen zijn. Heb ik ook wel eens gehad.

Heb vandaag enorm veel gedronken. Zoveel dat misselijk werd(n). Maar m'n blaas voelt gewoon raar aan. Zat er aan te denken, zou het zijn dat ik nerveus ben of zo:s??

Alvast welterusten meiden(f)
Waarschuw beheerder
hallo hier ik nog ff voor het slapengaan,heb lekker yoga gehad net ff ontspannen! :-)

@ sasje Leuk zeg zo die foto met je bolle buikie erop

Absoluut een mooi buikje!! Je bent "mooi zwanger"!

dank jullie wel lieverds! :-d (f)

Diets ik heb het idd ook wel es gehad ik zou morgenochtend nog ff een monstertje brengen dat is heel geconcentreerde urine,het klopt dat je urine te ongeconcentreerd kan worden door veel water drinken :jaja:...sterkte met je blaasje en uiteraard met je (ex)schoonmoeder!!!!!! (f)

n mannetje heeft gister zn tatoeages op zn arm laten uitbreiden,althans 1 geheel van laten maken. de lijnen staan er grof geschetst op en volgende maand wordt alles ingekleurd met schaduws enzo...moet zeggen dat ik het erg mooi vind (l) zal zo ff foto plaatsen voor de tatooliefhebbers onder ons ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:58:
zal zo ff foto plaatsen voor de tatooliefhebbers onder ons

oe gaaf! :D
Heb er zelf 1 :jaja: maar komt er nog wel 1tje bij 8)
Heeft mijn oompje gemaakt (L) (heeft de hele familie onderhand al gehad :p)

Ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen!

Ben weer druk. Zometeen poetsen(centjes hè) en ben bezig een verrassingsweekend voor mijn Surinaamse oma te regelen samen me mijn moeder, tantes en een nicht:cheer:. We gaan dan met de hele familie naar een kampeerboedderij. In het weekend van 10,11 en 12 maart 2006. Klinkt ver, maar moet een hele boel geregeld worden! Financieen, locatie, bandje, eten, drinken! Wel leuk(y)! Doen we altijd als er echt iets te vieren is. We hebben al een optie op een kampeerboederij in Vught. www.kruishoeve.nl.

Ik zie mijn schoonmams vanmiddag, hoop dat ze iig niet zoveel pijn heeft meer:(.

Fijne dag allemaal(f)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op maandag 3 oktober 2005 om 18:45:
Ik hoor net dat mijn lieve exschoonmoeder (moeder van de vader van K&D) vannacht met de ambulance is opgehaald en is opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft een bloedziekte wat vaak voorkomt bij het negroide ras zeg maar, maar tis geen kanker, maar wel even gevaarlijk . Pffff, niet leuk. Paar jaar terug is de moeder van een goede vriend van me eraan overleden. Getsie, klote nieuws dit. Ga d'r morgen gelijk naar toe.laatste aanpassing 3 oktober 2005 18:45

Lees het nu pas...sterkte :bloem:

Waarschuw beheerder
:bounce: NOG 21 DAGEN :bounce:

Ben net terug van de controle..
Alles was goed...en hij is zelfs al ingedaald!!(Wil nog niks zeggen,maar het is in ieder geval een teken dat ik waarschijnlijk wel lekker ga bevallen rond de uitgerekende datum..maar ja je weet maar nooit)

Vandaag de meubels op de kinderkamer ff schoonmaken,bedje opmaken,en kleertjes in de kast hangen.
En dan is de stress over het kamertje eindelijk achter de rug.

Eigenlijk zijn de afgelope 3 jaar zo vreselijk druk geweest met van alles en nog wat.overlijdens,gezeik in de familie,Verhuizing en na een jaar weer verhuizing,verbouwing,met de pil gestopt,meteen zwanger de eerste keer al raak maar helaas na 12 wkn miskraam,gelukkig na 4 mnd weer zwanger....Maar ik moet zeggen dat ik het even helemaal gehad heb.Ik kijk zo uit na straks lekker dat jochie in mijn armen en dat alles een beetej rustig blijft..
Hebben jullie dat ook weleens..Z'on moment dat je denkt Fuck wat een gezeik allemaal en het lijkt of alles tegen zit?

Waarschuw beheerder
goeiemorgen dames :d

Uitspraak van sassie(f) op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:58:
n mannetje heeft gister zn tatoeages op zn arm laten uitbreiden,althans 1 geheel van laten maken. de lijnen staan er grof geschetst op en volgende maand wordt alles ingekleurd met schaduws enzo...moet zeggen dat ik het erg mooi vind zal zo ff foto plaatsen voor de tatooliefhebbers onder ons

Ben benieuwd zeg!! heb zelf ook 1 in het midden van mijn rug.. :D wil trouwens nog wel een tweede :D maar wil ik eerst ff weeer alles wat strakker trainen en als BELONING als het dan gelukt is wil ik hem over mijn zij en heup heen :D
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 5 oktober 2005 om 08:59:
ben bezig een verrassingsweekend voor mijn Surinaamse oma te regelen samen me mijn moeder, tantes en een nicht

Leuk zeg! lijkt me gezellig :)
Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 5 oktober 2005 om 08:59:
Ik zie mijn schoonmams vanmiddag, hoop dat ze iig niet zoveel pijn heeft meer.

Ik hoop het ook voor je en voor HAAR natuurlijk! Misschien dat ze al iets meer weten .. Heel veel suc6 he!! (f)

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 10:34:
Alles was goed

Beter hoor :D Is altijd weer fijn om te horen dat alles goed is!
Is ook lekker dat alles klaar staat.. dan ben je daar ook vanaf :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 10:34:
Z'on moment dat je denkt Fuck wat een gezeik allemaal en het lijkt of alles tegen zit?

Ja tuurlijk iedereen heeft weleens van die tijden :S

Waarschuw beheerder
vandaag 34 weken..en nogsteeds ziek
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 11:33:

:/ das echt minder

Waarschuw beheerder

Dat is echt klote...
Voel me gelukkig niet ziek,wel zoooooo moe..pff
Zit mezelf een beetje in de weg vandaag..Begin nu ook echt ongeduldig te worden.

Waarschuw beheerder
Goedemiddag ladies :lief:

Vandaag precies 36 weken zwanger :D

Ik zie mijn schoonmams vanmiddag, hoop dat ze iig niet zoveel pijn heeft meer

Sterkte :flower: en Dian ook trouwens...das nie zo fijn.

Begin nu ook echt ongeduldig te worden.

Overdag heb ik er geen last van, maar met slapen 's avonds...pfffffffff ik merk echt, dat het steeds zwaarder wordt :jaja: Je weet niet hoe je moet liggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nogsteeds ziek

Vervelend zeg!! (f)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 12:34:
36 weken zwanger

Je mag nu "officieel" thuis bevallen ;)
Nog ffies en je bent MAMA :D

Waarschuw beheerder
Je mag nu "officieel" thuis bevallen

Das tog pas vanaf je 37e week???

Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag het hartje weer gehoord, juij :d.. Ben weer helemaal gerustgesteld ik ben elke keer bang dat ie dood is gegaan (waarom geen idee).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 12:45:
Das tog pas vanaf je 37e week???

:bloos: ? Dacht 36ste..Maar je heb WEL gelijk hahaha Ben zelf bevallen met 36 weken ....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:25:
Ik heb vandaag het hartje weer gehoord, juij .. Ben weer helemaal gerustgesteld ik ben elke keer bang dat ie dood is gegaan (waarom geen idee).

Fijn gevoel is dat he als je het hartje weer gehoort hebt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:39:
Fijn gevoel is dat he als je het hartje weer gehoort hebt

Ja heel erg al was het neit lang hihi. Maar wist neit dat je met de 20ste week ook een echo kreeg. Ben er blij mee, want kost anders best wat geld.

Waarschuw beheerder

das balen ja!
ziek zijn zo op het eind :(

bij jay was ik van de 40e tot de 41e week doodziek :/
dikke griep koorts overgeven :nocheer:
echt geen pretje...

6 daagjes na de griep is jay gehaald.
maar ik had ruim 2 weken nodig om weer op de been te komen:/
nu ben ik 31 wk in verwachting, en rené en de kids griepen allemaal om me heen. hopelijk sla ik me erdoor want in ziekzijn heb ik nou geen zin :no:

ik kan al niks meer....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:25:
Ik heb vandaag het hartje weer gehoord, juij .. Ben weer helemaal gerustgesteld ik ben elke keer bang dat ie dood is gegaan (waarom geen idee).

dat hoeft toch niet ;) je voelt je kindje toch al wel bewegen?

begin nu ook last van mijn rug te krijgen :( en mag t niet hopen maar toch hoop ik dat deze baby iets te vroeg komt!
ik hou het gewoon niet vol :no:
lichamelijk is het een rotzwangerschap :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:46:
dat hoeft toch niet je voelt je kindje toch al wel bewegen?

Ik ben 15 weken. Dus dat voel ik nog niet. Ik word wel dikker, maar ja toch ben ik er telkens bang voor. Ik heb teveel enge verhalen zitten lezen, daarom lees ik die negatieve verhalen maa rniet meer ;).

Waarschuw beheerder
? Dacht 36ste..Maar je heb WEL gelijk hahaha Ben zelf bevallen met 36 weken ....

Das wel relaxed met 36 weken bevallen...:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:46:
nu ben ik 31 wk in verwachting, en rené en de kids griepen allemaal om me heen. hopelijk sla ik me erdoor want in ziekzijn heb ik nou geen zin

ik kan al niks meer....

begin nu ook last van mijn rug te krijgen en mag t niet hopen maar toch hoop ik dat deze baby iets te vroeg komt!
ik hou het gewoon niet vol
lichamelijk is het een rotzwangerschap

Kut zeg!! kan erover meepraten hoor!! die van mij was ook geen pretje.. je moet nu natuurlijk ook nog gewoon je gezin laten doordraaien.. krijg je wel een beetje hulp?
Ik hoop voor je dat ze je niet aansteken !!! (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:50:
Ik heb teveel enge verhalen zitten lezen, daarom lees ik die negatieve verhalen maa rniet meer

Moet je ook helemaal niet doen!!elke zwangerschap/bevalling is totaal anders!! LAat je niet gekmaken hoor! En mensen vinden nou eenmaal rotverhalen "leuker" om te vertellen aan een zwangere! En ook niet zelf gaan zitten lezen, schiet je geen reet mee op :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:52:
Das wel relaxed met 36 weken bevallen

Ben niet bevallen ;) Heb een keizersnede gehad..

Vraag me trouwens af hoe het met Dragon v is...
We ook al een tijdje niks van belle en groovy diesel gehoort.. weet iemand hoe het met die 2 gaat?

Waarschuw beheerder
@ sasje

jeej wat n verhaal zeg (dat met je mams)
vervelend allemaal! maarre dat jij het beter gaat doen twijfelt natuurlijk geen mens aan :no:
probeer je niet te druk te maken om het hele gebeuren!
geniet nog even van je laatste loodjes!

want straks zal je echt je buik missen :yes:

voelde me de eerste weken soms alleen :bloos:
dan miste ik echt die kleine druktemaker in me buikje :/
9 mndjes is zo'n babytje helemaal van jou alleen en áltijd dichtbij...

en dat is even wennen als je buik weer leeg is :)

Waarschuw beheerder
28,6 wkn zwanger :D

Dag meiden, wat een drama allemaal zeg, als ik het zo terug lees !!!

2 Diets: ontzettend veel sterkte toegewenst aan jou en de kids. Hopelijk gaat het wat beter met oma en houd je maar lekker bezig met dat familie uitje, een afleiding op zulke momenten in van (L)te welkom !

2 Partychickie: heerlijk geluid hé, zo'n hartslagje. Elk bezoek hoor je het weer en het blijft apart !

2 Dian: balen dat je zo ziek bent telkens, gelukkig heb ik er vanaf het begin weinig tot geen last van gehad.:)

2 Sammy: meid, houd nog even vol:) Het zijn de 'aller'laatste loodjes !

2 Sas: Meid trek je niets van je ouders aan en probeer zo veel mogelijk van je zwangerschap te genieten, ik ga er verders niets over zeggen, hebben andere mensen al genoeg gedaan, maar je hoeft nog maar een paar weken, voor je het weet is het voorbij !!

Verders ben ik vandaag thuisgebleven van het werk. Voelde me niet helemaal 100%, ook niet helemaal ziek, maar gewoon zo'n kut gevoel en moe. Dus ik blijf vandaag en morgen maar thuis, even tot rust komen....
Ik ben het even allemaal helemaal zat !!!
Meiden, doe rustig aan, doe ik ook !

(K) Kim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:57:
voelde me de eerste weken soms alleen
dan miste ik echt die kleine druktemaker in me buikje
9 mndjes is zo'n babytje helemaal van jou alleen en áltijd dichtbij...

en dat is even wennen als je buik weer leeg is

Ja dat had ik ook! echt :vaag: eerst zat ik altijd over die dikke buik te aaien en als ik het daarna deed had ik er geen speciaal gevoel meer bij... hoe irritant ik af en toe die buik vond, ik miste hem echt :D

Waarschuw beheerder
Ben niet bevallen Heb een keizersnede gehad..

oeps :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:00:
oeps

haha dat kan jij toch helemaal niet weten.. had ik niet verteld op het forum :D Voel je je nog goed? of begin je het een beetje zat te raken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:53:
krijg je wel een beetje hulp?

:no:

mijn ouders wonen 1 huis naast mij, en die zijn zelf nogal druk :/
mijn zussen zie ik eigenlijk ineens ook nooit meer :(

enne rené is meestal werken, dus ben veel alleen en die kleine uk van mij en mijn huishouden heeft toch ook aandacht nodig :s

doe wel zo rustig mogelijk aan, maar ben druk met alles klaarmaken voor bevalling en baby straks :yes:

wel leuk werk trouwens al die babykleertjes uitzoeken en wassen! sjeeemineee wat was jayson klein hihihihi.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:50:
Ik ben 15 weken. Dus dat voel ik nog niet. Ik word wel dikker, maar ja toch ben ik er telkens bang voor. Ik heb teveel enge verhalen zitten lezen, daarom lees ik die negatieve verhalen maa rniet meer

ooow nou dat kan snel genoeg komen hoor! het getrappel :)
maak je vooral niet druk om de gezondheid van je kindje :D
je verloskundige merkt en ziet gauw genoeg als er iets niet pluis is :yes: probeer er lekker van te genieten!
zwanger zijn is zooow leuk!

Waarschuw beheerder
is al papa maar me eigen kindjuh moet ik nog maken;d

Waarschuw beheerder
2 Jennifer: Heerlijk ventje heb je zeg, heb even de foto's bekeken, wat een schatje :D

Waarschuw beheerder
haha dat kan jij toch helemaal niet weten.. had ik niet verteld op het forum Voel je je nog goed? of begin je het een beetje zat te raken?

Ik voel me prima, alleen met slapen gaan, wordt ik het zat!! Kweet niet hoe ik moet liggen...pffffffff

Verder af en toe wat krampjes, of maagzuur de bekende kwaaltjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:06:
is al papa maar me eigen kindjuh moet ik nog maken

aah mooie woorden :D

teken dat je veel van m houd! (Y)
ik zie mijn stiefvader ook helemaal als me eigen papa (F)

mja als je eigen pa je ook laat zitten:/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:07:
2 Jennifer: Heerlijk ventje heb je zeg, heb even de foto's bekeken, wat een schatje

thanxss :D ben d'r ook apetrots op :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:10:
Ik voel me prima, alleen met slapen gaan, wordt ik het zat!! Kweet niet hoe ik moet liggen...pffffffff

Verder af en toe wat krampjes, of maagzuur de bekende kwaaltjes...

bleeeh dat slapen hé :nocheer: wij hebben n waterbed, en dat ligt echt vervelend, ik kom om van de pijn elke keer dat ik van houding verander :(
mja mijn banden dreigen te scheuren, dus moet ook heeeel voorzichtjes omdraaien en das zwaar op zon bed :yes:

enne maagzuur :[ aaaah irritant gevoel zeg! krijg jij t ook altijd nét voor t eten?

Waarschuw beheerder
enne maagzuur aaaah irritant gevoel zeg! krijg jij t ook altijd nét voor t eten?

Nee, juist na het eten, of vooral 's avonds.

Waarschuw beheerder
donateur
(L)

Me vriendje heeft vanochtend vroeg voor het eerst onze beeb gevoeld:D

Eindelijk.. Zegt ie eerst nog heel suf.. dat was zeker je darm:\ Nee klojo.. dat was je kind 8)

Ben ff naar de tandarts.. brrrrrr:S

Waarschuw beheerder
Mama van (chagerijnige) Esmée 5 maanden oud :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:16:
ik zie mijn stiefvader ook helemaal als me eigen papa

Ìk de mijne ook :d maar heb ook geen contact meer met mijn "biologische" vader...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:03:
mijn ouders wonen 1 huis naast mij, en die zijn zelf nogal druk
mijn zussen zie ik eigenlijk ineens ook nooit meer

is vervelend zeg!!! ook lullig dat je die ineenkeer niet meer ziet!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:10:
Kweet niet hoe ik moet liggen...pffffffff

irritant he!!! ik werd zowat gedwongen op mijn rug te slapen... wat ik dus nooit doe! maar moest wel!! kon niet anders meer liggen :/ wat ik dan wel had was dat ik het benauwd kreeg.. hebben/hadden jullie dat ook?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 14:16:
maagzuur

oeeeeeeh daar heb ik ook zo'n last van gehad.. echt irritant is dat, je kan niet eens meer lekker genieten van je eten :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 15:45:
Me vriendje heeft vanochtend vroeg voor het eerst onze beeb gevoeld

Wat :lief:
tandarts

Bleh.. tis dat het moet he ;)

Waarschuw beheerder
Me vriendje heeft vanochtend vroeg voor het eerst onze beeb gevoeld

leuwk!!!! :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 16:12:
je kan niet eens meer lekker genieten van je eten

nee idd :( koken is lang zo leuk niet meer :/

Waarschuw beheerder
donateur
Pffffff ik heb een dikke bek heej.. de tering.. ken niet eens normaal praten, lijk wel een suffe zeg:\

En ik heb zo'n honger:S Hopelijk is die verdoving over een uurtje uitgewerkt:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 17:45:
Pffffff ik heb een dikke bek heej.. de tering.. ken niet eens normaal praten, lijk wel een suffe zeg

Wat hebben ze bij je gedaan dan? Zeker net het gevoel alsof je een hang bekkie heb!!

Heey jongens iemand vandaag wat van sas gehoord?? Volgens mij is ze vandaag niet hier geweest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haaai lieve mensjes van t goeie leven ;-p (k) sorry ben heel de dag op stap geweest ben afgeserveerd :| !!! eerst naar de HEMA toen naar mn opa&oma die ik een half jaar niet heb gezien (iets zei me dat ik langs moest end at heb ik goed aangevoeld mn opa is niet lekker geweest,gaat gelukkig wel weer goed niks ergs) en toen de ikea opgekocht o:) (vond het idee van Sam niet slecht dus kon t ook niet laten haha)...

fijn om te lezen dat het goewd gaat emt iedereen en ja idd het word steeds zwaarder ik merk het ook hoor!Lang lopen gaat echt no way en slapen is idd een crime hahahaha...maar nog ff doorbijten!

Noa ik ben laatst naar de VK geweest en mn kindje was al ingedaald dus ik schrok want d8 dat dat een aankondiging van de bevalling zou zijn maar volgens haar zegt dat niks en kan je zelfs gewoon nog uitlopen.....TOCH maak ik me zorgen dat ik te vroeg ga bevallen hmz...:/ op yoga is ook nog niemand ingedaald....en veel zijn er al 35/36 weken zwanger!!!! nou ja ik probeer maar niet te stressen want dan komt het JUIST ofzo :-s en ik vertrouw op de VK...

de foto van Gor zn tatoo is heel onduidelijk geworden emt cam en de batterijen van de digi zijn leeg dus foto volgt (f)

Brinta ik wil hem ook over mn zij en heup :-d gaaf he?!!!!! maar eerst de naam van mn uk (l)

Dietsje hoe was het emt je schoonmams??? hopelijk alles goed?

Jennifer dat waterbed probleem ken ik...heb er ook 1 om gek van te worden! Misschien 1 voordeel dat je buik er inzakt en je dus niet op een bal ligt maar goed...dat gewiebel en onstabiele hahahahahaha!!

ik heb geshopt mensen en ook een berg onnodige dingen :-s... een plaat met stompkaarsen voor op mn dressoir (??), ondergoed en voedingsbhs (oke das nuttig nr. 1), gordijnen voor de babykamer (nuttig nummer 2), bodyscrub, haarmasker (???), dekbedovertrek (???), wandrekje voor in de douche (????).... gaat nergens over :/ zijn jullie ook extra koopziek door de hormonen??????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 5 oktober 2005 om 20:25:
maar eerst de naam van mn uk

Heb ik ook. Ik wist nog niet wat ik erbij wilde hebben.
Nu heb ik haar naam met een lotusbloem.

Waarschuw beheerder
hahahahaha leuk he IKEA :D :jaja:

zijn jullie ook extra koopziek door de hormonen??????????

uuuhhh ja!!! Steef vind dat ik onnodige dingen koop, zoals bv een tafelkleed, kookwekker, spulletjes voor in de keuken :D

Nou onnodig is het toch niet??? Dat ga ik echt wel gebruiken hoor.... Die dingen had ik gewoon niet, en ik denk idd dat het door de hormonen komt, om zulke dingetjes te kopen :D

Dekbedovertrek, hoeslakens, sierkussentjes en zo kan ik wel uren doorgaan, wat ik allemaal tijdens m'n zwangerschap heb gekocht :D hehehehehe!
Waarschuw beheerder
donateur
Meiden(l)!! Met schoonmams gaat het gelukig beter:jaja:! Dat is een opluchting hoor:jaja:!
Waarschuw beheerder
Heey jongens iemand vandaag wat van sas gehoord?? Volgens mij is ze vandaag niet hier geweest..laatste aanpassing 5 oktober 2005 18:28

goh?viel het op?hahahahahahahahahahahaha :-d... nee hoor alles nog kits achter de rits :jaja: was gewoon druk met shoppen ;-) lief dat je me mistte (l)

Sam ikea rules :jaja: definately heaven :-d

Diets wat goed om te horen!!!!! :knuffel: hoe is het met je blaas trouwens???

Waarschuw beheerder
:bounce: NOG 20 DAAGJES :bounce:

Goeie morgen!!

Kon niet meer slapen,maar ben wel verschrikkelijk moe!!
Vandaag voelt mijn buik raar..een soortbuikpijn maar dan anders.Kan het niet precies uitleggen maar hij voelt gewoon vreemd aan.Ook heb ik de hele tijd een vreemd gevol in mijn boven benen.En superveel last van harde buiken!! Hebben jullie daar ook al veel last van?

Uitspraak van ==>Diets<== op woensdag 5 oktober 2005 om 21:48:
Met schoonmams gaat het gelukig beter! Dat is een opluchting hoor!

WAt fijn zeg dat het nu weer beter gaat met je schoonmoeder!:)
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 5 oktober 2005 om 20:25:
Noa ik ben laatst naar de VK geweest en mn kindje was al ingedaald dus ik schrok want d8 dat dat een aankondiging van de bevalling zou zijn maar volgens haar zegt dat niks en kan je zelfs gewoon nog uitlopen.....TOCH maak ik me zorgen dat ik te vroeg ga bevallen hmz... op yoga is ook nog niemand ingedaald....en veel zijn er al 35/36 weken zwanger!!!! nou ja ik probeer maar niet te stressen want dan komt het JUIST ofzo en ik vertrouw op de VK...

@Sas...nee ik weet dat het nog niks betekend..maar toch hoop ik er stiekum wel een beetje op..ben nu echt ongeduldig en wil hem gewoon vat houden en knuffelen.
Vind het echt ook wel weer spannend,de bevalling en alles.
Bij Leroy *de eerste, had ik echt een drama van een bevalling die meer dan 19 uur duurde en moest van het kraamhotel met de ambulance naar het zhuis waar ik toen nog 3 dagen heb moeten blijven omdat er complicaties waren opgetreden,Maar bij Mauro beviel ik binnen 2 uur..nog voor ik had kunnen bellen had ik al om de 2 minuten weeen en moesten we ons haasten naar het zhuis.We waren nog geen uur in zhuis of hij was al geboren!En zo zaten we s'middags om 16.00 al weer op weg naar huis.

Afwachten wat deze keer gaat brengen!!

Lekker opruimen en poetsen weer vandaag..handig die nesteldrang!!Zo bllijft je huis wel brandschoon!!