Partyflock

Forumonderwerp · 775441
1 volger · 350348x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
en ik wil dat de hele wereld dat weet :-D ben zo fucking trots!!!Hebben maandag de kleine voor t eerst gezien via echo (l) echt zo supercute,mooiste wat ik ooit in mn leven heb gezien :jaja:

Nog meer aanstaande mama`s hier??????

Waarschuw beheerder
Gaat het allemaal lekker met voeden?

Ja het gaat goed gelukkig...had eerst echt zoiets van :S
Dat wordt een ramp met aanleggen, maar het gaat met de dag steeds beter :jaja:

Er zit een klein korstje op m'n tepel, van die kloof, maar ze drinkt gewoon lekker door :D

Wat wel voor mij een GROTE NADEEL is, dat ik helemaal geen spicy food mag eten :S Want de kraamhulp zag aan d'r poepluiers dat het niet goed was, en ze had de eerste paar dagen veel krampjes :S Nu eet ik geen uien, knoflook, paprika etc etc meer, en 't gaat goed. M'n moeder moet nu elke dag apart koken voor mij :D Ja mams is nu tot begin december mijn kraamhulp :D Betah!!! En daarna neemt steef vakantie :cheer:
Waarschuw beheerder
hallo lieverds!!!! Owwww wat heb ik genoten zeg :-d was een heerlijke behandeling! Mn vriendin adviseerde mij geen behandeling met apparatuur te nemen en iets omdat mijn huid natuurlijk onrustig is nu dus koos ik voor aromatherapie...zo nou DAT was echt GENOT :jaja:, na thuiskomst heb ik 2 uur liggen maffen :-)

ik heb wel kleine steekjes vandaag in mn liezen en onderbuik WOEIIIII er gebeurd iig IETS ja toch :cheer:

Over die bankstellen...seats en sofas is meuk!Niet kopen hoor daar!stelletje afzetters....ze naaien je waar je bij staat en ben je eenmaal in de winkel probeer er dan nog maar eens uit te komen :/

Sam wat een drollieeeeee is ze toch ook he :-d blij dat het zo goed met jullie gaat ik hoop dat je lekker geniet van je nieuwe gezinssamenstelling meis (l). doe het lekker rustig aan we zien je vanzelf wel weer als je zin en tijd hebt (f)

ik probeer altijd alles bij te houden hier excuseer me als ik op iemand geen antwoord heb gegeven (f) Nog roddels?(6)

Waarschuw beheerder
:D

zo net terug van de vk :D
de beeb is er helemaal klaar voor :bounce:
joepieeee

kheb ananas ingeslagen :9 en we zijn ff naar de mac geweest 8) vanmiddag chicken little gekeken met me man :D (how sweet ) enne bij de mac waren er nu dus happy meals van erg leuk(Y)

tis trouwens mega volle maan zeg! wauwie wat is ie mooi groot! deze week dus veel babies :P:P:P

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 17 november 2005 om 16:54:
ik heb wel kleine steekjes vandaag in mn liezen en onderbuik WOEIIIII er gebeurd iig IETS ja toch

jaja schiet maar op voor je het weet is mijn beeb er eerder :p ghghe

naja dat zal wel niet. jasyon lag ook ruim 3 weken klaar voor de bevalling en die bleef uiteindelijk ook lekker zitten :S haha dus sas jij de volgende :D ?

JEUHEU rené en ik zijn het eens over de namen!!!
(ja nu pas :bloos: ) haha we zijn het altijd en overal ontzettend snel mee eens.... maar namen? pffff als er nou nog n beeb komt noemen we t cor of cora hahahaahahah

Nou ik ga effe relaxen en onderuit, heb gerommel :S steken en porren....

(K)
Waarschuw beheerder
Poeh hee je moet als je even niet hier bent geweest zooooveel bijlezen ;)

Spannend hoor Sas :yes: woei!

2 Sammy: tepelkloven brrr...het woord alleen al :bloos: hopelijk ben je er zo weer vanaf, en tja het is allemaal voor een goed doel he :D

2 Diets: HA heeft even inwendig gevoeld en voelde gelukkig zo 1,2,3, niets vreemds. Geen verdikking ofzo maar de schat heeft me een verwijsbriefje voor bloedprikken gegeven en voor een urine check, dan gaat ze meteen de LH waarde etc. ook vast checken. Allemaal handig voor als ik naar de gyn. moet, dan is dat allemaal al gedaan :bounce:

2 Lady: jemig is blijvend? :( wat vervelend voor je zeg, nou in ieder geval heeeeel veel sterkte in het ZH straks! (k)

2 hardcore mama: jongens :P die lopen zowieso altijd al 2 jaar achter, maar dit was wel een hele aparte vraag ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:47:
Er zit een klein korstje op m'n tepel, van die kloof, maar ze drinkt gewoon lekker door

wat heerlijk dat de BV lukt!!! 8)
heerlijke momentjes zijn dat hé ;)

Nou geniet er héééérlijk van!
wat leuk je mam als kraamhulp!
had ik ook bij jayson! me mams heeft ons 12 dagen lang enorm verwend! (L)

nu is rené lekker bij huis en gaat hij voor ons zorgen :D
héérlijk met zijn 4tjes genieten strax ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:27:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo...

:o joh nou gelukkig dan! stelt je vast gerust! ;)
Ben het zelf na jayson maar 1 keer weer geweest hihi...
vond het niet zo erg dat het uitbleef... maar begrijp dat vrouwen met normale hormoonhuishouding zich er wel druk om zouden maken!

ik heb trouwens wel heel lang gevloeid na mijn bevalling! ruim 6 week :(
Waarschuw beheerder
hey Jen fijn te horen dat alles goed met je gaat meis :-). Tja,wie weet maar hoop toch niet dat hij/zij mij nog 3 weken laat wachten :cry: neh dat geloof ik niet zo mn lijf is druk bezig voel me heel anders en voel echt gerommel dat zit niet tussen mn oren!

bridget thx,ja echt heel spannend maar wel leuk spannend :-d met jou ook alels goed?

ziekenhuis???mis ik iets :/

ga zo mn stoelverkleiner ophalen die zat niet bij mn maxicosi nu heb ik een ongebruikte gevonden die ik mag hebben voor € 5,50 echt een prikkie dusjjj...:-d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 17 november 2005 om 18:24:
hey Jen fijn te horen dat alles goed met je gaat meis . Tja,wie weet maar hoop toch niet dat hij/zij mij nog 3 weken laat wachten neh dat geloof ik niet zo mn lijf is druk bezig voel me heel anders en voel echt gerommel dat zit niet tussen mn oren!

jij hoeft ook geen 3 weken meer :no: hihi
dat gerommel is vast het begin 8)

we duimen voor je!!!

Uitspraak van sassie(f) op donderdag 17 november 2005 om 18:24:
ga zo mn stoelverkleiner ophalen die zat niet bij mn maxicosi nu heb ik een ongebruikte gevonden die ik mag hebben voor € 5,50 echt een prikkie dusjjj...

wauwie das zeker goedkoop!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 13:27:
Had ik trouwens al verteld dat ik gisteren EINDELIJK ongesteld ben geworden? Kwam als een complete verassing, zonder enige voortekens... De laatste keer was april 2004 dus het is zoooo wennen weer..!!!! Gelukkig doet t niet megapijn ofzo

Lekker joh! hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!

Uitspraak van ==>Diets<== op donderdag 17 november 2005 om 13:55:
Gelukkig meis....niks aan het handje dus(y)! En nu oppassen geblazen anders heeft Basje zo een broertje of zusje

hmmzzz.. was dit niet een klein beetje de bedoeling??

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op donderdag 17 november 2005 om 15:04:
kun je ook 2 keer zwanger worden in 1 keer:vaag: dus als je zwanger bent, nog 'n keer zwanger

Nou.. daar ging mijn droom dus over.. hihi!

Ja het gaat goed gelukkig...had eerst echt zoiets van :S
Dat wordt een ramp met aanleggen, maar het gaat met de dag steeds beter

In het begin vond ik het een drama.. Jezz dronk ook niet zo goed, was te moe ofzo.. maar nu gaat het top en vind ik het hardstikke leuk!!

Wat wel voor mij een GROTE NADEEL is, dat ik helemaal geen spicy food mag eten :S Want de kraamhulp zag aan d'r poepluiers dat het niet goed was, en ze had de eerste paar dagen veel krampjes :S Nu eet ik geen uien, knoflook, paprika etc etc meer, en 't gaat goed. M'n moeder moet nu elke dag apart koken voor mij :D Ja mams is nu tot begin december mijn kraamhulp :D Betah!!! En daarna neemt steef vakantie

Ja, is echt balen!! Saai eten hoor! Ik kan ook geen stampotjes boerekool of hutspot meer eten.. geen chilli con carne.. indofood gaat ook niet zo.. geen sinaasappels of manderijnen.. pfff..
Maar goed, Jezz wordt er groot van, dus ff doorbijten!
Lekker joh! Lekker lang kraamhulp van je ma! Het is best vermoeiend zo na zo'n bevalling met zo'n klein hummeltje..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:09:
kheb ananas ingeslage

Hoop dat het bij jou beter helpt dan bij mij!! hihi! Succes in iedergeval!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:09:
tis trouwens mega volle maan zeg! wauwie wat is ie mooi groot! deze week dus veel babies

Nou zet hem op meiden vanaf 37weken!!

Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 17 november 2005 om 18:09:
2 Diets: HA heeft even inwendig gevoeld en voelde gelukkig zo 1,2,3, niets vreemds. Geen verdikking ofzo maar de schat heeft me een verwijsbriefje voor bloedprikken gegeven en voor een urine check, dan gaat ze meteen de LH waarde etc. ook vast checken. Allemaal handig voor als ik naar de gyn

Gelukkig is het niks raars! EN lekker dat ie alvast wat voor werk heeft gedaan voor de gyn!

Ga weer ff mijn poepmonstertje pakken, want die huilt tranen met tuiten.. ah.. gossie.. koetsjiekoetsjie..
Nou daag!!

(K) Marije
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:26:
poepmonstertje pakken, want die huilt tranen met tuiten.. ah.. gossie.. koetsjiekoetsjie..

(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:26:
hmmzzz.. was dit niet een klein beetje de bedoeling??

:$:$:$

hahahaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 20:20:
hahahaa

hihi..oh.. ehm.. sorry!

Nou de tranen van Jezz vielen mee! Hij voelde zich wat alleen denk ik.. Na flink knuffelen slaapt hij weer heerlijk!

Morgen komt mijn future husband weer thuis!! Moet toch maar eens kijken of alles nog past.. ;) Is er namelijk nog niet van gekomen.. :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:51:
Morgen komt mijn future husband weer thuis!! Moet toch maar eens kijken of alles nog past.. Is er namelijk nog niet van gekomen..

Hihihi!....Meis alvast veel plezier met je mannetje(f)! Geniet vooral van elkaar en van jullie lieve zoon(l)!

Waarschuw beheerder
Diets: ga ik zeker doen!!

Waarschuw beheerder
furveel me.. pffffffff

[img width=500 height=375 cacheid=0000004500034c9cee92d0791a0115b683]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BRYXU3US[/img]

ff opdrukken!

[img width=500 height=375 cacheid=0000004500034c9d3ac2666c1a0115b683]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YM6EDBWH[/img]

ff gek doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een poppie is Jezz ook hè:d! Scheet ga lekker je bedje in joh:jaja:! Of moet je 'm nog wakker maken??

Waarschuw beheerder
Moet hem vandaag weer wakker maken.. om half twaalf ofzo, omdat hij om 7 uur zijn laatste voeding heeft gehad, anders kan ik er midden in de nacht uit..
En Jezz is altijd heel enthousiast en vrolijk en wil lekker klooien na het eten.. En na een uurtje is ie het zat en dan ben ik klaar wakker.. hihi!
Waar is iedereen eigenlijk? Zijn ze soms stiekem aan het bevallen??
Waarschuw beheerder
Wat een super kindje JEzz.
Vooral die laatste foto is cool!!!

Ja het is volle maan hé. Dus bevallen met die hap allemaal, hahah.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:54:
Waar is iedereen eigenlijk? Zijn ze soms stiekem aan het bevallen??

Uitspraak van Ulriqje op donderdag 17 november 2005 om 22:01:

Ikke niet hoor o:) ;)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ulriqje op donderdag 17 november 2005 om 22:01:

Ik ben ook met volle maan bevallen.. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat met nieuwe maan babies geboren worden....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:51:
hihi..oh.. ehm.. sorry!

nee is niet erg.. tis gewoon echt übervaag hier... We gebruiken geen anti-conceptie(ja voor het zingen enzz... maar dat slaat nergens op natuurlijk) maar Silvan is zoooo vaag elke keer.. Dan weer wel, dan weer helemaal niet.. Dan volgend jaar, dan weer als we niet meer rood staan (wat voor kutreden is dat! haha) Ik snap er soms niks van.. Ik wil zo graag een brusje voor Bas, t liefste nu maarja.. Wisselende signalen... En nu ik ongi ben begint hij ineens dat we nu zeker een 'nieuw' kindje kunnen maken... Zucht...

(en waarom zet ik dat op een openbaar forum, géén idee)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 22:10:
nee is niet erg.. tis gewoon echt übervaag hier... We gebruiken geen anti-conceptie(ja voor het zingen enzz... maar dat slaat nergens op natuurlijk) maar Silvan is zoooo vaag elke keer.. Dan weer wel, dan weer helemaal niet.. Dan volgend jaar, dan weer als we niet meer rood staan (wat voor kutreden is dat! haha) Ik snap er soms niks van.. Ik wil zo graag een brusje voor Bas, t liefste nu maarja.. Wisselende signalen... En nu ik ongi ben begint hij ineens dat we nu zeker een 'nieuw' kindje kunnen maken... Zucht...

(en waarom zet ik dat op een openbaar forum, géén idee)

Ik hoop dat Silvan snel groen licht geeft...maar ja voor het zingen de kerk uit:o?? Volgens mij is Kevin ook zo verwekt, hahaha:bloos:...dusse.....en tis zo leuk twee kids vlak op elkaar, wel druk in het begin maar ze hebben zo veel aan elkaar! Jij denkt Diaan, zit het me nog ff in te peperen, sorry(f)!

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Ladies (K)

Ja ja ik weet het is vroeg, maar ik zit dus al op me werk ghehe dus vandaar dit voege bericht :)

Ik ben nog niet eens bevallen van de eerste en me vriend begint al dat hij sowieso een broertje of zusje wil hebben voor de baby :o
Hij heeft er blijkbaar zin in ofzo hahaha

Waarschuw beheerder
Goedemorge Meiden (f)

Alweer 30 weken zwanger.
Alles goed?
En met sasje ook alles goed had gelezen dat je een beetje last had van gerommel nou wie weet duurt het wel niet lang meer voor je kleine beeb in je armen hebt leuk!!!

We gaan vanmiddag ons kindje erkennen.

Heb de Babaykamer afgelopen dinsdag gekregen en het staat net zo mooi alleen de klamboe komen ze nog na leveren en dan is het helemaal klaar.
Loop er iedere keer eventjes naar binnen effe loeren naar de leuke en schattige dingetjes kan niet meer wachten maar nog 10 weekjes ach die komen we ook wel weer door.

Nou dames fijne dag verder ga mn brood smeren en dan de trein pakken naar mn werk

doei doei (K)(K)
Waarschuw beheerder
Goedemorgen ladies! (f)

@Bridget wat fijn dat je huisarts al wat testen heeft kunnen doen....heb je inderdaad al wat gehad voordat je naar de gyn gaat...en ook fijn dat hij in iedergeval niets ´raars´ heeft kunnen vinden.

@Ulriqje Wat kunnen die meiden tikken he? Echt af en toe niet bij te houden....Bedankt voor het duimen! Ik ben zelf ook gewoon nog heel postief eronder hoor...gewoon een verplichte pauze maar daarna gaan we gewoon met volle moed weer verder en het jaar 2006 wordt gewoon ons jaar!

@Misz wat fijn dat de babykamer nu helemaal af is..nog tien weekjes, ik hoop dat de tijd lekker snel voor je gaat!

@Fairytale ik hoop dat Silvan dan inderdaad snel beslist wat hij wilt zodat het voor jou ook duidelijk is. En natuurlijk hoop ik dat hij er gewoon weer net zo graag voor gaat als jij!

@Sas fijn dat het nu wat rommelt...zou het al zover zijn?? Ik hoop voor je dat je kleine wondertje niet lang meer op zich laat wachten! Je vroeg toch wie er naar het ziekenhuis moest: ik moet naar het ziekenhuis..., voor mijn posttraumatische dystrofie die ik heb in mn enkel. Mijn vriend en ik moeten dus verplicht even een pauze inlassen omdat ik nu aan een prednison manitol kuur moet.
Ik ben wel blij dat het zo snel kan want ik loop inmiddels al weer vier maanden met krukken en ik krijg ontzettend pijn in de rest van mijn lichaam.

@Marije wat fijn dat je mannetje weer lekker thuis komt, kunnen jullie weer met zn tweeen genieten van die prachtige kerel van jullie!

@sammy lekker dat je moeder er nu is...en natuurlijk helemaal fijn dat de borstvoeding goed gaat!

Voor iedereen: een fijne dag vandaag! (f)

Waarschuw beheerder
Dag allemaal,

Even snel een berichtje van mij, voordat ik straks weg ga en moet wachten tot ik internet aansluiting thuis heb.

Gisteren ben ik dus bij de vk geweest voor een echo om te kijken of de baby nog een beetje goed gegroeid was.
Na de echo bleek dat de baby toch wel een groeiachterstand van 3 weken bleek te hebben en ik werd direct doorverwezen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis hebben ze nog een echo gemaakt en daar kwam uit dat de baby een groeiachterstand zou hebben van 4 weken. Ik moet vanaf vandaag dus rust houden, veel met m'n benen omhoog liggen en hopen dat de baby aankomt en groeit in de komende 2 weken.
Ook de moederkoek zag er niet helemaal goed doorbloed uit en door de rust zou deze dus beter moeten doorbloeden.
Vanmiddag begint dus mijn verlof en móet ik ook daadwerkelijk plat gaan liggen. Over 2 weken moet ik dus terugkomen in het ziekenhuis en gaan ze nog een echo maken en kijken of de baby iets gegroeid is en gaan ze kijken hoe de moederkoek eruit ziet. Is deze nog steeds niet helemaal goed, dan gaan ze waarschijnlijk direct stappen ondernemen, maar ze hebben niet verteld was (ik neem dan maar direct mijn ziekenhuistas mee, voor de zekerheid).

Dus dit is even snel een verslag. Vanmiddag wordt als het goed is thuis internet aangesloten en dan houd ik jullie nog op de hoogte.

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh Kim wijfie..! Hoe kut is dat..!!!
Ik zal voor je duimen! echt rust nemen dan he, dan kan je beebje goed groeien! We duimen voor je en het komt vast goed!
Waarschuw beheerder
Jeetje kim, dat zijn geen goede berichten....!

Het is maar goed dat je verlof begonnen is, en inderdaad gewoon goed rust nemen (echt rust nemen dus!) en probeer je rustig te houden....

Het komt allemaal goed!!! (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op vrijdag 18 november 2005 om 09:59:
Ik zal voor je duimen! echt rust nemen dan he, dan kan je beebje goed groeien! We duimen voor je en het komt vast goed!

Tnx. Ik moet tot 12.00 uur werken en dan ga ik heerlijk naar huis. Hoop alleen dat ik 2 weken stil kan liggen, ben nml altijd maar bezig en normaal gesproken geef ik nog 2 uur in de week les, dus dat kan nu ook niet meer.
Ik bedoel alleen, ik kan helemaal niet stil liggen. Zal wel moeilijk worden, maar alles voor de beeb he. Hopen dat hij/zij nog ff lekker wil groeien.
Ze hopen dat ze de uitgerekende datum verkeerd berekend hebben. Dus als de beeb nu wel goed groeit in de komende 2 weken hopen ze dat ze gewoon een rekenfout gemaakt hebben. (ik hoop dat eerlijk gezegd ook), maar lijkt me stug, omdat de eerste echo op 22/12 duidde en de pretecho die met 27 weken gemaakt was, duidde op 25/12. Dat is maar een verschil van 3 dagen :S

Dus die kleine moet maar een flinke groeispurt maken, anders wordt het nog spannend !

Waarschuw beheerder
donateur
ik duim hier ook hard mee :yes:
Wel rust gaan houden he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Een ander kennisje van me had ook zoiets met een groeiachterstand enzo. Die heeft toen een keizersnede gehad maar dat was allemaal nog ernstiger. je kan er dus inderdaad wel t beste rekening mee houden dat mochtje je beebje niet voldoende gegroeid zijn dat ze hem gaan halen.. Maar daar denken we voorlopig helemaal niet aan!

Als je rust houd heeft je kindje genoeg kans om nog goed te groeien... Want dan kan je lijf alles geven en meer..! Dus laat je maar lekker verwennen!

Waarschuw beheerder
JA misschien ben ik heel dom, maar wat betekend het precies allemaal als het die achterstand heeft? Krijgt het van binnen dan niet genoeg voeding ofzo? Ik hoop voor je dat de baby nog lekker hard groeit die 2 weken. En niet teveel druk maken!

Uitspraak van Fairytale op donderdag 17 november 2005 om 22:10:
Wisselende signalen...

Misschien weet hij nog niet zo goed wat hij wil. Maa rhet is leuker als je wacht tot hij er echt zeker van is ddenk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:24:
JA misschien ben ik heel dom, maar wat betekend het precies allemaal als het die achterstand heeft?

Dat houd in dat de baby 4 weken achterloopt in groei. Dus i.p.v. dat hij/zij de grootte heeft van een kind van 35 weken heeft het de groei van een kind van 31 weken en dat klopt dus niet. Nu moet 'ie dus flink gaan groeien de komende 2 weken anders gaan ze 'm idd óf halen óf ik moet naar het zh.
Gelukkig hebben we gister dus direct de baby maar erkend, dus Serkan is op papier nu ook papa.:D (tenminste 1 lichtpuntje)
Waarschuw beheerder
2 jezz: How sweet :lief: en tja papa's met baby's zijn altijd een vrouwenmagneet ;) (als wij ooit een kindje krijgen laat ik Jurgen echt niet alleen met de beebs ergens naartoe gaan :P)

2 Kim: oh meisje toch, wat vervelend :( maar goed als het met bedrust beter kan worden dan zul je je er toch letterlijk bij neer moeten leggen (y) vriendin van me heeft iets van 3 maanden plat gelegen toen ze in verwachting was van haar tweeling. Mijn schoonzus is van haar 1e 7 weken te vroeg bevallen, en dat is ook allemaal goed gekomen. Ik duim voor jullie dat die kleine nog even flink ertegen aan gaat de laatste paar weken!

2 fairytale: ik ben een tijd vanwege exzeem gestopt met de pil en toen waren we niet met kids bezig ofzo, hebben een jaar lang voor het zingen etc. gedaan, maar ben niet in verwachting geraakt O:) Vriendin van me is toen haar 1e kindje 1 jaar en 3 maanden was bevallen van de 2e...is wel HEEL druk moet ik zeggen :bloos:

Ik ben net naar het ZH geweest om bloed te laten prikken en een potje pies in te leveren (y) ze gaan nu allerlei test doen, ben erg benieuwd :yes: (Iets met LH waarden enzo.)

Mijn temp. is sinds gisteren omhoog gegaan van 36,3 naar 36,6 en vandaag 36,7 dus volgens mij heb ik deze maand wel een eisprong :)(al zit ik al op dag 28 van mijn cyclus)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:27:
Dat houd in dat de baby 4 weken achterloopt in groei. Dus i.p.v. dat hij/zij de grootte heeft van een kind van 35 weken heeft het de groei van een kind van 31 weken en dat klopt dus niet. Nu moet 'ie dus flink gaan groeien de komende 2 weken anders gaan ze 'm idd óf halen óf ik moet naar het zh.
Gelukkig hebben we gister dus direct de baby maar erkend, dus Serkan is op papier nu ook papa. (tenminste 1 lichtpuntje)

Het gaat helemala goed komen met jullie baby, let maar op!

Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 10:29:
2 fairytale: ik ben een tijd vanwege exzeem gestopt met de pil en toen waren we niet met kids bezig ofzo, hebben een jaar lang voor het zingen etc. gedaan, maar ben niet in verwachting geraakt Vriendin van me is toen haar 1e kindje 1 jaar en 3 maanden was bevallen van de 2e...is wel HEEL druk moet ik zeggen

Als je goed vruchtbaar bent dan heb je echt dikke kans dat je wel zwanger raakt (kijk maar naar ons met pil en gescheurde condoom), maar ja ergens hoopt ze dat ook denk ik ;).

Waarschuw beheerder
Ik ben net naar het ZH geweest om bloed te laten prikken en een potje pies in te leveren ze gaan nu allerlei test doen, ben erg benieuwd (Iets met LH waarden enzo.)

Mijn temp. is sinds gisteren omhoog gegaan van 36,3 naar 36,6 en vandaag 36,7 dus volgens mij heb ik deze maand wel een eisprong (al zit ik al op dag 28 van mijn cyclus)

Jeetje wel een gedoe zeg, hopelijk lukt het.
Waarschuw beheerder
2 PC: Wist niet dat het bij jullie zo verwekt is, jemig wat is dat een kans van 1 op ???? Klinkt misschien stom maar dan heeft het wellicht zo moeten zijn :D

En ach al die dingen die ik 'moet' doen zoals temperaturen, bloedprikken etc. vind ik niet zo heel erg. Al moest ik op mijn kop gaan staan dan deed ik het nog ;) zo vastbesloten ben ik dat ik moeder wil worden :yes: (dat "wist" ik al toen ik een jaar of 15 was)
Waarschuw beheerder
goeiemorgen mensen! Hier ff een verslagje hihi...gisteravond lag ik al vroeg in bed en kreeg ik ineens steken in mn liezen en dat lichte menstruatieachtige gevoel rondom (buik en onderrug) dus ik dacht JOEPIEEEEE en ben warme douche gaan nemen maar tot op heden nog niks hoor tis weer afgezakt ;-)

ooooow ik ben ook zon miss ongeduld he ik heb nog tijd genoeg....maar wie weet he ik ben nooit eerder bevallen dus zie elk pijntje als een voorteken ja toch :-d

Lady wat supervervelend voor je! Wat houdt dat precies in dat is toch verschrompeling van spierweefsel?? Komt vast goed (f)

Kim wat een naar bericht geef je ons :-( neem lekker je rust wijffie dan groeit hij vast lekker door! Komt allemaal helemaal goed (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Vriendin van me is toen haar 1e kindje 1 jaar en 3 maanden was bevallen van de 2e...is wel HEEL druk moet ik zeggen

Als ik nu zwanger zou raken is Bas al anderhalf... Dus dat is wel druk maar zo extreem niet.. En voordeel is dat je gelijk ervan af bent, die drukke eerste tijd... En ik ben zwanger geraakt na 2 keer pil vergeten in één week... Dus ja, ik weet het niet. We zijn gewoon off the record bezig.. Heb ook t idee dat silvan wel wil maar niet zo goed durft.. Dus we laten het maar even zo..

Mijn temp. is sinds gisteren omhoog gegaan van 36,3 naar 36,6 en vandaag 36,7 dus volgens mij heb ik deze maand wel een eisprong (al zit ik al op dag 28 van mijn cyclus)

is zon temp verhoging niet een teken van zwangerschap, zeker zo aan het einde van de cyclus? of ik weet het niet precies eigenlijk...
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 10:47:
En ach al die dingen die ik 'moet' doen zoals temperaturen, bloedprikken etc. vind ik niet zo heel erg. Al moest ik op mijn kop gaan staan dan deed ik het nog zo vastbesloten ben ik dat ik moeder wil worden (dat "wist" ik al toen ik een jaar of 15 was)

Kan ik me helemaal voorstellen.. Zou ik ook hebben hoor. mijn enige levensdoel is en was moeder worden haha..
Waarschuw beheerder
Tja hoe moet je het uitleggen...dit is een stukje van een site daarover:

PD is een van de belangrijkste oorzaken van functieverlies en invaliditeit na ongevallen of operaties aan een lidmaat. Alle weefsels en alle functies van een arm of been kunnen door PD worden aangetast. Er kan ernstige invaliditeit en moeilijk te behandelen pijn optreden.

Ik denk dat dit het wel zegt.... :D
Waarschuw beheerder
Morning allemaal!

Probeer bij te lezen, maar het is en blijft elke keer zoveel :|

Sam wat ben ik blij om te horen dat het allemaal goed gaat!!

Fairy, volgens mij blijven mannen altijd vaag! Vond btw die foto van jullie samen en daarna Bas errug leuk :yes: je ziet echt dat jullie beide wat hebben gegeven aan hem :)

Kim rust lekker uit!! Is zeker wel even wennen maar ook alleen maar goed voor jou!

Sasje wie weet komt het zo op gang, als je al dat gerommel al merkt?!

Hebben jullie ook weleens last gehad van bloedneuzen tijdens de zwangerschap?! Heb dus standaard elke ochtend onder de douche een bloedneus, en daarna houdt het weer op :s echt heel erg vaag want voor de rest heb ik nergens last van :|
Waarschuw beheerder
2 fairy: je hebt 2 fases tijdens je cyclus, eerste geeft een lage temp aan en 2e een hogere, als je temp omhoog gaat ben je officieel al te laat want dan is je eisprong net geweest :S de hoge temp houdt aan tot je ongesteld wordt. Maar als je dus zwanger bent blijft de temp hoog en wordt je logisch ;) niet ongesteld. Mijn gemiddelde cyclus is 34 dagen alleen de laatste keer 44 :( ik denk dus dat ik gewoon net mijn eisprong hebt gehad. Nu is het weeeer afwachten dus :yes:

2 lady: he wat naar zeg (N) je hebt het dus als ik het goed begrijp na een operatie of ongeval gekregen? Wat is de prognose van PD? Ik las namelijk iets van je over een rolstoel? :(

2 sas: oooooh spannend zeg, ik leef helemaal met je mee, kijk elke keer op PF of je er nog bent :D
Waarschuw beheerder
Ik ben twee jaar geleden van de trap af gevallen jah, daar heb ik het aan over gehouden...

De prognose..tja mijn arts zegt ook als ik een periode heb dat ik veel pijn heb en lang met krukken moeten lopen kan ik het beste een rolstoel aanschaffen zodat ik toch wat meer kan. Betekend niet dat ik daar altijd in zit hoor...Ik heb gelukkig periodes dat het beter gaat en periodes dat het minder gaat....
Ik krijg nu weer een mix van pijnstillers en straks weer fysio en tja ik moet er mee leren leven :S

@ ikke....er zijn er hier meer die last hebben van bloedneuzen enzo :jaja:

Waarschuw beheerder
2 PC: Wist niet dat het bij jullie zo verwekt is, jemig wat is dat een kans van 1 op ???? Klinkt misschien stom maar dan heeft het wellicht zo moeten zijn

JA dat denk ik ook wel beetje. We hadden ook nog niet lang met elkaar toen, dus het is eigenlijk ook nog wel beetje bij de eerste keren gebeurd.

HEt is gewoon zo raar dat jij ik weet niet hoeveel moeite moet doen en zij kregen het zo beetje cadeau (al ben ik er nu hel erg blij mee).

En ach al die dingen die ik 'moet' doen zoals temperaturen, bloedprikken etc. vind ik niet zo heel erg. Al moest ik op mijn kop gaan staan dan deed ik het nog zo vastbesloten ben ik dat ik moeder wil worden (dat "wist" ik al toen ik een jaar of 15 was)

Nee dat snap ik, ik zou het precies hetzelfde hebben, het is alleen niet echt ontspannen allemaal.
Waarschuw beheerder
Lady zo dan dat klinkt wel heel ernstig,wat rot voor je :-s ach,komt wel goed!!!!!!!!! (f)

(ikke) tja ik wacht gewoon geduldig af ik heb geen haast en de beeb zo te merken ook niet ;-p

wat betreft die bloedneuzen dat is heel normaal hoor als je zwanger bent!Ik heb het ook heel erg nu vooral de laatste maanden is het heftig als ik mn neus snuit springt er zo een vaatje kapot en loopt het bloed er echt uit. al je weefsel wordt oiv de hormonen zachter en weker dus ook je slijmvliezen,niks om je zorgen om te maken!Heb je geen last van bloedend tandvlees bij het poetsen dan?

Bridget hihi iedereen om me heen is volop gestressed joh mn moeder hangt om de dag aan de tel. :/ ;-)

wat ik gister had trouwens,ik kreeg dus steken en ging douchen en ik had het *daar beneden* gewassen met de douchestraal zeg maar. Dus ik stap de douche uit om me af te drogen en er komt een plensje water uit mn geval dus ik roep:gor mn vliezen zijn volgens mij gebroken hoor!Maar was denk gewoon douchewater wat er nog in zat ofzo want heb verder niks meer verloren toen ik aangekleed was......dan had vanochtend mn bed toch wel nat moeten wezen?
Waarschuw beheerder
2 lady: oh "gelukkig" ik was even bang dat je uiteindelijk in een rolstoel terecht zou komen :( maar goed pijn is ook zeker niet fijn en belemmerd je wel in je dagelijkse dingen!

Ik heb zelf een soort chronische rugpijn :[ gek word ik er af en toe van! Dan pak ik weer even fysio en pijnstillers en gaat het redelijk maar het komt altijd terug, moet er mee leren leven.

2 PC: het zij zo, ik moet zeggen dat ik er wel een olifantenhuid van heb gekregen, zeker omdat we in 12 maanden tijd 15 keer blij nieuws kregen uit onze directe omgeving en de meeste waren in 1 wip zwanger O:) het is nu eenmaal niet anders :)

2 sas: je hebt je naam al aangepast zie ik :D heb je wel je hoogwaterbroek aan? ;) Voor als de "dijken" breken :D
Volgens mij duurt het niet lang meer....
Waarschuw beheerder
Rugpijn dat kan behoorlijk irritant en pijnlijk zijn...het beinvloed ook je gehele lichaam op dat moment, mijn vriendin heeft daar ook veel last van...
Zij heeft volgens mij wel baat bij kraken enzo...
Ik ben blij dat ik dat niet heb...chronische rugpijn :(
Vervelend voor je!

Tja die rolstoel dat kan wel...de prognose is dat het nooit meer over gaat en dat het erger kan worden...maar goed dat is een kwestie van afwachten en we blijven gewoon positief!
Ik ben allang blij dat het nu zn periodes heeft en ik hoop gewoon dat het zo blijft!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 11:25:
2 PC: het zij zo, ik moet zeggen dat ik er wel een olifantenhuid van heb gekregen, zeker omdat we in 12 maanden tijd 15 keer blij nieuws kregen uit onze directe omgeving en de meeste waren in 1 wip zwanger het is nu eenmaal niet anders

Ja ik zag dat toen ookbij mijn ex zijn broer en vrouw. Dat wilde maar niet. Of ze was over tijd en weekje later toch ongesteld enzo. Drama hoor. En die waren zo beetje bij het eindstation beland. Geen idee of het ze gelukt is uiteindelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 18 november 2005 om 11:12:
dan had vanochtend mn bed toch wel nat moeten wezen?

Ja.. als je vliezen zijn gebroken, blijf je vruchtwater verliezen..

Maar wat wordt het spannend voor je wijffie!!! Ik krijg er zelfs helemaal kriebels in mijn buik van.. haha!!

Waarschuw beheerder
@ Sas: hoelang moet je nog precies dan?!
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het al zover is hoor Sas...dat zou fijn zijn! (f)