Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik heb wel kleine steekjes vandaag in mn liezen en onderbuik WOEIIIII er gebeurd iig IETS ja toch
Er zit een klein korstje op m'n tepel, van die kloof, maar ze drinkt gewoon lekker door
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...
hey Jen fijn te horen dat alles goed met je gaat meis . Tja,wie weet maar hoop toch niet dat hij/zij mij nog 3 weken laat wachten neh dat geloof ik niet zo mn lijf is druk bezig voel me heel anders en voel echt gerommel dat zit niet tussen mn oren!
ga zo mn stoelverkleiner ophalen die zat niet bij mn maxicosi nu heb ik een ongebruikte gevonden die ik mag hebben voor € 5,50 echt een prikkie dusjjj...
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo
Gelukkig meis....niks aan het handje dus! En nu oppassen geblazen anders heeft Basje zo een broertje of zusje
kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keerdus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger
Ja het gaat goed gelukkig...had eerst echt zoiets van
Dat wordt een ramp met aanleggen, maar het gaat met de dag steeds beter
Wat wel voor mij een GROTE NADEEL is, dat ik helemaal geen spicy food mag etenWant de kraamhulp zag aan d'r poepluiers dat het niet goed was, en ze had de eerste paar dagen veel krampjes
Nu eet ik geen uien, knoflook, paprika etc etc meer, en 't gaat goed. M'n moeder moet nu elke dag apart koken voor mij
Ja mams is nu tot begin december mijn kraamhulp
Betah!!! En daarna neemt steef vakantie
kheb ananas ingeslage
tis trouwens mega volle maan zeg! wauwie wat is ie mooi groot! deze week dus veel babies
2 Diets: HA heeft even inwendig gevoeld en voelde gelukkig zo 1,2,3, niets vreemds. Geen verdikking ofzo maar de schat heeft me een verwijsbriefje voor bloedprikken gegeven en voor een urine check, dan gaat ze meteen de LH waarde etc. ook vast checken. Allemaal handig voor als ik naar de gyn
hahahaa
Morgen komt mijn future husband weer thuis!! Moet toch maar eens kijken of alles nog past.. Is er namelijk nog niet van gekomen..
Ja het is volle maan hé. Dus bevallen met die hap allemaal, hahah.
hihi..oh.. ehm.. sorry!
nee is niet erg.. tis gewoon echt übervaag hier... We gebruiken geen anti-conceptie(ja voor het zingen enzz... maar dat slaat nergens op natuurlijk) maar Silvan is zoooo vaag elke keer.. Dan weer wel, dan weer helemaal niet.. Dan volgend jaar, dan weer als we niet meer rood staan (wat voor kutreden is dat! haha) Ik snap er soms niks van.. Ik wil zo graag een brusje voor Bas, t liefste nu maarja.. Wisselende signalen... En nu ik ongi ben begint hij ineens dat we nu zeker een 'nieuw' kindje kunnen maken... Zucht...
(en waarom zet ik dat op een openbaar forum, géén idee)
Ik zal voor je duimen! echt rust nemen dan he, dan kan je beebje goed groeien! We duimen voor je en het komt vast goed!
Wisselende signalen...
JA misschien ben ik heel dom, maar wat betekend het precies allemaal als het die achterstand heeft?
Dat houd in dat de baby 4 weken achterloopt in groei. Dus i.p.v. dat hij/zij de grootte heeft van een kind van 35 weken heeft het de groei van een kind van 31 weken en dat klopt dus niet. Nu moet 'ie dus flink gaan groeien de komende 2 weken anders gaan ze 'm idd óf halen óf ik moet naar het zh.
Gelukkig hebben we gister dus direct de baby maar erkend, dus Serkan is op papier nu ook papa. (tenminste 1 lichtpuntje)
2 fairytale: ik ben een tijd vanwege exzeem gestopt met de pil en toen waren we niet met kids bezig ofzo, hebben een jaar lang voor het zingen etc. gedaan, maar ben niet in verwachting geraakt Vriendin van me is toen haar 1e kindje 1 jaar en 3 maanden was bevallen van de 2e...is wel HEEL druk moet ik zeggen
Ik ben net naar het ZH geweest om bloed te laten prikken en een potje pies in te leveren ze gaan nu allerlei test doen, ben erg benieuwd (Iets met LH waarden enzo.)
Mijn temp. is sinds gisteren omhoog gegaan van 36,3 naar 36,6 en vandaag 36,7 dus volgens mij heb ik deze maand wel een eisprong (al zit ik al op dag 28 van mijn cyclus)
Vriendin van me is toen haar 1e kindje 1 jaar en 3 maanden was bevallen van de 2e...is wel HEEL druk moet ik zeggen
Mijn temp. is sinds gisteren omhoog gegaan van 36,3 naar 36,6 en vandaag 36,7 dus volgens mij heb ik deze maand wel een eisprong (al zit ik al op dag 28 van mijn cyclus)
En ach al die dingen die ik 'moet' doen zoals temperaturen, bloedprikken etc. vind ik niet zo heel erg. Al moest ik op mijn kop gaan staan dan deed ik het nog zo vastbesloten ben ik dat ik moeder wil worden (dat "wist" ik al toen ik een jaar of 15 was)
2 PC: Wist niet dat het bij jullie zo verwekt is, jemig wat is dat een kans van 1 op ???? Klinkt misschien stom maar dan heeft het wellicht zo moeten zijn
En ach al die dingen die ik 'moet' doen zoals temperaturen, bloedprikken etc. vind ik niet zo heel erg. Al moest ik op mijn kop gaan staan dan deed ik het nog zo vastbesloten ben ik dat ik moeder wil worden (dat "wist" ik al toen ik een jaar of 15 was)
2 PC: het zij zo, ik moet zeggen dat ik er wel een olifantenhuid van heb gekregen, zeker omdat we in 12 maanden tijd 15 keer blij nieuws kregen uit onze directe omgeving en de meeste waren in 1 wip zwanger het is nu eenmaal niet anders